PDA

Prikaži potpunu verziju : Pridružite se timu koji razvija Online FPS


Aksic Srdjan
7.3.2006, 16:51
Squad3 Entertainment

Dakle, potrebni su nam programeri radi pomoci glavnom programeru sa poslovima oko endzina. Tim je internacionalni tako da bi bilo veoma pozeljno da govorite (i pisete) engleski jezik.
Igra: Radi se o Online FPS-u, na projektu se radi od kraja januara,
Takodje su nam potrebni:

3D Animatori

3D Modeleri

Texture artisti

Dizajneri Nivoa

U planu je da trajanje izrade bude 12 meseci ( mozda mesec manje-vise ).
Profit: na kraju od prihoda same igre.
Svi zainteresovani mogu da posalju mail na: office@squad3.net.

holodoc
7.3.2006, 17:48
Par pitanja i komentara ako može:)

Ne mogu trenutno da pristupim GMailu pa moram ovako:boodala:

Odmah na početku napomena da se svi komentari odnose na deo vezan za programiranje. Kako sam sa IRRLicht-om proveo dobrih par meseci analizirajući ga razočarao sam se njegovom nestabilnošću i "gadnim" bug-ovima koji su sakriveni duboko "ispod površine". Istina je da je engine potpuno open source, da na "prvi pogled" izgleda jako primamljivo i da uz njega dolazi kompletan skup aplikacija potreban za razvoj igara (poprilično veliki download ako se sada već dobro sećam) ali gomila nedostataka me je naterala da ga batalim:boodala: . Rešio sam da počnem od nule i evo već par meseci radim na sopstvenoj verziji engina rađenoj u C++-u u kojoj tačno znam našta koji pokazivač pokazuje i zašta je rezervisana koja klasa. Istina još uvek zbog nedostatka vremena sve se svodi na poligonalni model bez tekstura i ostalih naprednih funkcija ali radi "kako Bog zapoveda". IRRLicht je po meni (baš zato što je OpenSource) prenatrpan nepotrebnim i neoptimizovanim delovima.
Da ne bih dužio sa komentarom sledi pitanje.

Da li su ljudi (ili čovek) u vašem timu koji su zaduženi za programerski deo već imali kontakt IRRLichtom i da li su radili bilo kakve modifikacije ili analize. Pitam iz razloga što je možda u međuvremenu od kada ga nisam "analizirao" možda došlo do nekog napretka u pogledu stabilnosti itd. Ako je ostao onakav kakav je, bez želje da preterano pametujem, batalite se ćorava posla. Izgubićete dosta vremena na stvarčici koju nemožete da "poterate" da radi kako treba.

Aksic Srdjan
7.3.2006, 19:01
Ljudi koji rade na modifikaciji uzimaju samo ono najbolje iz IRRLicht-a (napredni efekti ), tek toliko da ne pocinju od nule.

Veoma smo zainteresovani za tvoj endzin, ali on mora da ispuni nekoliko uslova:
- dinamicno osvetljenje
- animirane texture i reflekciju
- ...
ili je moguce dodati gore navedeno, i ako bi ti zeleo da saradjujes, onda bi bilo lepo da ga nasi programeri vide.

Nemesis
8.3.2006, 2:23
Imate li Design Document za igru koju radite?

Aksic Srdjan
8.3.2006, 13:33
Na design document-u se trenutno radi i trbalo bi da je skoro pri kraju. I postace dostupan svima mozda vec sledece nedelje.

Dabar
9.3.2006, 3:58
Koji su to "gadni" bug-ovi u Irrlicht Engine-u?

holodoc
9.3.2006, 4:29
Nemam pojma koja je tada revizija engina bila aktuelna ali neki od problema koji su bili vezani za IRRLicht su totalni nedostatak podrške za Shadere:confused: u prvoj verziji sa kojom sam počeo da radim (mislim da je to bila 0.5 ili 0.6 ne mogu sad baš da se setim). Zatim, engine nije posedovao podršku za LOD-ove što je važna stavka ukoliko imaš nameru da dosta koristiš eksterijere u enginu. Isto tako smetao mi je nedostatak fizike (engine podržava sve što je potrebno za prikaz 3D objekata ali totalno nedostaje deo vezan za samu fiziku što je nebulozno). I ne samo za fiziku nego su nedostajali delovi za DirectX kontrole, DirectSound i šta već ne:boodala: . Problemi su ako se dobro sećam i katastrofalno urađena mesh animacija, nedostatak podrške za skeletalnu animaciju kod IK-a, problemi sa senkom, pojavom artefakata kod mapiranja tekstura itd. itd. itd. Uz to neznam zašto (jer dosta ljudi hvali njegovu stabilnost) imao sam upravo problema sa istom.

To je ono što mi je smetalo u verzijama sa kojima sam ja radio a to je bilo ako se ne varam pre skoro godinu dana.:dedica: Neznam, možda je sve ovo ispravljeno u novijim revizijama ali ne pratim razvoj IRRLicht-a više jer sam počeo sa radom na svom engine-u od početka.

Aksic Srdjan
9.3.2006, 14:17
Možda su stvari sada bolje... ipak ti bi trebalo da odvojiš malo vremena i ponovo ga izanaliziraš... :p
Trenutna verzija je 0.14 i po nekim pravilima trebalo bi da je bar 300-500% bolja od 0.6, plus trenutno puuuuuuuuno ljudi koristi taj engine, prema tome.... nebi trebalo da je toliko loš.

holodoc
9.3.2006, 20:00
Otkud znam. Možda ponovo malo "bacim oko" na njega ali mi stvarno nedostaje vremena.

Andross
9.3.2006, 20:28
Evo ja skidam irrlitch pa cu da vidim kakav je(13.28MB).

holodoc
9.3.2006, 20:32
Ajde ubedio sam samog sebe da bacim ponovo oko na njega:aplauz:

Aksic Srdjan
9.3.2006, 21:34
Ajde ubedio sam samog sebe da bacim ponovo oko na njega:aplauz:

Mudar izbor... ;)

Aksic Srdjan
16.3.2006, 13:19
Još jednom:

Svi artisti, modeleri, level desingeri i 2d concept artisti koji su zainteresovani za rad na moćnom online FPS Space Shooteru slobodno neka posalju mail. I naravno programeri takodje mogu da se pridruže.

office@squad3.net

Aksic Srdjan
22.3.2006, 19:49
Imate li Design Document za igru koju radite?

Svi koji su hteli da pogledaju Design Document, sada je dostupan.
Naravno, dobićete ga mejlom.