PDA

Prikaži potpunu verziju : Powerpoint 2007 - nemoguće da je toliko komplikovano?


presvega
6.7.2008, 22:37
Pozdrav, napominjem da sam pocetnik sto se tice powerpointa. Problem je u sledecem. kada napravim powerpoint slide show i ubacim odredjeni muzicki fajl, slideshoe radi kako treba, muzika takodje, ali jedino kada je taj muzicki fajl na izvornom mestu, tj. odakle je i ubacen, ili kada je eventualno u istom folderu gde se nalazi i taj slide. Ali kada taj slide kopiram, premestim posaljem nekom, on jednostavno radi bez muzike. Kako da taj muz. fajl zauvek integrisem u taj powerpoint file i da taj powerpoint show bude jedinstven file, kao one koje svi mi dobijamo na mail ili kako vec. Pokusavao sam u raznim tutorijalima ali nisam uspeo da nadjem. Nemoguce da je tu nesto komplikovano. Nadam se da ste me razumeli. Jednostavno hocu da kada nekome saljem taj powerpoint show to bude jedan jedinstveni file ali u kome ce se nalaziti i ta muzika koju sam ubacio. Izvinite ako je malo preopsirno pitanje. Hvala unapred.

reggie
7.7.2008, 23:14
Powerpoint ne moze da spoji MP3 fajl sa prezentacijom (pretpostavljam da si hteo da ubacis MP3) vec samo WAV fajlove, bar je tako na PP 2003. Zato i ne mozes da cujes muziku kad mp3 premestis ili kad nekome posaljes powerpoint, jer se mp3 samo linkuje sa pp. Vidi se to i po velicini pp fajla, kada muziku zaista spojis sa pp velicina fajla se primetno poveca. Ono sto je lose u svemu tome jeste to sto su WAV fajlovi uzasno glomazni pa ukoliko ne zelis da saljes mailom fajlove od 20-30 MB moras da smanjis WAV na neku normalnu meru, a ja za to koristim IMTOO MPEG ENCODER 3. Probaj ovo za spajanje WAV sa PP pa javi rezultat, smanjiti WAV posle je lako.

A M G
8.7.2008, 0:25
Jednostavno resenje ti je da u okviru jednog foldera ubacis prezentaciju i muzicki fajl u .mp3 formatu, onda ce pesma da bude "povezana" sa prezentacijom.

Ako sve mora da bude jedan fajl, reggie ti je dao resenje.

presvega
8.7.2008, 16:02