PDA

Prikaži potpunu verziju : Kako najlakse smanjiti collor bleed u Mental Ray_u?


Dejan Njegus
17.10.2007, 13:56
Pitanje je isto kao i naslov... preko materijala? Ili postoji neki ekstra fazon u renderingu?

bobi
17.10.2007, 14:00
Daj više podataka o sceni.
U svakom slučaju probaj da čeprkaš sa energy vrednostima i GI vrednostima unutar svetala.

Dejan Njegus
17.10.2007, 14:05
Pa... japanski dojo, japanska arhitektura, crtano u AutoCad_u kombinacija standardnih i MR materijala, jedan izvor svjetlosti tj. MRsun&MRsky, svjetlost prolazi kroz "rizin papir" na zidovima... uhhhhh komplikovano za objasniti ovako... veceras cu se opet zafrkavati sa probnim rendanjima pa cu postaviti par probnih... JBG svi nesto hvale ovaj MR kao "praaavooo brz" a on kilav ko i Radiosity...

galebns
17.10.2007, 14:53
Procitaj malo ovaj tred

http://www.evermotion.org/vbulletin/archive/index.php/t-40446.html

Obrati paznju na postove Jeff Patton-a koji je inace majstor za Mental Ray :)

Dejan Njegus
17.10.2007, 15:58
Pa naravno... rjesenje je UVIJEK u najmanje 6 parametara na 3 razlicite strane :boodala:, zasto ne bi bilo jednostavno u stilu "ukljuci - iskljuci", collor bleed kao u lighttraceru... :mad:?!?! Pa dobro... kako sad izgleda ta shader mapa, mislim koji je princip... jeli kao bump-mapa (grayscale B&W) ili je kao obicna textura (diffuse collor):icon_scra, naravno ne moze proci bez 200 probnih rendanja i cucenja ispred monitora:mad:!!