Prikaži potpunu verziju : Top 10 svih vremena
Za vas najboljih 10 igara/serijala ikada su? Molim vas, ni manje ni vishe od 10... ako se dosta nas opredeli mogli bi smo na kraju da pravimo izbor za naj ;)
Po meni:
1. Civilization (serijal)
2. Warcraft III
3. Heroes III
4. Max Payne (serijal)
5. Hitman (serijal)
6. Thief (serijal)
7. Total War (serijal)
8. Quake (serijal)
9. Need For Speed 4
10. HALO: Combat Evolved
hacker_aca
10.1.2006, 23:31
Neznam tačno. Igrao sam doooosta igrica, ali ipak nemogu napraviti Top 10 jer ima dosta drugih dobrih igrica koje nisam igrao a hit su. Kao npr. F.E.A.R., Quake 4, World of Warcraft i druge.
Onda ne spamuj. Ako mozes sastavi listu top 10 igrica KOJE SI IGRAO (naravno da te ne teram da prelazis igre da bi ovde pravio listu), ako ne goto->first line ;)
1. Master of Orion II
2. Might&Magic VII
3. Starcraft
4. First Encounter
5. Wing Commander (I)
6. Gothic II
7. Heroes of might&magic III
8. Simon the sorcerer
9. Secret of the monkey island
10. Mortal Kombat II i IV (premda Mortal Kombat nije trebao da bude zadnji :) )
Thanks for participation :)
Edituj ako mislis da drugacije treba :)
Editovacu, ako dozvolis da lista bude ne 10, vec 20 naslova :)
sasha vukelic
11.1.2006, 0:59
[1+2] starcraft (original & brood war)
[3+4] x-com (original & terror from the deep)
[5] doom (serijal)
[6+7] worms 2 (armageddon & world party)
[8] master of orion 2
[9] need for speed serijal (najbolj mi je most wanted, no...)
[10] x-com apocalypse
editovacu ako se sjetim, no to je to
edit1: doom serijal
Ne obavezno ovim redom...
1.Heeroes 3
2.Splinter Cell serijal
3.Hitman 2
4.Mafia
5.Silent Hunter 3
6.F1 Grand prix 4
7.Syberia 1 i 2 (Smatram ih jednom igrom)
8.Pirates of the Careebean
9.Pro Evolution Soccer 4 ili 5
10.Counter strike 1.6
Eto, i nije bilo tako teško. Prvih devet sam napisao k'o iz topa dok sam se pod 10 mislio i na kraju stavio CS 1.6 jer to igram svake nedelje sa društvom u LAN-u.
1.Pro evolution soccer (serijal)
dalji redosled nebitan:
quake (serijal)
warcraft (serijal)
farcry
dungeon siege (serijal)
championship manager 03-04
need for speed (serijal)
starcraft
prince of persia (serijal - ali nisam igrao poslednji nastavak)
pro pinball (serijal)
Master Neo
11.1.2006, 2:02
1. Stronghold(Serijal)
2.NFS(serijal)
3.Counter(sve verzije)
4.Quake 4
5.Fear
6.Max Payne(serijal)
7.Far cry
8.Pro evolution
9.Matrix Path of Neo
10.Lord of the Rings strategija
Bilo bi jos ovde igara ali posto je tema top 10 onda je ovo otprilike to.
DorianGrey
11.1.2006, 2:19
Ovo je top 10 bez nekog reda
1. Return To Castle Wolfenstein
2. NFS (serijal)
3. Max Payne (serijal)
4. Call Of Duty (Serijal)
5. Unreal (serijal)
6. Medal Of Honor (serijal)
7. Colin McRae 2
8. GTA 3
9. Twisted Metal 2
10. Far Cry
1.Gothic serijal
2.Star Wars KOTOR serijal
3.Vampire The Masquerade Bloodlines
4.Mafia
5.Colin Mcrae Rally serijal
6.Hitman serijal
7.Thief III Deadly Shadows
8.Call of Duty serijal
9.NHL serijal
10.Splinter Cell serijal
101st Airborne
11.1.2006, 3:19
1. Fallout serijal
2. Star Control 2
3. CM/FM serijal
4. Rome: Total War
5. Hitman 2
6. Baldur's Gate
7. GTA 1/3
8. The Operational Art of War
9. Blitzkrieg
10. Little Big Adventure
Wolverine
11.1.2006, 12:15
Pochinje se od 10:
10.X-Men 2 Wolverine's Revenge (odlichno za praznjenje posle skole):icon_mrgr
9.Hitman 2
8.Spider-Man
7.007 James Bond NightFire
6.Syberia(obe--JEDNA IGRA)
5.Gilbert Goodmate
4.Knights Of The Old Republic II Stith Lords
3.Rome:Total War
2.GTA Vice City
and THE 1st place goes to, please hold your aplause:
KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC
:icon_cool
Do@ OldSchool
11.1.2006, 17:01
10: NFS < Serijali >
09: GTA < Serijali >
08: WarCraft < Serijali >
07: Age of Empires 2
06: Quake < Serijali >
05: HL 1 < CS 1.5, CS 1.6, DoD, OF >
04: C&C Generals
03: GuildWars
02: WOW
01: KOTOR < Serijali >
joj tesko pitanje
1.Call of Duty serijal
2.Warcraft III i Warcraft III The Frozen Throne
3.Far Cry
4.Black & White 2
5.GTA Vice City i GTA San Andreas
6.NFS < Serijali >
7.Mafia.
8.Serious Sam 2
9.Max Payne (serijal)
10.Pro evolution soccer 5
Jim Bravura
12.1.2006, 2:32
Od onoga sto sam dosada presao (ne vise od 30 naslova) zlatnim slovima su ispisani sledeci:
1. Planescape Torment
2. Halo: Combat Evolved
3. Neverwinter Nights
4. Evil Islands:Curse of the lost soul
5. Alien vs Predator 2
6. K.O.T.O.R 1
7. Vietcong
8. Syberia
9. Max Paine 2
10. Splinter Cell 1
Zakljucak: Ne moze grafika da nadomesti nedostatak atmosfere!!!
P.S Zao mi je sto za neke nije bilo mesta kao npr. Tron 2.0,Medal of Honor,Freelancer,Shogun: Total War,itd.:icon_sad:
Pa ovako:
1. Warcraft III & Frozen throne
2. NFS (Underground 1 i 2 i MW)
3. Stronghold 1 i 2
4. C&C Generals
5. Heroes III
6. Red Alert & Yuri's revenge
7. HL
8. Pocket tanks deluxe
9. FIFA
10. Counter-strike
Eto tako lepo... Ali nije velika razlika između mesta. Npr. skoro podjednako igram i Stronghold i FIFU.
466
Ljudi! Pa izgleda da niko od Vas nije igrao System Shock 2 ?!?
1.Planescape:Torment
2.Baldurs Gate: Shadows of Amn
3.Fallout 2
4.Arcanum
5.Discworld Noir (isplakah se od smijeha)
6.Dune 2000
7.UFO - Enemy unknown
8.Rome
9.Heroes III
10.Bloodlines
Bog te vidio, tek sad vidim koliko sam vremena ja izgubio...(a nijesam ni pomenuo Civ.)
Jel' neko nekad igrao Romance of three kingdoms 6?
punkosaur
19.1.2006, 21:43
1. Heroes 3
2. Elite
3. Pirates
4. Civilisation (pa sad) 4
5. Half Life
6. Diablo 2
7. North and South
8. System Shock 2
9. Grand Tourismo
10. Far Cry
Ima ih jos starijih ali...
1. Heroes 3
2. Elite
3. Pirates
4. Civilisation (pa sad) 4
5. Half Life
6. Diablo 2
7. North and South
8. System Shock 2
9. Grand Tourismo
10. Far Cry
Ima ih jos starijih ali...
Vrlo fin 'odabir'!:) POz
phoenix[illusion]
21.1.2006, 11:13
1. Heroes 3
2. Elite
3. Pirates
4. Civilisation (pa sad) 4
5. Half Life
6. Diablo 2
7. North and South
8. System Shock 2
9. Grand Tourismo
10. Far Cry
Ima ih jos starijih ali...
Ne razumem zasto si stavio far cry na deseto mesto?
Igra je skroz cool, tek grafika i prica!
1.Diablo 1 2
2.Silent Hill (serijal)
3.Fallout 2
4.System Shock 2
5.Donkey Kong Country (serijal)
6.Syberia 1 2
7.WC III
8.Half Life 1 2
9.Myst (serijal)
10.hmmm sve ostale .. :0
10. Half-Life 2
9.Warhhamer 40000 Dawn of war
8. Rome Total War
7.Far Cry
6. Prince of Persia (Sands of time, Warior Within i The Two Thrones)
5.Unreal Tournament 2004
4. Warcraft III & The Frozen Throne
3. The Elder Scrolls 3 Morrowind
2. Kotor (prvi deo i The Sith Lords)
1. Call of Duty ( prvi, United Offensive, dvojka)
Listu sam sastavio za pet minuta tako da cu je verovatno izmeniti. Sto se tice prvog mest, hteo sam da stavim KOTOR ali mi je nekako COD privlacniji (ne znam sto) :n_klanja: :n_klanja: :n_klanja: :n_klanja:
priest (of_the_moon)
17.4.2006, 17:26
0) Elite (sa C64, daleeeko van konkurencije)
1) Civilisation 2
2) Half-Life 1
3) StarCraft (bizzard-ova škola)
4) System Shock 2
5) Prince of Persia (stari, u dve boje)
6) Baldur's Gate 2
7) Mortal Combat 2
8) Heroes of Might and Magic 2
9) FIFA 98
Evo dodatnih komentara:
-Grafika u igri je poslednja stavka koju uzimam u obzir, jer svaka grafika, ma koliko bila dobra, biva prevaziđena za par godina, a ostali elementi igre NE.
-Oko 50% najboljih igra je drugi deo
-HOMM trojka je samo dobro našminkana dvojka sa par dodatih gradova
-Neki bi sad odmah rekli: a gde ti je Syberia, Longest Journey i ostale hardcore avanture? Nisam neki igrač dotočnih pa i ne mogu da sudim o njima.
Grimm_SBL
17.4.2006, 17:38
1. Sea Dogs :tapsh:
2. Europa Universalis (S) :tapsh:
3. No One Lives Forever (S)
4. Black & White (samo prvi deo, bez dvojke)
5. Knights of the Old Republic (S)
6. Total War (S - bez Rome)
7. Call of Duty (S)
8. The Elder Scrolls III: Morrowind
9. Tropico 2: Pirate Cove
10. Age of Wonders (S)
Prva dva mesta su sigurna, posle redosled nije ni bitan...
1. Fallout 2
2. Populos 3
3. Caesar 3
4. Disciples 2
5. Starcraft (i ekspanzija pride)
6. Arcanum
7. Vampire Bloodlines
8. Baldurs Gate (i ekspanzije, a bogami i Baldur 2)
9. Blood Omen (serijal)
10. Cossacs (ali ne i kozaci 2)!!!!
Naravno kada bih malo bolje promislio, verovatno bi lista izgledala malo drugacije (a i bila bi malo duza...tesko je ograniciti se na 10 igara...JAAAAOOOO!!!! PA NISAM STAVIO MOROWIND......:mad: )
GrimReaper
13.5.2006, 13:32
1. Chronicles of Riddick - EFBB - apsolutni sampion :alealeee:
2. COD (serijal)
3. Prince of Persia (serijal)
4. Age of Empires II
5. NFS (serijal)
6. Half-Life
7. Hitman (serijal)
8. Splinter Cell (serijal)
9. FIFA 98 RTWC
10. Morrowind
Prva igra je daleeeeko najbolja, ostale su bez nekog reda.
