PDA

Prikaži potpunu verziju : Domaći Space Shooter


ivankul
7.4.2006, 22:25
Igra koju trenutno radim! Sharware je i prodavace se za oko 15$ preko interneta! Zavrsavam je za 3-4 meseca ako sve bude islo po planu! Na igri rade dva coveka, ja i jos jedan lik koji crta. Rec je o 2d space shooter-u i bice unikatan sto se tice gameplay-a, ima milion featursa i efekata! Za sad tezi oko 10mb, a na kraju ce biti verovatno oko 30-40!

bobi
7.4.2006, 22:37
Igra koju trenutno radim! Sharware je i prodavace se za oko 15$ preko interneta! Zavrsavam je za 3-4 meseca ako sve bude islo po planu! Na igri rade dva coveka, ja i jos jedan lik koji crta. Rec je o 2d space shooter-u i bice unikatan sto se tice gameplay-a, ima milion featursa i efekata! Za sad tezi oko 10mb, a na kraju ce biti verovatno oko 30-40!

Daj neke detalje sto se tice igrice, bas me zanima... :)

ivankul
8.4.2006, 2:10
Evo specijalan izvestaj za Bobija i ostale koje interesuje:
- igra ce se sastojati iz 100 nivoa u 10 univerzuma, kad se predje odkljucava se survival mod!
- igra se pomocu misa i jos nekih tastera na tastaturi koji su uglavnom shortcutovi za koriscenje powerupova
- sto se tice powerupova za sad ih ima 10 a verovatno ce ih biti jos mada je i ovo i vise nego u vecini igara ovog zanra!(neki od power upova su atomska bomba, slowmotion (kao u max pain), pratece rakete, tesla, shield, double rate fire, electrick shock...
-igrac za sada ima 9 unapredjenja svog oruzja
- dosta efekata tipa eksplozija, u zavisnosti od jacine ekplozije trese se ekran, geleri, motion blur, jaka svetlost prilikom koriscenje tesle....
- AI protivnika u zavisnosti od tezine protivnika u stanju su da izbegavaju uzvracaju udarce i jos dosta toga...
- napeta atmomsfera tokom igranja, atmosferi doprinose super nacrtani spritovi, nebule, kosmicki gasovi, za sada 80 zvucnih efekata koji se na primer menjaju kad se aktivira slow motion
- bice oko 40 protivnika + 10 bossova
- bonus poeni za preciznost, u planu je i bonus za brzo unistavanje protivnika (triple kill, multy kill...)
- i jos mnogo mnogo toga!

Marko_L
8.4.2006, 16:44
Oće li biti neki sajt sa najavama, screenshotovima... baš si me zainteresovao :)

ivankul
8.4.2006, 17:47
Oće li biti neki sajt sa najavama, screenshotovima... baš si me zainteresovao :)

Bice, bice, sad kad zavrsimo novu demo verziju, verovatno cu je staviti i za download. Otvorio sam site ali nemam sad vremena da ga pravim kako valja tako da cu staviti tamo samo download demo verzije, i par screenshot-ova! Ocekujte to za 2-3 dana!:)

ivankul
12.4.2006, 0:23
E znam da sam vam za danas obecao demo verziju, ali decko koji mi crta ima nekog posla na fakultetu pa nismo stigli da uradimo game panel, a novu verziju ne izbacujemo bez njega! Sutra vam dajem screenshotove obecavam!:kreza:

ivankul
12.4.2006, 23:47
Kao sto sam obecao evo screenshot-ova! Ne mozete po slikama bas da osetite atmosferu u igri ali pretpostavicete o cemu se radi otprilike!:)

http://img150.imageshack.us/img150/531/screenshot17ue.jpg (http://imageshack.us)

http://img150.imageshack.us/img150/4372/screenshot23ow.jpg (http://imageshack.us)

http://img150.imageshack.us/img150/2141/screenshot35pd.jpg (http://imageshack.us)

http://img150.imageshack.us/img150/3463/screenshot48px.jpg (http://imageshack.us)

ivankul
14.4.2006, 20:06
Gde ste svi nestali? Trazili ste screenshot-ove! Kako vam se cini?

