Prikaži potpunu verziju : Street Fighter 4
renegade_of_funk
17.10.2007, 22:52
Capcom je najavio novi Street Fighter , jos uvek se ne zna za koje ce platforme izaci.Kad se samo setim koliko sam para potrosio na automatu. :D
Pogledajte teaser - http://www.youtube.com/watch?v=MZP3WYiOncI
wolfologin
17.10.2007, 22:57
Capcom je najavio novi Street Fighter , jos uvek se ne zna za koje ce platforme izaci.Kad se samo setim koliko sam para potrosio na automatu. :D
Pogledajte teaser - http://www.youtube.com/watch?v=MZP3WYiOncI
U choveche shto mocno izgleda
kad bi samo i igra lichno bila kao ovaj filmic :aplauz:
Jaoo, da, Street Fighter i automati.:a_whistli :D
Nesto jace od 10 godina, i jos posle napravise i film kao slag na torti.
donator99
20.10.2007, 14:25
Sad sam gledao Trailer...Izgleda strasno.Pretpostavljam PS3 i XboX360 only :(
Hmmm... ko zna... Capcom je izbacio i Lost Planet za PC. Mozda bude i za nas nesto. Mada tesko...
donator99
31.12.2007, 15:10
Pojavio se i prvi In-game snimak:
http://www.youtube.com/watch?v=p0NWFs2sDKk&feature=related
renegade_of_funk
31.12.2007, 18:00
Ovo definitivno nece izaci za Wii :( , nista onda nam ostaje samo SSMB.
Ako ovo ne izadje za PC mogu da uzmem i odmah da se utepam uz plac i ridanje...
donator99
31.12.2007, 18:58
Polako geniuse :)
Izaci ce PS3/Xbox 360 emulator jednog dana :D
izacice za PS2 100% a vec ima emulator koji moze da pogura 99% ps2 igara
Pa moze ali jedva... Jedino Tekken 4 igram kako treba preko emulatora a on je izasao znas i sam kad. Nije mi jasno sto niko ne napravi xBox 360 emulator kada bi to trebalo da je decija igra obzirom na to koji hardver koristi ta konzola. To bi bilo najbolje...
Mada kako je Capcom krenuo (Lost Planet) mozda se pojavi i PC naslov...
steta ce biti ako Street Fighter 4 ne bude za PC........:(toliko godina sam igrao SF i MK na one stare konzule ispred televizora....izaslo je toliko novih serijala MK a da nije ni jedan za PC:mad::mad::mad:.....
renegade_of_funk
15.1.2008, 21:52
Izbio mu oči. (http://picasaweb.google.com/renegadeofwii/Renegadeofwii02/photo#5155792244431208322) :D
http://lh5.google.com/renegadeofwii/R40NutEJP4I/AAAAAAAAA4w/7-B1CgMtILg/s400/246.jpg
Jer ce izacji za PS2? Pretpostavljam da ce biti veoma dobra igra :cool:
bice najbolja igra ikada i verovatno ce izaci i za PS2 ali ako ne izadje za PC ne interesuje me...
donator99
15.1.2008, 22:54
Hmm, ne znam grafika izgleda bas juicy.Mada, cak i ova pre-alpha verzija u verziji za next gen konzole radi na 60FPS, sto verovatno znaci da ce finall raditi na 1080p@60FPS, pa mozda i ima nade za PS2 verziju :)
TheProphecy
15.1.2008, 22:57
Sa snimaka delije potpuno isto kao i ona verzija sa automata, naravno grafika je lepa, ali to je maltene nebitno.
Mnoooooogo mi se dopada, ovo je upravo ono sto sam cekao kada je ovakav tip igara u pitanju, hmmm, zamislite MK3 u ovakvoj izvedbi, brrrrr!
shin-bojan
17.1.2008, 11:37
Previse je ovo sareno. Nista od nextgen SFa.
branko999999999
17.2.2008, 6:32
Kao sto mozete videti :
http://www.youtube.com/watch?v=QZcK9Qx8YdY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3XTZkRXQXzs
http://www.youtube.com/watch?v=QoOZWS9MSrw&feature=related
novi likovi C.Viper i Abel :
http://www.youtube.com/watch?v=24OZdyi634g&feature=related
SF4 je samo 'nasminkana' verzija SF2, potezi su isti...:( Ne znam sto su se mucili uopste...
