PDA

Prikaži potpunu verziju : Stari Egipat SF w.i.p.


uros@3D
30.10.2007, 16:40
Da se ne razvlacimo po "Pocetnickim radovima.." evo otvorio sam novu temu.

U pitanju je neka moja opsednutost alienima i piramidama pa reko da sastavim nesto i u vezi toga :) Inspiraciju sam dobio gledajuci neke rekonstrukcije starih Egipcana u nekoj knjizi sto nam je profesorka likovnog donela. Glavni koncept moze se videti na ovoj zvrljotini (nazovimo je skicom, nije da ne znam da crtam samo za 10 sekundi nemogu bolje :D ) Znaci tri piramide, dva obeliska, neki hram (koji sam takodje uzeo iz egipatske istorije) i ovi stubovi (naravno u stilu starih Egipcana). Iznad centralne piramide bi trebalo da dodje neki mothership samo nemam ideju kako da ga napravim? Sto se tice atmosfere mislio sam na oblacan dan (oblaci su ove linije) a sunce pici onako u pozadini pa se zraci probijaju i padaju na neke delove piramide a dole se jasno vide senke od oblaka. E sad, video sam da atmosferiksi nece da bacaju senke (ili mozda hoce?) pa sam mislio da ubacim neku projector mapu oblaka u, recimo, direct light pa da se simulira to probijanje svetlosti? Takodje ne znam da li da ostavim ovako piramide u centru kruga ili da ih pomerim nazad da dobijem na prostoru?

komentar/sugestija bilo sta?

http://img100.imageshack.us/img100/5779/swscan00005xu0.th.jpg (http://img100.imageshack.us/my.php?image=swscan00005xu0.jpg)

http://img144.imageshack.us/img144/6298/pyrtest6rb0.th.jpg (http://img144.imageshack.us/my.php?image=pyrtest6rb0.jpg)

http://img526.imageshack.us/img526/8437/pyrtest4bi0.th.jpg (http://img526.imageshack.us/my.php?image=pyrtest4bi0.jpg)

http://img526.imageshack.us/img526/7168/pyrtest5qq4.th.jpg (http://img526.imageshack.us/my.php?image=pyrtest5qq4.jpg)

http://img526.imageshack.us/img526/2764/pyrtest7eo0.th.jpg (http://img526.imageshack.us/my.php?image=pyrtest7eo0.jpg)

3dM@niak
30.10.2007, 19:22
kave su ti ovo piramide, tacnije od cega su? :) piramide se od onih blokova prave, a ovo tvoje kao neki sablon-liv :) :D koncept deluje ok, samo znaci za pocetak napravi te blokove kako valja :)

Iilija64
30.10.2007, 19:56
bas su dobre. nije to tako lako napraviti

DarkNemos
30.10.2007, 20:14
Urose bre nemoj da se zaebavas. Stavljas ovde petominutne modele. :D

Salim se.

Daj da vidimo neku gothic atmosferu sa izumrlim dvecima i zaboravljenim piramidama i neki aliensi koji su dosli da posete zaboravljeno svetiliste :)

uros@3D
30.10.2007, 22:08
Urose bre nemoj da se zaebavas. Stavljas ovde petominutne modele. :D

Salim se.

Daj da vidimo neku gothic atmosferu sa izumrlim dvecima i zaboravljenim piramidama i neki aliensi koji su dosli da posete zaboravljeno svetiliste :)

Taj fazon :)

Sto se tice simple izgleda to je zato sto ce biti udaljena kamera pa hocu da ustedim na poligonima ionako ih vec imam dosta zbog ovih piramida. Ostalo se nadoknadjuje texturama ;)

Za piramide bih mogao neki drugaciji pristup da uradim mada se meni svidjaju i ovakve ali napravicu jos jednu verziju pa cemo uporediti.

edit: ovo mi je poruka br.666 idem brzo da postujem jos negde da razbijem maler :paranoia:

uros@3D
30.10.2007, 22:48
'ej bre, cek' malo! Sad sam u'vatio max da probam da napravim bolju piramidu. Jednostavno, da bi je napravio kao pravu trebalo bi da slazem boxove kao i Egipcani (u tom slucaju bi zavrsio kao i oni za 20 godina :D ) nema druge. Mislim da se sve moze resiti jednom valjanom texturom.