Jack Sparrow
13.5.2006, 18:38
1. Diablo II (1 - 2)
2. Sillent Hill (ceo serijal)
3. World Of Warcraft
4. No One Lives Forever (1 - 2) i nastavak Jack ...
5. VTM:Bloodlines
6. Tomba (1 - 2) <-- sa psx-a igre sabijaju :)
7. Resident Evil ( serial ) - sa psx-a i pc-a
8. Dracula (1 - 2)
9. War Craft 3 i expansion
10. Medievil (1 - 2) <-- takodje sa psx-a
Tu se jos nagurava Civilizacija III , Morrowind i Grand Tourismo (1 - 2) :)
Ima ih jos ..... ali ovo je cega se uvek setim :)
1. Outcast
2. Heroes of might and magic 3
3. Heart of darkness
4. Diablo 1 (Diablo II je jedna velika jedigovnjetina)
5. Tomb Raider 4: The last revelation
6. Populous 3: The Beginning
7. Homeworld 1
8. Oddworld: Abe's Odyssey
9. Another world (voleo bih jednom da vidim remake)
10. Quake II
11. MDK2 (gratis 11)
Ovako:
1.Oblivion
2.Call of Duty
3.NFS Underground 2
4.Gothic 2
5.Boiling point
6.NFS Most Wanted
7.Spell Force
8.Counter-Strike 1.6
9.LOTR the Battle for Middle-earth 2
10.Sacred
I tako dalje...
Evo moje top liste:
1.:n_klanja: The Incredible Machine :n_klanja:
2.The Elder Scrols(serijal)
3.Prince of Persia(serijal)
4.Tomb Raider (ceo serijal osim Dark Angel i Dela pre Dark Angela)
5.Splinter Cell(serijal)
6.Call Of Duty(svi delovi)
7.Warcraft(svi delovi ukljucujuci i World Of Warcraft)
8.Thief(serijal)
9.Far Cry
10.Riddick
Redosled nije bitan.....
Mada ima jos dosta strava igrica kojih nema u listi al` jbg
A Ovako http://www.sk.co.yu/forum/images/smilies/confused.gif
:confused:
1:Baldurs Gate2
2:Fallout 2
3:WarCraft 3
4:Rome TW
5:Vampire Blodlines
6:Kotor
7:The Incredible Machine
8:Planescape:Torment
9:Neverwinter Nights
10:Batle For Midle Earth
1.Dungeon sige II
2.War Craft TFT
3.Diablo 2
4.Final Fantasy VIII,IX,X. Josh nisam igra' IX i XII
5.The Godfather
6.Worms (bilo koji deo)
7.Aliens versus Predator
8.Call of Duty II
9.Counter-Strike 1.5
10.NFS MS :kreza:
COD 1,2
Warcraft
Half Life 1
Hearts Od Iron 1,2
Strohghold Crusader
NOLF 2
Fifa 2001
RS Rogue Spear
Diablo2
Minesweeper
ETO!
Evo moje top liste:1.:n_klanja: The Incredible Machine :n_klanja:
Secam se kad sam je igrao satima.Mada i sad je igram.
zleetherius
10.6.2006, 15:58
morrowind
warcraft
age of empires
the longest journey
grim fandango
mafia
half life
c'n'c serijal
collin mcrae
starcraft
SFRJ-Forever [CG]
10.6.2006, 16:39
5.The Godfather
Tebi nije dobro :paranoia:
1.Final Fantasy 8
2.Tie Fighter
3.Doom
4.Creatures 2
5.Civilization
6.Discworld 2:Missing Presumed
7.Secret Of Monkey Island
8.Baldur's Gate(ceo serijal)
9.Wax Works(nezvanican clan serijala Elvira)
10.Heroes Of Might And Magic 3
Tebi nije dobro
o cemu ti
Mario Pavićević
15.6.2006, 15:46
1.Morrowind
2.Red Alert 1
3.Heroes of Might&Magic 2
4.Baldur's Gate 2
5.Caesar 3
6.Death Rally
7.Transport Tycon
8.Worms 2,Armmagedon
9.Star Wars Kotor 2
10.War Craft 2
Srlandand
16.6.2006, 18:26
The Elder Scrolls serijal, HL 1 i 2, Prince of Persia, Worms (2D), GTA serijal, NFS serijal, PES, Hitman serijal, kao i cika Payne.
1 warcraft 1,2,3, star craft:n_klanja:
2 homm2,3:qliranje:
3 civ2,3
4 grim fandango:dedica:
5 the longest journey:aplauz:
6 stronghold+crusader:tapsh:
7 diablo 1 i 2:dzavo:
8 gulty gear x, xx:boxing:
9 total war serijal(mediwal, shogun, rome)+crusader kings+knights of honnor:to_care:
10 sw kotor-i+jedi knightov-i (1,2,academy):icon_scra
1. Heroes 3
2. Heroes 3
3. Heroes 3
... i tako redom do...
9. Battle Realms
10. Da Vinci Code :)
GrimReaper
18.6.2006, 21:28
1. Chronicles of Riddick - EFBB - apsolutni sampion :alealeee:
2. COD (serijal)
3. Prince of Persia (serijal)
4. Age of Empires II
5. NFS (serijal)
6. Half-Life
7. Hitman (serijal)
8. Splinter Cell (serijal)
9. FIFA 98 RTWC
10. Morrowind
Prva igra je daleeeeko najbolja, ostale su bez nekog reda.
Moram ovde da dodam i vrlo fini Heroes V, koji me je prilicno navukao. :ciao:
1. Civilizacija
2. Baldur's gate 1, 2 i ToB (vrlo tesan rezultat, mesta mogu da se menjaju)
3. Planescape : Torment
4. Jagged Alliance 2
5. System Shock 2
6. Neverwinter Nights
7. Call of Duty
8. Undying
9. Unreal Tournament
10. Warcraft 1
1. Football Manager (serijal)
2. Tomb Raider (serijal)
3. Duke Nukem (serijal)
4. Prince of Persia (1,2 :qliranje:)
5. Bubble Bobble (:ciao: )
6. Sam and Max hit the road (:qliranje: )
7. Worms (osim ovog 3D sr*nja)
8. Splinter Cell (prvi deo)
9. Counter Strike (serijal)
10. Fifa 96 (:qliranje: )
seymourc64
24.6.2006, 11:59
U zagradama sam naveo na kojoj platformi sam JA igrao doticnu igru,posto vecina igara koje sam naveo postoje na vise platformi:
1.Donkey Kong III,II,I (SNES)
2.Super Mario World (SNES)
3.Seymour goes to Hollywood aka Seymour at the movies (c64)
4.Sensible world of soccer '97(PC)
5.Rick Dangerous (c64)
6.River raid (Atari 2600)
7.The incredible machine (PC)
8.Striker '96 (PC)
9.Creatures 2 (c64)
10.Raptor (PC)
#1 (neprikosnoveno) Civ 3 i 4:n_klanja: :n_klanja:
rado bih ubacio >>>NFSMW :cool:
#2 GTA Vice City :boxing:
#3 Warcraft 3 Frozen Throne :alealeee:
#4 The Sims 2 :a_whistli
#5 Need for Speed Underground 1 i 2
#6 (dobri stari) Cesar 3 :dedica:
#7 Hitman :Freddy:
#8 NBA 2005 i 2006 :alealeee:
#9 Star Wars (serijal):icon_evil
#10 neznam seticu se :icon_stud
1. Heroes of Might and Magic III
2. Carmageddon 2
3. Tzar the Burden of the Crown
4. GTA San Andreas
5. Need For Speed 7 Underground
6. Roller Coaster Tycoon
7. Worms 3D
8. Quake 2
9. Clive Barker's Undying
10. STAR WARS : Fifth Element
11. Championship Manager 03/04
12. Pro Evolution Soccer 5
Psychon@ut
28.6.2006, 20:13
1-Half life 1
2-syberia 1
3-syberia 2
4-freelancer
5-warcraft3
6-total club manager 04
7-the moment of silence
8-medieval total war
9-mafia
10-ghost recon(onaj stari)
---99-enigma rising tide - E kako sam se iživcirao igrajući ovu igru , pokušavajući,uvjeravajući sebe da je mogu preći ali:n-cc2:
1. Counter-Strike
2. Warcraft 3 Frozen Throne
3. NFSMW
4. GTA svi serijali
5. Hitman 2
6. Fm 2006 i 2005
7. FIFA 2005 2006 i World Cup
8. Call of Duty 2
9. Tenis Masters Series 2003
10. Revolt
MISLIM DA JE::Freddy: 1. ROME TOTAL WAR
2. FABLE (The lost chapters)
3. CODENAME PANZERS(serijal)
4. HITMAN (Blood Money)
5. FAR CRY
6. SPLINTER CELL(serijal)
8. C&C GENERALS
9. THE GODFATHER
i FINALNA :alealeee: 10. NEED FOR SPEED(serijal)
1.Fahrenheit
2.Mafija
3.Psi-Ops
4.GTA:San Andreas
5.Stronghold:Crusader
6.Call of Duty 2
7.NFS Underground 1
8.Prince of Persia:Warrior Within
9.The chronical of Riddik
10.Tony Hawk:Wasteland
1.Warcraft III:alealeee:
2.AoE III
3.NfS MW
4.Call of Duty 1,exp,2:tapsh:
5.F.E.A.R
6.Doom 3
7.Counter Strike
8.Ogame
9.LOTR II
10.Splinter Cell : Chaos Teory
10 igara sto su me opcinile
Hitman serial
Freelancer
BF2
Cod 1 i 2
WoW
WC 3
Max Payne serial
Total War serial
Ground Control 2
Flashpoint
dodao bi ih jos...
No.1 Half-Life(serijal)
No.2 WarCraftIII
No.3 Doom(serijal)
No.4 Quake(serijal)
No.5 CoD (serijal)
No.6 MoH (serijal)
No.7 F.E.A.R
No.8 WoW
No.9 Prince of Persia (Serijal)
No.10 Matrix Path of Neo
:nov_explo :nov_explo :nov_explo :nov_explo :aplauz:
1.Mafia:to_care:
2.Splinter Cell(serijal):alealeee:
3.PES(serijal):n_klanja:
4.Call of duty 1 i 2
5.GTA(serijal)
6.Warcraft:Frozen throne
7.Vietcong
8.NBA 2006
9.Neighbours from hell 1 i 2
10.Medal of Honor(serijal)
1.Far Cry
2.Call Of Duty (svi)
3.Return To Castle Wolfenstein
4.Half Life (svi)
5.Thief - Deadly Shadows
6.URU - Ages Beyond Myst
7.XIII
8.F.E.A.R
9.Manhunt
10.Indiana Jones & The Emperors Tomb
THATS MY FAVORITE :love: (i mogu da ih igram nonstop)
1. KotOR II
2. KotOR I
3. NFS Underground
4. Warcraft III
5. Call of Duty
6. PlaneScape: Torment
7. Red Alert II
8. Return to castle Wolfenstein
ostalo nije vredno pomena....:)
PRE prvog,najbolji od najboljih:to_care: Earthworm Jim:to_care: (za segu)
1)Metal Slug(svi delovi):n_klanja:
2)Super Mario:n_klanja: (ko ga nije igrao nek se ubije!)
3)Quake 3 Arena
4)Warcraft 3
5)Guild Wars
6)WoW
7)Gotic 2
8)Gotic 2 night of the raven
9)Stronghold 2
10)The Punisher(isto za segu)
bez posebnog redosleda:
- Baldur's Gate serijal
- WoW
- Deus Ex 1
- Freelancer
- Pro Evolution Soccer
- Neverwinter Nights serijal
- Gothic serijal
- Fallout serijal
- KOTOR
- C&C Generals
Call of Duty
GTA (svi)
Warcraft (svi)
Starcraft
Rainbow six
Freelancer
Heroes of might and magic (svi osim keca)
Baldurs gate
Neverwinther nights
Stronghold
Ali ima igra koju nisam naveo a po meni zauzima prvih 5 mesta (opet kazem moje licno misljenje) FALLOUT serijal.
Red Dragon
19.7.2006, 23:34
1. Fallout 2:alealeee:
2. Caesar 3
3. HoMM serijal
4. Civilization serijal
5. Warcraft 3
6. Half-life 2
7. Street Fighter ili Planescape
8. Baldurs Gate serijal
9. Diablo serijal:dzavo:
10.TES serijal
7. Street Fighter ili Planescape
vrlo interesantan izbor :)
Red Dragon
20.7.2006, 0:19
vrlo interesantan izbor :)
Pa sta mogu kad su najbolje i dosta slicne(obe su matore igre, obe su remek-dela, Planescape je jedan od najboljih rpg-ova, a Street Fighter jedna od najboljih tabacina- znaci najbolje u svom zanru).