Pa na ovom saemu je kao trebalo da cekas 1 sat za da dodjes na red (za SF4). Kakav 1 sat - ovo 5 min. max i ustajem.
King James
17.2.2008, 11:58
Nista posebno...Ipak,nista bolje od Mortala Kombata :n_klanja: Armageddon je preterana igra :n_klanja::n_klanja::n_klanja:
Expressionism
17.2.2008, 15:59
Nista posebno...Ipak,nista bolje od Mortala Kombata :n_klanja: Armageddon je preterana igra :n_klanja::n_klanja::n_klanja:
Obozavam MK serial ali posle Deadly Alliance, sve ostalo je krsh a pogotovu Armageddon. Samo su strpali sve likove zajedno i tek onda vidis kolko imaju glupih dizajna. Poslednje 3 godine ima istu grafiku, samo muzu kravu. Hvala bogu da su se setili da uzmu 2 god pauzu pa da naprave nesto valjano sa novim engine-om.
branko999999999
17.2.2008, 16:24
Nista posebno...Ipak,nista bolje od Mortala Kombata :n_klanja: Armageddon je preterana igra :n_klanja::n_klanja::n_klanja:
MKA je mnogo laka...barem meni. Presao sam je nakon 3-4 sata igranja (po 1h na dan) na max. Blaze je mnogo lak/smesan kao 'final boss' - dobio sam 2 rundu 'flawless' sa jednog toliko staticnog lika kao Shao Khan :confused:. I na kraju nema ni slike samo ide neki (glupi) tekst dole :confused:.
Inace igra je super, pogotovo u dvoje. :n_klanja:
King James
17.2.2008, 16:30
MKA je mnogo laka...barem meni. Presao sam je nakon 3-4 sata igranja (po 1h na dan) na max. Blaze je mnogo lak/smesan kao 'final boss' - dobio sam 2 rundu 'flawless' sa jednog toliko staticnog lika kao Shao Khan :confused:. I na kraju nema ni slike samo ide neki (glupi) tekst dole :confused:.
Inace igra je super, pogotovo u dvoje. :n_klanja:
Cek,jel konquest ili onaj arcade? A vidim tek sad ovo 3-4 sata,onda sigurno konquest
A u dvoje je zakon,pogotovo kad ti kasapis onog drugog a ovaj pizdi :n_klanja:
branko999999999
17.2.2008, 16:54
Cek,jel konquest ili onaj arcade? A vidim tek sad ovo 3-4 sata,onda sigurno konquest
A u dvoje je zakon,pogotovo kad ti kasapis onog drugog a ovaj pizdi :n_klanja:
Ili stojite do death trap pa ko ce koga a za to je najbolja Shao Khan Arena.
Red Dragon
1.3.2008, 13:58
Samo neka bude i za PC! (http://www.gametrailers.com/player/31289.html) :)
Izlazi i za PC:a_bleh:
http://kotaku.com/5011263/street-fighter-iv-officially-coming-to-xbox-360-ps3-pc
zdravkelja
28.5.2008, 19:37
Najs :)
Posle par premišljanja da li će se Capcom-ova nova igra Street Fighter IV naći i na PC-u, doneta je konačna odluka da će se ova popularna arkadna tabačina zvanično pojaviti na Xbox 360, PlayStation 3, i PC platformi. Četvrti nastavak Street Figter-a doneće nam u prvi plan aktuelne likove: Ryu, Ken, Chun-Li, Guile, kao i Crimson, Viper, Abel, El Fuerte, Rufus i druge. Pored likova glavna novina je ta da će se po prvi put u istoriji ove igre preći na 3D grafiku (što pozadine, što likova) kao i vraćanje na tradicionalne komande sa 6. dugmića, što nam daje nove specijalne poteze kombinovanjem istih. Imajući u vidu da se radi o jako popularnom naslovu, koji je zarazio korisnike širom sveta, Yoshinori Ono je pre par dana najavio da će Street Fighter IV naslov imati i Multy Player podršku, koja će nam omogućiti igranje i preko interneta...
BRAVO:aplauz:
Evo i gomile screenshot (http://images.filefront.com/Street+Fighter+IV+5+30+08/;138817;0;/screenshot.html)-ova...
A evo ga i trailer (http://files.filefront.com/Street+Fighter+IV+Trailer+4/;10461530;/fileinfo.html)...
Red Dragon
5.7.2008, 18:55
Sad se stvarno iskreno nadam da igra izlazi i za PC.
Pogledajte ovo (http://www.gametrailers.com/player/35814.html?ref=playerfeat), ja sam mislio da se snima film, a u stvari igra ce igra zaista imati pricu. Story Fighter IV, kako je neko prokomentarisao.
Utisci nakon odigrane bete...nisam mogao da nađem direktan link, moram ovako da quoteujem, sorry:(
For the purposes of this piece, I’m going to ignore the glitches in the Super Street Fighter II Turbo HD Remix beta, because it is a beta after all. Yes, there are numerous system-crashing game freezes, sporadic audio at some points, and some slow-down. The point of a beta is to identify problems like these and fix them, which I’m assuming Capcom will do before they release the full game. That said, I’m going to be very, very upset if they don’t correct these bugs.
Anyway, with that out of the way, let me say this for the game: this is destined to be one of the best XBLA/PSN games to come out this year. Period.
The first thing noticeable about Super Street Fighter HD Remixapalooza is that the new visuals are sharp. It’s like meeting that one nerdy girl you knew in middle school years later and finding out she’s grown into a hottie. The animations are hand-drawn and smooth, giving the characters much more defined features. The term “new coat of paint” has never applied to any game more than this one. Hell, even just watching a match can be visual feast.
Super Street Fighter II Ridiculously Long Name HD Remix still retains that same feel as the classic game, while adding a few new twists. Most of the changes in gameplay will really only be recognizable to those who played the hell out of past games (like me). For the beta, only Ken and Ryu are available. In previous Street Fighters, they’re differences were minimal; but for this one, there’s a few more differences that can have a huge impact on a match. Ryu’s “fake Hadoken” is surprisingly useful, as you can often trick someone into trying to dodge or counter, leaving them open to an attack. Conversely, Ken’s got a few new kicks and a faster Dragon Punch, which can unfortunately lead to some very cheap juggling tactics. Aside from that, there’s also a few minor changes in attack trajectories and such (I’m sure a more detailed list of changes could fill a rather lengthy book).
A “Super” meter also fills on both sides during a match, much like in past Street Fighter Alpha games. It’ll take almost a whole match to fill it up, but then you can unleash a devastating special move that takes off half a lifebar from an opponent. Of course, these can be blocked, but if that first hit lands, you’re as good as dead. Some people have claimed this is unfair, but I just see it as a way to get matches over with more quickly. A very nice touch that goes along with these new moves though is that if you just want to play a match with just the classic moves, you have that option too.
One predictable flaw: the Xbox 360 controller is not suited for this game, and yes, it’s because of the D-pad. In a game completely reliant on timing and twitch reflexes, you want a suitable controller at your disposal, and the one for the 360 does not deliver. Far too many times, you’ll get hit because your character jumped at your opponent when you meant to throw a fireball or something like that. Worse yet, you’ll have different problems depending on which side of the screen you’re on. You could have an easy time throwing a fireball out from one side and then find yourself jumping spastically on the other side. Unfortunately, in my experience, the PS3 controller is only slightly better. Really, I wish I could somehow plug my SNES controller into the game somehow. However, playing people online is so much fun that I may end up buying a controller with an arcade-style joystick just for this.
The online multiplayer is probably handled about as well as a fighting game could be. Player matches put you into a room with other players, where you rotate into matches and take on the winner. It’s the digital version of switching the controller around with people in front of the same console, like in the old-school days. You’ll have to wait for others to finish up their fights, but there’s a sense of pride that comes with de-throning someone who’s had a long stay in the winner’s spot. You also enter someone else’s tournament or create your own with up to eight people. Again, there’s a sense of pride here, but now for beating ou four people in a row for the top spot. Of course, I really would like to see a “Mute All Players” option, since sooner or later you’ll run into some d-bag spouting off through the mic. That, and some more detailed personal stats, since you can really only see your win/loss ratio on the leaderboards. Me, I want to know how often I played as a certain character and won, or how many “Perfect” matches I had; that sort of thing. Also playing against friends locally can still lead to hours of fun (single-player however, isn’t available for this demo).