void*
15.4.2006, 12:47
Pa, nije loše. Doduše, jedino što trenutno može da se komentariše je grafika. Cela stvar deluje korektno, ali treba još rada, ne mislim pritom na kvantitet već na kvalitet - na završno poliranje svih elemenata. Pozadina je problematična - veoma je jednolična i nebule bi trebalo da budu daleko veće i više fuzzy. Može da bude jednobojna, ali više nijansi ne bi bilo na odmet. Brodovi su ok, ali bi možda igračev trebalo dodatno diferencirati u odnosu na protivničke, sem, naravno, ako nije u pitanju ista tehnologija ili neki drugi story-driven decision... Čini se da ti se svi particle efekti svode na upotrebu jednog spritea uz promenu boje/transparencije. Na poslednjem screenshotu onaj kapitalac ima premalo detalja i izgleda kao još jedan od brodova samo uvećan par puta. Nadam se da će korišćeni font biti zamenjen nečim prikladnijim, ovaj je hmm... ugly. I mislim da nema potrebe da score, health i ostalo tako zalepiš za uglove ekrana. Takođe, sudeći po poslednjem screen-u, čini se da postoje problemi oko redosleda iscrtavanja elemenata - glow broda u gornjem desnom uglu zaklanja natpis Wave...

Nadam se da najavljeni demo neće biti previše heavy za download, neka totalno ogoljena, one-level-only verzija bi možda bila najbolja varijanta, čisto da se vidi sam gameplay. Toliko.

ivankul
15.4.2006, 16:32
Void hvala ti na detaljnom odgovoru!

Da naravno pretstoji jos dosta rada, ali ne mozes pomocu screenshotova da steknes dobar utisak. Ta pozadina se pokrece zajedno sa sitnim zvezdama, i gasovima tako da to sve kad se krece ne izgleda kao na ovoj slici, mada mogao bih mozda jos koju nijansu u nebulu da ubacim. Po meni je igracev sprite ok i njegova kompleksnost se unapredjuje zajedno sa rastom power-a, tj. jacine oruzja. Dalje ono na poslednjem screenshotu nije boss vec regularna letelica, malo jaca od ostalih, na njoj treba jos malo poraditi. Font, health i ostalo se upravo radi i grupise se u jedan game panel koji ce stajati u gornjem desnom uglu ekrana, ovo je samo privremeno resenje. Upravo cekam da mi crtac posalje taj panel!

E a demo ce biti oko 7-8 mb ne moze manje!

priest (of_the_moon)
15.4.2006, 17:46
@ivankul i ekipa
Dobro je da će neko još kod nas da istraje i završi igru (nadam se). Evo i par konstuktivnih kritika/komentara:
Screen shake je odličan efekat, podiže atmosferu, ali nemojte preterivati, može ispasti bez veze (igra za alkoholičare).
Za demo 7-8 MB? Deluje mi nekako mnogo za takvu igru (mislim na nas, modem user-e). Šta koristite za pravljenje (možda neki Mega Sized Game Super Creator)? Možda bi mogli da iskoristite neki vid kompresije ako već niste (mp3, jpeg, gif).
ScreenShotovi su OK, samo da još malo ispolirate finalno izdanje, možda dodate još neki particle efekat i poravite koji crtež.
Samo toliko od mene :).

ivankul
15.4.2006, 19:06
Slazem se sa tobom, mislim da nisam preterao sto se tice, kako si ga nazvao screen shake-a, jedino kad roknes atomsku tad je haos ali to ne traje dugo.:D Sto se tice demo-a imace 10 nivoa, a vec u prvih 10 nivoa imas oko 40 zvucnih efekata!Sve slike su gif! Jednostavno ima dosta toga eventualno ako izbacim muzicku numeru bice manje. Grafika je jos bolja nego na screen shotovima jer sam se za****o kad sam ih vadio zato sto sam ih prvo snimao kao gif, pa se pri konverziji izgubio kvalitet. Igru programiram samo ja i radim u Game Makeru, a drugi clan tima crta. Znam da je gomila ljudi ovde protiv Game Makera ali ne shvatam zasto, nije tacno da je samo za pocetnike, ima svoj jezik koji je tako prilagodjen da bilo ko ko je programirao u nekom drugom jeziku u GM moze cudo da napravi. Ja na primer znam samo pascal i mogu da napravim skoro sve sto mi padne na pamet! Samo je potrebno malo volje, kreativnosti i strpljenja! :dedica:

bobi
15.4.2006, 22:55
E ovako...

Pre svega podrzavam sve sto radite, ali uvek ima mesta dopuni (zato si nam i pokazao slicice, zar ne :) ). Prvo sto mi je upalo u oko, je nebula. void je dobro primetio sa jedne strane, ali mislim da ga ti nisi dobro razumeo.
Nebula je suvise proceduralna (ako znas na sta mislim, a mislim na jednu veliko ponavljanje crvica, matematickim random-om). Sad, ono kada ti je on rekao da je uvecas, mislim da nije mislio da uvecas intenzitet nebule (cak treba da ga dosta smanjis), vec crvice :)

Nakon sto uvecas crvice, dobices nesto kao oblake u pozadini, i nece se toliko primecivati, ta, da tako kazem proceduralnost.
Ako gresim u tumacenju void-a izvinjavam se, ali svejedno je, jer ja tako razmisljam.

