Mickie
27.3.2009, 21:09
Texture Buffer Objects, Instancing i više
Konzorcij za otvorene standarde poznat kao Khronos Group je nedavno i službeno otkrio službene specifikacije OpenGL 3.1 grafičkog sistema, koji sadrži poboljšani shading jezik nazvan GLSL 1.40 kao i par poboljšanja funkcionalnosti i fleksibilnosti.
Vidjećemo novi tip teksture poznat kao Texture Buffer Objects koji sadrži jednodimenzionalni niz texela određenog formata. Ovo omogućava shaderima da pristupaju ogromnim nizovima, što je bitno za široku lepezu GPU komputacijskih aplikacija. Tu je i još jedna nova i bitna značajka, Instancing, što je sposobnost da se objekti iscrtavaju više puta ponovno koristeći vertex podatke kako bi se smanjili dupli podaci i broj API poziva.
Kako tvrdi Dr. Jon Peddie, vodeći analitičar grafičkog tržišta u Kaliforniji, baza grafičkog hardvera koji podržava OpenGL 3.1 prelazi brojku od 100 miliona jedinica. OpenGL 3.0 drajveri se već isporučuju na AMD, Nvidia i S3 GPU-ovima. AMD također tvrdi da će Radeon i FirePro proizvodi uskoro podržavati 3.1 i to pomoću sljedećeg drajvera, dok Nvidia ponosno kaže kako su izbacili beta drajvere isti dan kada su izašle specifikacije.
Open GL 3.1 standard je izbačen 24. marta, a PDF dokumentaciju možete pronaći ovdje.
http://www.itx.ba/index.php?option=com_content&task=view&id=9784&Itemid=1
Konzorcij za otvorene standarde poznat kao Khronos Group je nedavno i službeno otkrio službene specifikacije OpenGL 3.1 grafičkog sistema, koji sadrži poboljšani shading jezik nazvan GLSL 1.40 kao i par poboljšanja funkcionalnosti i fleksibilnosti.
Vidjećemo novi tip teksture poznat kao Texture Buffer Objects koji sadrži jednodimenzionalni niz texela određenog formata. Ovo omogućava shaderima da pristupaju ogromnim nizovima, što je bitno za široku lepezu GPU komputacijskih aplikacija. Tu je i još jedna nova i bitna značajka, Instancing, što je sposobnost da se objekti iscrtavaju više puta ponovno koristeći vertex podatke kako bi se smanjili dupli podaci i broj API poziva.
Kako tvrdi Dr. Jon Peddie, vodeći analitičar grafičkog tržišta u Kaliforniji, baza grafičkog hardvera koji podržava OpenGL 3.1 prelazi brojku od 100 miliona jedinica. OpenGL 3.0 drajveri se već isporučuju na AMD, Nvidia i S3 GPU-ovima. AMD također tvrdi da će Radeon i FirePro proizvodi uskoro podržavati 3.1 i to pomoću sljedećeg drajvera, dok Nvidia ponosno kaže kako su izbacili beta drajvere isti dan kada su izašle specifikacije.
Open GL 3.1 standard je izbačen 24. marta, a PDF dokumentaciju možete pronaći ovdje.
http://www.itx.ba/index.php?option=com_content&task=view&id=9784&Itemid=1