Bottom line though: I’ve got my old “fighting game callous” building up on my thumb from playing this game so much, even with only two characters and having to restart my console periodically. Playing against other people online can be incredibly addictive, even if you get beaten a lot. I can only imagine what SSFIITHDR will be like when there’s a full roster of characters, levels, and more players to compete against. I’ll be sure to report on that when the full game comes out though.
http://news.filefront.com/wp-content/uploads/2008/06/streetfighterhd1-1.jpg http://news.filefront.com/wp-content/uploads/2008/06/streetfighterhd2-1.jpg
Da li ste znali da postoji Street Fighter strip (http://www.capcomcomics.com/GoForBroke/index.html)?Ako niste evo vam link,ima i ovde (http://en.wikipedia.org/wiki/Street_Fighter#Comic_books):),pa pogledajte
Boris Lozac
8.7.2008, 11:29
Utisci nakon odigrane bete...nisam mogao da nađem direktan link, moram ovako da quoteujem, sorry:(
Ok, ali ovo su utisci za Super Street Fighter II Turbo HD Remix betu, ne za SFIV :)
Obzirom da sam preso na xBox, cinjenica da izlazi za PC mi je sad manje bitna ali me i dalje raduje :)
Anyway... i HD remix ce biti ekstra a mogu samo da zamislim cetvorka koliko ce biti mocna. I dan danas igram dvojku i trojku i ne mogu da se nacudim koliko je dobra igra....
Meho Krljic
12.2.2009, 11:48
Uspeo sam da uglavim dvadesetak minuta igranja Street Fighter IV u svoj ever busy schedule i, ova igra, mora se reći ispunjava sva očekivanja. Koja su bila EKSTREMNO visoka.
Odmah da se razumemo. Ja Street Fighter serijal izvanredno duboko poštujem i igram ove igra zaista mnogo. Ali to ne znači da smatram da je on nužno nešto oduvek i zauvek najbolje u domenu borilačkih igara. Ako bih morao da pravim top listu na njenom samom vrhu bile bi verovatno Guilty Gear i Arcana Heart a tik uz njih Street Fighter. Zato što su i GG i AH uspele da zadrže izvanrednu preciznst svojstvenu recimo SF igrama a da uz to i inoviraju. Dakle, ne smatram da je Street Fighter IV važan zbog toga što predstavlja evoluciju u fighting žanru, jer su se te evolucije dogodile drugde. Međutim, on predstavlja evoluciju u Street Fighter kanonu i to se veoma dobro vidi čak i sa samo dvadeset minuta igranja. Ovo znači da je jedna od najsavršenijih 1 on 1 igara svih vremena upravo postala za nijansu savršenija.
Kao što se već zna, SFIV je renderovan korišćenjem poligonalne 3D tehnologije, (kao i mnogo drugih savremenih 2D fajtera) ali je sam gejmplej apsolutno veran starim 2D igrama. Dakle, osećaj kada ga čovek igra je zaista kao da imate posla sa sprajtovima i mesta bilo kakvom strahu da će detekcija dodira ili distanca biti poremećene nema.
Mehanički, Jošinori Ono je hiljadu puta ponovio da je ovo bek tu d ruc, bladi ruc, to jest povratak na intuitivnu jednostavnost Street Fighter II. Ja bogami ne kupujem ovu priču. Mislim, slažem se da nisam neki preteran poznavalac, ali meni Street Fighter Alpha i Street Fighter III igre nisu bile nelogočna niti drastična ekstrapolacija Super Street Fighter II Turbo formule koja je ovde korišćena kao referentna.
U svakom slučaju, pozitivna iskustva SFIII i Alpha igara su ovde ugrađena na minuciozan način i osećaj igranja je zaista perfektan. Takoreći kao po ulju. Doduše, ovih dana sam puno igrao Tatsunoko vs. Capcom, spremajući se za dolazak SFIV i sada se treba navići na to da SF ipak zahteva malo više preciznosti u zadavanju poteza (Tvs.C je kao i sve vs. C igre mnogo izdašniji po pitanju airplayja, a pogotovo ova Wii verzija sa svojim jednostavnijim kontrolama igrača oslobađa mučenja sa polu i četvrtkrugovima i omogućava mu special poteze samo pritiskom na dugme a hyper poteze pritiskom na dva dugmeta). No, kako je Ono i obećao, broj frejmova unutar kojih se može izvesti uspešan cancel je malčice povećan i sada čak i retardi poput mene uspevaju da izvuku superkul komboe svakih par minuta. Moram da kažem da je ovo sjajno balansirano tako da čovek nema osećaj da se igra igra sama (kao što povremeno zna da zaliči u Tatsunoko vs. Capcom), a opet čak i sporijim igračima je omogućeno da se snađu sa svim tim mogućnostima.
