Prikaži potpunu verziju : 3d modeli :) Strategija, 2d engine... pocinjemo :D
Evo, nasao sam druga koji ce da programira, smisljanje jedinica mi pomaze jedan moj drug, a ja 99% stvari crtam i 100% modelujem (za sad :) )..
Dakle, da pocnemo...
:)
http://img206.imageshack.us/img206/1052/robot0ja.jpg
let the game making BEGIN!! :nov_guita :nov_guita :nov_guita
Nadam se da ce te imati snage da izdrzite i zavrsite sta pocnete... Ako ozbiljno mislite da radite (znaci C++, DirectX 9+ itd...)
Igra ce biti 2d enigne strategija... ja sam PRILICNO uporan oko modelovanja, a ovaj sto programira je odliccaaan, bio je na Microsoftovom svetskom takmicenju... radi u c#, i stvarno lik zna znanje :) Ja mu verujem... :)
Srecno! Ovo sto si modelirao izgleda bas lepo :) samo tako nastavi(te)
Pošto ste stvarno ozbiljni, trebalo bi da počnete od GDD-a (Game Design Document). Pogledaj http://www.ihfsoft.com/designdocuments.htm. Uz dd originalnog doom-a (u nešto svedenoj verziji) imaš i Design Document Template Chrisa Taylora, apparently čoveka koji stoji iza Dungen Siege-a. Sve je u formi upitnika i jednostavno tera čoveka da razmisli o svim onim stvarima koje je hteo da ostavi 'za kasnije' :)
Tu je i http://www.gamedev.net/reference/design/features/makegames/ koristan tekst o filozofiji gamedev-a za početnike. I uopšte na gamedev.net-u postoji gomila veoma korisnih članaka o game designu.
Mogao bi da namamiš druga ovamo na forum, pa da postuje ponešto o njegovom delu posla... I, ako smem da primetim, sem u slučaju da radite na ultra realističnoj strategiji u otvorenom svemiru, biće vam potreban i čovek za zvuk :)
By the way, odličan model :)
:) hehe , da ,trebace nam i neko za zvuk.. imam par ortaka, koji bi mozda teli, prvo cu njih da pitam, ako oni nece, smatrajte da ste svi koji znate da radite zvuk dobrodosli :) evo mali update od proslog puta:
http://img186.imageshack.us/img186/9071/robot21287ob.jpg
Procitao sam ovaj clanak, i recimo da sam spreman za game-dev :)
Ja umem da napravim pacmana, a on moze mnooooooogo vise od toga.. zna da pravi AI programe, pathfindere itd... A ja modelujem vec 3.5 godine, i cini mi se da mogu da izmodelujem igru... vidimo se uskoro, bice novi update :)
Ja sam tek poceo da ucim C#...
A radim inace u Maya 7...
Pozdravi druga od pocetnika kolege programera...:D
I samo napred!!!
phoenix[illusion]
26.4.2006, 21:11
:) hehe , da ,trebace nam i neko za zvuk.. imam par ortaka, koji bi mozda teli, prvo cu njih da pitam, ako oni nece, smatrajte da ste svi koji znate da radite zvuk dobrodosli :)
Evo ja hocu da vam radim zvuk samo recite sta vam treba!
Just say a word!
ok, dogovoricu se sa ekipom.. za zvuk imam samo jednog amatera, pa se ti dogovori sa njim, samo da mu javim da se nakaci na forum... daj mi neki svoj rad, da cujem :)
Za igru mi treba kombinacija klasike i nekog tehno zvuka. :) Snadji se :)
Evo dalje se radi.... :) Jutros sam seo malo da modelujem... Skicirao sam ovih dana neke jedinice.. :)
evo dakle: http://img228.imageshack.us/img228/5634/odbranaclay013xb.jpg
Sklonicu antenu, sad me mrzi da palim max i photoshop :)
Puno srece!Nadam se da cete istrajati do kraja!Pozdravi kolegu programera :)
phoenix[illusion]
29.4.2006, 11:41
@3dM@niak
Evo nekih od mojih dosadasnjih radova:
falling night (http://www21.uploading.com/get.php?c=J5AALKF1&d=OiPFrLyqxhswa%2Bu7Dyz4zn3qOeZHYCq22Wc1SyR7%2F4fI PqVRgojUpA0BuQg1c%2F0LHEMSRVX2579S%2FQOvQj%2Bi5iHl RXoBqgC%2BKNT89DdJaOQCHLxurCvzbA7z3%2BTW0hGa0B6sa% 2BHnDOrJCRn9uPWc6lY3nRdH4Uv2yV%2FaNsf%2F9UjBkvp1WP 1ECnHxRMq7XiXrlHp7xFJgWUKl0l5v8lw2kTlxw%2BRjl03vLC mtc%2FRE6zpSN6nN9Z3ZA9DN09YwLEEl2lcSwE2myooe03b4Pr sCqxEPyGdx5%2BDaIPK%2BngVuFwljg2MYu9aSNTEUL4Pr%2FB g4THcNsA81Mc3L1Co4vSDFI%2FS6d7nEqMuqA9KnckkIv1Q%2F kz4ocw%2FYxHGJ2nIRjIvLJrb%2FFcuiJXKS8kfHW78hlvIpB3 sJPKawCMefhsbtGdgSjiCDi9p%2F04Ibl41fd7fOPYrvZybR%2 F3%2FYYFE3IMi45DDC9AroDa0BSBAkW3%2Fc0xEpXFS2jVkUqK RilSrcgDT9NfWR%2BAmGrrMOafrMWi4CdUyw1wVXvPKt%2BTeJ RA8wy3TWg92gzGJmzSqgIfZq068nNH7Wb%2BNhpWCEwiQpJrSQ v%2BMUZOI6ptfzeq%2FzHLIQ3ITgjH01U1v9s2kg9rmbtHB20r HECSBWc%2BR39HSdmUKaWCxHWP2PnAfWZ%2FrCRu2lFc%2F0cf QzX%2FjGP2abDQRlf4brn1JM%2BLfxsfM%3D)
rolling thunder (http://users.cjb.net/phoenix-illusion/rollin'%20thunder.rar)
Hell Fear (http://www40.uploading.com/get.php?c=4LZ9KX57&d=OiPFrLyqxhswa%2Bu7Dyz4zn3qOeZHYCq2FzOk7VnYFWnIPq VRgojUpA0BuQg1c%2F0LopKpQslvByOxK%2FhVcelqFCHlRXoB qgC%2BKNT89DdJaOQCHLxurCvzbA7z3%2BTW0hGa0B6sa%2BHn DOo2reJfuK7GY%2BirSAxLEsS%2ByV%2FaNsf%2F9UjBkvp1WP 1ECuSkz7dMxVN8lHp7xFJgWUKv38wqb7e6rClk3imG2WoMPSxH DNWtiTVTwsRKwq6YJ2oSq78ashSICzwQpFQdHtpZ90RBDT4M8A MTM1Sug1mhZDgLctb2W9whumayJ8hCDSxfpCrirWq%2BJvdjud XjhQlEsgAL5lWOIef3mKHisEwmpzqIF3vCaxX9k4mVeqhes3h2 %2FcLdxQzrMKLBgTkXHZAWgj3inTKhbXZjs%2FtaVFHs3n2%2B M%2Bvvo1PYCUw4cwYjbryAMerPLhWyaKXZ4%2BxOn7DwDamyZc 23X59zj8vqt%2FpjqznebTr9H16T1Y4b3oV9X%2FhpLYsHfaf1 I1uJvXIF05PU0Ric0IosR6GwXeAR856mjEnSCSiRyVeqvJi1vg bzJGaD1%2B8me32xpG74ESXhd%2BoN1kuuWGoke6VPBTeXACb% 2FZCuEW2xHLQRJ6w16DH6tRLe%2FobCFCaR9Nn%2FgGBhbku6t 11iZ%2BszjYd4TAaRPXVE5rvetnBWTzIRzIJB6AcWazv%2BzWL nE0Px771RSyjHD1JMyTRSt6ikgbh9DSIr7gSdvVsIQrze34QI% 3D)
Ako ti se svidjaju mozes ubaciti u igru, mada pravim nove za igru.
ok, sad cu da skinem da cujem... Ima neki dogovori da se to sve profesionalno odradi, videcu, moram josh da skupim sve informacije, pa cu ti se javiti.. Ovo nije "marsh, cao, zdravo..." nego ozbiljno, kad sve dogovorim, javicu ti se...
@andross... prenecu mu pozdrave :)
evo, zgrada, velika, samo sam zapoceo model, umoran sam sad dalje da radim...
http://img215.imageshack.us/img215/5509/rogovi4lf.jpg
phoenix[illusion]
29.4.2006, 21:48
@3dM@niac
Modeli su ti odlicni, i najvise mi se svidja onaj prvi, fantasticno izgleda!
Imam jedan predlog, posto ce se radnja te igre odvijati u budicnosti, mogao bi taj prvi model okrenuti, pa da izgleda kao neka paukolika jedinica, i jos dodas neko oruzije.