Uostalom evo kako su ovi za Civilization IV napravili piramidu za filmic.

http://img229.imageshack.us/img229/9215/c4is1.jpg


Look, imamo iste hramove! :D

3dM@niak
31.10.2007, 14:47
ovaj filmice deluje po ovom screenshotu kao neki lejm-film :D od kad je ? nisam ga gledao....
A to sam i mislio-ili radi kao egipcani (sto nema smisla ako si daleko)
ili samo izvuci kao tortu (ako si polu-blizu) pa ostalo textura
ili piradima samo - pa sve textura

uros@3D
31.10.2007, 18:43
ovaj filmice deluje po ovom screenshotu kao neki lejm-film :D od kad je ? nisam ga gledao....
A to sam i mislio-ili radi kao egipcani (sto nema smisla ako si daleko)
ili samo izvuci kao tortu (ako si polu-blizu) pa ostalo textura
ili piradima samo - pa sve textura

Pa naravno da si mislio na to... :D

To je kratak filmic (sekvenca) iz igrice kad pravis svetska cuda.

Nabavio sam neke do're texture koje bi mogle da posluze. Sledeci post je sa njima.

uros@3D
1.11.2007, 23:19
Mali update:

evo napravio sam neki prototype space ship-a koji posecuje famozne piramide:

http://img70.imageshack.us/img70/5645/mothershiptest1mx7.th.jpg (http://img70.imageshack.us/my.php?image=mothershiptest1mx7.jpg)
http://img70.imageshack.us/img70/6940/mothershiptest2vp2.th.jpg (http://img70.imageshack.us/my.php?image=mothershiptest2vp2.jpg)
http://img64.imageshack.us/img64/8987/mothershiptest3gc8.th.jpg (http://img64.imageshack.us/my.php?image=mothershiptest3gc8.jpg)

Takodje sam isprobavao (jedno sat i po sinoc) svetlo za scenu. Evo ovako sam nesto hteo samo da ne bude ovako mracno. Stavio sam jedan direct da pici i ubacio EarthCloud u projector (zato su senke ispale k'o da se sve ubudjalo) i ukljucio Volume light. Imacu velikih problema sa ovim jer nijedna mapa koju sam probao ne valja i samo jedno svetlo u sceni nemoze da bude. Trebalo bi bar jos jedno (jos jedan direct ili sky) i jedan mali direct samo da baca zrake. Uhhh ne znam, videcu kad dodjem do toga...

Evo vide se malo i texture...

http://img337.imageshack.us/img337/7421/pyrtest8km4.th.jpg (http://img337.imageshack.us/my.php?image=pyrtest8km4.jpg)

galebns
2.11.2007, 1:03
Vrlo zanimljivo. Mozda bi mogao za pozadinu da stavis neku pustinju nocu (dine i tako to) naravno prilagodjenu sa bojama itd. Cisto neka ideja :)

DarkNemos
2.11.2007, 2:39
Meni opet smeta sto nema izumrelih drveca okolo. Mozda je samo do mene. Ja bih tu svuda okolo natrpao drvece bez lisca. Mada to je tvoj rad i tvoja zamisao. Postujem :)

bobi
2.11.2007, 11:17
Stvarno zanimljiv projekat, jedva čekam da vidim finale :)

- Nije mi jasno zašto ne naređaš chamfer box kao što ti je Manijak predložio i time dobiješ realan objekat. Uopšte ne bi trebalo dugo da traje, samo instanciraš objekte. 1+1; 2+2; 4+4; 8+8; 16+16; i td.
Svima njima zajedno daš jedan UWV Map modifikator kako ne bi sve bile isto teksturisane.