Čak i na poslovično krdžavom Xbox 360 kontroleru (za ovu vrstu igara to jest), Street Fighter IV se zaista lako kontroliše. Mada, naravno, ne bih se usudio da na crtu izađem nekom turnir-igraču.
Novine u ovoj igri, pored standardnih specijalnih i super napada su i ultra komboi i fokus napadi.
Ultra kombo još nisam uspeo da izvedem, ali su ih izvodili na meni. Naime, pored super merača koji se puni onako kako peglate protivnika, ultra merač se puni kako dobijate batine (zato se još zove i revenge merač). Ideja je da se ovim igraču koji je slabiji i dobja više batina pruži mogućnost da jednim potezom preokrene situaciju ili barem malčice izjednači stanje na terenu. Kada se napuni ultra merač, izvođenje ovog komboa daje animaciju koja kameru izvlači u 3D, sve izgleda dramatično i onda kreće kombo. Pretpostavljam da ultra kombo može da se izblokira, pa čak i da se posle određeog broja udaraca i uspešno kaunteruje, ali još nisam utvrdo posle koliko. Naime, ja sam rutinski protivniku koji bi počinjao ultra kombo uspevao da zadam udarac pre nego što bi me prvi put udario, ali ovo, za razliku od super komboa nema efekat combo-breaker poteza i on je bio u stanu da nastavi napad. Videćemo dalje kako to izgleda, mada slutim da su ovde presudni fokus napadi:
Meho Krljic
12.2.2009, 11:49
Fokus napadi (u Japanu se zovu i saving system) su mega cool i, mada sam ih ja koristio skoro isključivo ofanzivno zapravo su idealni za protivnapade. Naime, ovde se, u osnovi radi o napadu koji se 'puni' dužim držanjem dva dugmeta i ako se napuni 'do kraja' postaje unblockable. No, poenta sa ovim napadima je da se mogu započeti tokom napada protivnika. Nejmli, ulazak u focus attack omogućava igraču da primi jedan udarac a da mu to ne prekine animaciju. Što znači da se focus attack može izvesti nakon jednog udarca protivnika, ili nakon što ste blokirali nekoliko njegovih udaraca, a on krenuo u dugačak, snažan udarac, vi ste već cancelovali guard recovery i prešli u focus attack. Njegov snažni udarac i dalje će vam naneti štetu, ali će zato vaš focus attack da ga raznese. Ako ste ga duže punili, protivnik ima animaciju tokom koje se ruši na kolena i tada ne može da blokira (dakle, otvoren za bilo koju vrstu napada, čak i za super kombo ako ste brzi), a ako ste ga najduže punili, ne može ni da ga izblokira. Uspešno izvedite fokus napad i zdravlje koje vam je oduzeto primanjem udarca u pripremnoj fazi se vraća. Dakle, odličan balans rizika i nagrade, plus i ovi napadi se mogu tokom pripremne faze cancelovati, dakle imate puno fleksibilnosti. Jošinori Ono veli da je ovo napravljeno prvo da bi se povećala vrednost napada sa zemlje i drugo, da bi se naglasak sa kombo napada prebacio na praćenje toga šta radi protivnik. Naravno, igra i dalje ima jak fokus na kombo napade ali činjenica da je sada moguće protivnika prekinuti nakon što je uspešno pogodio prvim udarcem u kombou pomera ravnotežu i iziskuje oprez od obe strane. Naravno, sve to zahteva dobar tajming i preciznost, za razliku od recimo Tatsunoko vs. Capcom koji je sa svojim megacrash kombo-brejkerom, prekopiranim 100% iz Guilty Gear obezbedio svakom igraču da pritiskom na svega dva dugmeta može da se izvuče iz bilo kog komboa po ceni dva nivoa hyper merača. U Tvs.C je dakle naglasak bio na taktici, a SFIV taktici dodaje klasičan element veštine, refleksa i brze koordinacije pokreta.