Ako mozes pojasni mi malo o cemu ce se igra raditi
Evo ga maaali update... pocinjem da detaljisem zgradu... to mi je jedna od zasada ominjenih ideja :)
http://img83.imageshack.us/img83/2728/rogovi22wc.jpg
necu da spojlujem sad... posto se dogovaram oko igre da se radi profesionalno (bash sam fensi, a :D) necu da sirim pricu sad...
phoenix[illusion]
1.5.2006, 12:30
@3dM@niak
Poceo sam da radim onu muziku, i u medjuvremenu sam nabrzaka napravio ovu pesmu. Odslusaj je pa reci kako ti se cini. Inace ono u stilu Era - Armeno ce biti uskoro gotovo!
http://www.uploading.com/?get=OPZHOCIO
E da... cisto da ti kazem.. kad budes pravio nesto, posalji mi link priv. porukom... :) sad cu da skinem ovo
Kada budete zavrsili igru,u sta ne sumnjam,valjda cemo mi sa foruma imati neki popust za kupovinu iste.
Samo nastavite modeli su lepi>(ne i odlicni jer nisu zavrseni).
"May the force be with you!!!"
pozz!
Zavisi od distributera :D shto se mene tice moze ;) :D
Evo mali update za moje mnogobrojne fanove :D
http://img397.imageshack.us/img397/2668/sechivo013tx.jpg
Inache, to je shtap/secivo za jednog od shamana...
:) Tek sam poceo, da ne mislite da sam smanjio kvalitet modela... ovo ce da se istextursihe, nego moram da vidim ne netu, nesto mi unwrap ne radi... :(
Evo malo, poceo sam da farbam ovo:
http://img465.imageshack.us/img465/2053/shtap13sf.jpg
madhatterYU
2.5.2006, 1:17
cekaj jel 3d modeli treba da budu implementirani kao 3d modeli u engine ili kao pokretne/nepokretne slike (tipa frm kao u falloutu)? Dodaj malo reflexiju i specularni nivo na sekirce da malo bljesti kao metal(onako sa istom texturom, cisto za efekt :))
ma nisam josh radio materijale... uradicu da je sloj boje, pa da sija malo, gloss... bice renderi, za 2d engine... :)
priest (of_the_moon)
2.5.2006, 14:15
Možda bi mogli da pravite 3d engine, tvoj talenat u modelovanju će više doći do izražaja.
BTW kako se drži ono sečivo na štapu? Zavezano kanapom? :)
da kanap, i dve kao dashchice kratke, moram da ih podebljam, sad su u senci pa se ne vide...
priest (of_the_moon)
2.5.2006, 18:41
Jesi li nekad koristio sekiru za cepanje drva? Iako je sečivo jako dobro namešteno i pričvršćeno za dršku, dešava se nekad da spadne.
Ako bi slučajno bilo zavezano kanapom ili pričvršćeno daščicom, sečivo bi odletelo u nebo i pri samom zamahu a kamoli udarcu. Ako još u priču ubacimo i ta sečiva od po 1,5 metara teška oko 20 kg-a po slobodnoj proceni...
Mislim, dizajn je jako lepa stvar, ali praktičnost je još lepša.
Kada su šamani u pitanju, to vadi celu situaciju :) .
ma znam, fizika je malo problematicna :D al shamani su shamani :P
bas sam se juce vratio sa kampovanja...po mom strucnom misljenju, mislim da bi i drvo puklo, mnogo je tanko ( kao sto sam ja uspeo da polomim sekiru... )
Salim se, model je odlican, bitno je da izgleda mocno, samo da i textura bude extra...:)
Offfff topic.. Jednom sam sekao drvo sekirom, i nikad vishe.. ubih se cepajuci (mada sam i dugo cepao, i dosta nasekao) :D Nije to za mene.... :D ja sam ipak 3d modelar... :D imam mishice uglavnom na prstima :D :D
Evo, malo sam doradjivao ovo...
http://img379.imageshack.us/img379/5233/shtap27ss.jpg
Evo josh....
http://img509.imageshack.us/img509/6025/defnseraytower017hn.jpg
:)
Evo, tebi u inat, jos jedan :D :D
http://img408.imageshack.us/img408/9445/beast019ph.jpg
@Highper Zezam se, naravno...
Ovo sam nekih sat-dva radio...
Psychon@ut
4.5.2006, 20:20
Hvala :D :D :D
Sad si me usrecio :D :DNe daj se ti manijače:) Ovaj zadnji model je baš dobar.
Hoće li sir SHAMAN da bude na ovome?:)
@highper: Imam ja druga programera koji radi odlicno, videces... :)
@Psiho: aha, ce da zajashe :D
Highlander
5.5.2006, 10:59
aha, ce da zajashe :D
A šta je ovo? Zec?:D btw, ideje su ti sjajne! Da li sam smišljaš ove modele ili radite u dogovoru?
Što se tiče zeca, mislim da bi trebalo da mu staviš i par prednjih nogu/ruku, izgledalo bi bolje.:)
Pa neki zec-dinosaurus :D na skicama imam verziju sa i bez ruku... mozda stavim... videcu...
Inace ja sve crtam, i sve modelujem... sav dizajn je by me :) :D
Ne daj se M@nijace!!!Modeli su extra samo onaj dinosaurosoliki zec bi mogao biti malko "opakiji" ako znas na sta mislim.A i sta za programiranje.Moci cete uraditi to.Samo istrajte do kraja!Keep it on good work!!!!
juuuuhu! evo, neam sad vremena da radim, morma u skolu... ovo je jedva faza 1... nemojte mnogo da pljujete, tek sam poceo ovaj:
http://img75.imageshack.us/img75/2588/floatingturret013mb.jpg
za zeca cu da vidim... nisam hteo da bude besan.. samani su onako, kuleri... nema mnogo besa... ima RAGEEE jedinica, ali zeka ne bi treba da vude... vilsi :D
Vec ste okrenuli temu na salu...dajte malo ozbiljnosti. Sto se tice igre, prvo treba imati engin, pa tek onda raditi sve ostalo, i prilagodjavati enginu modele, texture i ostalo...Meni samo nije jasno, sto radite 3d modele, kada ce igrica biti 2d..? Mada ok, valjda znate sta radite...Ako imate volje i vremena, ne sumljam u uspeh. Srecno:)
.. 3d modeli za 2d igru??? Starcraft, RA2, sve (ili skoro sve, ako ima neki izuzetak) strategije sa odlicnom 2d grafikom imaju 3d modele izrenderovane...
Mislim, 10x mi je brze da izmodelujem cikcu, animiram ga, i izrenderujem, da odlicno izgleda, nego da ga crtam.... taj kvalitet koji se postize renderom ne znam kako neko moze drugacije da postigne... inace igra i projekat su ozbiljni, samo se ja malo zezam :D :D
Има моју пуну подршку за све своје будуће пројектеи,
Ја подржавам све младе креативне Људе који се баве графичким и
3Д-Моделовањем јер сам и сам Такав.
No, manijace, da se i ja oglasim... :)
Krupan ste zalogaj uzeli i stvarno se nadam da ce te imati snage da ga privedete kraju. Ali sve se moze i izvodljivo je.
Drzim vam palceve.
.. 3d modeli za 2d igru??? Starcraft, RA2, sve (ili skoro sve, ako ima neki izuzetak) ... :D :D
Da, ali ne potpuno - modeli jedinica nisu renderovani u 2D-u (mislim da je to slucaj sa RA2), jer bi tako nesto bilo malo glupo i jos vise naporno, ali OK... samo nastavite.
@MG mislim da jesu... kako bi drugacije uradili svu tu grafiku? crtali sotine i stotine sprajtova?? :)
@bobi Fala :)
Da ne bude da dzabalebarim, sad crtam, i vezbam char modeling, trebace mi... :)
Lucic Nemanja
11.5.2006, 17:14
God luck.Samo mi reci u kom prograomu si radio.Ja kuci dosta animiram u 3D max-u , ali nikad nisam napravio nista nalik tome.:aplauz: :eek:
3dsmax 8 :)
3 godine ucim vec...
Za Manijaka pitanje: Gde bih i kako bih, ja Mogao da pogledam ili vidim??? Ta tvoja umetnicka Dela.
@MG mislim da jesu... kako bi drugacije uradili svu tu grafiku? crtali sotine i stotine sprajtova?? :)
@bobi Fala :)
Da ne bude da dzabalebarim, sad crtam, i vezbam char modeling, trebace mi... :)
Mislis da su 2D... ne verujem...
:)
@Balan:
Pa neam ja puno dela... ima nekog materijala (skoro sve) na DZ (www.dizajnzona.com), uglavnom sam radio scene po 2 dana, neam cak ni rendere toga... ucio, ucio, vezba tehnike... dacu ti linkove za neke svoje teme na dz...