- Kakvo ćeš svetlo da koristiš? Hoćeš li da se igraš sa Mental rayom ili ćeš preko scanline-a? Ili neki drugi render.

- Ako već hoćeš da pokažeš impresivnost alien shipa, stavi kameru skroz dole (malo šireg ugla, kako bi piramide izgledale još višlje) i ubaci neko plavo svetlo ispod broda i kako prilazi brod preseca volume light, baca senku, i ono plavo svetlo dolazi do izražaja pošto se pomera sa brodom. :)

- Postavi prvo kamere... ukombinuj ih sa muzikom ukoliko je koristiš, pa tek onda dodaj objekte koji će da se vide i moći ćeš odmah da vidiš sa koliko detalja da ih praviš.

- Nemoj da brinešmnogo oko svetla, pošto je noć u pitanju. Možeš i random da postaviš nekoliko omnija i da im daš neku ljubičastu boju radi atmosfere. Znači, najbitnije je da pogodiš atmosferu, svetla ne moraju da budu matematički ispravna, a ovaj volume light ti izgleda kao da je scena pod vodom.

To je to, da ne tupim i ja mnogo.
Ajde pa daj neki update. :)

bobi
2.11.2007, 11:23
Uostalom evo kako su ovi za Civilization IV napravili piramidu za filmic.


Nemaju pojma :D

PCmaster
2.11.2007, 16:22
'ej bre, cek' malo! Sad sam u'vatio max da probam da napravim bolju piramidu. Jednostavno, da bi je napravio kao pravu trebalo bi da slazem boxove kao i Egipcani (u tom slucaju bi zavrsio kao i oni za 20 godina :D ) nema druge. Mislim da se sve moze resiti jednom valjanom texturom.

Uostalom evo kako su ovi za Civilization IV napravili piramidu za filmic.

http://img229.imageshack.us/img229/9215/c4is1.jpg


Look, imamo iste hramove! :D

Nisam neki strucnjak za ovaj deo foruma ali moram nesto da primetim. Kao prvo sve strane piramide nisu iste i sam vrh piramide ne bi trebao da se nalazi u samom preseku dijagonala osnove piramide kvadrata. To nije slucaj ni na jednoj piramidi, normalno vrh je uzdignut u odnosu na osnovu.

uros@3D
2.11.2007, 21:58
Vrlo zanimljivo. Mozda bi mogao za pozadinu da stavis neku pustinju nocu (dine i tako to) naravno prilagodjenu sa bojama itd. Cisto neka ideja :)

Thanx ;)

Meni opet smeta sto nema izumrelih drveca okolo. Mozda je samo do mene. Ja bih tu svuda okolo natrpao drvece bez lisca. Mada to je tvoj rad i tvoja zamisao. Postujem :)

Tesko da ce biti u pustinji? :D

Stvarno zanimljiv projekat, jedva čekam da vidim finale :)

I ja... :rolleyes:

- Kakvo ćeš svetlo da koristiš? Hoćeš li da se igraš sa Mental rayom ili ćeš preko scanline-a? Ili neki drugi render.

Pa rekoh Direct i mozda jos neki Sky. Za render je za sad scanline, ali ne znam mozda do kraja bude MR.

- Ako već hoćeš da pokažeš impresivnost alien shipa, stavi kameru skroz dole (malo šireg ugla, kako bi piramide izgledale još višlje) i ubaci neko plavo svetlo ispod broda i kako prilazi brod preseca volume light, baca senku, i ono plavo svetlo dolazi do izražaja pošto se pomera sa brodom. :)

Nije mi ship u planu ali imao sam u vidu takav neki kadar.


- Postavi prvo kamere... ukombinuj ih sa muzikom ukoliko je koristiš, pa tek onda dodaj objekte koji će da se vide i moći ćeš odmah da vidiš sa koliko detalja da ih praviš.

