holodoc
8.1.2006, 20:14
Prežvakali smo dosta tema do sada a evo jedne koja mislim da će biti od koristi svima koji se bave Web dizajnom i uopšte održavanjem web stranica.
Pre nego što nastavim zamolio bih moderatore koji uređuju ovu temu da ne shvate navođenje konkretnih imena kao reklamu ili antireklamu, već kao (bar po meni) jedini način da se dođe do pravih i konkretnih odgovora. Na kraju krajeva siguran sam da na ovom forumu ima i ljudi iz pomenutih firmi ili njihovih predstavništva koji ovo trebaju da shvate ozbiljno.
Elem, jutros rano sednem za računar da proverim mail na jednom nalogu koji nisam proveravao jedno dva-tri meseca jer nije važan za sajt (jedan od onih klasičnih contact@******.com) naloga.
Ima šta i da vidim. 933!! poruke pristigle u poslednjih 3 meseca od toga korisnih tačno NIJEDNA!:mad: To znači da u proseku za dan stigne 10 poruka tipa "Uvećajte svoj ....".:rolleyes: , isplatiće vam se:eek: ". Inače pošto sam rekao da će biti konkretnih imena u pitanju je Loo*** sa predstavništvom u Nišu.
Da ne zalazim u dubinu, konkretno na ovom mestu želeo bih da ljudi koji se bave ovim poslom ili su praktično imali kontakata sa provajderima web hostinga prikažu svoja iskustva (kao i uvek i ovde važe lična i proverena) sa domaćim i stranim provajderima na kojima je moguće uplatiti hosting. Pošto su mi stvarno potrebni provajderi koji imaju sposobnost da isprate jednu online poslovnu aplikaciju tipa php+MySQL ili eventualno ASP, u zavisnosti od potreba, uvek sam koristio servere koji se plaćaju jer kao svako normalan ko se bavi ovim poslom shvatam da se svaka dobra usluga plaća i da ne postoji "besplatno".
Tako sam počeo sa Verat-om i nekim sitnijim provajderima kod nas dok nisam jednog lepog dana ugledao Loo*** reklamu. Cena je bila sasvim razumna a i provereno su bili predstavnici švedske Loo*** pa sam počeo svoje naloge da uplaćujem kod njih. Na opšte zaprepašćenje iznenadio sam se kada sam ustanovio da server (koji je pretpostavljam postavljen u Nišu) "pucao" na svakih 48 sati. I danas to radi! Tehnička podrška je u najmanju ruku kriminalna. Na moje pitanje zašto na svakih dva-tri meseca menjaju naziv root foldera moje prezentacije odgovaraju da to nije nikakav problem jer će prezentacija uvek biti vidljiva. To možda nije problem nekom ko postavi prezentaciju jednom i više je ne gleda. Ja koji osvežavanje radim putem FTP-a otprilike bar jednom nedeljno i imam skripte koje rade automatski FTP upload materijala, umem da se iznerviram kada sve programe moram da "štelujem" svaka dva meseca posle lutrije u pogađanju naziva foldera. A o spamu koji prolazi kroz njihove filtere neću ni da govorim. Pa zar neki klijent treba da plati nalog koji se puni ovom količinom "neželjene pošte" a da ja ne mogu da mu objasnim da ja sa time nemam veze. A pogledajte samo agresivnu marketinšku kampanju. Imaju, po meni, jedan od možda najlepših i najorganizovanijih sajtova kod nas a čemu sve to.
Pre nego što nastavim zamolio bih moderatore koji uređuju ovu temu da ne shvate navođenje konkretnih imena kao reklamu ili antireklamu, već kao (bar po meni) jedini način da se dođe do pravih i konkretnih odgovora. Na kraju krajeva siguran sam da na ovom forumu ima i ljudi iz pomenutih firmi ili njihovih predstavništva koji ovo trebaju da shvate ozbiljno.
Elem, jutros rano sednem za računar da proverim mail na jednom nalogu koji nisam proveravao jedno dva-tri meseca jer nije važan za sajt (jedan od onih klasičnih contact@******.com) naloga.
Ima šta i da vidim. 933!! poruke pristigle u poslednjih 3 meseca od toga korisnih tačno NIJEDNA!:mad: To znači da u proseku za dan stigne 10 poruka tipa "Uvećajte svoj ....".:rolleyes: , isplatiće vam se:eek: ". Inače pošto sam rekao da će biti konkretnih imena u pitanju je Loo*** sa predstavništvom u Nišu.
Da ne zalazim u dubinu, konkretno na ovom mestu želeo bih da ljudi koji se bave ovim poslom ili su praktično imali kontakata sa provajderima web hostinga prikažu svoja iskustva (kao i uvek i ovde važe lična i proverena) sa domaćim i stranim provajderima na kojima je moguće uplatiti hosting. Pošto su mi stvarno potrebni provajderi koji imaju sposobnost da isprate jednu online poslovnu aplikaciju tipa php+MySQL ili eventualno ASP, u zavisnosti od potreba, uvek sam koristio servere koji se plaćaju jer kao svako normalan ko se bavi ovim poslom shvatam da se svaka dobra usluga plaća i da ne postoji "besplatno".
Tako sam počeo sa Verat-om i nekim sitnijim provajderima kod nas dok nisam jednog lepog dana ugledao Loo*** reklamu. Cena je bila sasvim razumna a i provereno su bili predstavnici švedske Loo*** pa sam počeo svoje naloge da uplaćujem kod njih. Na opšte zaprepašćenje iznenadio sam se kada sam ustanovio da server (koji je pretpostavljam postavljen u Nišu) "pucao" na svakih 48 sati. I danas to radi! Tehnička podrška je u najmanju ruku kriminalna. Na moje pitanje zašto na svakih dva-tri meseca menjaju naziv root foldera moje prezentacije odgovaraju da to nije nikakav problem jer će prezentacija uvek biti vidljiva. To možda nije problem nekom ko postavi prezentaciju jednom i više je ne gleda. Ja koji osvežavanje radim putem FTP-a otprilike bar jednom nedeljno i imam skripte koje rade automatski FTP upload materijala, umem da se iznerviram kada sve programe moram da "štelujem" svaka dva meseca posle lutrije u pogađanju naziva foldera. A o spamu koji prolazi kroz njihove filtere neću ni da govorim. Pa zar neki klijent treba da plati nalog koji se puni ovom količinom "neželjene pošte" a da ja ne mogu da mu objasnim da ja sa time nemam veze. A pogledajte samo agresivnu marketinšku kampanju. Imaju, po meni, jedan od možda najlepših i najorganizovanijih sajtova kod nas a čemu sve to.