@MG:
Jesu oni 2d, kad se izrenderuju, ko ove moje slike... al su te slike jeli nastale od 3d modela...
evo, radio sam svih ovih dana, skicirao, crtao, modelovao po malo... obo je pocetak scene za jednu od animacija:
Park: http://img45.imageshack.us/img45/3062/park016le.jpg
Scena: http://img212.imageshack.us/img212/9835/test056rh.jpg
Znaci, daleeeeeeko je to od gotovog... videcete.... ;) pozdrav svima...
evo mali update.. bolestan sam pa me mrzi da radim...
http://img129.imageshack.us/img129/7304/test071au.jpg
Psychon@ut
15.5.2006, 15:05
WWooowww:tapsh:
Onaj park mi budi sjećanja na Syberiju 1.
koji deo Syberije 1?
Woralberg? :D
inache, hvala puno na lepim recima... Za mene su Syberija kao vrhunac realne, i Myst kao vrhunac ideje i realizacije najveci komplimenti koje neko moze da mi da... Dovoljno da malllllllooooooooooooo vuce na Myst ili Syberiju u nekim tragovima, i ja sam prezadovoljan :D :D
ne komentarisete dovoljno... nista od popusta :P :P :P :D :D zezam se, evo malo.. sutra bi trebalo sve zgrade da zavrshim:
http://img447.imageshack.us/img447/7493/test094ih.jpg
Psychon@ut
16.5.2006, 19:12
koji deo Syberije 1?
Woralberg? :DJa mislim da se zove Valadilene(selo),a to mjesto Woralberg factory- ona raskrsnica na (čini mi se )5 pravaca.
da, na to sam mislio :D
Nisam imao to na umu kad sam radio park, al drago mi je da ti lici na Syberiju :D
Mada, u parku u Syberiji ima manje drveca :D
odoste van teme...
sto se tice teme igre, moze svako da pravi sta hoce, i svaka roba ima svog kupca. Eto, ja jos radim mod za battlefield2, konverzaciju u wwII, borbe na balkanu. Bice tu i cetnika, i partizana, i nemaca, i ustasa, i italijana...I to radim jer mi je interesantno, volim wwII naoruzanje.
@ 3dM@niak
Samo nastavi sa odlicnim modelima :) Nadam se da cemo uskoro videti screenshotove. pozz
kinteC je lepo ovo rekao... Svako radi shto voli. :)
Screenshotovi iz igre ce jos da sacekaju dosta nazalost, za sad bice josh rendera
evo, da mirno zavrshimo off topic :)
http://img204.imageshack.us/img204/8651/brod2dl.jpg
Fala Androse, shta bih ja bez mojih vernih kriticara :D
zezam se, fala, evo josh malo battleshipa...
http://img488.imageshack.us/img488/290/brod318jh.jpghttp://img488.imageshack.us/img488/7708/brod327dl.jpg
Balane, zavrshili smo.. ne kasapite mi temu vishe....
Skloni to sidro ili ga zameni sa patentnim sidrom,ostalo je OK.
znam da odudara, zato sam ga i stavio... videcete tek kapetana :)
mislim, sidro i nema neku funkciju, s obzirom da je brod polu-hovercraft :D
M.Silenus
18.5.2006, 13:50
Ma ostavi sidro...
Kad u Warhammer 40k Ork sa bacačem plamena može da drži pljugu u ustima, što ne bi mogao i tvoj brod-hoverkraft da ima sidro.
Evo predloga za teksturu: stavi da brod bude od drveta . Pa šta ako ispaljuje plazma rakete ili rail projektile ( hihihi ).
Ma zezam se , super je.
Samo, onaj grad je nekako isuviše low-poly . Nekako nedostaju detalji.
@madhatterYU i @ANDROSS : Mutacija je , uz prirodnu selekciju, oruđe evolucije!
ma grad sam tek zapoceo :) treba da se odrade zgrade, nego cekam texture...
e, ajd mi ne kasapi temu vishe!
jel moze neki mod da pobrise sve gluposti oko politike i mutacije (racunajuci i moje)?
ako vas ne mrzi... ja izlazem modele, a 50% postova je o politici i mutaciji...
Psychon@ut
18.5.2006, 16:52
Dobro kažeš:tapsh: stvarno su dosadni:n-cc2:
Majke mi vise je smorilo.Manijace za battleship bi bio extra fazon da je tekstura bude drvo(znas na sta mislim).Jel znas mozda otprilike za koliko ce biti prvi demo?Mesec-dva?I kako se igra zove?
ime igre tek treba da se smisli :D demo ima DEBELO da se nacekate, jer josh nije poceo coding... pocinje nadam se za najkasnije mesec dana....
evo, da probam malo talase... :) morace da se "produze" mnogo je kratak trag... al ok, ima se vremena...
http://img225.imageshack.us/img225/9774/brod55ba.jpg
/edit
Evo jedan malo vec render, zaboravio sam da stavim od silne mutacije teme :D :D
http://img210.imageshack.us/img210/4388/brod417nc.jpg
e, ajd mi ne kasapi temu vishe!
jel moze neki mod da pobrise sve gluposti oko politike i mutacije (racunajuci i moje)?
ako vas ne mrzi... ja izlazem modele, a 50% postova je o politici i mutaciji...
Evo konacno sam prelistao celu temu i pobrisao sav offtopic. Dakle nastavljamo sa modelima, screenshotovima...itd; a ko ima primedbu na pricu igre, nek izvoli, pa nek napravi svoju igru, sa svojom pricom.
@Manijace modeli izgledaju profi... samo jos da vidimo kako ti ide nanosenje materijala :) Ova voda gore je fenomenalna!
hvala pattone :) videcete i texture uskoro, samo da izmodelujem brod do kraja :)
evo malo.. sad cu grad dalje da radim... cisto da vidite atmosferu... :)
http://img60.imageshack.us/img60/3291/dolazakbrodatest014wb.jpg
posle svega shvatio sam zasto si 3D Manijak... ;)
keep up the good work
Svaka cast, samo tako nastavite.:tapsh: :alealeee:
Ja mislim da bih trup broda trebalo da bude od Stakloplastike(poliestera)
Drvo truli,trebas ga zastititi,poliester je bolje resanje:rofl:
:D bice trup od onog belog ko metala ... mada drvo zvuci primamljivo.. :D videcu josh... sad me mucite :D elem, evo proba za admirala:
http://img125.imageshack.us/img125/3226/r48wd.jpg
P.S. nije gotov model... nizam josh ni uvo uradio, ni glavu zatvorio.. nista... tek sam poceo...
Hm pa s obzirom da jos nisi zavrsio Admirala mozda je rano za komentar ali evo :) Ako ce lik da izgleda sto realnije (po pitanju fizionomije) onda je ova glava daaleeeeko od toga ali ako ce biti cartoon like onda je sasvim OK. Inace ostali modeli izgledaju sjajno, nadam se da ces moci da ih sve iskoristis u igri. Svaka cast :)
svi likovi i opshte sve u igri je stilizovano... znaci, odradicu mu ja i ushi i trepavice i sjaj u oku i sve sve sve ali ce imati taj cartoon lik. znaci svi ljudi i svi ce biti stilizovani... ovaj lik ima kockastu glavu, dug nos i tako skockano celo... videcete kad zavrshim. :)
svi likovi i opshte sve u igri je stilizovano... znaci, odradicu mu ja i ushi i trepavice i sjaj u oku i sve sve sve ali ce imati taj cartoon lik. znaci svi ljudi i svi ce biti stilizovani... ovaj lik ima kockastu glavu, dug nos i tako skockano celo... videcete kad zavrshim. :)
Kazem ja Manijace, ti si idealan covek za avanture.
A i ovo ti odlicno ide :)
evo josh malo od idealnog avanturiste :D :p :qliranje:
http://img66.imageshack.us/img66/4075/r50wp.jpg
Hehe ko je rekao Korto Molteze ;)
:o :qliranje: :cool: to mi je bila inspracija... nisam mogo da odolim :D mnogo je jak lik....
pazi, da se ne lazemo, svi radovi su mi necim inspirisani....
neverhood, odd world, syberija, korto malteze... uvek me nesto povuce... sta mogu :paranoia: :( razne slike, stripovi, filmovi, igre... ako to ista znaci, stavicu special thanx hugo pratu :D :D
Dokle god nije identicna kopija (a nije) nema frke, inspiracija ne dolazi iz vakuuma ako me razumes ;)
naravno :) to ja svima govorim, al ima likova koji cak iako slucajno nacrtam nesto sto postoji skoro identicno u nekoji igri za koju nisam ni cuo, a ne video, oni smaraju da sam plagijator... shta se moze. .ljubomora pa to ti je ;)
naravno :) to ja svima govorim, al ima likova koji cak iako slucajno nacrtam nesto sto postoji skoro identicno u nekoji igri za koju nisam ni cuo, a ne video, oni smaraju da sam plagijator... shta se moze. .ljubomora pa to ti je ;)
Samo napred,radi i uzivaj u svome radu!!!:dedica:
hehe :).. evo kosa je skoro gotova, glava onda ide na razradu u Zbrushu, pa malo farbe i tako... onda odelo... bice lepo :)
Evo, prvi render kose koji na nesto lici od pre sat-dva...sad sam kosu sredio, stanjio dlake, umnozio ih, isfrizirao da bude ko ova kosa iz PS-a , ali ne mogu to sad da rendam, jel trazi par sati :(
Evo to sto imam za sad, pa ce uskoro update modela samog lica, kolko da sredim sve sto je iskritikovano...