Hmmm jel' se meni cini ili ti to govoris o nekoj animaciji? :icon_scra Ovo ce biti still :D


- Nemoj da brinešmnogo oko svetla, pošto je noć u pitanju. Možeš i random da postaviš nekoliko omnija i da im daš neku ljubičastu boju radi atmosfere. Znači, najbitnije je da pogodiš atmosferu, svetla ne moraju da budu matematički ispravna, a ovaj volume light ti izgleda kao da je scena pod vodom.

Znao sam da ce neko to da kaze :D ali bio bi jos veci trip da je pod vodom...
btw nece biti noc, vec neki sumrak jer tesko da ce zraci da se vide nocu? Ono tamo je bilo samo neki test...


Hvala svima na komentarima!
pozzz :ciao:

uros@3D
2.11.2007, 22:02
Nisam neki strucnjak za ovaj deo foruma ali moram nesto da primetim. Kao prvo sve strane piramide nisu iste i sam vrh piramide ne bi trebao da se nalazi u samom preseku dijagonala osnove piramide kvadrata. To nije slucaj ni na jednoj piramidi, normalno vrh je uzdignut u odnosu na osnovu.

E za ovo stvarno nemam pojma :D

uros@3D
3.11.2007, 0:38
Malo sam opet testirao osvetljenje posto sam texturisao sve (dacu uskoro i neki MRsky render da vidite texture) osim broda (trebao sam i njega al' mi djavo ne da mira sa ovim svetlom :D )

Original render:

http://img248.imageshack.us/img248/1478/pyrtest9fi3.th.jpg (http://img248.imageshack.us/my.php?image=pyrtest9fi3.jpg)


PSP verzija:

http://img65.imageshack.us/img65/9376/pyrtest10tr0.th.jpg (http://img65.imageshack.us/my.php?image=pyrtest10tr0.jpg)

Dva direct-a jedan sa velikim range-om a drugi manji orjentisan na piramidu i baca zrake (scanline). Jos ce tu da dodje neko svetlo za ship.

Laku noc! :)

uros@3D
3.11.2007, 20:13
I opet ja...

update:

Texturisao sam ship:

http://img510.imageshack.us/img510/7468/mothershiptest5zv4.th.jpg (http://img510.imageshack.us/my.php?image=mothershiptest5zv4.jpg)


Nekoliko rendera sa texturama:

http://img161.imageshack.us/img161/2753/pyrtest10nt7.th.jpg (http://img161.imageshack.us/my.php?image=pyrtest10nt7.jpg)

http://img211.imageshack.us/img211/3844/pyrtest11xg3.th.jpg (http://img211.imageshack.us/my.php?image=pyrtest11xg3.jpg)

http://img211.imageshack.us/img211/7131/pyrtest12du6.th.jpg (http://img211.imageshack.us/my.php?image=pyrtest12du6.jpg)


Sad cekam koji komentar pa da krenem ka finalizaciji. :D

bobi
4.11.2007, 0:03
Sad cekam koji komentar pa da krenem ka finalizaciji. :D

Finaliziraj, pa ćeš dobiti komentar :D

Highlander
4.11.2007, 1:40
Jedino mi se ne svidjaju ona krilca na spejs šipu...:)
Ostalo ću sutra da pogledam zato što mi trenutno puca veza na svaka 2min.:n-cc2:

uros@3D
11.11.2007, 0:05
UPDATE:

ubacio sam ship u scenu danas, i nest malo cackao, dodao jos po koji omni. Ovaj glow mi nesto ruzan sad kad ga pogledam bolje... Moze li neko da mi predlozi kako najlakse da uradim da izgleda kao da dole ima puno ljudi oko piramda, ja uzeo particles i stavio im speed na 0 i to su one tackice okolo. Siguran sam da im jos koji nacin...

http://img223.imageshack.us/img223/8445/semifinalbn1.th.jpg (http://img223.imageshack.us/my.php?image=semifinalbn1.jpg)

DarkNemos
11.11.2007, 0:11
Uf nesto mi se totalno ne uklapa ovde. Al bas nesto odskace. Il sam se ja resetovao :D

galebns
11.11.2007, 1:12
Hmmm, ako na nesto lici onda (meni bar) lici na neko krdo goveda :D Napravi neku ultra prostu figuricu i onda nju sketeruj ili kao sto si vec koristio PArray...

3dM@niak
11.11.2007, 1:21
ono sto se meni izrazitoooo ne svidja je sam brod koji po meni izgleda skroz bezveze, kao nesto sto je pravljeno za 10 minuta.. taj "I am meshsmoothed look at me" oblik nikada nije dobar :) napravi lepo par skica, osmisli brod na papiru, pa onda uradi u 3d :)

Highlander
11.11.2007, 12:04
Meni se čini da bi trebalo da ima više detalja... Piramide nisu loše, mada ne odaju utisak veličine i impresivnosti kako bi trebalo. I sve je nekako mnogo plavo...:icon_scra
Još malo rada i završićeš ti to lepo. :)

3dM@niak
11.11.2007, 16:51
Slazem se sa Highlanderom da ne deluju impresivno... pre svega - ova ogradaa je ja mislim previsoka, jer smanjuje utisak velicine piramida.. drugo kadar je nekako all wrong... mislim da bi mnogo bolje bilo da zabijes kameru za zemlju i pogledas u piramide da idu uvis, stavis veci malo FOW, tipa 70, i mislim da ce mnogo bolje da bude... ako bas oces kadar sa visine, onda priblizi kameru, stavi piramide da idu vise do ivice kadra, ili cak mozdaa da seku same ivice.. naglasi njihovu velicinu nekako :)

DarkNemos
11.11.2007, 17:03
Mislim da bi lego ovakav kadar

http://www.cancuncd.com/m_cancun_pictures/Cu21-piramide-chichen.jpg

samo ces morati taj svemirski brod da mnogo smanjis. :)

uros@3D
11.11.2007, 18:21
Hmmm, ako na nesto lici onda (meni bar) lici na neko krdo goveda :D Napravi neku ultra prostu figuricu i onda nju sketeruj ili kao sto si vec koristio PArray...

Krdo goveda:rofl:... Pa moze i tako.


ono sto se meni izrazitoooo ne svidja je sam brod koji po meni izgleda skroz bezveze, kao nesto sto je pravljeno za 10 minuta.. taj "I am meshsmoothed look at me" oblik nikada nije dobar :) napravi lepo par skica, osmisli brod na papiru, pa onda uradi u 3d :)

Sta bre 10 min. pa radio sam ga najmanje sat i po sve sa materijalima :D I jeste sa skice (doduse malo kraci). Mozda iz ovog ugla izgleda ruznije. Al' dobro videcu jos za njega :)

Meni se čini da bi trebalo da ima više detalja... Piramide nisu loše, mada ne odaju utisak veličine i impresivnosti kako bi trebalo. I sve je nekako mnogo plavo...:icon_scra
Još malo rada i završićeš ti to lepo. :)

Malo sam ga kolorizovao, nije tako u originalu...

Slazem se sa Highlanderom da ne deluju impresivno... pre svega - ova ogradaa je ja mislim previsoka, jer smanjuje utisak velicine piramida.. drugo kadar je nekako all wrong... mislim da bi mnogo bolje bilo da zabijes kameru za zemlju i pogledas u piramide da idu uvis, stavis veci malo FOW, tipa 70, i mislim da ce mnogo bolje da bude... ako bas oces kadar sa visine, onda priblizi kameru, stavi piramide da idu vise do ivice kadra, ili cak mozdaa da seku same ivice.. naglasi njihovu velicinu nekako :)


Da ali pogledaj koliki su ti stubovi naspram ljudi...

http://img69.imageshack.us/img69/1171/copyof18xedfu5si6.th.jpg (http://img69.imageshack.us/my.php?image=copyof18xedfu5si6.jpg)

Mislim da bi lego ovakav kadar

http://www.cancuncd.com/m_cancun_pictures/Cu21-piramide-chichen.jpg

samo ces morati taj svemirski brod da mnogo smanjis. :)

Znaci kadar se definitivno menja... Sve u svemu, re-dizajn.