PDA

Prikaži potpunu verziju : MinGW, TransparentBlt() i početnik


Goran Raseta
14.8.2009, 13:38
Posedujem nekoliko alatki koje koriste MinGW (Dev C, MinGW Studio, Visual MinGW), ali ni na jednoj od njih ne mogu koristiti navedenu funkciju, jer je uvedena tek u Win98. Malo traženja po include folderu otkrio sam da je deklarisana u wingdi.h fajlu, i da zahteva WINVER >= 500. Inače sam početnik u programiranju na C++ (,a bio sam majstor u asembleru na C64, posebno u oblasti grafike, ali to je bilo davno) .Molim vas pomagajte, verujem da nije komplikovano. Predpostavljam da trenutna verzija kompajlera GCC 3.4.2 radi za Win95. Inace koristio sam #include <wingdi>.Mozda je u pitanju da se linkuje i neka biblioteka...
:n_klanja:

cTaHk0
19.8.2009, 15:37
dodaj

#define WINVER 0x0500

u windows.h, na samom pocetku fajla.

A nadji je u folderu Dev-Cpp (ili koji vec ide koristis)/include

Patton
19.8.2009, 16:04
Kad resis problem, ajde da se bacimo malo na stvari koje si radio za C64 :to_care:

U trenutku kada sam ja prelazio sa Basic-a na Asm i poceo ozbiljnije da programiram za C64, uletela mi je Amiga.

Goran Raseta
19.8.2009, 21:43
Najveci uspeh su mi bili mapa (za recimo klasicne strategije) i neki oblik vizuelnog alata, koji je sluzio za brzo izbacivanje texta, statistika i blokova grafike (težak 4000 linija koda u CHIP monitoru). Još uvek tražim pravu alatku za programiranje, a onda ću češće da navraćam u forum o pravljenju igara.

Goran Raseta
19.8.2009, 21:48
...i linkovati sa -lmsimg32 na Parametars kartici Project options-a. U svakom slučaju hvala.

cTaHk0
20.8.2009, 11:39
heh monitori... :dedica:

Sto se tice alata, probaj malo Code::Blocks (ako vec nisi) http://www.codeblocks.org/

To i Allegro http://www.talula.demon.co.uk/allegro/ mogu da potsjete na "stare" dane ;)