allokin
4.6.2008, 1:51
Najbolj je u notepa
By alokin1995 from www.sk.rs/forum/
Tutorial o pravljenju trenera za igrice
---------------------------------------
PREGLED
-------
1 UVOD
|-- 1.1 Nabavka
|-- 1.2 Promenjive
|-- 1.3 Jos malo za uvod
2 TSearch
|-- 2.1 Izgled i mogucnosti
|-- 2.2 Vrste promenjivih
3 Trainer Maker Kit
|-- 3.1 Izgled i mogucnosti
|-- 3.2 Dugme (Button)
4 Minesweeper
|-- 4.1 Traganje
|-- 4.2 Trener
5 KRAJ
|-- -1 EOF
1 - UVOD
--------
1.1 - Nabavka
--------------
Za pocetak trebas da skines Trainer Maker Kit i TSearch koje cu koristiti kasnije. www.timsvault.com
1.2 - Promenljive
-----------------
Svaki program ima promenjive, 'kontejnere' koji imaju svoju adresu i sadrze neku vrstu po
dataka, ono sto ti obicno znas kao zivote, helt, itd. Tvoj zadatak je da ih pomocu
TSearch-a pronadjes i ubacis u svoj trener.
1.3 Jos malo za uvod
--------------------
Obicno nije potrebno mnogo vremena da se otkriju promenljive u igricama ali kod nesto ve
cih moze da oduzme mnogo vremene i zato je strpljenje veoma vazno, a ponekad dobro dodje
i malo znanja iz Assembly jezika ali sad necu zalaziti u to.
2 - TSearch
-----------
2.1 Izgled i mogucnosti
-----------------------
Izgled je veoma lak i prihvatljiv. Ici cu po redu:
Open Process - Otvara neki program kako bi mogao da cita iz njega
************
Mala lupa (Init new search) - Zapocinje novo traganje
*
Druga mala lupa (Search next) - Nastavlja traganje
*
Treca, precrtana mala lupa (Reset search) - Prekida trenutno traganje
************
Takodje postoji ova veoma korisna stvar - cuvanje i citanje tablica sa adresama
promenjivih koje si nasao
2.2 Vrste promenjivih
---------------------
Kako ne bi zauzimale bespotrebne kilobajte RAM memorije postoje promenjive manjeg i veceg
kapaciteta (za ovo nisam bas siguran ali je otprilike tacno):
1 bajt - 0 do 256
2 bajta - 0 do 65554
'Float' - Za brojeve sa decimalom (0.54, 43.231, 0.003, itd.)
4 bajta, 8 bajtova i 'Double' su za veoma velike brojeve (Mozda samo u kalkulatorima)
Veoma je vazno odrediti ovo pre nego sto se zapocne traganje.
3 - Trainer Maker Kit
---------------------
3.1 Izgled i mogucnosti
-----------------------
Kada se pokrene imas izbor da ucitas postojaci projekat ili da zapocnes novi.
Postoji mnogo mogucnosti u TMK-u ali ja cu pomenuti samo najosnovnije.
Desnim klikom na prozor desno videces 'Properties', tu mozes da podesavas kako ce da izg
leda glavni program.
3.2 Dugme (Button)
--------------------
Ona u stvari cine trenera zanimljivijim i korisnijim. Dugme moze da sluzi za mnogo toga,
kao izlaz, da prikaze poruku, da se klikne.. ALI najzanimljivije od svega je to sto moze
da menja vrednosti u promenljivima, to je ono sto si cekao, zar ne? :)
Napravi jedno dugme pomocu neke od slika gore i klikni desni klik --> properties. Tu moze
da se menja slika dugmeta, tekst, boja, sve ono zanimljivo za korisnika ali ti hoces tab
FCT. Imas neke od osnovnih opcija ali sta je ovo POKE? Tu podesavas kako ce se promeniti
vrednost. Ako kliknes dugme 'Freeze' onda to znaci da ce se vrednost zalediti i nece moci
da se menja u igri, a u suprotnom mozes da stavljas da se poveca, smanji ili da podesis
vrednost tako sto ces da desnim klikom na dugme udjes u 'Write memory actions' i tu
kliknes 'Wiz'.
----------------------------------------------------------------------
|Action to perform Type of value Address Value |
|--------------------------------------------------------------------|
|WRITE VALUE BYTE Adresa promenljive Vrednost |
|ADD WORD koju ces |
|SUBSTRACT DWORD da stavis |
|LOCK FLOAT |
| DOUBLE |
----------------------------------------------------------------------
Kada sve podesis klikni 'Apply' i opet 'Apply' i dugme ce raditi kako si mu napisao.
