Prikaži potpunu verziju : Koju muku mucite?
_Maximus_
9.10.2007, 23:39
Ajmo da vidimo ko je u kom fazonu! Ima nas raznih ovde i godina, struke, mozgova. Cime se bavite, sta radite?
Ja sam student filoloskog fakulteta odseka za bibliotekarstvo i informatiku. Druga godina. Zezam se na faxu, pun je riba :eek: ali na zalost iz raznih su sredina pa ti to dodje kao sarena slagalica. Najmanje je ljudi iz Beograda. :paranoia: Tako da smo malo ugrozeni.
Zanilmljivo je da su skolarine velike, a kompovi stari! haha Kuda idu te pare? :boxing:
Nadam se da cu zavrsiti ovo, eto bas danas citam kako su informaticari jedni od najtrazenijih za zaposlenje.
M.Silenus
10.10.2007, 8:50
Zanilmljivo je da su skolarine velike, a kompovi stari! haha Kuda idu te pare?
Pa nemoj tako, kožne fotelje su skupe :dzavo: A svi znamo koliko su direktorske zadnjice osetljive.
Samo se šalim.
No, čime se trenutno bavim... Mučim muku sa Matematičkim fakultetom (jeste li znali da nam je zgrada pukla na pola), smer informatika i računarstvo (stari), stekao uslov za četvrtu (ali nisam završio sa ispitima pa još nisam predao dokumentaciju za upis).
A za neko veliko zezanje nemam vremena (što ne znači da se ne zezam).
Kod nas je situacija sa školarinama ovakva: velike su (160 000din za moj smer, ostali duplo manje), ali je zato 90% studenata na budžetu. S obzirom da studiram o trošku države, nemam zašto da se žalim na kvalitet prostorija u kojima slušam predavanja (za zapisnik, nezvanični naziv naših prostorija na petom spratu je, citiram, "golubarnik").
Inače, planiram da mi studiranje traje još najviše dve godine (počev od ovog trenutka). Mora da se ide dalje.
Eto mene vise pred kompom nego u skoli :D ali sta se mora to se mora. Idem u 3 razred srednje skole za elektrotehnicara i pored glupih profesora i jos glupljih profesorica imamo barem stotinjak kopova u skoli ali su to tolike krntije da za ucitavanje glupog notepada treba vremena. Ali sta se moze "skola je prva" cega se ja bas i ne drzim...:qliranje: