Prikaži potpunu verziju : Opis igre STREET FIGHTER 2 u SK
Sećam se da sam kao klinac video u SK opis
igre STREET FIGHTER 2 za arkadne mašine.
Sećam se takođe da je taj opis bio totalna sramota i raspad.
Bilo je očigledno da taj "novinar" nikada nije igrao SF2,
pa je dosta toga izmislio čisto kako bi popunio prostor.
Znate li gde može da se nađe taj tekst
i šta se kasnije desilo sa tipom koji je tu sramotu napisao?
Sećam se tog teksta, ali ne i broja... nemam sačuvan SK iz tog vremena. Mislim da je taj opis iz 1992-93. godine.
Imam taj broj! Mislim da je iz '92!!
Pokušaću da ga nađem ovih dana... pa ću da ti skeniram opis, i okačim ovde! :cool:
Bryan Fury
17.4.2007, 21:28
Ništa čudno, u SK su sve ne-PC igre skoro uvek bile "ružno pače". :)
Ništa čudno, u SK su sve ne-PC igre skoro uvek bile "ružno pače". :)
Ma dobro, sad su donekle preležali tu boljku.
Sećam se druge polovine 90'ih kada igre za SeguMegu, SNES i PSX nikako nisu mogle da dobiju ocenu veću od 78, a i opisivali su neke krševe,
a kakvi su opisi bili, bolje da ih nije ni bilo.
Ja mislim da se secam opisa za Street Fighter 2, i to mislim da je Honda bio na skrinshotu. Ne mogu tacno da se setim sta je pisalo u tekstu, ali mislim da su nabrojani i opisivani borci. Ne bih dalje da komentarisem dok ne pogledam tekst opet (bio je na pola strane cini mi se, vertikalno podeljene i grayscale)... ali mislim da mi se SF bas igrao posle tog opisa.
Ja mislim da se secam opisa za Street Fighter 2, i to mislim da je Honda bio na skrinshotu. Ne mogu tacno da se setim sta je pisalo u tekstu, ali mislim da su nabrojani i opisivani borci. Ne bih dalje da komentarisem dok ne pogledam tekst opet (bio je na pola strane cini mi se, vertikalno podeljene i grayscale)... ali mislim da mi se SF bas igrao posle tog opisa.
Jeste, E.Honda je bio na slici, ali su imena likova u opisu totalno izmenjena,
a sam opis igre je bio po principu teenager's wet dreams.
Sećam se da sam sutradan otišao i igrao SF2 po prvi put negde na Kalemegdanu,
i sećam se da je SF2 bio mnogo bolji nego što sam očekivao.
U stvari, SF2 je u odnosu na borilačke igre pre njega bio nešto
kao da si posle Juga seo u Bentley.
SF2 je bio opis u Svetu igara (valjda zadnjem), mislim da je bila u pitanju verzija za Amigu.
SF2 je bio opis u Svetu igara (valjda zadnjem), mislim da je bila u pitanju verzija za Amigu.
Ne, ne, opis za automate tražim.
I ja sam isao na Kalis da igram SF2 i to mi je dugo vremena bila omiljena igra. Birao sam uglavnom Guile-ta, mada sam igrao sa skoro svim likovima. I dalje mi nije jasno jel Zangief zaista toliko los, ja ga nisam birao jer su mi svi govorili da je najgori.. Nesto kasnije se pojavila jos jedna tabacina na Kalisu koja nije bila losa, Shogun Warriors se ja mislim zvala, ali MAME je jos uvek ne podrzava... :(
I ja sam često birao Guile-a ili Blanku, ali mnogo češće Zangiefa, koji uopšte nije loš, naprotiv, ne sećam se da sam sa njim izgubio više od 2-3 partije, ali i Dhalsima, koji je takođe bio skoro nepobediv kada je pod mojom kontrolom :) Ostale sam ređe birao. Doduše, likovi u igri su sjajno izbalansirani, tako da više zavisi od onoga ko igra, nego od lika kojeg odabere. Bitno je ovladati potezima svog lika i znati kad koji upotrebiti. Video sam da ljudi čuda rade sa Kenom sa kojim ja lično nisam pobedio više od 2 puta.