Pa koju bi ti od ostalih igara izbacio pa da P:T i SF ne dele isto mesto?:confused:
Boris1990
20.7.2006, 10:27
1) Far cry
2) Call of Duty (svi)
3) The Sims : University
4) GTA (svi)
5) Midtown madness
6) Fifa
i ostale...
vecina vas je zboravilo GTA[serijal]
Milan Djurdjevic
28.7.2006, 12:11
1 Rome Total War (serijal)
2 PES 5
3 Call of duty
4 Battlefield 1942
5 Sims
6 Pirates
7 Civilization (serijal)
8 Max Pain
9 Stronghold
10 Age of mitology
Gle, nisam video da i ovakva tema postoji.
1. Heroes of M&M III
2. Fahrenheit
3. Far Cry
4. Diablo II
5. Discworld Noir
6. Sid Meier's Civilization IV
7. TESIII:Morrowind
8. Sid Meier's Pirates!
9. Clive Barker's Undying
10. Sam&Max Hit The Road
Heroes su prvi, ostalo je manje-vise random. I sigurno sam opet zaboravio nesto. :)
polarnimeda
6.4.2007, 17:43
hl2
gothic2
far cry
hl1
undying
---------
halo
blade of darkness
nwn
fable tlc
.....
hitmanneverdead
6.4.2007, 20:02
Wow
Guild Wars
Sacred
warcraft 3
nfs mw
nfs carbon
counter strike(1.3,1.6,condition zero,source)
homm 5
swen:rofl:
sims
Max Payne
Splinter Cell: Chaos Theory
S.T.A.L.K.E.R.
American McGee's Alice
Company of Heroes
Star Wars: Knights of the Old Republic
Half-Life
Deus Ex
Command & Conquer: Red Alert 2
F.E.A.R.
To bi bila moja lista otprilike. Bas ovim redosledom :) Mada i ONI je zasluzio da udje na listu :)
1. Carmageddon 2
2. Tzar : The Burden of the Crown
3. Diablo (kec)
--------------------------------------
4. Grand Theft Auto San Andreas
5. Heroes of Might and Magic 2 : The Sucession Wars
6. Stonkeep
7. Clive Barker's Undying
8. Need for Speed 2 Second Edition
9. Indiana Jones : Emperor's Tomb
10. Pro Evolution Soccer
Roronoa Zoro
6.4.2007, 22:27
No. 01 - Metal Gear Solid (serijal) - najjača igra ikada
No. 02 - Resident Evil (serijal)
No. 03 - NFS (serijal)
No. 04 - Max Payne (serijal)
No. 05 - Fable The Lost Chapters
No. 06 - Far Cry
No. 07 - PES (serijal)
No. 08 - Oni
No. 09 - The Sufferinig (serijal)
No. 10 - GTA (III, VC, SA)
1.Snatcher(odlicna avanturisticka igra koja vam nece dati sna)
2.Final Fantasy VI(najbolja FF igrica ikad po mom skromnom misljenju)
3.Metal Gear(MSX igra koja je zapocela legendarni serijal)
4.Super Contra(hardass fun)
5.Zelda:A Link to the Past(igra koja je konacno izvadila Zelda serijal iz rupcage zvane CD-I)
6.Resident Evil 4(nisam neki obozavalac starih RE igrica,ali ova je za klasu bolja...iako nema zombija)
7.God Hand(odlican beat-em-up,steta sto se vise nije prodao)
8.Okami(igrica koja je ozbiljno uzdrmala sto Zeldi ali na veliku zalost,nije se mnogo prodala)
9.Shadow Hearts Covenant(vrlo,vrlo humoristican i fresh JRPG)
10.God of War II(Isto kao i original samo 10x bolje i duze)
The mighty Boo
6.4.2007, 22:56
1. Baldurs gate serijal (BGII ako ne moze serijal)
2. Planescape Torment
3. Alpha Centauri
4. Homeworld
5. Myth: the Fallen Lords
6. Gabriel Knight serijal (GK 3 mi je omiljeni)
7. Unreal Tournament (jedini FPS koji mi se iskreno dopao i dugo sam ga igrao)
8. Shadow of the Colossus (PS2)
9. Final Fantasy X (PS2)
10. GTA: Vice City / Max Payne (ove sam malo na silu ubacio ali ajd)
Redosled je posle prva dva potpuno proizvoljan.
The mighty Boo
6.4.2007, 22:59
1. Civilizacija
2. Baldur's gate 1, 2 i ToB (vrlo tesan rezultat, mesta mogu da se menjaju)
3. Planescape : Torment
Hej poklapamo se :D
Nikola Milosavljevic
6.4.2007, 23:00
Bez reda:
- Far Cry
- Kotor 1 i 2
- Tomb Raider all
- POP 1, 2 i 3
- Mafia
- Heroes OF M&M 2,3 i 5
- Syberia 1 i 2
- Time Commando
- Rayman 1 i 2
- Oblivion
- Super Mario 3
The mighty Boo
6.4.2007, 23:02
A Ovako http://www.sk.co.yu/forum/images/smilies/confused.gif
:confused:
1:Baldurs Gate2
2:Fallout 2
3:WarCraft 3
4:Rome TW
5:Vampire Blodlines
6:Kotor
7:The Incredible Machine
8:Planescape:Torment
9:Neverwinter Nights
10:Batle For Midle Earth
Nazovi me RPG :D
The mighty Boo
6.4.2007, 23:04
1.Planescape:Torment
2.Baldurs Gate: Shadows of Amn
To lave :to_care:
Bez ova dva nista. :n_klanja:
1. Baldurs gate serijal (BGII ako ne moze serijal)
2. Planescape Torment
3. Alpha Centauri
4. Homeworld
5. Myth: the Fallen Lords
6. Gabriel Knight serijal (GK 3 mi je omiljeni)
7. Unreal Tournament (jedini FPS koji mi se iskreno dopao i dugo sam ga igrao)
8. Shadow of the Colossus (PS2)
9. Final Fantasy X (PS2)
10. GTA: Vice City / Max Payne (ove sam malo na silu ubacio ali ajd)
Redosled je posle prva dva potpuno proizvoljan.
umal' da kazem savrseno, ali gde je KOTOR, mislim da je ipak bolji od GTA ili Max-a!
The mighty Boo
7.4.2007, 10:28
Sasvim moguce ali sam za sada presao samo KOTOR II koji bi glatko usao na listu da nije ostao nedovrsen :(
KOTOR je jedini RPG koji zbog kante nisam mogao da igram ali cu ga uskoro nabaviti.
A i inace sam hteo neki paritet, tj. od svega po malo, pa da pokrijem sve najbolje sto sam igrao u svim zanrovima. RPG/potezna str/RTS/squad strategija/avantura/FPS/akciona avantura. Ne mogu da stavim 8 od 10 akcionih naslova kao sto neki rade.
Tu su nazalost ispali npr. Wing Commander i IL Sturmovik u simulacijama i jos brojne druge igre...
A, da zaboravio sam i AvP, koji me je bio jedan od omiljenih u to vreme, naravno uz Unreal!
zdravkelja
7.4.2007, 14:26
NFS Most wanted i Carbon
Half Life 2
Prince of Persia 1,2,3
Warhammer 40k Dark Crusade
C&C Generals
Oblivion
Flat out
I naravno WARCRAFT:to_care:
Nisam slagao po redu
The mighty Boo
7.4.2007, 14:26
A, da zaboravio sam i AvP, koji me je bio jedan od omiljenih u to vreme, naravno uz Unreal!
Pu, majku mu i meni AvP2 odma posle UT - atmosfera sa alienom je bila neponovljiva.
Telepatija nema sta :D
1.PoP serijal
2.Cod serijal
3.Splinter Cell serijal
4.Far Cry
5.Diablo serijal
6.Warcraft serijal
7.Mediavel serijal
8.Riddick
9.Myst
10.Pes 6
1. Sudden Strike
2. Age of Empires II
3. Age of Empires
4. Colonization :D
5. Total War serijal
6. CoD serijal
7. Blitzkrieg
8. Prince of Persia serijal
9. Nancy Drew serijal (odigrao samo par)
10 The Sims 1 i 2
Te igre ću uvijek i svugdje moći igrati :D
WoW
Warcraft 3 (RoC & TFT)
CS, svi...
C&C Generals
Stronghold Cursader
Resident Evil -Svi (iako nisam igrao 4)
neke starije igre:
SAGA Rage of Vikings
Rage of Mage 1 i 2
Doom 1 i 2
The Lost Vikings
hmm to je to!
Villeneuve
9.4.2007, 23:42
1.Star Wars Kotor TSL II
2.Rome Total War
3.The Elder Scrolls IV Oblivion
4.The Elder Scrolls III Morrowind
5.Caesar III
6.Star Wars Kotor I
7.Call of Duty II
8.Monkey Island III
9.Medieval II Total War
10.Heroes of Might and Magic III The Shadow of Death
Pa to mu dodje otprilike to mada ce promena verovatno biti :D Mada malo je 10 najboljih :D :D :D
Max Payne serijal
Call Of Duty serijal
GTA serijal (od prve na ovamo)
Half Life serijal (od keca na ovamo sa svim modovima)
Lista nije sastavljena od prvog mjesta ka posljednjem ni obrnuto,jer previse volim ove igre da bi ih svrstavao u "niz"...sve su mi podjednako drage i svaka od njih ima svoj "schmek"...kako sam ovo dobro rekao :cool:
Без неког редоследа то би биле игре
1. АоЕ серијал
2. Gun
3. Conflict serijal (ako se izostavi americko hvalisanje)
4. Knoghts of Honor
5. Zuma deluxe (obavezno):)
6. IL-2 Sturmovik+pacific fighters (ubedljivo najbolja simulacija letenja ikada!)
7. Call of Duty serijal
8. Battlefield serijal (moze i bez 2142)
9. Harry Potter and the goblet of fire
10. Total War serijal (mada nisam sve igre iz TW probao)
Поздрав!:ciao:
1. Metal Gear Solid
2. Soul Reaver(kompletan serijal)
3. Prince of Persia (WW i TTW)
4. Splinter Cell(kompletan seriajl)
5. Pro Evolution Soccer (kompletan seriajl)
6. Tomb Raider 2
7. Duke Nukem 3D
8. Age of Empires 2
9. Super Mario
10. Call of Duty (1 i 2)
polarnimeda
22.4.2007, 3:01
Dobra je ova lista (sredje ocene vecine gamerskih sajtova)... Uglavnom se slazem! :D Tj.:
http://img221.imageshack.us/img221/4826/topdn1.jpg (http://imageshack.us)
Dodao bih tu pod obavezno jos samo FAR CRY i GOTHIC 1 i 2! :D
najbolji rpg: Vampire: the masquerade bloodlines i TES 4 Oblivion
najbolji fps: Far Cry i Half Life 2
najbolja strategija: Warcraft 3 i Civilization 4
najbolja sportska simulacija: Pro Evolution Soccer 6
najbolja avantura: The longest journey
najbolja akciona igra: Max Payne
najbolji MMMORPG: World of Warcraft
PS:T
BG (serijal)
KotOR (serijal)
HoMM3
Warhammer2
warhammer : mark of chaos
company of heroes
majesty
starcraft
civilization 3
legacy of kain
ut2004
fallout
DotA (wc3 mod)
igre su poslagane bez ikakvog reda
D.J.Quimby
1.5.2007, 18:03
1. Fallout 2
2. Planescape Torment
3. Civilization 2
4. Quake 1
5. R.T.C.W.
6. N.O.L.F. 1
7. N.O.L.F. 2
8. CM 01/02
9. Syberia 1
10.Monkey Island 3
1. Starcraft
2. Guild Wars
3. Warcraft
4. GTA
6. NFS
7. Prince of Persia
8. Kotor
9. Spiderman
10. Total Warr
10.
1. Rome Total War
2. Morrowind
3. Oblivion
4. Wolfenstein
5. Max Payne
6. Far Cry
7. Silent Hill 2
8. Syberia
9. Call Of Duty 2
10. Civilization III
Van Konkurencije
PES serijal
Football Manager
Goran Misic
2.5.2007, 12:29
Twisted Metal 4
Gothic
Call Of Duty 2
Hitman 2
Swat 4
C&C Generals - Zero Hour
Freelancer
GTA Vice City
Need For Speed
Project I.G.I.
