PDA

Prikaži potpunu verziju : Problem kod uvw unwarp-a


fskpzns
17.2.2008, 15:28
Zasto mi se ovo desava sto je prikazano na screenshotovima ?

Jednostavan objekta koji bi trebalo da bude bure. PRimenjen je mesh smooth jacine 2 a kod uvw unwarpa sam isao na opciju cylindric pa na fit.... i eto sta ispadne. Sto mi pravi te male poligoncice tj. sto ih tako odvaja ? I to samo na jednom delu pa posle u PS-u moram da se maltretiram trazeci maleni sicusni poligon koji ako ne popunim texturom posle strci. Sa istim problemom sam se susretao i kod IMT traktora. Nebitno kakav je objekat bio u pitanju... prost ili kompleksniji ali uvek mi tako radi.

EDIT: NIje problem kad je jedna textura za ceo objekat ali recimo ja hocu da srednji deo bureta bude zut i na njemu neki natpis a recimo na gornjem delu hocu mrlje od naftea ti iscepkani poligoncici u tom slucaju bas prave problem. U cemu gresim ?

fskpzns
17.2.2008, 15:59
Pokusao sam da pre dodavanja uvw unwarpa dodam uvw map modifajer i da tako pokusam da sredim stvar. I zaista mi je sredio. BAr tako cheker kaze (pogledajte sliku ispod i uporedite sa slikom chekera iz prethodnog posta) ali kad dodam unwarp prica se vraca na staro

3dM@niak
17.2.2008, 18:05
to se jednostavno desava... ali ili ne smeta (mislim da bi ti ovde ok proshlo, jer ti izdvojeni poligoncici zauzimaju isti deo texure kao sto i hoces , samo pomeren za jednu sirinu texture - sto dodje na isto :) ) probaj da stavis neku sliku umesto checkera pa ces videti :) a ako bas hoces da sredis, jako lako mozes u unwrapu... :) samo detachujesh te poligone i prebacish ih u jasno vidljivu rupu koja fali na suprotonoj strani unwrapa, a onda weldujesh tacke :) eto :)

fskpzns
17.2.2008, 18:10
OK..... hvala 3D M@niac :) nego..... jel se to standardno desava ili ja generalno negde gresim ?

EDIT: Zaboravi na pitanje..... nisam obratio paznju na pocetak tvog odgovora: " to se jednostavno desava..."