PDA

Prikaži potpunu verziju : "untitled project"


sucur_87
22.1.2006, 19:05
Evo poceo sam novu igru, 3d sa openGl i C/C++.
Dakle sve ideje, prijedlozi itd itd su dobrodosli
Evo screenshot trenutnog stanja (4. dana).
http://img484.imageshack.us/img484/3175/day44qt.jpg

Andross
22.1.2006, 19:10
Da li je cilj ove igre da djule prodje kroz krofnu?:D :D :D

Damjan
22.1.2006, 22:31
da li moze negdje da se downloaduje dio igrice koji si uradio. Sam screenshot ne znaci mnogo.

sucur_87
23.1.2006, 0:20
@Andross Ne, to je reload sistem iliti sistem mjenjanja granate.
@Damjan pokusacu da postavim dosadasnji rad, mada nema mnogo od gameplaya. Al' je pucanje, i fizika granate zavrsena, kao i jos neke bitne stvari, sada radim na particle systemu, pa cu polako na protivnicima.

sucur_87
23.1.2006, 21:37
Evo dakle exe-a trenutnog stanja igre.
http://www.ss28juni.com/UntitledProject.zip

sucur_87
24.1.2006, 17:31
Ubacen je particle sistem za vodu kada granata upadne u nju, e sada enemies, ime igre, neki AI, i da smislim sta ce se raditi u igri, tj. silj igre ...

Damjan
24.1.2006, 19:05
S obzirom da je igra tek na pocetku razvoja, u redu je. Samo tako nastavi.:)
Kada bi trebalo da izadje kompletna verzija?:confused:

Eh, da, U kojem programu radis?

Pozdrav !

Marko_L
24.1.2006, 19:33
Eh, da, U kojem programu radis?
Koliko ja videh čovek je još u prvom postu napisao
Evo poceo sam novu igru, 3d sa openGl i C/C++.

Preza_KG
25.1.2006, 14:38
Dobro odradjeno, uzevsi u obzir da si na pocetku projekta-samo tako nastavi. Imam i jedno pitanje : posto vidim da si svu geometriju "zarobio" u exe verovatno ces je kasnije ucitavati iz nekog fajla, pa me zanima sta imas na umu. Licno sam radio sa .3ds fajlvima i ne bi ti ih preporucio.

sucur_87
26.1.2006, 14:49
@Damjan openGL/C++, a kada cu je zavrsiti to ti stvarno neznam trenutno reci.
@Preza_KG pa da neradim sa 3ds fajlovima, vec sve iscrtavam u openGL-u.

Andross
27.1.2006, 12:05
Posto sam veci pocetnik u C++ u da li je OpenGL integrisan ili ne?Pitanje je za Dev C++.

void*
27.1.2006, 13:49
@Preza_KG:

Lak način za uvoz geometrije je, recimo, da ručno parsiraš .x ili .ase ili neki drugi text-based format. To ne bi trebalo da bude problem. Zatim to snimiš u neki svoj binarni format (recimo samo istreseš geometriju direktno iz svojih struktura: broj_vertexa, pa sve vertexe; broj_faceova, pa zatim faceove itd.)

Druga varijanta je da exportuješ modele direktno iz svog omiljenog modelera. Većina programa ima nekakav SDK za kreiranje plugin-ova, a mnogi i imaju i script jezike (Maya - MEL, 3ds max - MaxScript, softimage XSI, čini mi se, ima podršku i za VBScript i JScript... ). Ovde imaš punu kontrolu, ali, naravno, to za sobom vuče probleme druge vrste :)

Treća varijanta je da iskoristiš neki od popularnih game model formata (.MD2 recimo).

void*
27.1.2006, 14:21
@sucur_87:

Čini se da koristiš quadrics-e, što je u redu, ali ti je tessellation prevelik. Na mojoj mašini (koju možeš da uzmeš kao apsolutni minimum - 750Mhz/128MB/integrisani sis730) nisam izvukao više od 3-4 fps (u fullscreen-u, što nije posebno problem) i 7-10 kada maksimalno smanjim prozor (što jasno govori da fill-rate nije issue). Moja mašina jeste i geometry i fill-rate chalenged (Ralph Wiggum: I'm special! :) ) ali mislim da imaš bar 2 puta više poligona nego što ti realno treba. Kako budeš dodavao neprijatelje i pozadinske detalje, cela stvar će dobiti na težini i verovatno početi da se oseti i na jačim (normalnim računarima), pre svega što nisam baš previše siguran u efikasnost quadrics-a (recimo kod reload-ovanja, fps mi padne za 20 - 30%). I malo glupo pitanje, ali da li koristiš backface cull?
[EDIT] Ako Dependency Walker ne laže, čini se da ne.

Razmisli o LOD-u i frustum culling-u.

Ideja za gameplay: umesto protiv AI-a, više ljudi igra u hot-seat režimu (kao u Scorch-u).

Pozdrav!

sucur_87
27.1.2006, 20:06
@sucur_87:

Čini se da koristiš quadrics-e, što je u redu, ali ti je tessellation prevelik. Na mojoj mašini (koju možeš da uzmeš kao apsolutni minimum - 750Mhz/128MB/integrisani sis730) nisam izvukao više od 3-4 fps (u fullscreen-u, što nije posebno problem) i 7-10 kada maksimalno smanjim prozor (što jasno govori da fill-rate nije issue). Moja mašina jeste i geometry i fill-rate chalenged (Ralph Wiggum: I'm special! :) ) ali mislim da imaš bar 2 puta više poligona nego što ti realno treba. Kako budeš dodavao neprijatelje i pozadinske detalje, cela stvar će dobiti na težini i verovatno početi da se oseti i na jačim (normalnim računarima), pre svega što nisam baš previše siguran u efikasnost quadrics-a (recimo kod reload-ovanja, fps mi padne za 20 - 30%). I malo glupo pitanje, ali da li koristiš backface cull?
[EDIT] Ako Dependency Walker ne laže, čini se da ne.

Razmisli o LOD-u i frustum culling-u.

Ideja za gameplay: umesto protiv AI-a, više ljudi igra u hot-seat režimu (kao u Scorch-u).

Pozdrav!
E hvala za komentar i ideje vodjet cu sta se moze od toga uraditi, a znam da ima vise poligona, al' odradit ce se neka optimizacija kada dodje vrijeme.

Preza_KG
31.1.2006, 16:05
@void* :
.3ds format koristim upravo iz tog razloga koji pominjes- mnogo je brzi rad sa binarnim fajlovima a velicina im je neuporedivo manja. Upravo to i radim-prvo ucitam podatke iz 3ds fajla a zatim ih zapisem u svoj binarni fajl, jedini problem je savladati nezgodnu strukturu 3ds fajla.