PDA

Prikaži potpunu verziju : Programer

Lazar95
21.6.2009, 19:07
Hteo bih da pitam jendo pitanje za one koji su programeri.
Da li je dobar posao biti programer?
Imam zelju i to mi je san da postanem....prvo zelim da zavrsim mat. gimnaziju u BG-u,a posle da idem na PMF.

Gradimir
21.6.2009, 19:14
to ti je "posao buducnosti" i ja bih zeleo da to postanem kada odrastem ;)

Lazar95
21.6.2009, 19:38
Sta znam meni je to super posao....:D

VojaM
21.6.2009, 20:14
Ako izguraš sve te škole i dobro se zaposliš - dobar je posao.

Ako imaš želju i to ti je san, šta se onda premišljaš?

DonCorleone91
21.6.2009, 20:21
Bolje biti muzicki producent :rolleyes::D

King James
21.6.2009, 20:26
I ja sam trebao programer da budem,ali zbog silne matematike sam batalio :kreza:

Red Dragon
21.6.2009, 21:46
I ja sam trebao programer da budem,ali zbog silne matematike sam batalio :kreza:
Zato sam ja i batalio programiranje i resio da u skorijoj buducnosti predjem na 3DMax.:kreza:
A da je posao buducnosti, jeste. Pogotovo sto Srbiji predvidjaju svetlu buducnost po pitanju informacionih tehnologija.
Doduse, ako budu precizni k'o vremenska prognoza.......

DonCorleone91
21.6.2009, 22:12
@Red Dragon
Pa u max-u imas jos vise racunanja nego u programiranju :p samo se seti vektora, xyz ose...itd :D

water wizard
21.6.2009, 22:21
I ja izbegavam visoku matematiku, ali gorivim programiranje i još mnoge stvari
Tu uvek ima nešto novo da se uči, znači i kad završiš školu učenje se nastavlja, i kompjuter ti postane "najbolji drug"
Ako ti je zanimljivo posao ti je zabava , ali ume da oduzima vreme

pyost
21.6.2009, 23:51
Hteo bih da pitam jendo pitanje za one koji su programeri.
Da li je dobar posao biti programer?
Imam zelju i to mi je san da postanem....prvo zelim da zavrsim mat. gimnaziju u BG-u,a posle da idem na PMF.

Zavrsi Matematicku, i imaces dovoljnu podlogu i iz matematike i iz programiranja ;)

miša topola
13.7.2009, 9:14
I ja cu najverovatnije da se bavim programiranjem. . . . 90%

player1