Prikaži potpunu verziju : Sherlock Holmes versus Arsene Lupin
Homepage igre: Sherlock Holmes versus Arsene Lupin (http://www.sk.co.yu/forum/Sherlock Holmes versus Arsene Lupin)
Nazalost, jos ne mogu napisati sto mislim o samom sadrzaju igre... problem je u morskoj bolesti koja me uhvati svaki put kad pokrenem igru. Zbog istog problema nisam mogla zavrsiti ni The Awakened. I sad me to uzasno ljuti jer ne zelim propustiti ovaj dio.
Pitanje... imaju li drugi problema sa upravljanjem unutar igre i kako se pobogu rijesiti toga? (zvucim si poput tinajdzerice sa ljubavnim problemom :D ) Meni je dovoljno da se sjetim kako se krecem prostorijom i vec mi bude muka. :( Vidjeh da je Diego nacin kretanja usporedio sa CoD-om. Ali tamo se barem ne moras pribliziti svakom predmetu na par centimetara kako bi se nesto aktiviralo i jos se truditi da ti zeludac ostane na svom mjestu. :( Zasto ne porade na prakticnosti umjesto na takvom 'realnom' prikazu igre?
Jeste, kad sam prvi put upalio igru pomislio sam da je Watson pijan (:D), al' sam se posle navikao, tako da ne znam šta da ti kažem... mada, ja nisam igrao nijednu pucačinu iz 1. lica dugo, a ranije sam ih igrao dosta, pa mi je možda trebalo malo vremena da se podsetim.:to_care:
Ali, čak i kad se navikneš, ostaje da je igra krš. Stvarno je veliki problem što moraš da zabiješ nos u ''hot-spot'' - mene je to iznerviralo na početku (u galeriji, posle pljačke), pa sam odustao... I ne verujem da ću da nastavljam, mislim, ima toliko dobrih starijih avantura, tako da stvarno ne znam što bih igrao ovo. Igru ne izvlači ni sam Šerlok Holms (:n_klanja:), koji, inače, ima veliki potencijal, al' jbg...:(
E da, red je da čestitam Novu godinu.:D
ja sam nekako uspeo da namestim upravljanje da mi bude odgovarajuce, igrajuci se sensitivityjima, cak su i ovaj put ubacili invert mouse opciju (otud je pao sneg ovoliko ove godine)
za pocetak, jedna stvar mi je bila interesantna gledajuci uvod u igru. Kod awakened-a, svi su do jednog zamerali kako ulica i okruzenje bejker strita uopshte ne odaje utisak zivosti, sa tek po kojim zalutalim likom da proviri. autori su to pokushali bukvalnim i kracim postupkom da reshe, pa me je podsetilo na onaj masni vic kada mladic nakon opaske devojke kaze dubljim glasom - volim te. jednostavno, preslikan engine i ista scena letece kamere koja se priblizava do bejker strita, isti izgled kuca, zgrada, okruzenja, samo sto je ovog puta ubachen po koji klon policajca vishe, ili nestashni dechak koji bezi ulicom, gde su pokushali da oponashaju shpicu iz tv serije. Ipak, bolje ishta nego nishta, pa je efekat neshto urbanije atmosfere ipak tu.
mogu da pricham i pishem o ovoj igri kolko i sta hocu ali sve se svodi na - vedriji klon awakeneda, za mene lichno privlachnije od njega u startu kao premisa i postavka priche ali i dalje da na ikonici koju dvaput klikcem kad hocu da udjem u igru ne pishe sherlock holmes mozda bih usput i zaboravio o chemu se radi
trenutno sam u drugoj sekciji - Tower of London koja je dosadnija zbog dosta hodanja. igra testira strpljenje i nije uopste ucinjena olakshanom za tečno igranje, i to ne zbog avanturistickih problema vec zbog slobodnog izvodjenja koje kada se konkretno ubaci u ovaj park oko kule (plus nocu) i uz kako reche caine "nabijanje u nos" nema uopste dinamiku i "feedback" koji bi te poterao da igrash dalje. Prvi deo igre koji se odigrava u galeriji slika mi je bio jako dobar, sakrio je mozda te mane oko izvodjenja, pixel huntinga i ostalog zbog prezentacije galerije, podeljene u spanski, flamanski, engleski.. deo, sa kratkim komentarima za svaku sliku i uz vrlo dobar edukativni karakter (a to bi bila mozda i najveca vrline igre), pa se nauchi i o raznim slikarima i ponekoj istorijskoj licnosti i dogadjajima (admiral nelson i bitka za nil npr.) Ne bash toliko da igra ima isrcpne istorijske podatke, ali recimo, vidite sliku koja vam se svidi i naziv autora pa vas moze zaintrigirati da prouchavate dalje van igre.