4 - Minesweeper
---------------
Verujem da je to bilo dosta objasnjavanja i teorije, doduse povrsnog ali tako je kako je.
Idemo dalje, sada cemo probati da promenimo vreme u igrici 'Minesweeper'. Idi na
'Start menu' --> 'Run' i ukucaj 'winmine',izaci ce Minesweeper i onda ukljuci i TSearch.
4.1 Traganje
------------
Za pocetak trebas da ubacis Minesweeper-a u TSearch kako bi mogao da tragas, klikni na
'Open Process' i klikni na 'winmine.exe', sada mozes da tragas. Prvo moras da zapocnes
igru kako bi pocelo vreme da tece, ali pre toga prebaci u TSearch.
Klikni lupicu i stavi 'Exact value', 'Type' 1 bajt i 'Value' 0. Zasto? Zato sto znas
tacnu vrednost - 0, a ona je ispod 256 stoga je jedan bajt. Klikni 'Ok' i dobices
milione rezultata ali nemoj da te to razocara, imas jos da trazis. Sada vrati u igru i
klikni bilo koje polje da zapocnes vreme, vrati se brzo u TSearch i klikni drugu lupu.
Stavi 'Has increased' zato sto se vreme povecava (logicno, lol) i stisni 'Ok'. Ponovi
to nekoliko puta dok nedobijes malo rezultata sa nekim koji ide tik uz vreme.
Duplo-klikni na njega i pojavice se desno u 'Cheat' listi. Stavi mali smesak u kvadrat,
to znaci da je vrednost zaledjena. Sada vrati u igru i videces da se vreme ne mice!!
Sada mozes da sacuvas tu listu (cisto radi vezbe).
4.2 Trener
----------
Bio sam previse lenj za ovo, mozda cu nekad zavrsiti ali sa onim sto sam napisao mislim
da je dovoljno da sam ga napravis.
5 - KRAJ
--------
Nadam se da si barem nesto korisno iz ovogo naucio. Izvinjavam se ako si zensko za musko
obracanje (^^). Za kritike, pohvale, pljuvanje i komentare postoje elektronski mejlovi,
a u ovom slucaju moj je: HLJEBIVODA@MOBSTERS.COM
-1 EOF
------
By alokin1995 from www.sk.rs/forum/
Tutorial o pravljenju trenera za igrice
---------------------------------------
PREGLED
-------
1 UVOD
|-- 1.1 Nabavka
|-- 1.2 Promenjive
|-- 1.3 Jos malo za uvod
2 TSearch
|-- 2.1 Izgled i mogucnosti
|-- 2.2 Vrste promenjivih
3 Trainer Maker Kit
|-- 3.1 Izgled i mogucnosti
|-- 3.2 Dugme (Button)
4 Minesweeper
|-- 4.1 Traganje
|-- 4.2 Trener
5 KRAJ
|-- -1 EOF
1 - UVOD
--------
1.1 - Nabavka
--------------
Za pocetak trebas da skines Trainer Maker Kit i TSearch koje cu koristiti kasnije. www.timsvault.com
1.2 - Promenljive
-----------------
Svaki program ima promenjive, 'kontejnere' koji imaju svoju adresu i sadrze neku vrstu po
dataka, ono sto ti obicno znas kao zivote, helt, itd. Tvoj zadatak je da ih pomocu
TSearch-a pronadjes i ubacis u svoj trener.
1.3 Jos malo za uvod
--------------------
Obicno nije potrebno mnogo vremena da se otkriju promenljive u igricama ali kod nesto ve
cih moze da oduzme mnogo vremene i zato je strpljenje veoma vazno, a ponekad dobro dodje
i malo znanja iz Assembly jezika ali sad necu zalaziti u to.
2 - TSearch
-----------
2.1 Izgled i mogucnosti
-----------------------
Izgled je veoma lak i prihvatljiv. Ici cu po redu:
Open Process - Otvara neki program kako bi mogao da cita iz njega
************
Mala lupa (Init new search) - Zapocinje novo traganje
*
Druga mala lupa (Search next) - Nastavlja traganje
*
Treca, precrtana mala lupa (Reset search) - Prekida trenutno traganje
************
Takodje postoji ova veoma korisna stvar - cuvanje i citanje tablica sa adresama
promenjivih koje si nasao
2.2 Vrste promenjivih
---------------------
Kako ne bi zauzimale bespotrebne kilobajte RAM memorije postoje promenjive manjeg i veceg
kapaciteta (za ovo nisam bas siguran ali je otprilike tacno):
1 bajt - 0 do 256
2 bajta - 0 do 65554
'Float' - Za brojeve sa decimalom (0.54, 43.231, 0.003, itd.)
