PDA

Prikaži potpunu verziju : 3D engine za moju prvu igru / whatif / učenje


PixelTerror
30.4.2007, 22:12
Voleo bih da vas pitam, da li znate neke dobre 3D engine sa uputstvom (ili bez...) za moju prvu probu u 3D okruženju. :boxing:

Moja ideja / margine:

- Infinite loop mapa
- 3rd person view sa modom kad pritisnem dugme mogu free rotate look oko 3D player charactera
- da skače toliko visoko dok držim SPACE
- lako promenjiv 3D model player charactera

:icon_stud I da, ako neko zna/ima knigu/e-book o ovome neka mi pm-uje ali samo ako se tvoj odgovor ne bi svideo holohoc-u :a_whistli

EclipsE
30.4.2007, 22:20
Napisi svoj engine :)

Sve sto si napisao u zahtevima moze moj engine (N3DEngine) koji se josh razvija... Kolko dajesh za licencu? :D :qliranje: :a_bleh: :Freddy: (shala)

Koji jezik te zanima?? Nisi nam dao nesto puno detalja, nije engine samo eto, imash engine i odmah znash da napravish igru. Treba ti dosta osnova itd...

PixelTerror
30.4.2007, 23:09
Ma brate mili, znam da znanje ne raste na drvetu... teoretski znam resiti probleme samo treba da se naviknem na vb jezik...

Zavisi na kom jeziku ti je engine, u tom jeziku ce biti igra ;)

Nisam mislio sad odmah, laganice bih ja to radio...

Jesil ista smuckao u tom tvon engineu?

EclipsE
30.4.2007, 23:21
C# .NET i XNA

Da li sam ista smuckao?? Videcete uskoro... :D :Freddy:

btw, meni treba zabraniti smajlije :qliranje:

PixelTerror
30.4.2007, 23:27
Nuclear 3D Engine... C# .NET i XNA, imam ih... a gde se moze skinuti ovaj enginecic? :D

EclipsE
1.5.2007, 0:13
Trenutno nigde, u fazi je izrade, verzija 0.1.8.9 Alpha ako te bash zanima al' evo sta trenutno sve podrzava (mozda nesto zaboravim, radim ga vec par meseci tako da ni sam ne znam sta sve imam :)):

-3D modeli, ucitavanje, pravi sam bounding box ako se procesuje sa Nuclear Model Processor-om, uzima bounding sphere za svaki objekat u modelu, i pravi jedan glavni, naravno sve je dostupno, mogucnost crtanja bounding box-a, rad sa bone-ovima, podrska za animirane modele(sa skin modifierom), lako pustanje animacija, blendovanje animacija josh nisam uradio, onda svaki objekat moze da ima poseban shader, mogucnost menjanja teksture svakog objekta a josh cu da dodam i menjanje diffuse boje itd...
-postprocessing shaderi, koriste se za specijalne efekte kao sto su motion blur, bloom itd...
-rad sa fontovima(koji nisu podrzani u XNA do ove Refresh 1.0 verzije), importovanje True Type fontova
-Shader manager, PostProcessing Shader manager, Texture manager, Cube Texture manager i ostali (ima ih bash puno) pomazu da bez muke dodajete shadere, teksture itd...
-uskoro dolazi i GUI
-AudioEngine koji pusta zvukove
-FPS camera, TPS(third person) camera, lako se dodaju nove kamere...
-Timer klasa za tajmere...
-Scena uskoro dobija i QuadTree il Octree, zavisi sta mi bude bolje
-Input sistem za misha, tastaturu, mogao sam da dodam i dzojstik al to mi ne treba za sad...

ima dosta stvari koje mogu da se odrade, sad, ne mogu napamet sve da pisem al eto...

a uostalom, radim na igri koju drzim u tajnosti, tako da ce prva verzija engine-a izaci kad i ona izadje :)
ali necete moci da ga koristite, to je jedina fora, samo clanovi Nuclear Production-a mogu... stvarno mi je zao :(

PixelTerror
1.5.2007, 6:27
:aplauz: bravo majstore, lep posao nema šta, koliko sati života si investirao u ovaj engine? :kreza:

Kako postajem član? :D

EclipsE
1.5.2007, 10:10
Svaki dan po par sati :) Evo npr. sad se zezam sa point sprite-ovima za particle system
Lako je postati clan ako si dobar u necemu (programiranje, grafika, muzika)