ipak, sve nekako opet deluje kao potemkinova sela, bez jakog prepoznaljivog shmeka serloka. Tu je i violina, tu su hemikalije i aparati, VR je i dalje obelezeno na zidu, ali kao da je to u svojstvu - Eto vidite, napravili smo Serlok Holms igru, a ne da igrate i uzivite se u prepoznatljivu serlokovsku atmosferu a onda u tom zanesu naletite i na neki od ovih motiva koji ce onda samo da vam nadopuni taj vec izgradjeni utisak i uzitak.
sa obzirom kakve zamke sve moze da pripremi ovakav tip scenarija, zagonetke i nisu toliko loshe ali ni upechatljive. lepo je uvek videti kombinaciju vishe tipa zagonetki, konkretno ovde standardnu upotrebu predmeta uz pitalice kao i zagonetke (bukvalno).
i tako, idem da pogledam neku epizodu iz granadine serije, ili mozda prochitam neku od pricha avantura holmsa, pa kad nabacim lozenje mozda i uchitam tamo onu snimljenu poziciju pa nastavim da igram..
za pocetak, jedna stvar mi je bila interesantna gledajuci uvod u igru. Kod awakened-a, svi su do jednog zamerali kako ulica i okruzenje bejker strita uopshte ne odaje utisak zivosti, sa tek po kojim zalutalim likom da proviri. autori su to pokushali bukvalnim i kracim postupkom da reshe, pa me je podsetilo na onaj masni vic kada mladic nakon opaske devojke kaze dubljim glasom - volim te. jednostavno, preslikan engine i ista scena letece kamere koja se priblizava do bejker strita, isti izgled kuca, zgrada, okruzenja, samo sto je ovog puta ubachen po koji klon policajca vishe, ili nestashni dechak koji bezi ulicom, gde su pokushali da oponashaju shpicu iz tv serije. Ipak, bolje ishta nego nishta, pa je efekat neshto urbanije atmosfere ipak tu.
Osim toga, poboljšali su postupak odgovaranja na pitanja (može da se ugasi onaj box, pa da se čovek prošeta, usnimi, izađe...), pretpostavljam da je i to zamerano Awakenedu (znam da sam im ja zamerao :D).
Inače, slažem se sa svim što si napisao.:aplauz:
Da se i ja ucipim u ovu temu:).
Poceo sam da je igram jos pre 3 dana a tek sam sad zavrsio Tower of London. I mogu da kazem da sam odusevljen duzinom. Ako sve lokacije koje imam na mapi budu ovoliko dugacke, ima da se igram do Uskrsa:p. Ne smeta mi ni to sto ima puno setkanja, u stvari i nema. Kad se jednom detaljno prosparta po celom Toweru (za to mi je inace trebalo pola dana:D), vise nemas potrebe da bilo kuda ides pesaka. Samo teleport.
I prvi deo mi se svideo (galerija). Svaka nova zagonetka je resenje stare a sve ukupno daju resenje. Moje omiljene:p. I meni pomalo smeta nabijane nosa u hot spot, ali ne zbog izazivanja morske bolesti, vec zbog propustanja pojedinih stvari.
Meni se igra svidja i nastavicu da je igram, a vi kako hocete:D.
E da, i jedna slika iz igre na koju sam puko od smeha. Da ostalim ne kvarim uzitak, ide u spoiler.
Ovo je bas slika koju je uslikao Serlok. I pita on nekog lika sta da radi sa njom, i ovaj mu kaze: Give it to Officer Wayne:rofl:
http://img173.imagevenue.com/loc1029/th_46164_Clip_122_1029lo.jpg (http://img173.imagevenue.com/img.php?image=46164_Clip_122_1029lo.jpg)
Najteža avantura ikad koju sam igrao . Nisu baš morali toliko da otežavaju . Pogotovo Muzej .
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.