Prikaži potpunu verziju : Probo svasta al' ne lezi vraze...
Eh ovako.
U svetu programiranja igara probo sam svasta, al' svak je imo svoju manu.
Probo sam GM al' je ogranicen (i batalio sam sve GM programe).
Probo sam C++ | SDL al' se bagovalo (krv propljuvah dok sam naterao klasu Sprite da radi kao pointer).
Probo sam C# | XNA i to je bio "Dream Team", dok nisu performanse opale iz nepoznatih razloga. A i zahtevan je (XNA).
Probo sam C++ | DX && C# | MDX al' mi se nesto ne svidja :opanachke
Radio sam cak jedno vreme u C++ | OpenGL al' ga nisam nesto puno eksploatisao pa se ne zalim. :kreza:
Pa radio bih 2D igru, al' kako me je sve sto sam probao na neki nacin sj3balo (sem OpenGL-a), mozete da mi preporucite u cemu da radim!
Jezik je C++ (stara ljubav zaborava nema :)), od API-ja bilo sta samo da moze da tera 2D i da nije neki od gore navedenih (sem OGL-a).
P.S. Imaju li negde tutori za OpenGL al' za 2D?
C++Builder, VLC komponente (TImage najviše) kao sprajtovi i uključen double buffering. Više ti ne treba za 2D.
Imas kombinaciju allegro + opengl .. koordinate vertexa su ti zapravo pixeli.Prava stvar, lagano za ucenje opengl-a .. tj. pripremu.Nacu ti posle link , ako te zanima.
@ANDROSS
Nije to uopste losa stvar sto si isprobavao razne jezike/programe. Na taj nacin ces svaki sledeci nauciti sa sve vecom lakocom. Inace, ultimativni API koji je jednako lak za upotrebu i isto tako mocan, ne postoji. Svaki od njih se mukom uci.:)
Sto se tice OpenGL-a preporucio bi ti pomocni API Glut koji pocetnicima olaksava stvar oko kreiranja OpenGL prozora i komplikovanijih podesavanja: http://www.lighthouse3d.com/opengl/glut/
Posle toga bi mogao da predjes na NeHe-ove tutoriale (http://nehe.gamedev.net/) za koje je vec pozeljno znati koristiti Win32 API (koristan tutorial o tome: http://www.winprog.org/tutorial/).
Pred svega ovoga korisno je siriti znanje i o "suvom" programiranju (baratanje sa pointerima, memorijom, listama...) jer se na taj nacin sve ostalo mnogo lakse da svariti.
P.S. Imaju li negde tutori za OpenGL al' za 2D?
Nema tu nikakve filozofije. Ako uvedeš da je Z koordinata konstanta (npr. 1) prešao si u 2D.
Eventualno jos umesto obicne perspektive koristis ortogonalnu projekciju...
@ajoshaaa: Moze link sve je dobrodoslo.
Btw. skinuo sam Code::Blocks posto je Dev-C++ nekako zamro.
offtopic
Imam instaliran Code::Blocks i kad kompajliram Win32GUI projekt avast! mi prijavljuje virus. Jel se to još kom dogodilo?
Nema tu nikakve filozofije. Ako uvedeš da je Z koordinata konstanta (npr. 1) prešao si u 2D.
Upravo tako, a Z koordinatu mozes iskoristiti ako hoces da uradis neke fancy prelaze sa jednog ekrana na drugi. Inace kada se radi 2D u OpenGL-u, pozeljno je da texture koje lepis budu malo vece rezolucije.
Skini i PopCap Games Developer Framework (http://developer.popcap.com/), pa koje kombinacije oni koriste.
Imam Allegro pa cu vidim kakav je.
E da posto mi je danas rodjendan trebalo bi sve da radi (kao poklon) :D
Aksic Srdjan
7.6.2007, 12:38
E da posto mi je danas rodjendan trebalo bi sve da radi (kao poklon) :D
Srećan rođendan! Eeej, traži ADSL kao poklon! :D
Pricajte vi sta ocete, Python i pygame su zakon:qliranje: Vec sam ti napolju cestitao rodjendan al evo jos jednom:D Srecan ti rodjendan:D
@Stevvan: Zadnji put kad sam te poslusao zavrsio sam sa sj3banim kukom i kolenom, i ne zelim da proveravam sta ce biti sledece :D
E ljudi jel valja knjiga "OpenGL Praktikum"?
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.