Dobar je Street Fighter, ali naravno, skroz je (bar kod mene) izgubio na smislu kada se pojavio, grafički bolji, igriviji, atmosferom neprevaziđeni Mortal Kombat.
ja sam zbog takvih kao sto je Bobi zamrzeo Mortal Kombat :) - u moju odbranu likovi su imali slicne poteze, krv je izgledala bezveze... naravno, to me nije sprecilo da igram MK2 i MK3 ko lud. U jednom topicu sam se vec pohvalio, poslo mi je za rukom da uradim u MK3 friendship sa Shang-Tsungom slucajno, a priznacete male su sanse za to.
@Marko L: Slazem se, svaki borac je odlicno izbalansiran i prica za sebe.
Bryan Fury
19.4.2007, 8:19
"Strit" je bio legendaran. Mortal1 je bio zanimljiv samo zbog fatalitija, igrivost je inače bila sasvim prosečna. Posle su mi bile omiljene SNK tuče, Samurai Showdown, KoF 94-96, ali da ne offtopic-ujem. ;)
Ma dajte ljudi... :) (sad ću da spamujem malo i da nerviram Oggija :D)
Ajde da upoređujemo...
(jednostavno ni jedan jedini aspekt Street Fightera nije bolji)
Kako može Street Fighter II da bude igriviji od Mortal Kombata? Igrao sam i jednu i drugu mali milion puta. Mislim, kao prvo Street Fighter je dosta sporiji od Mortal Kombata, nekako imam utisak da borci sporije reaguju na komande, da sporije bacaju magiju. Zatim, utisak kada nekog zveknete. Dok mi je u Mortal Kombatu i dalje srce puno kad nekog udarim aperkatom (nikad mi neće dosaditi taj potez), šta imam u Street fighteru? Imam da kad šibnem protivnika, on uglavnom ne padne, nego se onako ceo sprajt pomeri malo unazad.
Kažete da su likovi izbalansirani. E pa po mojem mišljenju nisu. Guile (narodski zvan Gile :) ) je najjači i to zahvaljujući svojoj makazice magiji kojom može da dočeka bilo kog protivnika koji mu naleti odozgo sa "letećim" majgerijem.
Grafiku je malo nezahvalno upoređivati pošto Street Fighter u odnosu na Mortal Kombat izgleda kao da uporedite paju patka i gospodara prstenova. Digitalizovana grafika u Mortal Kombatu je unela novi nivo realističnosti u igricama i bila je dugo pamćena po tome. Samim time što je grafika realističnija, atmosfera u Mortal Kombatu je neuporedivo bolja. Atmosferu u Mortal Kombatu dodatno diže krv i digitalizovani naratorski glas koji je postao zaštitni znak.
Pozadinska priča? buahahahaha :D
Dok Street Fighter ima klasičnu bljuvotinu u Žan Klod Van Damovskom debilnom stilu, gde je neki lik koga niko ne zna, zavladao svetom u Mortal Kombatu (a znam zaključno sa četvrtim delom celu priču) može da se napiše jedan sasvim solidan roman.
Postoji scenario za mnogo godina pre turnira (koji je zapravo deseti po priči) u prvoj Mortal Kombat igrici. Postoji dosta rasa i klanova, i mnoge nisu crno bele obojene već imaju svoju politiku (poput sub zerovog klana Lin Kuei), postoje individue koje su se zbog svojeg ćefa priključile turniru i td. da ne smaram više.
Street Fighteru II mogu samo da priznam da je prva koja je postavila neke standarde na tom polju (i kasnije dobila milione klonova) dok se nije pojavio Mortal Kombat (kojeg nije ni mogao svako da isklonira).
