PDA

Prikaži potpunu verziju : Pomoć oko pozicije pivota 3d objekta


Anson
11.10.2009, 21:13
Treba mi pomoc oko neceg sto me zbunjuje. Bavim se modifikovanjem igara. Pocetnik sam kad je rec o 3d programima, ali ovde imam problema da izvedem jednu od osnovnih stvari. Naime treba malo da modifikujem neki model i izvezem ga kao .x model.
Medjutim, ne mogu da snimim poziciju pivota i izvezem u format .x ili se ta informacija nekako izgubi prilikom konverzije.. Konkretno radi se o poziciji pivota za objekat kupole tenka. Pomeranje pivota sam vrsio u 3ds maxu a onda exportovao kao x, medjutim rezultat je bio kao da nisam podesio pivot. Probao sam i sa Deep Exploration. Otvorim taj model, podesim pivot, snimim. Zatim probam ponovo da ga otvorim, kad ono, pivot se, mamicu mu, vratio na staro mesto. Jel' moze neko nesto da mi kaze o ovoj pojavi?

_Rade
13.10.2009, 18:56
To zavisi od toga da li igra čita poziciju pivota iz 3d fajla ili iz nekog drugog fajla, pošto znam da neke igre imaju podatke o pivotima za različite objekte u posebnim fajlovima, tako da bi ti najbolje bilo da nađeš neki forum na kom se bave modifikacijama igre koja te zanima i da se raspitaš o tome.

Anson
14.10.2009, 9:20
Hvala na pomoci, ali malo je onih koji bi me mogli posavetovati; zato sam se i morao prihvatiti da ucim 3ds max. Ali nasao sam neko zaobilazno resenje. Naime, taj tenk je bio uvezen model iz neke druge igre pa ga je trebalo prilagoditi. Kupola iz nekog razloga nije htela da primi novi pivot. Ja sam u dnu kupole kreirao jedan mali objekat sa dobrim pivotom, a onda prikacio kupolu tom objektu i ona je preuzela njegov pivot. Verovatno cu jednog dana znati jednostavnije resenje za ovo... :opanachke

Dimke
15.10.2009, 8:30
To je boljka kod MAX-a već godinama. On ima svoj koordinatni sistem koji se razlikuje od onog u enginu igre.

Probaj da improtuješ FBX u Mayu i onda da pokušaš da izvezeš u X format.
Poz