Pa vi vidite... Igra je vizuelno prelepa, zvučno sjajna, sem muzike koja mi se uopšte nije dopala, a ono malo priče što sam video je imbecilno. SFIV je, rekao bih sad već apsolutni klasik a činjenica da je godina počela sa jednim visokoprofilnim hardcore 2D fajterom za kućne sisteme koji em izgleda dobro, em se igra lako, em ne pravi ustupke 'običnoj' publici me jako raduje.
Igra izlazi i za PC platformu, što me posebno raduje!:) Jedva čekam...
10 god. je prošlo od poslednjeg nastavka, koji je izdat samo za konzole!
wolfologin
16.2.2009, 17:41
Uh,shto je ovo dobra igra :dedica:
Sachuvano je sve iz doba razbijanja na aparatima,shto mi se posebno svidja.
Bash bih voleo da vidim na novim konzolama neke od starih legendi kao npr.
Lost Vikings,Loderunner,Pogo Joe,... ali samo remake bez mnogo brljanja kakvo je prisutno u mnogim novijim igrama shto nije sluchaj i na ovoj velikoj igri kao shto je Street Fighter IV :dzavo:
Igra izlazi i za PC platformu, što me posebno raduje!:) Jedva čekam...
10 god. je prošlo od poslednjeg nastavka, koji je izdat samo za konzole!
Pa to znam josh od pochetka proshle godine(a mozda i ranije) nego pravo pitanje je kada ce da izadje.Zeleo bih da mi ovo bude prva tabachina koju sam ikad igrao.
Igra je dobra, ali je zahvaljujuci joypadu prakticno neigriva :( Nista sem osnovnih poteza ne mogu pouzdano da izvedem.
zdravkelja
16.2.2009, 21:03
Al zato kad mi dodje na tastaturu :boxing:
Kao sto vecina zna, pojavila se piratska verzija za box.
Vec postoji review na gamersheaven.net, igra dobila 94/100
Da se pojasnim. Neigriva zahvaljujuci XBOX360 joypadu. Na PS joypadima sam igrao mnoge 2d tuce i radi sasvim dobro.
zdravkelja
16.2.2009, 22:26
Gamepad je gamepad, nije velika razlika. Tastatura je sa fighterske igre daleko bolja. A, naravno, najpozeljniji je arcade stick.
Red Dragon
16.2.2009, 22:26
Huh, trebace mi nova tastatura kad izadje za PC. Po mogucstvu neka neunistiva.:D Guilty Gear je ovu urnisao, numericki deo samo sto nije izdahnuo.:kreza:
A jel se zna kad ce tacno za PC da izadje? Ili mozda zahtevnost?
Sol-Badguy
16.2.2009, 22:29
Gamepad je gamepad, nije velika razlika.
Ma gde nije jbte, je l' si poredio nekad DS/sixaxis sa Xbox joypadom tj njihove d-padove O.O?
Ako ćemo o njima već, ja se npr u GGearu na PSPu mnogo lakše povežem nego na PS2, da l' što su dugmići na PSPu zgusnutiji pa manje trzam prstom. Na DSu npr ne mogu nijedan složeniji potez da izvedem :/
zdravkelja
16.2.2009, 22:48
Pa samo je promenjen raspored sticka i d-pada, i malo drugacija ergonomija, nema velike razlike. Bar je ja nisam primetio. :)
A sto se tice tastature, ima ona steelseries od 10.000 sto je opisana u nekom od skorijih SK-ova. :D
Sol-Badguy
16.2.2009, 23:20
Ma, onaj 8way d-pad me nervira. A i kod ortaka sam gledao, onaj boxov d-pad mi meša komande :/ Ja naredim dole a on pomeri kursor levo -_-
zdravkelja
16.2.2009, 23:40
Eh, da, zaboravio sam na to. Moze nekad da nervira. Nazalost, sada se uglavnom prave 8-way d-padovi.
meca dobric
6.9.2010, 23:45
Pricali smo jos jednom turniru, sa SF kao main event. SSF4 mi se cini kao najpopularniji izbor. Za kraj oktobra ili pocetak novembra. Da li neko zeli da dodje na turnir ili pomogne u realizaciji (ako ste se javili na drugim forumima, naglasite koji vam je tamo alias)?
zdravkelja
23.10.2010, 12:58
Kupio sam Super Street Fighter 4, pa ako neko ovde igra mozemo malo da se mlatimo :)
PSN ID: zdravkelja
Ja ga ne igram ,ali posto imam plus imam ga besplatno:ciao:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.