http://img217.imageshack.us/img217/7241/r63iq.jpg
evo, koga konkretno igra interesuje, poceo je rad na engineu, bice prve probe uskoro, ja sam danas odradio probu za map editor (to je lak program pa to radim ja kao pomocni programer-pocetnik :D)... sad cu malo da pauziram kapetana i ovu animaciju da bih odradio par jedinica do kraja :) po mogucnosti neke cikice :D malo da provezbam biped :)
:tapsh: :aplauz:
samo ne razumem, taj lik sto ce da radi engine je bio 3. na nekom Microsoftovom takmicenju a radite 2d igru?!?!?!?
evo malo radosti u 3d sobi :D
uzeo sam da radim prvi put model coveka, sad cu uzmem neku knjigu da sredim josh misice i proporcije mozda ako sam malo omasio... elem, bacte pogled :)
ovo je za sad nekih 3-3ipo sata rada...
nema texturu, samo sam stavio sss skin shader da lici malo na kozu...
http://img85.imageshack.us/img85/2301/malebody018hu.jpghttp://img80.imageshack.us/img80/2701/malebody020wa.jpg
nesto fali modelu :dzavo:
pravim igru, a ne .... :D
Heheh... ajde stavi wire ako nije problem. Hoce li biti animiran?
1.animacija: oce, ide na animaciju. Nije ovo nijedan odredjen character, ali cu iz ovog da izvajam sve ostale likove...
2. wire: htedoh da stavim, pa sam zaboravio... stavljam odma :)
evo:
http://img136.imageshack.us/img136/6076/bwire0am.jpg
madhatterYU
27.5.2006, 14:43
malo je disproporcionalno telo, ne secam se kako bese ide odnos ali torzo mi se cini da treba da bude duzi a bulja nize da stoji :).
OK...radio sam po nekim skicama sto sam nashao na netu, al moguce da sam omasio... sredicu
madhatterYU
27.5.2006, 16:29
Ako te interesuju dobre proporcije i modeli lica da ti pomognu idi na cgtalk (ili se sad zove cgsociety, kako vec) i potrazi knjige andrew lumisa, meni su pomagale. Btw: Lumis nije 3d radnik vec crtac, umro je jos 50tih, ali koriste dosta njegove ideje pri modeliranju, na ovom sajtu ga posebno preporucuju.
evo, shake i stopala... shake su 75 % gotove, stopala josh moraju na proveru.. i onda cu da pogledam proporcije da sredim... mada mi deluje ok... al ono... treba proveriti... izduzio sam torzo malo, i spustio.. zadnjicu :D :D ...
EDIT
evo ispravljena slika, na prosloj su bile stanjene greshkom ruke:
http://img210.imageshack.us/img210/7410/malebody0453he.jpg
Sake mnogo smanji, a stopala malo....
spusti kolena, šake i stopala netreba smanjivati (tako ja mislim:icon_scra ) i nekako mi deluje da je struk opet previsoko
treba malo smanjiti sake i stopala i smanjiti mu noge...
ma ok, ljudi, imam knjigu, sredicu tacno kako treba... nego sad cu malo da se bacim na skiciranje... treba da se sastanem sa ortacima da se dalje dogovorimo... Mislim, najlakshe je proporcije srediti...
madhatterYU
29.5.2006, 1:23
ma ok, ljudi, imam knjigu, sredicu tacno kako treba... nego sad cu malo da se bacim na skiciranje... treba da se sastanem sa ortacima da se dalje dogovorimo... Mislim, najlakshe je proporcije srediti...
Tu se slazem, al ti preporucujem lumisa jer ima mnogo primera u knjigama, posebno izgled likova tako da moze da pomogne.
Highlander
29.5.2006, 12:04
Super si uradio, nema mnogo poligona, ima oblik... samo malo smanji šake i stopala.
Aaaaa... zar ne misliš da mu nedostaje nešto?! :boodala:
M.Silenus
29.5.2006, 13:52
Hajde da ne zavitlavam sa proporcijama ( mada je ovako baš cartoony ), ono međunožje... Ne mislim da bi trebalo da ga obdariš :dzavo: već se radi o sledećem : noge nisu tako spojene, tj postoji neka vrsta ispupčenja na koje dolazi ku... ovaj penis kod muškaraca, a kod žena , well... uh...
Doduše ako staviš pantalone...
Evo o čemu se radi... Levo je loše desno je ok.( valjda :o )
Ili ti po max-u. Select line, pa chamfer :)
znate li vi koliko se na akademiji uci crtanje ljudskog tela? Prvo se radi anatomija, uci se kostur, kasnije misici...I proporcija se mora znati napamet...I to sve ni malo nije lako, verujte...Dakle, prvo pogodi proporciju, i sve ce biti ok
eo, mislim da ti ovo moze pomoci...
http://www.the-blueprints.com/index.php?blueprints/humans/humans/
Takodje treba obratiti paznju KAKO se modeluje tj nije svrha samo dobiti odgovarajuci izgled tela vec imati na umu da ce se to sve animirati gde ce pritom doci do deformacija na meshu koje, ako mesh nije prilagodjen pokretima, mogu zadati veeelike glavobolje.
@3DManiak - Nemam nameru da te obeshrabrim vec ti samo skrecem paznju da nije isto modelovati brod i karakter za animaciju. Moglo bi se reci da je u 3D slicna situacija kao i u 2D - ljudska figura je najteza za kreiranje zbog toga sto se i najmanja neprirodnost primeti jer SVI znamo makar nesvesno kako izgleda i kako se krece ljudsko telo. Srecno i nastavi da radis i vezbas!
ljudska figura je najteza za kreiranje zbog toga sto se i najmanja neprirodnost primeti jer SVI znamo makar nesvesno kako izgleda i kako se krece ljudsko telo. Srecno i nastavi da radis i vezbas!
Da, ail sudeci po wire-u koji je manijak postovao, mislim da nije pogresio.Mogao bi mozda da doda jos koji loop na kolenima i ostalim zlobovima, ali je generalno OK.
Uostalom mislim da je i nas Manijak svestan tih problema.
ok, na loopove sam dosta pazio, i izvlacio konture misica tako da bu pokreti trebali da budu ok.. noge fino rade, probao sam, a ramena moraju da se srede...
Ovo sto je Silenius rekao se slazem, to cu da sredim... eto... a proporicije cu josh da pogledam... mnogo mi je bitnije bilo da namestim loopove da moze lepo da se animira, i da dobijem dobar oblik... lako se posle ruka skalira...
ok, na loopove sam dosta pazio, i izvlacio konture misica tako da bu pokreti trebali da budu ok.. noge fino rade, probao sam, a ramena moraju da se srede...
Ovo sto je Silenius rekao se slazem, to cu da sredim... eto... a proporicije cu josh da pogledam... mnogo mi je bitnije bilo da namestim loopove da moze lepo da se animira, i da dobijem dobar oblik... lako se posle ruka skalira...
Reko ja da manijak zna sta radi :)
E da pitam ja nešto: što to mora da bude toliko precizno kada praviš strategiju u kojoj je pogled odozgo i 2d je, a covek ne verujem da bi bio veći od 64x64 pixela. Mislim uredu je praviti toliko detaljno za filmiće koji će ti biti u igrici (ako budu bili) ali nemislim da treba to toliko detaljno da radiš ako će se koristiti isključivo za igru. Stopala se neće videti uopšte (sem ako likovi nisu indijanci :D :D :D ) tako da ne bi ni njih morao puno da obrađuješ. To je sve od mene:)
ovo je za renderovane animacije izmedju misija :D :D
Cak i da nije za animacije dobro dodje za vezbanje :)
evo, poceo sam neshto... al sad sam usporio... preradicu se... mnogo radim... polaaako mora...
http://img441.imageshack.us/img441/3489/orgulje021fj.jpg
manijace, stvarno si opravdao nadimak...koliko provodis dnevno modelujuci? Nadam se da ces odsljakati i ok texture...
pa nekih sat dva prosecno... ovo je nekih sat vremena bilo, uz MSN chat. :D
madhatterYU
31.5.2006, 1:38
he to me postsetilo na frankena (znas crtaca stripova, gasa, spira i fantazio, marsupilami), tako je on imao neki obicaj da ubacuje te levkaste oblike.
hehe, nisam citao nikad... a mogao bi.. znam spiro ko je, i marsupilami :D
hm... bice update uskoro.. pritisla skola pa moram da ucim..
