PDA

Prikaži potpunu verziju : Partengine 3D (Java)


fingerprint
14.5.2009, 0:05
Pisem jedan program za jedno takmicenje, i td, i td.

U pitanju je sandbox za moj novi particle engine (koji se takodje zove partengine, kao i onaj stari). Ono sto me zanima je da li ce efekti izgledati isto na svim masinama, tako da molim vas, skinite program i pogledajte.

Program je java applet, pokrenite index.html . Kliknite na dugme editor, pa na ikonicu za load (gore, levo), i ucitajte dva primera koja sam uploadovao sa programom.

U glavnom prozoru (browser prozoru) kliknite na ime efekta (fire ili fire (sparks) ), dole ukucajte koordinate, i pritisnite "Simulate".

PageUP/PageDOWN - ubrzavanje/usporavanje simulacije
SPACE - pauza
DELETE - izbrisati efekat (prvo mora da se selektuje misem)


Evo kako kod mene izgleda, a tako bi trebalo i kod vas :
http://img100.imageshack.us/img100/4213/screenshotkzz.th.png (http://img100.imageshack.us/my.php?image=screenshotkzz.png)

A evo i linka (http://www.mediafire.com/?sharekey=f9a0aaa985295b71d956df2962098fcbe04e75f6 e8ebb871)

Unapred hvala na pomoci.

boshkodj
14.5.2009, 10:36
Kada postavim koordinate fire-a i fire(sparks)-a i pritisnem simulate ne prikazu se efekti...

~Raf~
14.5.2009, 10:43
Meni sve radi kao na slici...

GoranSTX
14.5.2009, 10:48
U FF 3.0.10 i Konqueroru na PCLinuxOS-u radi OK. (baš zanimljivo :D)

fingerprint
14.5.2009, 12:27
Kada postavim koordinate fire-a i fire(sparks)-a i pritisnem simulate ne prikazu se efekti...
A jesi li kliknuo na dugme place :) (nisam valjda zaboravio da kazem)?

Evo novije verzije (ispisuje broj cestica i brzinu simulacije) + jos jedan efekat (eksplozija) :
LINK (http://www.filefactory.com/file/agh3e6a/n/partengine-prealpha-0_2e-12_zip)

PS : Prvi put kad kliknete simulate, program malo 'zabode', to je zato sto se texture ucitavaju 'on the fly'. To cu ispraviti danas. Takodje, engine sadrzi jos neke stvari : perlin noise movement, atraktore/repulsore (linearne i gravitacione), ali jos nisam stigao da ih stavim u Particle Studio.

bvitnik
14.5.2009, 17:00
Šta koristiš od gotovih stvari, pored čika Perlinovih stvari :)?

fingerprint
14.5.2009, 19:48
Šta koristiš od gotovih stvari, pored čika Perlinovih stvari :)?

Pa nista osim standardnih javinih stvarcica (DOM, swing, i td), i GUI buidera za GUI. Grafika je cist OpenGL (JOGL). Veruj mi, bilo je zestoko mucenje, to je 9500 linija koda, od kojih je bar 7000 rucno pisano (ako racunamo da je ostatak generisao GUI builder).

GUI je po malo strkljav, jer mi je ovo prvi put da koristim swing i GUI buider. Takodje prvi put da pisem applet. A Javu ucim tek dva meseca :P . Sreca, pre toga sam imao pristojno iskustvo sa C++-om, pa je prelaz bio vise nego lak.

EDIT : e, da billboarding metod (nisam koristio point sprajtove jer mi trebaju razlicite velicine jednog tipa cestica) je malo modifikovana verzija nekog tutoriala sa www.lighthouse3d.com

fingerprint
14.5.2009, 20:38
To sto sam vam dao je sa starom eksplozijom, evo nove (attachment).
Stavio sam u zip, jer forum ne priznaje XML kao fajl.

Nego, Perlin se vise ne koristi, jer sam nasao laksi/brzi nacin da dobijem efekat dima (brownian motion pomocu nasumicne promene pravca, vrlo prosto ali sasvim fino). Bice u sledecoj verziji koja izlazi : veceras.