PDA

Prikaži potpunu verziju : Probo svasta al' ne lezi vraze...


Andross
6.6.2007, 10:54
Eh ovako.

U svetu programiranja igara probo sam svasta, al' svak je imo svoju manu.
Probo sam GM al' je ogranicen (i batalio sam sve GM programe).
Probo sam C++ | SDL al' se bagovalo (krv propljuvah dok sam naterao klasu Sprite da radi kao pointer).
Probo sam C# | XNA i to je bio "Dream Team", dok nisu performanse opale iz nepoznatih razloga. A i zahtevan je (XNA).
Probo sam C++ | DX && C# | MDX al' mi se nesto ne svidja :opanachke
Radio sam cak jedno vreme u C++ | OpenGL al' ga nisam nesto puno eksploatisao pa se ne zalim. :kreza:

Pa radio bih 2D igru, al' kako me je sve sto sam probao na neki nacin sj3balo (sem OpenGL-a), mozete da mi preporucite u cemu da radim!
Jezik je C++ (stara ljubav zaborava nema :)), od API-ja bilo sta samo da moze da tera 2D i da nije neki od gore navedenih (sem OGL-a).

P.S. Imaju li negde tutori za OpenGL al' za 2D?

voodoo_
6.6.2007, 12:00
C++Builder, VLC komponente (TImage najviše) kao sprajtovi i uključen double buffering. Više ti ne treba za 2D.

aljoshaaa
6.6.2007, 14:38
Imas kombinaciju allegro + opengl .. koordinate vertexa su ti zapravo pixeli.Prava stvar, lagano za ucenje opengl-a .. tj. pripremu.Nacu ti posle link , ako te zanima.

kish
6.6.2007, 18:05
@ANDROSS
Nije to uopste losa stvar sto si isprobavao razne jezike/programe. Na taj nacin ces svaki sledeci nauciti sa sve vecom lakocom. Inace, ultimativni API koji je jednako lak za upotrebu i isto tako mocan, ne postoji. Svaki od njih se mukom uci.:)
Sto se tice OpenGL-a preporucio bi ti pomocni API Glut koji pocetnicima olaksava stvar oko kreiranja OpenGL prozora i komplikovanijih podesavanja: http://www.lighthouse3d.com/opengl/glut/
Posle toga bi mogao da predjes na NeHe-ove tutoriale (http://nehe.gamedev.net/) za koje je vec pozeljno znati koristiti Win32 API (koristan tutorial o tome: http://www.winprog.org/tutorial/).
Pred svega ovoga korisno je siriti znanje i o "suvom" programiranju (baratanje sa pointerima, memorijom, listama...) jer se na taj nacin sve ostalo mnogo lakse da svariti.

Nemesis
6.6.2007, 19:01
P.S. Imaju li negde tutori za OpenGL al' za 2D?

Nema tu nikakve filozofije. Ako uvedeš da je Z koordinata konstanta (npr. 1) prešao si u 2D.

aljoshaaa
6.6.2007, 19:35
Eheh , indeed.;)

kish
6.6.2007, 19:56
Eventualno jos umesto obicne perspektive koristis ortogonalnu projekciju...

Andross
6.6.2007, 21:13
@ajoshaaa: Moze link sve je dobrodoslo.
Btw. skinuo sam Code::Blocks posto je Dev-C++ nekako zamro.

mirk
6.6.2007, 23:32
offtopic
Imam instaliran Code::Blocks i kad kompajliram Win32GUI projekt avast! mi prijavljuje virus. Jel se to još kom dogodilo?

Patton
7.6.2007, 7:12
Nema tu nikakve filozofije. Ako uvedeš da je Z koordinata konstanta (npr. 1) prešao si u 2D.
Upravo tako, a Z koordinatu mozes iskoristiti ako hoces da uradis neke fancy prelaze sa jednog ekrana na drugi. Inace kada se radi 2D u OpenGL-u, pozeljno je da texture koje lepis budu malo vece rezolucije.

Skini i PopCap Games Developer Framework (http://developer.popcap.com/), pa koje kombinacije oni koriste.

Andross
7.6.2007, 11:08
Imam Allegro pa cu vidim kakav je.

Andross
7.6.2007, 11:12
E da posto mi je danas rodjendan trebalo bi sve da radi (kao poklon) :D

Aksic Srdjan
7.6.2007, 12:38
E da posto mi je danas rodjendan trebalo bi sve da radi (kao poklon) :D

Srećan rođendan! Eeej, traži ADSL kao poklon! :D

nika100
7.6.2007, 14:10
Srecan rodjendan :tapsh:

Stevvan
7.6.2007, 14:16
Pricajte vi sta ocete, Python i pygame su zakon:qliranje: Vec sam ti napolju cestitao rodjendan al evo jos jednom:D Srecan ti rodjendan:D

Andross
8.6.2007, 14:17
@Stevvan: Zadnji put kad sam te poslusao zavrsio sam sa sj3banim kukom i kolenom, i ne zelim da proveravam sta ce biti sledece :D

E ljudi jel valja knjiga "OpenGL Praktikum"?