:alealeee: Deset najboljih koje sam ja igrao:
1. Resident Evil 1,2,3
2. Return to Castle Wolfenstein
3. Half-Life 1
4. System Shock 2
5. Soldier of Fortune 1,2
6. Colin McRae 2.0
7. Starcraft
8. Age of Empires 1,2
9. Diablo 1,2
10. Prince of Persia
:ciao:
1.prince of persie svi delovi
2.GTA III
3.Battle for a middle earth 1
4.Tony Hawk's SVI DELOVI
5.NFS Underground 2,MW,Carbon
6.PES 6
7.I.G.I.
8.Colin McRae 2.0
9.Test Drive Unlimited
10.Trackmania
:ciao: :ciao: :ciao: :ciao:
Nek bude ovako:
1) F.E.A.R.
2)Half Life 2
3)S.T.A.L.K.E.R.
4)Need for speed Underground 1
5)Need for speed Underground 2
6)Need for speed Carbon
7)Wolfenstein
8)GTA Vice City sa modovima
9)GTA San Andreas sa modovima
10)Sudeki
a cekajte Pilsner sam zaboravio...ali neva veze tamo je negde oko 3. mesta
NjegovaWisost
13.5.2007, 15:29
Medal of Honor multiplayer
Total War serial
Max Payne serial
Stronghold serial
Silent Hill Serial
Rezident Evil Serial
Sims Serial
Battlefield 1942
Need for Speed serial
PES serijal
Syberia 2
To je 11 igrica... Serijale sam nabrojao prosto zato što ne znam koji su mi od kojih djelova bolji...
1. Il-2 Strumovik serijal (aktuelan Il-2 1946 sa patchom 4.08)
2. freelancer
3. Lock On
4. War Birds
5. Need for speed - serijal
6. BF-2
7. Call Of Duty 2
8. Homeworld
9. Company of Heroes
10. Star Wars (e sad tu je teško baš da se odlučim za koju :kreza:, ali šta god da izaberete 90% ste upravu)
Mr. MoJo RiSiN'
18.5.2007, 17:47
1. Diablo serijal
2. GTA serijal
3. Far cry
4. Quake serijal
5. Jade empire
6. Fable the lost chapters
7. GTR 2
8. Need for speed serijal
9. Rainbow six vegas
10. The elder scrols IV oblivion
E sad:
1. WoW (r00lz)
2.Warcraft serial (imam i keca i dvojku)
3.Oblivion
4.Half life 1 i 2
5.Trackmania svi delovi, posebno nations
6.Age of empires svi delovi
7.UT 2003 i 4
8.NFS Serial
9.THPS THUG I THAW (svi delovi, doduse THAW je samo jedan)
10.GTA Vice city
El mogu jos par komada? :kreza:
11. Fable: the lost chapters
12.The sufferung
13. Preskacem....
14. Far cry...
itd itd :qliranje:
donator99
19.5.2007, 10:39
1. Sudden Strike
2. Age of Empires II
3. Age of Empires
4. Colonization :D
5. Total War serijal
6. CoD serijal
7. Blitzkrieg
8. Prince of Persia serijal
9. Nancy Drew serijal (odigrao samo par)
10 The Sims 1 i 2
Te igre ću uvijek i svugdje moći igrati :D
Zbog Sudden Strikea imas + rap :D
A sad moja lista:
1)TES Serijal
2)UT2004
3)Age of Empires Serial
4)Warcraft Serijal(Mislim na RTS,nisam igrao WoW :()
5)Sudden Strike
6)Star Wars:Empire at War(obozavam ovu igru!)
7)Totall War Serijal
8)Far Cry
9)PoP Serijal(posebno WW)
10)Guild Wars(upravo ju igram :D)
A moram priznati da volim i CoD ,a Colonizaciju nikad necu zaboraviti :)
1) Resedent Evil(svi osim 4-ke)
2)Silent Hill- serijal
3)Metal Gear - serijal
4)Call of Duty-serijal
5)Medal of Honor
6)Generals2(tiberium wars nisam igro)
7)Need4Speed-serijal
8)Tomb Raider-serijal
9)Suffering2
10)Cold fear
nigrutin87
20.5.2007, 17:50
Da nabrojima i ja neke(redosled nebitan):
1) Starcraft
2) Age of empires I i II
3) Warcraft II i III
4) Civilization III
5) Half life
6) Prince of Persia Warrior within
7) Pes
8) Elder scrolls
9) Worms wwp i armagedon
10) Rome total war
11) Thief III
Morao sam bar 11 komada ;)
Dr Zoidberg
20.5.2007, 19:28
Ovakac
1.Diablo [serijal]
2.Warcraft [serijal+wow]
3.Quake [serijal]
4.Heroes of Might&Magic [III i V]
5.Starcraft
6.Halo
7.Worms [3 i world party]
8.Battlefield [serijal]
9.Suffering
10.Unreal Tournament [serijal]
Telepatic
20.5.2007, 19:54
1.Warcraft III:n_klanja:
2.GTA serijal
3.Half-life
4.Pes serijal
5.Total war serijal
...to bi bilo to:D :ciao:
Irondacha
20.5.2007, 20:02
Diablo
Warcraft
Total War
Heroes of Might and Magic
Elder Scrolls
Might and Magic
Doom
Settlers.......
A evo je moja lista
1)cod-serijal
2)battlefield-serijal
3)wow i war3
4)genesis rising
5)counter-strike-sve verzije
6)fifa-serijal
7)need4speed-serijal
8)gta-serijal
9)I.G.I
10)generals2
Tezak izbor, ali neka bude ovako:
1) Fallout serijal :n_klanja:
2) Baldurs Gate serijal
3) Planescape: Torment
4) Vampire the masquerade: Bloodlines
5) Gothic serijal
6) TES III: Morrowind
7) GTA Vice City
8) KotOR serijal
9) Warcraft III
10) Mortal Kombat serijal :dedica:
zidan grobar
28.5.2007, 20:51
A ovo su moje
1.Splinter Cell Chaos Theory I Double Agent
2.counter Strike (svi)
3.medieval Total War
4.call Of Duty 2
5.syberia 2
6.pes 6
7.gta
8.nfs
9.battlefield 1942
10.ultimate Spider-man
1.Guild Wars
2.Dune
3.Elite
4.UFO Enemy Unknown
5.Warcraft
6.Starcraft
7.Freelancer
8.Age of Empires
9.Orion
10.Black & White
KiB0rG3000xII
1.6.2007, 8:50
1)KotOR serial
2)Starcraft
3)Punisher
4)Star Wars Battlefront
5)SW:JK:JA
6)F.E.A.R
7)Hitman Blood Money
8)WOW
9)DMC3
10)Coc
Najjace igre ikada:a_bleh:
Warinserbia
25.6.2007, 19:33
1.Devil May Cry 3 se
2.WC3
3.Half Life
4.C&C 3
5.Battlefield 2
6.Prince of Persia [ceo]
7.Empire earth [1 & 2]
Dalje nema...:odoK:
dragon.serbia
28.6.2007, 3:24
1. Duke Nukem 3D
2. Freelancer
3. Morrowind
4. Far Cry
5. Quake
6. Colin McRae Rally 2
7. Heroes of Might and Magic 2
8. Gothic 2
9. Need For Speed Porshe Unl...
10. GTA San Andreas
Top 10 igara.
1. Warcraft 3 + DotA scenario
2. C&C Generals Zero Hour
3. Civilization 2
4. Mortal Kombat
5. Fable The Lost Chapter
6. The Elder Scrolls IV OBLIVION
7. Age of Empires 1, 2
8. Medal of Honor
9. Age of Mythology
10. Coutner Strike
:Freddy::Freddy::Freddy:
quake
doom II
street fighter II
mortal kombat
elite II: frontier
fallout II
dizzy serijal
medieval: total war
civilization
pac man
prince of persia
tetris
grand theft auto II
day of the tentacle
warcraft II
starcraft
another world i flashback
blabla, natrpo sam milion, a opet mi je malo, tako da cu ipak stati:)
FF VII
FF IX
FF VII
Sve ostale su vec navedene, ali su ovo ipak jedine igre koje mogu da obrnem po 20 puta i to bez problema i smaranja... FF VII sada upravo krecem da igram po 12 put, i zanimljivo mi je ko da sam prvi put upalio igru...:cool:
Sarmatian
18.7.2007, 10:15
1. Master Blaster (A1200) - nabudzeni Dyna Blaster. Meseci neprekidnog igranja sa drustvom.
2. Civilization serijal - komentar nije potreban
3. Baldur's Gate serijal - najbolji rpg serijal svih vremena
4. Super Frog (A1200) - najbolja platformska igra svih vremena. Ziveo Team 17, zaista je imao vizionarske projekte
5. Transarctica (A500 (pc verzija - Arctic Baron)) - za ono vreme igra koja je postavljala standarde
6. Starcraft - komentar opet suvisan
7. Sensible World of Soccer (A1200) - najbolji fudbal ikada
8. HoMM 3 - najbolji iz serijala
9. Vampire: Bloodlines - nekoliko zaista vizionarskih poteza i neverovatno zanimljivi kvestovi
10. Fallout 2 - opet je sve poznato...
101st Airborne
18.7.2007, 22:04
Mmm, ja sam igrao Transarcticu na PC pod tim nazivom, a ne kao Arctic Baron...stvarno je bila super igra, bas zanimljiva i neobicna...
ognjen_ogi
26.7.2007, 21:59
Teško je svrstati sve u Top10. Meni su se najviše svidele ove igre:
1.Call of Duty 2
2.System shock 2
3.Boiling point - road to hell
4.Thief deadly shadows
5.TES III Morrowind
6.Far Cry
7.Gothic III
8.TES IV Oblivion
9.Myst IV i V
10.Hearts of Iron 2
Half Life(svi delovi)
Deus Ex 1
War Craft 3
Far Cry
Syberia(svi delovi)
Need For Speed: Most Wanted
Warhammer: Dawn of War
Silent Hill
Tomb Raider: Anniversary
Fahrenheit
Lord Elendil
27.7.2007, 0:32
1. FarCry
2. Counter Strike
3. Warcraft
4. GuildWars
5. Fahrenheit
6. Still Life
7. PES6
8. Devil May Cry 3
9. Silkroad Online
10. Jedan i jedini PAcman
Mmm, ja sam igrao Transarcticu na PC pod tim nazivom, a ne kao Arctic Baron...stvarno je bila super igra, bas zanimljiva i neobicna...
More biti, koliko ja znam na PC se zvala Arctic Baron. Inace, ima da se skine na Abandonia.com i radi savrseno u DosBox-u...
Wastelander
5.8.2007, 16:41
1.Crusader: "no remorse" i "no regret" sa mocnom muzikom :)
2.Time commando(odlicna arkadna avantura)
4.Warcraft 1,2
5.Full throttle
6.Broken sword 2
7.Quake serial
8.UT99
9.Red alert 1 i 2
10.Doom3
:D
1. Oblivion
2. CoH
3. Generals ZH
4. Battlefield ( serial )
5. Rome Total War
6. PES
7. Battle for middle earth
8. Panzer General
9. Flat Out
10. Gran Turismo
1.Crusader: "no remorse" i "no regret" sa mocnom muzikom :)
2.Time commando(odlicna arkadna avantura)
4.Warcraft 1,2
5.Full throttle
6.Broken sword 2
7.Quake serial
8.UT99
9.Red alert 1 i 2
10.Doom3
:D
konacno iole normalna lista, mislim, pola ovih igara ne volim uopste, ali lista kao lista je objektivno dobra.
igre se prave vec nekoliko decenija,a ljudi uglavnom stavljaju na listu desetak igara u rasponu od pet godina u najboljem slucaju...
Bez nekog nabrajanja,neke od najboljih igara koje sam ja igrao:
-Far Cry
-Half-Life 1+Opposing Force+Blue Shift
-Half-Life 2+Episode One
-Freelancer
-Prince of Persia:The Sands of Time
-Prince of Persia:Warrior Within
-Prince of Persia:The Two Thrones
-GTA 3
-GTA Vice City
-Mafia
Treba da "nađem" Alien vs Predator 1/2 i Syberiu 1/2,možda i to dodam listi:qliranje:
Braveheart
6.8.2007, 21:35
Kotor 2
Rome total war
Medieval 2
Stronghold
LOTR the battle for middle earth
LOTR the battle for middle earth 2
Oblivion
Neverwinter nights 2
HITMAN 2
Devil May Cry 3
Sve je poredjano bez nekog redosleda.
1. Heroes 3 bez premca
2. Half Life 2
3. Diablo 1, 2
4. Quake 1,3
5. Duke Nukem 3d
6. Doom 2
7. Warcraft 3
8. TES Morrowind i Oblivion
9. F.E.A.R.
10.GTA svi serijali
Max Payne 1.Max Payne 2.Pa ponovo Max Payne 1.
The game rocks and I could play it every day in prison,sentenced to lifetime.
(ovo sam rek'o ja i niko drugi)
Wastelander
7.8.2007, 19:10
konacno iole normalna lista, mislim, pola ovih igara ne volim uopste, ali lista kao lista je objektivno dobra.
igre se prave vec nekoliko decenija,a ljudi uglavnom stavljaju na listu desetak igara u rasponu od pet godina u najboljem slucaju...
Sve zavisi od radnnnog...ovaj "igrackog staza" :D
pa dobro, ali kako sam ja onda igrao pong kad se nisam ni rodio kad je izasao:)
Milan Maunic
7.8.2007, 21:09
Ovo nije obavezan poredak
Far cry
GTA svi serijali
NFSU2
NFSMW
LOTR Battle for middle earth 1 i 2
Flatout 1 i 2
Generals zero hour
Halo
Call of duty 1 i 2
Warcraft 3 i WFT
Wastelander
8.8.2007, 8:59
pa dobro, ali kako sam ja onda igrao pong kad se nisam ni rodio kad je izasao:)
Ne bojte se kolega i to uzimamo u obzir :D :dedica:
da dam i ja svoj doprinos
Call of duty 1 i 2 :alealeee:
Syberia I i II:tapsh:
LOTR Battle for middle earth 1
Prince of Persia 1 i 2
Colin McRae Rally serial
Titan Quest
Tomb Raider 1, 2, 3, 4
Max Payne 1 i 2
American McGee's Alice
Far Cry
malo da se ogradim pre nego sto stavim listu. treba da napisem top 10 koje sam igrao. ok, ali ne mogu a da ne probam da sastavim top 10 ikada.
Moj top 10:
1. HOMM III
2. Starcraft
3. Warcraft II
4. NFS III
5. CoD
6. Half-Life
7. Syberia
8. K.O.T.O.R.
9. Fallout 2
10. Tomb Rider
Ne mora ovim redom.
Top 10 ikad:
1. Tetris
2. Donkey Kong
3. Half-Life
4. Curse of monkey island
5. Silent hill
6. Quake 2
7. Tomb Rider
8. Doom
9. Far Cry
10. Couter strike
Za top 10 ikada smatram igre koje mozda nisu bile kod nekih toliko omiljene ali su to igre koje su, svaka u svoje vreme, donele nesto revolucionarno, i na neki nacin obelezile istoriju igracke industrije. Ili su bile toliko popularne da su jednostavno morale uci u istoriju. :)
evo i moj top 10:
1.World of Warcraft[i exp]
2.Diablo 2[sa exp]
3.Warcraft 3[sa exp]
4.C&C sa svim nastavcima i na Sony 1 i na PC[znaci red alerti,generali itd]
5.Oblivion[i on sa expanzijom:kreza:]
6.Resident Evil[svi delovi i sa Sony 1 i na Dreamcastu i dalje na Sony2 itd]
7.Half-Life[svi nastavci]
8.Far Cry
9.F.E.A.R
10.Counter Strike
fali jos PES ali nema veze i ovako lista je dobra:kreza:
1. Sid Maier's Alpha Centauri/ Civilization 2
2. UFO: Enemy Unknown (AKA X-COM 1) i brat mu, Terror From the Deep
3. Elite/Frontier/First Encounters
4. Planescape Torment
5. Half Life
6. Fallout
7. Homeworld
8. Starcraft
9. Diablo
10. Freespace 2
Night Shade
25.8.2007, 18:38
Top 10
1.Scarface
2.Far-Cry
3.GTA
4.Oblivion
5.Splinter Cell
6.Company of Heroes
7.NFS underground 2
8.Max Payne 1
9.Call of Duty
10.Half-Life 1
1.Gran Turismo(PS)
2.Hitman
3.Max Payne
4.Pacman
5.Pong
6.Zoo Tycoon
7.LMA manager(PS)
8.NFS Underground 2
9.Railroad tycoon
10.World of warcraft
Izvinjavam se, zaboravio sam Arcanum???!!!
Tko da je nova lista:
1. Planescape: Torment
2. Fallout (1 i 2), prvi deo je dosta kraci, ali podjedneko dobar
3. HOMM 3
4. HOMM 2
5. Baldur's Gate
6. Might and Magic 7
7. KOTOR 2
8. NWN 2
9. Arcanum (mrzi me da menjam, u prvih 5 je)
10. Medal of Honour: Alied Asault
Pa,vrlo tesko,ali ovo bi bilo otprilike top 10:
10.Counter Strike 1.6,1.5....
9.WOW
8.GuildWars Nightfall
7.FarCry
6.Need for Speed Most Wanted
5.Doom III
4.Splinter Cell Pandora Tomorrow
3.Call of Duty
2.Elder Scrolls IV:Oblivion
1.Colin McRae:SVI (DiRT,2005,...)
Ipak sam siguran da sam zaboravio bar jos 30 kul igrica,ali ne mogu da se setim jos....:rolleyes:
WhenDarknessFalls
26.8.2007, 19:30
1. Resident Evil (serijal)
2. Gran Turismo (serijal)
3. Medal Of Honor (serijal)
4. Tomb Raider (serijal)
5. Command & Conquer (serijal)
6. Winning eleven / Pro evolution (serijal)
7. Final Fantasy (serijal)
8. Far Cry
9. Syphon Filter (serijal)
10. Golden Eye (sa N64)
1)Star Wars KOTOR 1/2
2)S.T.A.L.K.E.R - SoC :n_klanja::n_klanja::n_klanja:
3)Morrowind / Oblivion (ne mogu se odluciti...)
4)Mafia
5)Riddick
6)Command and Conquer 3 - Tiberium Wars
7)Medieval 2 - Total War (ili Rome...)
8)Fable
9)Neverwinter nights 2
10)Deus Ex - Invisible War
Night Shade
1.9.2007, 20:19
Scarface rules!:boxing:
1.KOTOR 2:to_care:
2.KOTOR 1:to_care:
3.Warcraft 3:to_care:
4.Unreal Turnament 2004
5.F.E.A.R
6.The Punisher
7.Far Cry
8.Heroes 5
9.Counter Strike
10.Worms Wourld Party
:ciao:
1.Starcraft (ceka se i drugi deo:D)
2.Warhammer 40000:Dawn of War
3.Warcraft III
4.Need for Speed: Porsche Unleashed
5.X-COM 3:Apocalypse
6.FarCry
7.Thief:The Dark project
8.Warcraft II
9.Dune 2
10.Ufo:Enemy Unknown
To su moji favoriti, a ima ih jos...:aplauz:
evo moje liste, igre ne idu od najbolje do najgore nego su samo nabacane:
1. Gothic serijal
2. KOTOR serijal
3. Tomb Raider serijal
4. Total War serijal
5. FallOut 1, 2
6. Top Spin 1,2
7. Sid Meier's Civilization serijal
8. TES serijal
9. Neverwinter Nights serijal
10. Far Cry
imam bar jos 10 favorita
Hhehhe,gde da se pocne...
1. Fallout serijal
2. Elder Scroll serijal
3. Sanitarium
4. Call Of Cthulhu : Dark Corners...
5. Baldurs Gate serijal
6. Ground Control 1,2
7. Half Life 1,2
8. Starcraft,naravno
9. System Shock 2
10. Black & White I
Ovo nije neko rangiranje,svaka od ovih igara je prica za sebe! jeeeeee :D
revolution
30.9.2007, 19:15
1. Half Life 2
2. Dreamfall The Longest Joureney 2
3. Total war serijal
4. TES Oblivon
5. Spellforce order of down
6. Newerwinter Nights 2
i to je to.
1. Resident Evil
2. Gran Turismo
3. Medal Of Honor
4. Command & Conquer
5. Pro evolution
6. Final Fantasy
7. Sid Meier's Civilization
8. Oblivion
etc...
C c c...... FOOTBALL MANAGER rules! najbolja igra ikada!!!!!!!!!!!!
1-10 TETRIS
jednostavno ni jedna igra mu nije do kolena. Svi Mario nastavni i spinoffovi nisu prodali jednu desetinu tetrisa (mario je inace prodao 149 miliona igara :D)
Milos Darmanovic
10.10.2007, 22:43
Moj top deset bez strategija jer ih ne igram, tj. igrao sam samo jednu i ona ce biti na top10:
1. Half Life
2. BioShock
3. Quake
4. Colin McRae
5. NFS
6. Age of Empires II
7. F.E.A.R.
8. Mario
9. Prince of Persia
10. Call Of Duty
1.Half-Life 1,2
2.Call of Duty 1,2
3.Quake 3
4.Counter-Strike 1.6
5.Empire Earths
6.Gothic 1,2
7.PES 6
8.Gran Turismo 3,4[na PS2]
9.Far Cry
10.Starship Troopers
ne mora ovim redom! :ciao::ciao::alealeee::alealeee:
1.far Cry
2.icewind Dale
3.monkey Island
4.abe 1 I 2
5.half Life 1
6.sam And Max
7.full Trotlle
8.bioshock
9.trackmania Nations
10.tenchu 1
Heroes 3
Mafia
Max Payne
Neverwinter nights
Total war serijal
Sierra serijal (Caesar, Zeus, Emperor...)
Generals
Elder scrols (Morrowind i Oblivion)
Age of empires
Empire Earth 1
(ne obavezno ovim redom)
1- Fallout 1,2
2- Boldures Gate (Serija)
3- Icewind Dale (Serija)
4- Realms of Arcania (Serija)
5- FEAR
6- HoMAM 3,5
7- Half Life 1,2
8- Elder Scrolls Daggerfal
10- Max Pain
1. Mafia
2. KotOR 1 i 2
3. TES IV Oblivion
4. Monkey Island 1,2,3,4
5. Grim Fandango
6. PES 2008
7. Hidden & Dangerous 1 i 2
8. Tomb Raider...svi osim AoD
9. Splinter Cell 1 i 2
10. Bioshock
Au, koliko dobrih igara izostavih...
Fuzionboy
27.10.2007, 10:27
najbolje igrice su
1.PES2008
2.cs1.6 na internetu
3.Warcraft 3 frozen trone
4.spell force order of dawn
5.Half life 2
6.Tomb rider aniverzary
7.Tenkaci 2
8.PES 6
9.bloody roar4
10.Sprintell sell
to su meni top 10 :aplauz:
Zdravo!!!
2.11.2007, 13:45
1. NBA live 08
2. Medeavill II TotalWar
3. Evidence - The Last Ritual
4. Half-Life 2
5. Conlin McRae Dirt
6. WoW
7. Medal of Honor(svi delovi)
8. Call of Duty(takodje svi delovi)
9. Need for Speed
10. F.E.A.R.
:tapsh:
Sam&Max
Legend of Kyrandia
Grim Fandango
Monkey Island
HoMM 3
Half Life
Starcraft
Unreal Tournament
Doom 2
Sid Meier's Pirates!(Amiga edition)
1. Fallout 2
2. Quest for Glory(Hero quest+ ostali delovi)
3. Dune 1
4. Civilization 1
5. Privateer 2
6. Dune 2
7. Total War serial
8. PES
9. FM 2007( mada realno,sve je pocelo sa cm2)
10. Monkey Island 1,2
Evo mislim da ovo spada u top 10,mozda bi jos 1, ili 2 mogle da se nadju ovde, ali...
Ove nove igrice sa cistom sminkom,naravno, nisu vredne pomena...:cool:
1. Roller Coaster Tycoon 1
2. Escape form Monkey Island
3. The curse of Monkey Island
4. Star Wars : Knights of the old republic
5. Star Wars : Knights of the old republic 2 - The sith lords
6. Colin McRae 3
7. Age of empires 1,2
8. Need For Speed 3 - Hot Pursuit
9. Commandos 1
10. Worms Armagedon
EbonKnight
6.11.2007, 7:31
Nikakvim posebnim redom:
1) Baldur's Gate (serijal)
2) Planescape Torment
3) Fallout (serijal)
4) Half Life (serijal)
5) Thief (serijal)
6) Arx Fatalis (najpodcenjenija a verovatno najbolja rpg igra svih vremena)
7) Gothic (serijal)
8) American McGee's Alice
9) Mafia
10) Undying/Call of The Cthulhu: Dark Corners of the Earth/Deus Ex
Znam ljudi, varao sam.. ali ne mogu ove igre sve da ne stavim..
1.Bioshock/NFS
2.C&C
3.FarCry
4.Crashday
5.Warcraft 3
6.Tomb Raider
7.Oblivion
8.Driver 2
9.Crash voznje/avanture
10.World in c.
:dedica:
X-COM UFO DEFENSE
WASTELAND
MONKEY ISLAND 1
FALLOUT 2
PLANESCAPE TORMENT
ELITE
DEUS EX
SYSTEM SHOCK 2
STARCRAFT
STAR CONTROL 2
SUNDOG
ALPHA CENTAURI
DOOM
FAR CRY
HEROES OF MIGHT AND MAGIC 2
STRIFE
POWERSLIDE
TYRIAN
WING COMMANDER PRIVATEER
CIVILIZATION 2 & 4
ANOTHER WORLD
BENEATH A STEEL SKY
DAGERFALL
GRIM FANDANGO
DONKEY KONG
SECRET OF MANA
SAMURAI SHODOWN 4
DESCENT
FREESPACE 2
JEDI KNIGHT
STAR TREK ELITE FORCES 2
DUNGEON KEEPER
PIZZA TYCOON
TRANSPORT TYCOON
PIRATES!
CONSTRUCTOR
GENGIS KHAN
VOLFIED
GOTHIC
TOTAL ANHILATION
AGE OF KINGS
MECH WARRIOR 2 & 4
BLOOD OMEN
EUROPA UNIVERSALIS 2
HEARTS OF IRON 2
CAESAR 3
BLADE OF DARKNESS
HOMEWORLD CATACLYSM
ZORK NEMESIS
PANZER GENERAL
CLOSE COMBAT 2
SEVEN KINGDOMS
BALDURS GATE
WARCRAFT 2
HALF LIFE
THIEF
Bez nekok redosleda, i vise po nekom prvom utisku nego po tome kako bi te igre ocenio sada kad sam vecinu prezvakao po 50 puta. (nisam sposoban da izaberem deset, jednostavno ne moze)
apostrofe, dobra lista:)
samo mi je interesantno sto si stavio strife ili recimo blade of darkness. a i zasto civ 2, a ne kec...
1. Super Mario
2. S.T.A.L.K.E.R shadow of chernobyl:n_klanja:
3. Metal Gear Solid Snake
4. Unreal Turnament 2004
5. Heroes III
6. AOE II
7. NFS Underground
8. Mortal Kombat IV
9. GTA III
10. S.T.A.L.K.E.R Clear Sky ¤pošto još nije izašao, a biće na broju 3.¤
The mighty Boo
30.11.2007, 10:49
Dobre liste EbonKnight i Apostrof :tapsh:
JohnnyNT
30.11.2007, 11:33
Moj top deset bez strategija jer ih ne igram, tj. igrao sam samo jednu i ona ce biti na top10:
1. Half Life
2. BioShock
3. Quake
4. Colin McRae
5. NFS
6. Age of Empires II
7. F.E.A.R.
8. Mario
9. Prince of Persia
10. Call Of Duty
Zna čovek šta je dobro!:aplauz:
1.Doom(I i II trojka je dobra ali nista revolucionarno)
2.HoMM
3.Half-Life 1(sa dvojkom epizodama se razvodnjilo)
4.WoW
5.Warcraft(strategije)
6.Diablo
7.Quake(osim4)
8.Fallout
9.Baldur's Gate
10.Bioshock(zbog price koja je kao roman)
Sve igre su mi podjednako dobre samo nisam ih sve mogao nagurati na prvo mesto:)
Apostrof
30.11.2007, 17:42
apostrofe, dobra lista:)
samo mi je interesantno sto si stavio strife ili recimo blade of darkness. a i zasto civ 2, a ne kec...
Trebao sam da stavim CIVnet, verzija sa podrskom za MP. Sto se Strife tice tu igru ne moj da mi diras, ako nisi igrao skini sa www.the-underdogs.info (http://www.the-underdogs.info) i uzivaj, jeste matora ko biblija (Doom 1 endzin), ali ona je pocela FPS/RPG zanr koji je doveo do System Shock-a. Blade of Darkness je definitivno najbolja akciona igra koju sam igrao, prica je odlicna (bazirana na Zoroastrizmu, stara religija Iranaca), kontrole savrsene kao i ceo combo sistem, grafika je u svoje vreme bila savrsena, cak je i sada sasvim pristojna, a zvuk, pogotovu naratora prosto obozavam "the acient steppes of Kara-Kum gleamed in the distance" (inace kara i kizil-kum zajsta postoje). Odlicna igra.
Apostrof
30.11.2007, 17:56
Posto iz nepoznatog razloga ne mogu da editujem listu evo malog dodatka, ove igre stvarno nisu zasluzile da ih izostavim:)
EMPEROR OF THE FADING SUNS
IL-2 STURMOVIK
RAILROADS AND ROBBER BARONS
RAILROAD TYCOON 2
COMMANDOS 1
SUPAPLEX
LOST VIKINGS
REALMYST
GTA 2
SILENT HUNTER 3
DAY OF THE TENTACLE
Trebao sam da stavim CIVnet, verzija sa podrskom za MP. Sto se Strife tice tu igru ne moj da mi diras, ako nisi igrao skini sa www.the-underdogs.info (http://www.the-underdogs.info) i uzivaj, jeste matora ko biblija (Doom 1 endzin), ali ona je pocela FPS/RPG zanr koji je doveo do System Shock-a. Blade of Darkness je definitivno najbolja akciona igra koju sam igrao, prica je odlicna (bazirana na Zoroastrizmu, stara religija Iranaca), kontrole savrsene kao i ceo combo sistem, grafika je u svoje vreme bila savrsena, cak je i sada sasvim pristojna, a zvuk, pogotovu naratora prosto obozavam "the acient steppes of Kara-Kum gleamed in the distance" (inace kara i kizil-kum zajsta postoje). Odlicna igra.
igrao sam sve igre koje si nabrojao, zar bih rekao nesto kao 'zasto si stavio strife' ako ga nisam igrao?:)
Apostrof
30.11.2007, 19:28
igrao sam sve igre koje si nabrojao, zar bih rekao nesto kao 'zasto si stavio strife' ako ga nisam igrao?:)
STA IMAS PROTIV STRIFE-A:n-cc2:!!!! Igra je super, i bilo je uzivanje igrati je.
Stvarno nisam znao da neko ima toliko lose misljenje o Strife da bi od svih ovih igara imao zamerke bas na nju, a sad mi je jos manje jasno zasto ti se ne svidja Blade of Darkness
The mighty Boo
30.11.2007, 19:55
Moja updejtovana
RPG
Baldurs gate serijal
Planescape Torment
Final Fantasy X (PS2)
FPS
Unreal Tournament
Bioshock
Akcione avanture
GTA: Vice City
Max Payne
Shadow of the Colossus (PS2)
Strategije
Alpha Centauri
Homeworld
Myth: the Fallen Lords
P&C Avanture
Gabriel Knight serijal (GK 3 mi je omiljeni)
Grim Fandango
Borilacke
Soul Calibur (Sega Dreamcast)
Letacke simulacije
IL2 Sturmovik
Wing Commander (serijal)
Metacriticova lista se kompletno ****la sa masovnim kolicinama komerc naslova :( u samom vrhu
Silent Assasin
1.12.2007, 10:41
Evo Moje
1. Resident Evil 4 PS2 :Freddy:
2. GTA San Andreas PC :tapsh:
3. F.E.A.R. PC :tapsh:
4. Hitman Blood Money PC
5. Ninja Gaiden PS3
6. Oblivion PC
7. GTA Vice City PC
8. rFactor PC
9. Metal Gear Solid 3 PS2
10. Mortal Kombat Armagedon PS2
STA IMAS PROTIV STRIFE-A:n-cc2:!!!! Igra je super, i bilo je uzivanje igrati je.
Stvarno nisam znao da neko ima toliko lose misljenje o Strife da bi od svih ovih igara imao zamerke bas na nju, a sad mi je jos manje jasno zasto ti se ne svidja Blade of Darkness
sta si zapenio, a i lupas:) nigde nisam rekao da su to lose igre, nadji gde sam to rekao...strajf mi se bas do jaja svideo, a blejd of darknes mi je solidan. ali nijednu od te dve ne bih stavio na listu jer nisu preterano bitne. sve ostale koje si stavio su ostavile dubok trag u igrackom svetu, zato me je zanimalo, nemoj da me bijes odmah...
1. Mafia :tapsh:
2. Hitman II :tapsh:
3. Call of duty 4 :alealeee:
4. Call of Duty 2
5. NFS most wanted
6. 0blivion
7. Princ of Persia The Two trones
8. Hitman Blood money
9. NFS prostreet
10. Titan quest
1. Red Alert 2 + Yuri's Revenge
2. Commandos 2: Man of Courage
3. Prince of Persia: Trilogy
4. Psychonauts
5. C&C: Tiberium Wars
6. Splinter Cell <serial>
7. Max Payne 1 i 2
8. PES <serial>
9. Heroes III
10. Lost Vikings
------
ali da ne razdvajam:
11. Need 4 Speed <serial>
12. Warcraft III
13. Desperados
14. GTA: Vice City
15. Tropico
16. Hogs of War
17. Freedom Force
18. Generals + Zero Hour
19. Mega Race III
20. Call of Duty <serial>
TOP 10 jesu TOP 10, ali zajednicko kod svih 20 igara je da su obelezavale odredjene periode mog zivota, da sam ih igrao i posle prelazenja kraja i da sam im se vracao.
Ostale igre su mi bili samo "naslovi" koji su sluzili da mi skrate vreme izmedju igranja nekih od gore navedenih. Medju prolaznim naslovima su bile razne odlicne igre (npr. Far Cry) ali jednostavno nisu postale klasici.
King James
20.12.2007, 22:54
Ovo je moj izbor
Grand Theft Auto San Andreas i Vice City
Counter-Strike:Condition Zero
Call of Duty serial (CoD4 nisam jos igrao,ali mi sam napaljen na CoD tako da...)
Need for Speed Underground
NBA Street v3
Max Payne 2
SWAT 4
NBA Live serijal (najvise 05 i 06)
Pro Evo Soccer ( Winning Eleven 7 mi je bio najgotivniji )
WWE Smackdown vs RAW 2007
Mortal Kombat Armageddon
Virtua Tennis 3
A,ubedljivo najomiljenija igra - Call of Duty 2 :)
Iilija64
20.12.2007, 22:58
1. Red Alert 2 + Yuri's Revenge
2. Fallout 2
3. Age of wonders
4. Arcanum
5. Icewind Dale II
6. Baladurs Gate II
7. Deus ex
8. Freespace 2
9. Nexus- The Jupiter incident
10 Freelancer
<Rio_da>
20.12.2007, 23:21
Ovo je bilo lako... s tim sto nisam igrao igre novije od 2004 kao sto se da primetiti sa
liste...
-----------------------------------------
01. GTA serijal(od GTA3)
02. Colin2
03. TonyHawkProSkater serijal (od TH2)
04. Prince Of Persia: Sands Of Time
05. Black&White
06. FlatOut
07. COD
08. Kotor 1&2
09. Mafia
10. Hitman 2
-----------------------------------------
Multiplay igre:
CrashBash(u cetiri igraca)
WormsWP
CS
NFK
I opet... :)
1.Fallout 2
2.System shock 2
3.Sanitarium
4.C&C Red Alert
5.Curse of Monkey Island
6.Arcanum
7.Planescape Torment
8.Heroes of M&M III
9.Warcraft III
i naravno 10.Bioshock.