4 bajta, 8 bajtova i 'Double' su za veoma velike brojeve (Mozda samo u kalkulatorima)
Veoma je vazno odrediti ovo pre nego sto se zapocne traganje.
3 - Trainer Maker Kit
---------------------
3.1 Izgled i mogucnosti
-----------------------
Kada se pokrene imas izbor da ucitas postojaci projekat ili da zapocnes novi.
Postoji mnogo mogucnosti u TMK-u ali ja cu pomenuti samo najosnovnije.
Desnim klikom na prozor desno videces 'Properties', tu mozes da podesavas kako ce da izg
leda glavni program.
3.2 Dugme (Button)
--------------------
Ona u stvari cine trenera zanimljivijim i korisnijim. Dugme moze da sluzi za mnogo toga,
kao izlaz, da prikaze poruku, da se klikne.. ALI najzanimljivije od svega je to sto moze
da menja vrednosti u promenljivima, to je ono sto si cekao, zar ne? :)
Napravi jedno dugme pomocu neke od slika gore i klikni desni klik --> properties. Tu moze
da se menja slika dugmeta, tekst, boja, sve ono zanimljivo za korisnika ali ti hoces tab
FCT. Imas neke od osnovnih opcija ali sta je ovo POKE? Tu podesavas kako ce se promeniti
vrednost. Ako kliknes dugme 'Freeze' onda to znaci da ce se vrednost zalediti i nece moci
da se menja u igri, a u suprotnom mozes da stavljas da se poveca, smanji ili da podesis
vrednost tako sto ces da desnim klikom na dugme udjes u 'Write memory actions' i tu
kliknes 'Wiz'.
----------------------------------------------------------------------
|Action to perform Type of value Address Value |
|--------------------------------------------------------------------|
|WRITE VALUE BYTE Adresa promenljive Vrednost |
|ADD WORD koju ces |
|SUBSTRACT DWORD da stavis |
|LOCK FLOAT |
| DOUBLE |
----------------------------------------------------------------------
Kada sve podesis klikni 'Apply' i opet 'Apply' i dugme ce raditi kako si mu napisao.
4 - Minesweeper
---------------
Verujem da je to bilo dosta objasnjavanja i teorije, doduse povrsnog ali tako je kako je.
Idemo dalje, sada cemo probati da promenimo vreme u igrici 'Minesweeper'. Idi na
'Start menu' --> 'Run' i ukucaj 'winmine',izaci ce Minesweeper i onda ukljuci i TSearch.
4.1 Traganje
------------
Za pocetak trebas da ubacis Minesweeper-a u TSearch kako bi mogao da tragas, klikni na
'Open Process' i klikni na 'winmine.exe', sada mozes da tragas. Prvo moras da zapocnes
igru kako bi pocelo vreme da tece, ali pre toga prebaci u TSearch.
Klikni lupicu i stavi 'Exact value', 'Type' 1 bajt i 'Value' 0. Zasto? Zato sto znas
tacnu vrednost - 0, a ona je ispod 256 stoga je jedan bajt. Klikni 'Ok' i dobices
milione rezultata ali nemoj da te to razocara, imas jos da trazis. Sada vrati u igru i
klikni bilo koje polje da zapocnes vreme, vrati se brzo u TSearch i klikni drugu lupu.
Stavi 'Has increased' zato sto se vreme povecava (logicno, lol) i stisni 'Ok'. Ponovi
to nekoliko puta dok nedobijes malo rezultata sa nekim koji ide tik uz vreme.
Duplo-klikni na njega i pojavice se desno u 'Cheat' listi. Stavi mali smesak u kvadrat,
to znaci da je vrednost zaledjena. Sada vrati u igru i videces da se vreme ne mice!!
Sada mozes da sacuvas tu listu (cisto radi vezbe).
4.2 Trener
----------
Bio sam previse lenj za ovo, mozda cu nekad zavrsiti ali sa onim sto sam napisao mislim
da je dovoljno da sam ga napravis.
5 - KRAJ
--------
Nadam se da si barem nesto korisno iz ovogo naucio. Izvinjavam se ako si zensko za musko
obracanje (^^). Za kritike, pohvale, pljuvanje i komentare postoje elektronski mejlovi,
a u ovom slucaju moj je: HLJEBIVODA@MOBSTERS.COM
-1 EOF
------