3dM@niak
18.8.2007, 1:12
E ovako, treba mi help.... posto pripremam i vezbam cloth simuliranje za cinematice za igru, uzeo sam da isprobavam dalje cloth sistem u maxu. E sad, uocio sam sledece - Cloth modifajer, koji je u stvari ClothFX, integrisan u Max od verzije 7.5, radi super posao sto se simuliranja kretanja tkanine tice, sa sve kopchama, nepokretnim delovima, i sa mogucnoscu da se deo tkanine "zakaci" za neku geometriju. No, iam jedan problem koji ne znam kako da resim:
http://img518.imageshack.us/img518/9947/kakoovouraditiem6.jpg
dakle, ako bismo imali vise objekata koji imaju svoje mase(crvene kugle na crtezu), i delove clotha koji ih spaja(plavi delovi), kako da se uradi simulacija u kojoj ja pomeram Zeleni objekat (koji ne ucestvuje sam za sebe u simulaciji, i sluzi samo da sa njega "visi" ovaj deo koji ide u simulaciju) pa se dalje simulira kretanja ovog "lanca" od kugli i cloth-komada?
Ja za sad iam samo jednu ideju, a to je da kretanje kugli uradim u reactoru, tako sto ih povezem Reactor Rope-om, koji ce kolko-tolko da predstavi kretanje krpa (koje su u mom konkretnom slucaju na srecu trake od tkanine) pa zatim na vec animirane kugle zakacim cloth, i naknadno uradim cloth simulaciju. Sad cu to da probam, al mi to nesto deluje cudnjikavo resenje (onako, pomocu stapa i kanapa) pa me zanima jel ima neko od vas neku bolju ideju, ako je radio nekad simulacije u Maxu? Znam da ima i reactorCloth, ali ne simulira samu tkaninu tako dobro kao Cloth sistem, i ne bih da mesam 2 clotha, ako ne moram... neam neko jako iskustvo u smilacijama tim, tako da je moguce da mi je resenje "ispred nosa", a ja ne vidim, jel ne znadem, jelte :D
Fala unapred :D
http://img518.imageshack.us/img518/9947/kakoovouraditiem6.jpg
dakle, ako bismo imali vise objekata koji imaju svoje mase(crvene kugle na crtezu), i delove clotha koji ih spaja(plavi delovi), kako da se uradi simulacija u kojoj ja pomeram Zeleni objekat (koji ne ucestvuje sam za sebe u simulaciji, i sluzi samo da sa njega "visi" ovaj deo koji ide u simulaciju) pa se dalje simulira kretanja ovog "lanca" od kugli i cloth-komada?
Ja za sad iam samo jednu ideju, a to je da kretanje kugli uradim u reactoru, tako sto ih povezem Reactor Rope-om, koji ce kolko-tolko da predstavi kretanje krpa (koje su u mom konkretnom slucaju na srecu trake od tkanine) pa zatim na vec animirane kugle zakacim cloth, i naknadno uradim cloth simulaciju. Sad cu to da probam, al mi to nesto deluje cudnjikavo resenje (onako, pomocu stapa i kanapa) pa me zanima jel ima neko od vas neku bolju ideju, ako je radio nekad simulacije u Maxu? Znam da ima i reactorCloth, ali ne simulira samu tkaninu tako dobro kao Cloth sistem, i ne bih da mesam 2 clotha, ako ne moram... neam neko jako iskustvo u smilacijama tim, tako da je moguce da mi je resenje "ispred nosa", a ja ne vidim, jel ne znadem, jelte :D
Fala unapred :D