Ne obavezno sledećim redom:
1. Half Life
2. Civilization
3. Pro Evolution Soccer / Winning Eleven
4. Grand theft Auto
5. Secret of the Monkey Island
6. Max Payne
7. Psychonauts
8. Syberia
9. Hitman
10. Call of Duty
Soul Reaver (Legacy of Kain)
Need For Speed (MW, Underground 2, HP2)
Doom (Serijal)
Neverwinter Nights (Serijal)
Ground Control (Serijal)
Max Payne (Serijal)
Worms Armageddon
F.E.A.R.
Rainbow Six (Serijal)
Warcraft III
Numerisanje sam izostavio jer su mi sve igre fenomenalne.
Evo ja da updatujem svoju:
1.Elder Scrolls 4:Oblivion
2.ES3:Morrowind(igrao sam ju 2 godine, ali mi je Oblivion, nakon 15 dana provedenih uz njega, drazi)
3.Sid Majerova Kolonizaciju(zaaaarazaaaa:))
4.Warcraft 3
5.F.E.A.R.(nisam fan horora, ali igra je prejaka)
6.GTA seriijal(ocekujem GTA sa nestrpljenjem:))
7.God of War 2
8.Gears of War
9.Call of Duty[serijal]
10.UT[serijal]
Jos dosta mi je igara priraslo srcu, ali mi se ove nekako najvise svidjaju :)
A od igara koje iscekujem sa nestrpljenjem izdvojio bih Fallout 3, FF XIII(i obican i versus),Kill Zone 2,Tekken 6.
1.Mafia
2.GTA (San Andresas i Vice Sity)
3.Far Cry
4.Cod
5.Red Alert
6.COH
7.Mah Payne (1 deo)
8.FM (2007)
9.Pes 8
10.NFS (Undergraund 2)
Eto to je neki moj izbor :aplauz:
Evo i moja lista se malo promenila od proslog puta:
1)Star Wars : KOTOR 1
2)The Witcher
3)Crysis
4)Star Wars : KOTOR 2 The Sith Lords
5)Mafia
6)Hitman 2
7)Call of Duty : 4 Modern Warfare
8)PES 2008
9)S.t.a.l.k.e.r
10)Battlefield 2142
Rome:total war
4.1.2008, 13:20
ovo su meni najboljih 10 starih igrica
ovo nije po redu:
Rome: Total War (http://www.sk.co.yu/2004/11/siop01.html) sa ekspanzijama
Medieval II: Total War (http://www.sk.co.yu/2006/12/siop15.html) sa ekspanzijom
Age of Empires III (http://www.sk.co.yu/2005/11/siop07.html)
Knights of Honor (http://www.sk.co.yu/2004/11/siop02.html)
Hooligans: Storm Over Europe (http://www.sk.co.yu/2002/02/siop04.html)
Commandos: Strike Force (http://www.sk.co.yu/2006/04/siop16.html)
Lord of the Rings: Battle for Middle-earth (http://www.sk.co.yu/2005/01/siop02.html)
Call of Duty 2 (http://www.sk.co.yu/2005/12/siop01.html)
Praetorians (http://www.sk.co.yu/2003/04/siop09.html)
Thief: Deadly Shadows (http://www.sk.co.yu/2004/07/siop01.html)
a od novih ekstra su world in conflict,splinter cell double agent...
COMPANY OF HEROES 1&2 :tapsh::n_klanja:
CRYSIS
COMMANDOS 2&3
THE WITCHER
HITMAN (serijal)
BROTHERS IN ARMS 1&2
S.T.A.L.K.E.R.
GTA VC&SA
CALL OF JUAREZ
THE BATTLE FOR MIDDLE-EARTH (serijal)
1. Warcraft III Frozen Throne:kreza:
2.Serius Sam I i II deo /jos odavno :dedica:sam je presao i jos uvek mi nije dosadila
3.Virtua tennis 3
4.Tomb Raider - the Legends
5.GTA San Andreas
6.Tactical Ops assault on terror:Battered:
7.Over lord
8.Track Mania
9.Bioshock
10. Flat out 2
Jel igrao jos neko ovde Serius Sam //* kako je extra
1. Roller Coaster Tycoon 1
2. Escape form Monkey Island
3. The curse of Monkey Island
4. Star Wars : Knights of the old republic
5. Star Wars : Knights of the old republic 2 - The sith lords
6. Colin McRae 3
7. Age of empires 1,2
8. Need For Speed 3 - Hot Pursuit
9. Commandos 1
10. Worms Armagedon
Sve su to extra igrice samo sta ce ti ovo Roller Coaster 1 :rofl:
:ciao:
1 Counter Strike
2 Oblivion [sa ekspanzijama]
3 World of Warcraft
4 Knight"s of Honors
5 Doom 3
6 Fifa [07,08]
7 Stalker
8 NFS Undergrground 2
9 FIFA menager 07
10 VT3
HL2
CIV 4
Warcraft 3
Midnight Club 2
KOTOR
Max Payne
GTA VC
Mafia
Baldurs Gate
Heroes of Might & Magic 4
C&C Generals
Samo ne znam koji bi redosled bio.
Konstantin91
6.1.2008, 22:04
1.Starcraft
2.Warcraft
3.Far Cry
4.Call of Duty
5.WoW
6.GTA
7.NFS
8.Pro Evolution
9.Counter
10.Heroes
Mozda nisam lepo napisao sva imena a sta je serijal to valjda znate pa nisam navodio.
1 Gothic 3
2 Vietcong
3 Far cry
4 FEAR
5 Thief 2
6 Thief Deadly Shadows
7 Crysis
8 Svi delovi Call of Duty
9 Rise of Legends
10 opet Gothic 3
1. Rome - Total war :n_klanja::n_klanja:
2. C&C 3 Tiberium wars :alealeee::alealeee:
3. Undying :Freddy:
4. Hitman serial
5. Alien vs. Predator
6. Warcraft
7. Max Payne
8. Far Cry
9. Counter Strike
10. Starcraft.
HL2
CIV 4
Warcraft 3
Midnight Club 2
KOTOR
Max Payne
GTA VC
Mafia
Baldurs Gate
Heroes of Might & Magic 4
C&C Generals
Samo ne znam koji bi redosled bio.
Samo skini C&C sa Generalsa,Generals bruka ime C&C-a,ali bas nikakve veze nema sa C&C-om,ali po meni je to za PC games:
1.Bioshock
2.FarCry
3.Crysis
4.C&C TW
5.NFS MW
6.NFS HP1(NFS 3)
7.C&C Red Alert
8.Warcraft 3
9.WoW(neznam kako mi je on u prvih 10)
10.Crashday
ovo nema nikakav redosled sem sto mi Bioshock i jeste na prvom mestu,stavljao sam i do sada moju listu,ali ova je sa promenama
Jankerman
20.1.2008, 16:13
Gothic 2 :n_klanja:
the Witcher :n_klanja:
Solder of Fortune 1
Battlefild 2
Grim Fandango :n_klanja:
Red Alert 2
Warcraft 3 (i dodatak)
Legacy of Kain (serial)
Europe Universalis 3 (iako mi je grafika ruznija od 2ke)
World of Warcraft
ivanxxxxxxx
25.1.2008, 13:03
1. Fallout 2
2. Supaplex
3. Knights and Merchants
4. Oddworld: Abe's Exoddus
5. Starcraft
6. Warcraft
7. Blade of darkness
8. Diablo 2
9. Dune 2000
10. Caesar 3
ivansvetkompjutera
16.2.2008, 21:20
1.resident evil 4
2.super mario 64
3.tomb raider legend
4.super mario bros
5.mortal combat 3
6.driver 2
7.dreamfall-the longest jorney
8.fear
9.half life 1-multiplayer
10.cod 4-multiplayer
1.Monkey island (serial)
2.Alpha Centauri
3.Gothic 2(sa dodatkom)
4.Morrowind(s dodatcima)
5.Vampire:Bloodlines
6.Baldurs gate 2
7.Icewind dale 2
8.Anno(serial)
9.Warcaft 3(s dodatkom)
10.Planescape torment
zdravkelja
16.2.2008, 22:27
Evo mene posle godinu dana.
U medjuvremenu se moja lista promenila :)
1. Warcraft III (+ expanzija)
2. Half Life 2 (+ epizode i Orange Box)
3. The Elder Scrolls IV: Oblivion (racunajuci sve dodatke i expanzije)
4. Guilty Gear XX Reload: The Midnight Carnival
5. Need for Speed (isticem Most Wanted, Hot Pursuit 2 i Underground. I Pro Street zbog sistema stilizovanja automobila)
6. Devil May Cry 3: Dante's Awakening
7. Warhammer 40K: Dawn of War (+ sve expanzije)
8. Prince of Persia trilogija
9. Call of Duty 2
10. PES (ovo je u drustvu ipak neprevazidjeno)
stalker93
19.2.2008, 21:17
1.Call of Duty 2 (pokotovo Multiplayer ali i Singlplayer nije los)
2.Call of Duty 4 (i Singlplayer i Multiplayer su odlicni)
3.S.T.A.L.K.E.R.
4.Unreal Tournament 3
5.Battlefield 1942
6.Call of Duty: United Offensive
7.Battlefield 2
8.Battlefield 2142
9.War Craft III:Frozen Thron
10.Brother in Arms:Earnd in blood
0. Double Dragon (van konkurencije, nagrada za životno delo):dedica::tapsh:
1. Blade of darkness
što kaže jedan drugar...prvi Blade, pa posle 50 mesta drugo mesto...
2. Comandos 1 i 2 (najbolji - Beyond the call of duty)
3. Heroes 4
4. Syberia 2
5. Age of empires 2
6. Prince of percia trilogija
7. Worms Armagedon
8. Medal of honour allied assault
9. NFS all (najbolji četvrti deo, radi samo pod w98)
10. Colin Mc Rae all
Evo moj treci put da postujem u ovoj temi sa opet nekoliko promena :)
1)Star Wars KOTOR 1
2)Hitman Blood Money / Hitman Sillent Assassin
3)Star Wars KOTOR 2:The Sith Lords
4)S.t.a.l.k.e.r SoC / Uskoro Clear Sky :qliranje:
5)Medieval 2 :Total War /Rome Total War
6)Mafia
7)jos ga nisam igrao na kompu no definitivno ce biti - Assassins Creed
8)Morrowind / Oblivion
9)The Witcher
10)Neverwinter Nights 1/2
luka borovic
8.3.2008, 13:38
1.Rise of Nations
2.Stronghold Crusader
3.GTA San Andreas
4.Europa Universalis III
5.Fable
6.GTA Vice City
7.The Sims 2
8.Super Mario
9.Total Overdose
10.Heroes of Might and Magic(svi dijelovi)
ETo vam liste, pa mozgajte!:qliranje:
Hearts Of Iron 1,2,DD i Armgdn
Stronghold Crusader
Half Life 1,2...
Call Of Duty 1,2,4!
warcraft 3 roc,tft
Riddick
Far Cry
Counter Strike
Red Alert i kompanija
Diablo mada nisam siguran
New & Improved:
1. Grim Fandango
2. HOMM 3
3. Planescape: Torment
4. Deus Ex
5. Fallout 2
6. Sam & Max Hit The Road
7. NOLF 2
8. Freedom Force
9. Discworld Noir
10. GTA: Vice City
Greko Darstiva
6.4.2008, 10:35
1. Call of Duty 4
2. Splinter Cell 2
3. GTA San Andreas
4. Splinter Cell 3
5. Second Sight
6. Tomb Raider Legend
7. Splinter Cell 1
8. Max Payne
9. Vietcong
10. Call of Duty 2
Lineage II (od c4 do Kamaela) :dedica::a_whistli
Counter Strike
Crysis
Pes 2008
BioShock
Far Cry
Gta San Andreas
NFS
FallOut 2
SuperMario :a_bleh:
1. Counter Strike 1.6
2. FIFA08
3. Lord of the Rings the Battle for Middle-earth
4. GTA San Andreas
5. Lord of the Rings the Return of the King
E TOLIKO POSTO IGRAO SAM NEKE IGRE ALIMI NISU TOLIKO DOBRE :P JER SAM IH PRESAO ZA 1 DAN :cool: (smorno)
Ja samo mislim gdje staviti Witchera:icon_scra i koga izbaciti. Ali Arcanum ostaje broj 1.
1.Hitman presao sam sve dijelove osim prvog po najmanje 3 puta
2.Gothic 3
3.Oblivion
4.Stronghold svi dijelovi
5.Thief Deadly Shadows
6.Test Drive Unlimited
7.GTA San Andreas
8.S.T.A.L.K.E.R.
9.Diablo 1 i 2 ovo je trebalo biti na vrhu
10.Age of Empires 2
otprilike ...:Freddy:
1.diablo I
2.warcraft3
3.vampire masqarade:bloodlines
4.kotor I
5.starcraft
6.Call of The Cthulhu: Dark Corners of the Earth
6.duke nukem 3d
7.arcanum
8.fable
9.nw2
10.far cry
Todosijevic Dejan
30.4.2008, 23:20
1.resident Evil 4
2.gears Of War
3.call Of Duty 4
4.crysis
5.bioshock
6.far Cry
7.medal Of Honor Airborne
8.kane & Lynch Dead Men
9.assassins Creed
10.frontlines Fuel Of War
Konacno sam napravio svoju kako-tako sredjenu listu igara:
1. The Elder Scrolls III: Morrowind (neprikosnoveni sampion:alealeee::aplauz:)
2. GTA serijal
3. Half Life serijal
4. Counter Strike
5. Hitman serijal (bez prvog dela)
6. Max Payne 1 i 2
7. Rome: Total War
8. Prince of Persia serijal
9. Worms: World Party
10. Dragon Ball Z: Budokai Tenkachi serijal (jedina igra sa konzola koju ja mogu da igram bez komentara kako bi to na PC delovalo mnogo bolje :D).
branko999999999
1.5.2008, 17:52
1. super mario :kreza:
2. GTA SA
3. Tony Hawk PS 2
4. MK Armageddon
5. PES
6. Crash Bandicoot Team Racing
7. Halo
8. NBA Street v3
9. Dino Crisis 2
10. NFS Underground 2
Dosta ps2 igara jos nisam igrao (narucio sam 30-ak, treba da ih uzmem sutra :dzavo: ) pa ovo je nekako - top 10 'koji sam igrao po 100 puta/proveo dosta vremena'
EDIT zaboravio sam POP : WW
Nije po nekom redu:
- Unreal Tournament 1, 2004 i 3;
- GTA svi delovi;
- Heroes of Might and Magic III i IV;
- Call of Duty svi delovi;
- Sam & Max sezona 1 i 2 (nikako da odigram Hit the Road);
- Medieval: Total War 1 i 2;
- Minesweeper;
- Max Payne 1 i 2;
- Caesar 3.
1. Championship Manager 00\01:n_klanja:
2. Deus Ex
3. Caesar 3
4. NBA Live 2003
5. Counter Strike
6. Civilization II
7. Football Manager 08
8. Call of Duty 4
9. Alex Kid (igrao sam je kao klinac na Segi do iznemoglosti)
10. Pro Pinball: Time shock (odlicna razbibriga)
Ovo su igre koje su mene drzale najvise sati za racunarom (svaka u svoje vreme naravno), mnoge nove (obojene) igre to ne uspevaju:dedica:
9. Alex Kid (igrao sam je kao klinac na Segi do iznemoglosti)
Takodje! Burazer je imao sega master system, pa sam se stalno shunjao do njegove sobe da je krijucji igram.
OT:Ikada? Kao klinac sam se mnogo vishe przhio na igre, tako da moj raspored ide ovako:
1) Medal of Honor (PS)
2) Rainbow Six: Rogue Spear (PC)
3) Alex Kid (S.M.S)
4) Need for Speed: Hot Pursuit (PS)
5) FlatOut (PC)
6) Hot Rod: Garage to Glory (PC)
7) Vectorman (sega)
8) Call of Duty (PC)
9) Winter Games (386)
10) Red Alert 2 (PC)
ForceCommander
15.5.2008, 20:34
1.Planescape:Torment
2.Neverwinter Nights
3.Elder Scrolls serijal (osim Dagerfall-a)
4.Gothic
5.Starcraft
6.Warhammer 40K Dawn of War
7.Fable
8.Red Alert 2
9.Supreme Commander
10.System Shock 2
1.Mafia
2.GTA serijal
3.Max Payne(1 i 2)
4.Deus Ex(samo prvi deo)
5.Shadow of Destiny
6.Dreamfall: The Longest Journey
7.Half Life serijal
8.Gothic serijal
9.Call of Duty serijal
10.KOTOR(1 i 2)
1. Call of Duty 4
2. Guild Wars
3. WoW
4. TES
5. Warhammer 40k
6. Fable
7. Warcraft 3
8. HL (i sa CSom)
9. GTA
10. Assassins Creed
Nije po redu mrzi me sad :D ali ona prva 3 su na svom mestu ;)
HaveBreak
16.5.2008, 16:27
Moja lista:
1.Metal Gear Solid (Ps) <Konami> (nevidjena prica,uzasno zarazna igra,odlicna grafika za tadasnje vreme,novi zanr):to_care:
2.Gta San Andreas (Pc) <Rockstar> (ogromno prostranstvo,maximalna sloboda,svakim igranjem se nadje nesto novo)
3.Gta 3 <Rockstar> (Pc) (revolucija u zanru,igra koja je napravila gta onim sto je danas)
4.Battlefield 1942 <EA Games> (Pc) (uvodjenje vozila u multiplayer,ogromne mape,mogucnost ogromno puno igraca na jednoj mapi)
5.Tekken 4 (Ps2) <Namco> (najbolja tuca svih vremena,izvanredan upravljacki sistem,mnostvo boraca,retka borilacka igra sa pricom,filmovi boraca)
6.Need for Speed Most Wanted <EA Games> (Pc) (vracanje policije,odlicna grafika,sistem ostecenja auta,jako dobra prica,najbolja zenska:))
7.Twisted Metal 3 (Ps) <989 Studios>(novi zanr,jako zabavna igra,najigranija igra u igraonicama posle konamijevog fudbala)
8.Warcraft 3 The Reign of Chaos/The Frozen Throne (Pc) <Blizzard> (obracena paznja na najsitnije detalje,odlicna prica,izbor izmedju rasa,alat za editovanje mapa koji je omogucio ovoj igrici da dobije novu dimenziju)
9.Grand Turismo 3 (Ps2) <SCEE> (najrealnija simulacija voznje u to vreme,odlicna grafika,jako veliki izbor licenciranih modela)
10.Pro Evolution Soccer 2008 <Konami> (Ps2/Pc) (najrealnija simulacija fudbala,najigranija igra u igraonicama za konzole)
1.WoW :n_klanja:
2.Call of duty 4
3.Crysis
4.GTA San andreas
5.Hit-man blood money
6.Warcraft III the Frozen throne
7.Top spin 2
8.Pro evolution 2008
9.Counter strike 1.6
10.Down of war
1.WoW :n_klanja:
2.Call of duty 4
3.Crysis
4.GTA San andreas
5.Hit-man blood money
6.Warcraft III the Frozen throne
7.Top spin 2
8.Pro evolution 2008
9.Counter strike 1.6
10.Down of war
Hitman
;)
1.Planescape Torment
2.Starcraft
3.Heroes of might & magic (2&3)
4.Civilization
5.Grand Thef Auto 2
6.Myst
7.The Elder Scrolls
8.Arcanum
9.The Longest Journey
10.TETRIS
ovo nije hijerarhijski poredjano mrzelo me...
bez nekog reda, više po tome koja mi prvo padne na pamet:
1.rome total war
2.civIII
3.morrowind (i oblivion)
3.disciples2
4.gothic2 (i 3)
5.zeus
6.nwn (i nastavak)
7.diablo2
8.baldurs gate
9.planescape torment
10.empire earth
razmišljao sam jedino da li da dodam temple of elemental evil, ali sam odustao, iako sam je igrao više nastavak nwna (samo jednom). na prvom mestu bi verovatno trebalo da se nalazi civIII, da ne objašnjavam sad korene svoje socioopatije, geekovi će shvatiti. ostale su manje više na istom rangu :D
ok. zaista nije fer što nisam stavio max payna, condition zero, unreal2 i persijskog princa, ali to nisu TBS strategije i rpgovi, za koje sam zaludjen.
omg! zaboravio sam i hearts of iron2 i europa guild 1492. to je već zabrinjavajuće.
1.WorldOfWarcraft :n_klanja:
2.Warcraft III The Frozen Throne
3.Counter Strike 1.6
4.Guild Wars
5.MAFIA
6.Godfather
7.F.E.A.R
8.Hitman(svi delovi)
9.GTA San Andreas
10.PES 2008
Jesam se zezno sto sam ubacio FIFU ali mislim da ce ovo biti bolje
Slazem se u potpunosti za WoW. ;)
1.the suffering prison is hell
2.crysis
3.riddick escape from the butcher bay
4.resident evil 4
5.mafia
6.call of duty 4
7.bioshock
8.gears of war
9.F.E.A.R.
10.S.T.A.L.K.E.R.
archmage333
15.6.2008, 2:06
Ja ne mogu da sastavim top10, iskreno. Mogao bi možda top1000 i to bez hijerarhije.. trebalo bi mi 2 godine i kad bi završio, opet to ne bi bilo TO.
Ali od ovog što vidim na stranici (od ekimana do renche-ta), sviđa mi se
Call of Duty,
GTA,
Pro Evolution/Winning Eleven,
Winter Games ...od sličnih i California Games, Skate or Die,
(ali na Amigi/C64, PC je tada bio mnogo loš za gaming)
Flatout,
Gothic,
Tekken, sve verzije,
Civilization
Sve ove igre sigurno ulaze u moj top1000 :D
neci sortirati po redu jer je to nemoguce:
GTA serijal
Half Life serijal
Tony Hawk serijal
PES(ISS, WE) serijal
Quake
Unreal tournamet
Doom (onaj stari)
Wolf 3d
S.t.a.l.k.e.r
CMR 2
Diablo
NWN
Super mario
...
..
.
Citizen Kane
19.6.2008, 0:26
1.CM6
2.R-TW
3.Galactic Civilizations II
4.RISK II
5.Europa 1400 - Gold Edition
6.SIMFARM(prva u zivotu i ne zaboravna)
7.SimCity 3000
8.Indusry Giant II
9.WoW
10.The lord of the ring
mada...sutra bih mogao sastaviti sasvim drugi spisak jer ih ima toliko puno dobrih
archmage333
21.6.2008, 1:52
dajbre ljudi :rofl: nemojte toliko skraćenica.. treba mi pola sata da dešifrujem preporuke
polarnimeda
21.6.2008, 2:45
gothic i half life serijali su mi naj... njih se obavezno setim kada su ovakve teme u pitanju, a za ostale igre moram da razmislim... to dosta govori... :D
mada dosta novijih hitova jos nisam stigao da odigram... al' bice valjda uskoro... :)
alex_svabo
27.6.2008, 13:31
1.gta 4 ili splinter cell conviction
2.gta san andreas ili splinter cell duble agent
3.Call of Duty 4
4.splinter cell chaos theory
5.nfs carbon
6.nfs most wanted
7.prince of persia the two thrones
8.true crime new york city
9.colin mcrae dirt
10.csi crime scene investigation dark motives
eto to je u prva 2 mjesta nisam bas siguran..
pozZ:ciao:
Boris Lozac
27.6.2008, 15:47
1.gta 4 ili splinter cell conviction
Hehe, omiljena ti igra a nije jos ni izasla? :)
Evo moj spisak po nasumicnom redosledu:
- Mafia
- God of War
- Rainbow Six: Raven shield/Athena sword
- S.W.A.T. 4
- GTA IV
- Counter Strike
- Live For Speed S2
- Richard Burns Rally
- Colin Mcrae Rally 2
- Call of Duty 4
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions, Inc.