Nije sigurno, MOZDA igra bude u 3d, dogovaram se sa ortakom sad, pa cemo videti,... do tada cu da radim malo na likovima za animacije, pa se cujemo...
poshto je skoro sigurno da igra ide u 3d, evo poceo sam lowpoly magare... u strashnoj sam guzvi,al sam ugrabio sinoc malooo vremena za farbuckanje...
http://img159.imageshack.us/img159/6154/beastlowpoly8ra.jpg
madhatterYU
11.6.2006, 18:39
Bolje da si ostao na 2d sa renderima, optizmizovanje modela unistava umetnicku slobodu.
znam, al ako bude 3d engine... mora se :)
madhatterYU
11.6.2006, 19:49
sta da ti kazem, srecno, ako treba pomoc da se doda neki model mogu da uskocim, taman do septembra necu da imam ispite. U kojoj verziji maxa rece da radis (ja sam se naviko na 5 pa je nisam ni menjao do danas)?
ja radim u 8-ici, al 5ica je sasvim ok , posto se rade obicni, lowpoly detalji, sa obicnim materijalima... moze 5-ica :) ako nesto zatreba, cimnucu te na PM :)
Samo bih hteo nesto da kaze: 3D Manijace, ovo ti je sjajna ideja, a modeli su vise nego bajni (trebao bi da insisiras na ovakvim cakanim kao magare i zecosaurus). Samo bih zeleo da ideju isteras do kraja, jer najvise mrzim kada vidim da je neki projekat dosao do alpha faze pa se raspao... Srecno...
Evo ja tek sad vidjeh temu. Manijače srećno, i meni se sviđaju modeli! Nadam se da vam je i scenario OK.
PS
Admiral ti malo liči na one glave sa Uskršnjih ostrva :)
evo malo josh...
http://img213.imageshack.us/img213/9752/beastlowpoly23ip.jpg
Odlicno je samo ti se malo providi UVW shablon na glavi i kod spoja noge i tela ;)
da, to sam izvezao texturu iz zbrusha, pa sam je pri smanjivanju mlo puko seam :D
kad zavrshi exportovacu je odmah manju, pa ce biti ok :)
evo mali update... bice neka shara na poledjini kamena...
http://img206.imageshack.us/img206/4286/beastlowpoly35tu.jpg
Daj nesto ozbiljnije radi!!!Imas potencijala:icon_stud
kako to mislish ozbiljnije...?
evo, radi se malooo... :)
http://img223.imageshack.us/img223/4815/freak0am.jpg
217 trouglica za sad :) moram drzim polycount LOOOOOOWWW....
evo, radio sam josh malo
http://img157.imageshack.us/img157/3758/lik0tz.jpg
nisam josh ove nozeve na ruci odradio, ovo sam samo spustio texturu na 512, da vidim kako ce da izgleda... nije loshe uopshte :)a
Psychon@ut
15.6.2006, 12:10
Dobro je , samo nemoj gubiti volju/inspiraciju , izdrzi i zavrshi igru do kraja.:D
(i daj je nama free:a_bleh: ,shalim se naravno:D )
dobicete betu na test :D :p
Inspiracije ima uvek, a volja ide u talasima :D kad se umorim, onda je malo manje... 2 dana odmora, i AJM BEK :D
madhatterYU
15.6.2006, 21:08
samo cisto onako tehnicki: na modelima karaktera i manjih objekata zadrzi velicinu textura na 256x256 a na zgradama, vecim jedinicama ili tako to na 512x512, nece mnogo da izgubi na kvalitetu a manje ce da zahteva hardverski, mada mislim da bi mipmape (cini mi se da se tako zovu, max payne 2 ih koristi) mogle lepo da ti posluze za to. I onako offtopic, nemoj ai da bude bezveze, tipa TA ili ko ovi nasi sa prvom srpskom igrom.
AI i uopshte program pishe lik koji je prosle godine bio 6. valjda na Microsoftovom Imagine Cup-u, radi se neki ai+pathfinder i tako dalje.... :)
Sad je bila neka prva runda valjda za sledecu godinu, odro ih je sve :) Prvi je u Srbiji :) Rang fakulteta :) A on je prvi razred :) gimanzije :D :D
Evo ovo je test za cikicu, znaci ovo ne ide u igru, ovo je bilo samo da se oprobam. modelom sam 80% zadovoljan, polycountom 100% :D
textura je losha, nema detalje, i unwrap je shit, al to je lakshi deo posla :) bitan mi je sad bio pre svega model, i opshti utisak neki.
http://img212.imageshack.us/img212/5062/chikica6do.jpg
Samo da pokupim konstruktivne kritike sa zone, i pocinjem rad na prvom in-game modelu cikice, koga sam danas skicirao :)
uzivajte :)
M.Silenus
16.6.2006, 11:41
Hmm... RTW modeli, čini mi se , imaju 600-800 poligona ( ne znam koliko trouglova ) u hi-res verziji ( onu koja se prikaže kada je kamera blizu ) i 100-200 u lo-res varijanti. Teksture su 256x256.
Hoće li to biti masivnih bitaka? Ili nećemo moći kameru da spustimo dovoljno nisko?
600-800 kazes? nisam imao dobru predstavu na koliko da spushtam...
nece biti masovnih bitaka, a kamera ce moci da se spusti...
OK, tim bolje po mene... vishe detalja...
znaci na 600 poligona da idem...
hvala :)
M.Silenus
16.6.2006, 12:18
Hej, informaciju sam iščupao sa nekog foruma , nemoj da je uzmeš za 100% ispravnu. Jer recimo UT2004 ima likove od 3500 pa naviše poligona ( ne pričam o trouglovima ). Provršljaj malo netom, vidi koje su brojke ali mislim da je najbolje da to vidiš sa čovekom koji je zadužen za 3d engine.
Prosto , prilagodite polycount potrebama igre , moći engine-a i prosečnoj današnjoj mašini.
Na GameDev.net , ljudi stalno postavljaju pitanja tipa : je li n poligona dovoljno za to i to ( recimo 3500 za svemirski brod )
madhatterYU
16.6.2006, 16:32
err trougao je poligon valjda? Kolko se secam kada sam radio modele morao sam da ih konvertujem u mesh a tada svaki viseugaoni poly se menja u trouglice, a ut i sve druge igre koriste mesh.
da, polycount se ja mislim UVEK izrazava u trouglovima.. inace nema smisla..
@mad da, uvek ide u troulove za engine....
Mislim da je najbolje oko polycounta da pitas kolegu programera.
I da, i ja sam nesto gledao pre par meseci po netu, i skontao da se poligoni uvek racunaju u trouglovima.
Nezahvalno je uporedjivati UT2004 sa real 3D strategijom u odnosu na poligone. I ja mislim da nijedna jedinica ne bi trebalo da ima vise od 500-600 polgona. Koliko sam cuo, trebalo bi da se naprave 2 - 3 varijante istog objekta sa razlicitim brojem poligona. Tako da kada je kamera odzumirana, lik ima najmanje poligona, kada se zumira, da ima vise, i to...
Uglavnom, trazi malo po netu, gledaj po forumima koji se bave tom problematikom i vidi koja je najbolja solucija.
Taman cu kada sve seme provalis, moci da te pitam sta mi nije jasno, ako ja budem krenuo u nesto slicno :)
...Koliko sam cuo, trebalo bi da se naprave 2 - 3 varijante istog objekta sa razlicitim brojem poligona. Tako da kada je kamera odzumirana, lik ima najmanje poligona, kada se zumira, da ima vise, i to...
-Totalna glupost :opanachke, naime, u DX-u postoji tehnika 'progresivnih mesh-eva', za oba, ili Patching za povecavanje, a Simplification za smanjivanje broja poligona na modelu/mesh-u...i sve tri pruzaju svojevrsnu detaljnu kontrolu...
MG-RAY: fala :D pao mi je kamen sa srca :D rekoh ako treba 3 puta da modelujem celu igru, bolje odma da su ukokam :D
Jaoj bre :) , ja ne pricam gluposti tek tako...
Rekoh ono sto sam, cini mi se video, i sad si me naterao da nadjem izvor...
MultiRes Modifier
Select an object. > Modify panel > Modifiers List > Object–Space Modifiers > MultiRes
Make a selection. > Modifiers menu > Mesh Editing > MultiRes
The MultiRes modifier reduces the memory overhead needed to render models by decreasing the number of vertices and polygons. This is useful not only within 3ds max but for game and Web content creators who export models for use outside of the program. MultiRes offers several advantages over the Optimize modifier, including faster operation and the ability to specify reduction as an exact percentage or vertex count.
The MultiRes modifier now supports the preservation of map channels when face count is increased or reduced.
Ljudi, zar nece biti 2d igra??? pishe: "3d modeli :) Strategija, 2d engine... pocinjemo :)", da nisam ja nesto propustio??
Psychon@ut
17.6.2006, 11:46
Šta nedostaje 3d modelima u 2d okruženju?:D
nista, ali sto se brinete za broj poligona kada ce biti 2d?? :confused:
Jaoj bre :) , ja ne pricam gluposti tek tako...