Druga stvar koja mi je upala u oko, jesu rakete. Ipak jedna zuta linija nije dovoljna da reprtezentuje raketu, posebno zato sto ste se potrudili oko brodova ( i lepo ih odradili ).

Treca ( i vrlo bitna stvar) jesu particles i njihove boje. Za istovetnost particles-a, ljudi su ti vec rekli. Ja cu sada da ti kazem za boje. Nemoj da kombinujes (tu nijansu) crvene i (tu nijansu) zelene boje, jer od toga samo bole oci. Potrudi se oko boja, pogledaj ih, i dugo ih biraj, makar bile samo dve u igri, jer one sve vreme prolaze, dominiraju ekranom, i dobrim delom doprinose atmosferi. Uzmi bolje plavu i crvenu(opet vodi racuna da postoje mnogo nijansi plavih i mnogo nijansi crvenih), mnogo ce bolje da izgleda, veruj mi.

Sad pitanje sa moje strane.
Jeste li eksplozije skidali sa neta i preko alfe ih lepili?
(ne shvati me pogresno, nije to nista lose, ali me zanima koje jos varijante postoje oko eksplozija).

ivankul
15.4.2006, 23:38
Ako gresim u tumacenju void-a izvinjavam se, ali svejedno je, jer ja tako razmisljam.
Poceli smo da tumacimo voida kao nekog filozofa!:kreza:

Sad sto se tice raketa (lasera ili sta god ne znam ni ja) verovatno si u pravu, mada to sve kad se krece, kao sto rekoh izgleda tooootalno drugacije!

Sto se tice boja zamisljeno je da se svaki svet (ima 10 svetova), kao i protivnici u njemu razlikuje po boji ( i ne samo po boji tu je i tehnologija), prvi je zelen, drugi crven...Slazem se sa tobom da treba ujednaciti boje, ali ne mogu o svemu da mislim! Jasno ti je da se na kraju sredjuju takve sitnice sad je najbitnije napraviti famoznih 100 nivoa!!!

E sad eksplozije neke su sa neta ali modifikovane i ubacene kao animirani spritovi, a neke su kao particles napravljene.

Grimm_SBL
16.4.2006, 11:30
@ ivankul Slucajno sam naisao ovde i primetio screenshotove iz tvoje igre, pa zelio bi da ti kazem svoje misljenje:

- atmosfera je preterano tamna (znam da je u svemiru, ali cini mi se da se brodovi slabo vide takodje)
- efekti i boje su preterano svetle, sto u kontrastu sa tamnom igru napreze oci i cini je mucnom, tako da igra izgleda kao bozicna jelka u Novogodisnjoj noci - samo se vide efekti i boje, dok ostalo slabo... Takodje ima suvise mnogo boja , te mi se u prvom screenshotu ucinilo kao da gledam jedan od mnogih modernih Matrix wallpapera...
- Brodovi, pogotovo kapitalni, mi se cini da nisu dovrseni, trebalo bi ih izbrusiti malo... (BTW, meni se nesvidja ni dizajn brodova, pogotovo kapitalnih, dok lovci su prilicno solidni, ali to je subjektivna stvar)
- Nebula se ne vidi dobro, mozda bi trebalo staviti nove efekte nebule, ili da se stavi samo Deep Space...
- Efekti (oblik, ne boja) Ispaljivalja reketa, lasera, sta vec, mi izgledaju malo ujednaceno.

Ovo su moji konstruktivni predlozi (uglavnom vecina sa ovog foruma misli isto), a takodje tebi i tvom timu zelim srecu pri prodaji igre i daljem radu.

ivankul
16.4.2006, 14:56
Hvala na konstruktivnim kritikama!

E uglavnom ste primetili sve moguce nedostatke sto se tice te 4 slike! Problem je utome sto mi sad nije u planu da ispravljam te graficke sitnice. Mozda sam pogresio sto sam vam prvo dao screenshotove. Cim zavrsimo ovu demo verziju dacu vam link pa cete moci da vidite gameplay, i kao sto rekoh sve to drugacije izgleda u igri!:)

Crusader88
1.8.2006, 0:34
jel bi moglo npr, da u igri imas neki update(kad je vec prodajel za 15$), a update bi se odnosio mozda na neke manje promene, novi nivoi ili da imas posle svakih par misija neki tune up, gde bi mogao da menjas brodove kupujes prodajes razne stvari i td...:dedica: