PDA

Prikaži potpunu verziju : Japanski Dojo - tj. pozadina (enterijer) za animaciju...


Dejan Njegus
29.10.2007, 16:04
Primjedbe, sugestije i PRIJATELJSKE KRITIKE (uz objasnjenje KAKO da popravim nesto sto ne valja) su dobrodosle,:a_whistli npr. kako doci do volume light efekta u Mental Ray_u?

uros@3D
29.10.2007, 19:31
Hmm, koje svetlo koristis? Ja se secam evo bas skoro da sam opicio jedan direct i stavio mu volume light i sljakalo je, doduse malo se slabije videlo nego u scanline-u.

btw ovo ti lepo izgleda ;)

Dejan Njegus
30.10.2007, 9:42
MR Sun prolazi kroz ovaj "rizin papir materijal" na "vratima i prozorima" a unutra je jedno MR Omni radi ponistavanja efekta "gorenja" materijala i tekstura i umeksavanja sijenki... svasta sam probao... ali samo dobijem efekat "magle" a zraci "sunca" se ne vide kao u Radiositiju JBG mozda trazim na krivom mjestu... a mozda i ovaj materijal sprjecava taj efekat BTW za ovaj jedan frejmic mi na mojoj masini treba sat i pol' - smrc! Po nekim preliminarnim proracunima za minut animacije bi mi trebalo 3 mjeseca rendanja :-(!

galebns
30.10.2007, 10:45
Hmmm, pa ako ce ti ovo biti jedina scena za animaciju onda bi mozda bilo dobro da "ispeces" teksture (Baking Texture) tj. da u samu teksturu "zapises" svetlo. Kako se to radi konsultuj maksov Help ja znam samo teoreCki :D Tako ces znacajno smanjiti vreme za rendering.

Dejan Njegus
30.10.2007, 16:33
To nazalost "pali" samo kad je scena staticna tj. kad nema kretanja objekata po njoj... JBG ne mogu napraviti kung-fu borca sa njegovom sjenkom koja je "zavarena" za pod bez obzira na njegovo kretanje... mada... razmislit cu o tom prijedlogu... taj stos se koristi u Game-enginima da bi se olaksalo kompu da u realnom vremenu izrenda one fenomenalne teksture a'la DOOM3 i sl. Tu ce naravno biti vise kamera (pokretnih), malo bullet-time fazoncica itd. itd. Elem kad (ako), ovo zavrsim mogu traziti posao u Holivudu :-))))))!

galebns
30.10.2007, 16:44
Hmm ma moze tu nesto da se zbudzi siguran sam :D Na zalost ogranicen sam znanjem :(

Dejan Njegus
26.11.2007, 19:06
Texture baking pali samo u standardnom rendereru ili radiositiju... mental ray nema pojma o tome... dakle rjesenje je QuadCore na 3,2 GhZ + 8 GB RAM_a smrc!