Ma znam sta hoces da kazes i na sta si mislio:opanachke, ali je ovako mnogo jednostavnije i drasticno bi smanjilo hardversku zahtevnost, pod uslovom da je 3D, jel... tj. pogledaj sam...
Jedan je obican model dok je drugi smanjen(razlika se zbog udaljenosti skoro i ne primecuje)...odnos I:II je ~8, znaci i toliko ubrzanje, pa ti vidi...
za sve koji su neshto propustili:
preshli smo na 3d engine :)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... tako
ok
vidim ja nesto cudno
za sve koji su neshto propustili:
preshli smo na 3d engine :)
Koju masinu koriste drugovi???
ici cemo na shto vecu optimizaciju....
phoenix[illusion]
17.6.2006, 23:05
Koju masinu koriste drugovi???
Sigurno Pentium Cetvorku, :rofl: :rofl: :rofl: . Sto mrzim kad neko kaze da ima komp, pentium 4:nov_mad2: , a to je naziv za procesor:n-cc2:
@offtopic
pa sta da kaze? Intel? Samsung? :) :D
@ontopic
mnogo mi se svidjaju ovi radovi do sada. Samo napred, puno srece i da napravite igru :)
fala :)
sad ischitavam Blizzardove predvidjene karakteristike za modele...
poshto je warcraft vec mator, josh malo cu da povecam polycount, (na nekih minimum 400 umesto 300 za najmanje jedinice), i texture cu da drzim na minimum 256x256
tako da ce lepo da bude :)
Hvala svima za pohvale, josh 3 dana pa raspust, onda nedelju dana da zavrshimo koncept igre, i pocinjem sa crtanjem i modelovanjem :)
evo, envir. objekat, nishta specijalno...
Treba da se radi dalje textura, da se izdetaljishe... dobar je unwrap... fino...
http://img74.imageshack.us/img74/457/gong0mz.jpg
P.S. Odsad cu da oznacavam na svakoj slici sa P broj trouglova, a sa T rezoluciju texture
']Sigurno Pentium Cetvorku, :rofl: :rofl: :rofl: . Sto mrzim kad neko kaze da ima komp, pentium 4:nov_mad2: , a to je naziv za procesor:n-cc2:
Nisam mislio na tu Masinu,nego na sasvim drugu,ali si u pravu sto se tice ove prve Masine!!!
evo, poceo raspust, pa da ne dzabalebarim :D posto sam se danas sit naodmarao od skole, skole, smaraca i zivota :lol: seo sam sad malko da radim:
http://img214.imageshack.us/img214/8180/bubica3d7vb.jpg
buba zderac, koja se goji i zdere ko stoka.
neke stvari sam na modelu namerno izmenio u odnosu na referencu (tipa spustio malo stomak), dok ima i sitnih omashki (oblik gornjeg dela glave malo je otisao), sad cu da ih sredim, al evo rekoh, da postujem ovo da vidite sta se radi :)
P.S.
ovaj post sam klonirao sa zone(dizajn zona, forum na kome paralelno imam istu ovakvu temu) :D to u principu ne radim, al me mrzi da kucam ponovo :)
Jedno pitanje...koji engine koristite, vas ili neki drugi../>???:D
Sviđa mi se dizajn bubice :) I dobro je što si spustio stomak !
Zaboravih da predložim ranije, ali postoji program, Genetica (http://www.spiralgraphics.biz/genetica.htm), i služi za pravljenje proceduralnih tekstura. Mogao bi da ti bude koristan.
e hvala ti puno! trazio sam ovako nesto... sad cu da pogledam tacno kako radi... ja sam trazio neki plug-in za max, a nisam se setio da pogledam postoji li stand-alone za proceduralne texture...
@MG... sad vidim post.
nash engine... pravi ortak :D
Manijace to je veliki posao,napraviti licno masinu!
Mi koristimo kombinaciju Game Makera,3DXtreme,To ti je sve implementirano u
Nasem Zmmay editoru koji i pravimo za nase potrebe kreiranja levela,za neku
igru koju se nadam da cemo i da uradimo,mozez skinuti editor sa
www.developer.rs.sr probaj ga nije lose!!!
evo ga :)
Buba zderac, skoro gotova :)
http://img236.imageshack.us/img236/2010/buba29yl.jpg
komentar neki? kritika? da menjam neshto mozda, il dalje da radim?
madhatterYU
26.6.2006, 2:13
nema sta mnogo, cisto estetski, pomeri sredisnji vertex sa top slike sa oklopa ka spolja da malo izgleda zaobljeno, a vrh kljove pomeri sa iste slike ka unutra, cisto radi nekog estetskog izgleda, s obzirom da bube nisu kockacste, mada se to jedino odozgo vidi.
@mad: sredicu ;) fala :)
@mrmot: :D
Mmogo mi se svidjaju ove tvoje bube i ovi tvoji kenguroliki zecevi.
Bube me pomalo podsecaju na one iz Gothic II - witch is good :)
Keep it up mate.
Psychon@ut
26.6.2006, 22:09
A da napraviš malo onih buba glavožderaca iz half life-a 1?:dzavo:
Hej, ljudi, on pravi svoju igru, ne neku jeftinu kopiju...
tako je mmn2911 :)
Shta mi je zabava od pravljenja, ako kloniram HL ? :D :D
Šta bi sa ovom temom:confused: Nije valjda umrla:(
madhatterYU
5.7.2006, 20:30
pa mozda oce covek da da ono big update, ja sam imao obicaj da izbacim jedno 5-10 modela kad sam radio update.
Nope, nije big update :D
Bio sam na odmoru 9 dana, kulirao, ziveo, i tako to...
Prekjuce sam se vratio, pa se razboleo... sad sam kolko-tolko zdrav, i spreman za rad :D...
Poshto sam vam nedostajao, evo da vidite na cemu sad radim, juce sam zapoceo:
http://img236.imageshack.us/img236/4112/soultransporter21bg.jpg
:odoK:
Psychon@ut
12.7.2006, 14:18
Odmaraj još,pa se baci na posao:D .(srećan rođendan by the way,nemoj da se prejedeš:fastfood: ,:icon_wink )
madhatterYU
12.7.2006, 17:28
a nista nece da bude od mehanizovanih jedinica, mogo si bar da uzmes u obzir neke nosace mozgova, kao uznapredovani stepen ljudi.
@ Psyho: Kasno, vec sam se ubio od torte :D
@ madhatterYU: oce, oce, kako nece!
Nego su mi ovi zivuljasti mnogo drazi... mehanichke me mrzi i da smisljam i da pravim... treba mi neka ideja da povede razvoj svih mehanik jedinica... imam za sad par ideja, ali ni jedna me ne vuce mnogo...
I da, dobio sam za rodjendan tablu za crtanje za komp :D :to_care:
Ocekujte sada gomilu skica, jer sa ovim crtam 100x lakshe nego olovkom + ne moram da slikam skice, nego odma save->image shack->forum :D
au brate tabla, mora castis sad :D
sta si uzo?
Aksic Srdjan
13.7.2006, 15:39
Jeli Manijače, dali ti radis i ove texture?
Da, o da... ja sam One man band :D
Shalim se, radim i njih... radim ceo posao oko grafike... dizajn, modelovanje(+ teksture, rig, animacija... i.t.d...), crtanje menija, 2d (dugmici i slicno...)
Elem, evo prvi rad sa tablom... Neverovatna stvar! Kolko je lako i lepo crtati sa njom....
http://img192.imageshack.us/img192/318/evoultionofthedragon9mc.jpg
Evolution of the dragon :)
leteca jedinica nalik na malog zmajceka... u 3 faze...
3. ce da ima neku auru, al to ide naknadno, kad smislimo kako ce da ide particle sistem...
E da, Mrmot:
Dobio sam neku poveliku (malo veca nego A4 format) :D Trust je firma :D Sljaka ko bog :D
madhatterYU
13.7.2006, 21:13
ej kolko kosta, tacno cu pre to da kupim nego skener, vise mi se isplati nego da trazim grafitne olovke.
oko 100 evra ova moja koshta, nije naj-profi (te su dostaaa skuplje), ali super radi, bash je dobra :) Moja preporuka :)
Pa, modeli su ti odlicni, ali imaju malo poligona - za moj ukus, jer ovo je ipak 2K6 godina, ne ~'99,pa je razlika u hardveru vise nego primetna, a i igra ce lepse izgledati, nego, par tehnickih pitanja...radoznao sam :D :D
Kada nameravate da zavrsite igru, jeste li i poceli da je radite (soft. deo)???
Koji pipeline koristite za renderovanje, programabilni ili fixni???
Nije vam potreban particle sistem za auru, i stencil buffer ce da posluzi, jer je kao metod brzi, ali i znatno tezi za implementaciju od particle sistema...
brate pa nije on EA :)
i tri poligona po modelu da ima nema veze :P
ovo do sad sto je radjeno je super, ima mnogo dobar stil :D
Poligone shtedim, jer imam slab komp, a ocu da igra radi na njemu :D
zezam se, nije to, nego ocu da igra ne bude mnogo zahtevna, a i hocu da stavim dosta envir. objekata na teren, znaci kao u Warcraftu, ako ne i vishe... tako da ocu da drzim shto manje poligona... neki od ovih objekata mi vec gutaju suvishe polgigona :D
A program, i te stvari, to cu pitam oratka :D
ja sam samo mali cikica koji modeluje :D
Stencil buffer... recimo da nikad nisam cuo da bi trebalo da cujem za tako neshto :D
nesonjacc
14.7.2006, 16:39
Kad smo kod toga.
Zar ne bi bilo mnogo bolje da prvo imash isprogramiran engine( i tako znas tachno sta podrzava( polycount, skeletal animation.....) pa shodno tome modeliras i sprecis nepotrebno remodeliranje i tako dalje
Mada je super to sto si odluchan da se to izvede.
zato sto ako ja pocnem modeling tek kad ortak zavrshi engine, pravljenje igre ce da uzme duplo duze, a i ovako bez godinu-dve nema shanse da zavrshimo (zbog FMV delova koji ce da uzmu mesece za pravljenje...)
A dokle sj tvoj ortak stigao sa engine-om ???
Stencil Buffer, buffer koje se moze dodatno koristiti za ZBuffer-om (buffer dubine) radi maskiranja, transparentnosti, ali mu je glavna primena real-time senke...etc...
Nesto ne verujem da ces sa brojem poligona imati problem, u zavisnosti kako je engine pisan, da li koristite OpenGL ili DX, etc...
au brate a pixel shaderi? ja vam to necu igram ako sve ne sljasti od raznih glareova reflectova i refractova, bar model 2 i HDR full ukljucen :D :) :kreza:
hehe, ma bre samo gledajte da napravite igru, modeli su kul i ako i endzin i postavka ispadnu ok onda stvarno ne vidim zasto bi igra bila losa :)
evo mali update :D
1. Nashao sam saradnika, koji radi malo slabije od mene, ali radi dobro, vredan je, tako da ocekujte ubraznje produkcije :D
2. Radim sa njim trenutno na peshcaniku koji meri doba dana u igri, stoji u cosku...
Pesak krem boje meri dan, a plavo-ljubicasti noc :)
link do animacije okretanja:
http://www.megaupload.com/?d=UEE1G75C
Render dok curi pesak :)
http://img76.imageshack.us/img76/9061/hourglass01qf1.jpg
poceo sam da crtam meni, sat se divno uklopio:
http://img234.imageshack.us/img234/87/shamancolor01jl5.jpg (http://imageshack.us)
Poceo sam i da farbam orgulje...
http://img226.imageshack.us/img226/6398/orgul****jeno01dp9.jpg
Ovaj post je sastavljen od copy/paste-ova sa zone, sorry, mrzim da kopiram, ali 1 sat je, i idem da spavam :D
KOJI TRIP! ima cenzuru za link! :D
od
O R G U L J E B O J E NO je izvadio slova i cenzurisao!
moram ponovo hostujem sa novim imenom...
hahahhaahaha :D http://img62.imageshack.us/img62/2301/orguljefarba01zr4.jpg
tako... sad moze :D
P.S.
Cenzura je ok (mada bi clanovi i bez toga trebali da paze shta pishu)
al bar je iskljucite za linkove :D
e sat je super :D
hoce da se okrene kad istekne vreme? To bi bilo cool :)
aha.. tako ide... curi zuckasti pesak za dan, onda se okrene, pa poplavi i ide za noc, i tako u krug :D
evo, farbao sam dalje rogove: test kamera oko rogova (Divx 5.0.2) ----> http://rapidshare.de/files/26332945/OrguljeCamera01test.avi.html
Nije loshe, a? :D zeznuto je sto ocu dobar materijal, pa sam svaku farbao u 4-5 layera... share, pa boja osnove, pa detaljno rezbarenje, pa osnovni bump, pa modifikacija rezbarenja u drugi layer za bump, i tako... treba mi dosta vremena za farbu... al fino sad deluje...
izvinjavam se zbog (ne)kvaliteta, prvo i osnovno, skylight sam osakatio da bi se brze zavrshio render, a onda sam ga tako sa noise-om ubi kompresijom... :( no sta se moze :D :D
Ma odlicno je!!!Samo tako nastavi!
hehe :D :D fala :D
evo, upadte orgulja:
http://img207.imageshack.us/img207/9439/orguljefarba07la4.jpg
i posto mi se ne svidja admiral kako je ispao, evo glava, sinoc sam poceo da radim. Znaci glava - drugi krug :to_care:
http://img84.imageshack.us/img84/425/face01test01mg8.jpg
Ova mora da ima jako dobru i jednostavnu mrezu, da bih iz nje mogao izvuci sve ostale glave...
jel interesuje ovo nekog?
izvinte jel ovo kao starcraft samo 3d
Psychon@ut
19.8.2006, 21:38
Mene interesuje(ako misliš na temu).Mada pogledam radove i na drugom forumu.
da, recimo kao starcraft, samo 3d... da...
radimo strategiju, u 3d.
da stavljam update? neko bilo -ko? osim psychonauta koji prati na zoni?
inace, da vam kazem, nece biti onih fancy animacija, posto po grubom proracunu treba oko 3 godine da ih napravim :D + 6 meseci za render ako nadjem farmicu od 10-ak kompova :D
Tako da ce animacije biti zamenjene stripom... Tako da od sad iam samo low poly modele (in-game).
Evo ja pratim ovde.:) Mrzi me da se cimam do zone.:D Ajd postuj neke slike modela itd..
Evo, maltene copy/paste sa zone, al ebaga :D
Nista od ovoga nije zavrsheno...
prvo drvo, bitno mi je bilo da namestim planeove za krosnju kako treba i to je ok ispalo, treba da se uradi kako treba textura za krosnju, al to cemo lako...
http://img233.imageshack.us/img233/2980/tree01wipmm7.jpg
zatim zgrada neutralna za gradsko okruzenje, okrece ovaj sivi deo uvek ka suncu, tako da se okrece jak polako (24 minuta krug), ali kad god pogledas, vidis da se pomerila. na tamno sivi deo (koji je staklo) ce ici refleks.... kao sto se vidi, tek sam poceo texturisanje:
http://img233.imageshack.us/img233/865/neutralbuilding01sz2.jpg
zatim sam se nesto zezao, kao neki vid gradskog osvetljenja... meni se extra svidja, al moram jos da ga sredim, i odradim texturu za ovu kutiju-nosac... particles i ovaj light cone su cisto proxy dok ne odradim kako treba to... :) Ne znam dal ce mi dati da ubacim u igru, al ne mozete zamislite kako se lepo bacaka kao ludak i ide onako kao pijana kanta gore dole i baca svetlo u krug :D
http://img216.imageshack.us/img216/2651/illuminator01iu3.jpg
Evo i transform-turreta, poceo sam texturing, i skapirao kako da odradim ovakve animacije bonesima... ovo ste mozda vec videli, al evo vam ovako da vidite kako sad izgleda... U prvoj fazi levitira metar iznad zemlje, onda se rasklopi i zabije na zemlju.
http://img216.imageshack.us/img216/9885/transformturret01tx7.jpg
Evo ga i The Seed
Cikice idu (max 5) i prave svaki po petinu kruga od drveca na 1 sekund na nekoj distanci od sebe i tu nanose damage. Sva petorica mogu da naprave pun krug i da tu ostane drvece koje zarobi protivnike....
Elem juce sam ga namodelovao za 20-ak minuta i danas se ubih farbajuci...
Evo ga render kvaliteta screenshota, samo zato sto mi viewport baguje kod 2-sided materijala sa transparentoscu...
Imate krupniju varijantu da ga malo bolje vidite, i neki malo zoomirani in game size... pa recite kako vam se cini :)
http://img207.imageshack.us/img207/6489/seed03vq5.jpg
E da, iam i prvih 5 panela stripa, al to necu postujem... ovo je ipak 3d, a i glupo je stavljati final na forum, posle ce cela igra na kraju da bude ovde, sto je usput, i OGROMAN spoiler... mislim ono... necu vam otkrivam celu pricu :) dobicete ponekad neki panel, cisto na kasicicu :D :lol:
Dakle pomenuti strip ce zameniti prerenderovane animacije koje traze 3-4 godine produkcije, zbog cega smo od njih i odustali... :(
E ono osvetljenje je svarno loodilio! Dobra je ideja...
majke mi je dobro :D
nego, stavi onom turretu neke kandzice na onaj deo sto ide na zemlju :P
evo vam sveze, juce napravljeno, 2-3 sata rada:
http://img183.imageshack.us/img183/4853/vespatb0.jpg
Strsljen, mutacija, velicine manjeg slona...
fala za komentare :D
@mrmot :D Ce da dobije kandzice, nije jos gotova farba :D
Adam Gicevic
23.8.2006, 0:33
POZDRAV 3dManijace!:tapsh: :n_klanja: :alealeee:
Svaka cast za modele i uopste za motivaciju za kreiranje sopstvene igre.
Cenim vas trud jer sam i ja programer a pocinjem irad sa 3d modelima.
Imam jedno pitanje ,lik koji radi kod,kakvim je radom osvoio 6. mesto (igra,program,..)i kog obima,jer posto trenutno i ja pisem kod za 2D igru sa 3D modelima,ubrzo sam shvatio sta znaci pisati kod skroz od pocetka?Po meni kodovanje igrica je jedna od naj tezih stvari za programiranje.Ona treba da predstavlja vernu sliku realnosti,prevashodno mislim sa aspekta fizike a takodje i grafike,a to je blago receno KOMPLEKSNO i u najmanju ruku zeznuto pogotovo za pocetnike.Momci bez uvrede za pocetnike smatram one koji nemaju mnogo iskustva sa dizajniranjem igara,a ne da ne znate programiranje, modelovanje ili slicno:) .Ja radim sa Flash-om,u ActionScript-u koji je visi jezik od c-ea pa opet pisanje nekih osnovnih funkcija za igru,oduzima mnogo vremena,znoja i zivaca.Ne mojte shvatiti pogresno ne zelim da vas obeshrabrim,ves da vam predocim sta vas ceka.Zato dobro razmislite o engin-u 2D vs. 3D oba imaju prednosti i mane,ali u svakom slucaju jos jednom sve pohvale i cestitam za 6. mesto samo napred!:) :) :)
prvo najvaznije - UPDATE :D
evo nekog lika insprisanog minotaurom... ortak me mucim vec 3 meseca da mu ubacim minotaura, pa posto sam se smilovao - evo :)
Ima jos malo da se radi, malo sredi sekira, ofarba stap na sekiri, ofarbaju sake, i onda je gotov...
Za pantalonice i cipele me ne kritikujte, jer ih ni pod razno ne menjam :D
http://img208.imageshack.us/img208/9283/minotaurgu0.jpg
pod 2-
Hvala adame za podrsku :) :D
Osvojio je 6. mesto na Microsoftovom IC-u, radili su kao program za AI, pathfinder, taktiku... ja nisam programer, tako da ne razumem bash sve, ali uglavnom, kao neko programiranje kompjuterskog igraca... pogledaj na netu malo bolje...
On moze sve sigurno da odradi, osim enginea, engine je vec problem, izborice se i sa tim, ali za engine cemo jos videti, oupste sada razgovaramo sa ljudima oko igre, pa kada se dogovorimo oko svega, ja cu vam javiti, a do tada ne pricam nista, i postavljam modele :) :)
:odoK: pozdrav :) :ciao:
Pokušao sam da skinem onu hourglass animaciju ali nema pojma.
Hteo sam samo da proverim jel to onaj isti hourglass iz 3DSMAX tutorijala gde se uči "Slicer" :D
Moram da kažem da koliko sam uspeo da ispratim sadržaj na ovim stranicama da što se tiče grafičkog dela ne izgleda loše. Ono što mi je zapalo za oko je nekako prevelika raznolikost likova. Hoću da kažem, hoće li taj RTS da bude nešto u fazonu "Životinjsko cartsvo" pošto vidim da ima pčela, voćkica itd.
U svakom slučaju nije loše za početak.
Hteo sam samo da proverim jel to onaj isti hourglass iz 3DSMAX tutorijala gde se uči "Slicer" :D
Haha... druze...
Sad si smrtno uvredio naseg manijaka.
Inace, dobri moj manijace sve si bolji i bolji. Moracu da te iscimam oko nekih saveta za normal mapiranje kada mi zatreba.
Mislim da je tvoja glavna prednost to sto se iz aviona vidi da si to ti radio.
Osobina, koja mnogim "umetnicima" izmice.
b.t.w. niko ti nista ne kaze za pantalone i obucu ovog tvog minotaura, sve je u redu :)
hehehe :D dobar si bobi :D Sve je u redu, necu da grizem :D :D
Inace samani su vise ... "Monstruozno carstvo" od igle do lokomotive... al sve malo iskrivljeno i deformisano :D :D
i da, smrtno si me uvredio :D
Zar da JA kradem hourglass iz tutoriala? mis'im, onoooo :D
Inace za normal mapping savete ces morati malo da sacekas, nikad nisam pravio normal mape, mada cu ih MOZDA praviti za igru :)
hehe, kad malo bolje zagledam, minotaur a i ostali 'cikice' mi mnogo lice na plisane igracke :)
pa verovatno jer deluju dobrocudno + su jako mali i jako low poly, pa kad ih uvecam deluju kao lutkice :)
madhatterYU
24.8.2006, 2:42
trebalo bi malo bicepsi tricepsi, pectoralije, sternocleidomasteoideusi itd da dodju na texturama do izrazaja neka vena (to bi bila samo bela linija pa federujes oko nje) i odma min dzin luk dobije, s obzirom da su mali modeli, to mislim da moze da dodje do izrazaja samo malim brojem nijansi i velikim kontrastima.
da ,verovatno si u pravu... moram bacim pogled kako misici tacno izgledaju, pa docrtam to...
Adam Gicevic
25.8.2006, 1:12
Ako je za strategiju onda nije los,a ako ne onda u "teretanu".hehe:)
evo novosti :)
Jedinica, podvodna, nazvao sam je Electropod, to mi je prvo palo na pamet :D :D
Ima ova tri pipka pozadi kojima se krece (izmedju elise, i kretanja meduze) i tri ove koshcure napret kojima kanalishe struju, sklopi ih onako u jednu tacku na vrhu, i ispaljuje elektricne zrake... jedinica je znaci nesto kao veoma veoma cudna podmornica.. :D
http://img292.imageshack.us/img292/9656/electropodxi4.jpg
Dobro vam ide posao!
Svaka čast :tapsh:
Slucajno sam naleteo na ovu temu pa rekoh da pomognem ako mogu :lol:
Imam jedan model rucne testere sto sam svojevremeno napravio u catia-i a to bi moglo da vam koristi ,)
http://img207.imageshack.us/img207/3161/testera2ys4.jpg (http://imageshack.us)
Slucajno sam naleteo na ovu temu pa rekoh da pomognem ako mogu :lol:
Imam jedan model rucne testere sto sam svojevremeno napravio u catia-i a to bi moglo da vam koristi ,)
Moglo bi da koristi, ako pozajmis manijaku broj poligona koji si upotrebio za drsku, da bi manijak uradio jedno 20-tak karaktera :)
Samo da pohvalim inicijativu i da kazem SAMO NAPRED MAJSTORI :tapsh:
OOOOOOOOOOOOOOOOO!!! LEPO LEPO!!! Posto sam kreativac :D :to_care: :D
Bravo Majstore modeli su ti odlicni zato ti preporucujem da nadjes neki 3d engine ja sam pre nesto pokusavao sa DX9 ali slab sam ja sa tim to mi je neki ortak pomagao.
Sta bi s ovom temom:confused: Manijace ako ne bude modela, sleduje ti:boxing: :boxing: :boxing: (:to_care: )
radi se, skice, profesionalci nam pomazu, bice cudo... za sad sredjujemo spiskove, radim skice... stavicu veliki update kad vise budem uradio....
tema je jos ziva na zoni, pa mozete tamo da pratite,.... :D
Jedva čekam da vidim igru... :o
radi se, skice, profesionalci nam pomazu, bice cudo... za sad sredjujemo spiskove, radim skice... stavicu veliki update kad vise budem uradio...
I i dalje nishta ne postujesh...:(Ajde mora da imash bar neshto..Taman ja reko nashao sam wrh temu kad ono...Ajde ajde zivni malo:D
3dM@niak
26.10.2006, 23:29
evo, da ne bude za zabushavam :D
Posto sad radimo ko ljudi, radi se prvo prototip, tako da za sad samo crtam (uradio sam par modela, tek da radim malo :D)
Soul collector final modeling nacrti:
http://img519.imageshack.us/img519/7637/soulcollectorsidemy4.jpg
http://img376.imageshack.us/img376/766/soulcollectorfrontzp3.jpg
Marinci, najslabije humanske jedinice, final nacrti za modelovanje:
http://i39.photobucket.com/albums/e167/3dmaniak/MarineUnarmedFront.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e167/3dmaniak/Marine2UnarmedFront.jpg
Beast klasicni za shamane, lik ce jos da dobije secivo:
http://img180.imageshack.us/img180/3808/kerca3.jpg
Zvrlja samo da vidim foru za elementale:
http://img250.imageshack.us/img250/9193/elementals2rz1.jpg
Humanski Air (poceo sam ga modelujem)
http://img140.imageshack.us/img140/3023/humanairassaultkz3.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/9672/hunterfinalel7.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/2433/notyetcf7.jpg
:D eto :D
madhatterYU
26.10.2006, 23:58
more bio si vredan, nema sta:tapsh:
mora se, moze se :D iam jos dosta toga osmisljeno, ali polako, ne smem SUVISE mnogo da radim... :)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.