Upoređivati Mortal Kombat II i III sa kasnijim nastavcima ultra-giga-turbo-mega Street Fightera je, morate da priznate, smešno, jer su samo vrteli jedan te isti engine, i dodavali po par likova.
purposemaker
19.4.2007, 9:58
Secam se kad sam u 4. razredu (92') za rodjendan dobio SNES i Super Mario World. Dodushe dobio sam ga 2 nedelje pre rodjendana a na sam rodjendan SF2 i josh jedan joypad :cool:
To mi je bio jedan od srecnijih dana u zivotu :D
Peglao sam se sa ortacima danonocno dok nisam pocheo bukvalno zmureci da ih derem :kreza: , a sve krajeve sam napamet nauchio :icon_stud
Chak sam za jedan interview iz srpskog koristio muziku iz SF-a za reklame u emisiji :qliranje:
Muzika je super, posebno u Guile-ovom i Balrog-ovom :boxing: stage-u.
Najvishe sam birao Rya i Guilea a posle nekog vremena sam nabavio i Super SF2 u kome su mogli da se izaberu svih 12 boraca iz SF2 i josh 4 nova.
Jedno pitanje za sve SF2 fanove:
Ruy i Ken imaju sve iste poteze osim jednog. Koji je to potez?
Ajde SF2 freakovi da vas vidim :dedica:
Shto se Mortala tiche, startovao sam kuci sa MK2 (keca sam pre toga igrao na automatu) i mislim da je to igra koju sam ubedljivo najduze igrao.
Kada sam kupio igru nisam znao kako se rade fatalities pa sam jedno 3 meseca igrao bez njih ali kada sam ih saznao...Eto nove dimenzije :D
Josh kad su se u trojci pojavili trchanje i combo potezi! Ajao! :Freddy:
Ne znam da li ste obratili paznju, ali muzika je fenomenalna u sva tri dela.
A shto se tiche poredjenja... jednostavno ne mogu da se uporede... SF2 moze da se poredi sa igrama slichnog tipa recimo KoF ili Fatal Fury serijalima i slichnima, a Mortal...Mortal je vec malo ozbiljnija igra :dzavo:
Ma dajte ljudi... :) (sad ću da spamujem malo i da nerviram Oggija :D)
Ajde da upoređujemo...
(jednostavno ni jedan jedini aspekt Street Fightera nije bolji)
Kako može Street Fighter II da bude igriviji od Mortal Kombata? Igrao sam i jednu i drugu mali milion puta. Mislim, kao prvo Street Fighter je dosta sporiji od Mortal Kombata, nekako imam utisak da borci sporije reaguju na komande, da sporije bacaju magiju. Zatim, utisak kada nekog zveknete. Dok mi je u Mortal Kombatu i dalje srce puno kad nekog udarim aperkatom (nikad mi neće dosaditi taj potez), šta imam u Street fighteru? Imam da kad šibnem protivnika, on uglavnom ne padne, nego se onako ceo sprajt pomeri malo unazad.
Kažete da su likovi izbalansirani. E pa po mojem mišljenju nisu. Guile (narodski zvan Gile :) ) je najjači i to zahvaljujući svojoj makazice magiji kojom može da dočeka bilo kog protivnika koji mu naleti odozgo sa "letećim" majgerijem.
Grafiku je malo nezahvalno upoređivati pošto Street Fighter u odnosu na Mortal Kombat izgleda kao da uporedite paju patka i gospodara prstenova. Digitalizovana grafika u Mortal Kombatu je unela novi nivo realističnosti u igricama i bila je dugo pamćena po tome. Samim time što je grafika realističnija, atmosfera u Mortal Kombatu je neuporedivo bolja. Atmosferu u Mortal Kombatu dodatno diže krv i digitalizovani naratorski glas koji je postao zaštitni znak.
Pozadinska priča? buahahahaha :D
Dok Street Fighter ima klasičnu bljuvotinu u Žan Klod Van Damovskom debilnom stilu, gde je neki lik koga niko ne zna, zavladao svetom u Mortal Kombatu (a znam zaključno sa četvrtim delom celu priču) može da se napiše jedan sasvim solidan roman.
Postoji scenario za mnogo godina pre turnira (koji je zapravo deseti po priči) u prvoj Mortal Kombat igrici. Postoji dosta rasa i klanova, i mnoge nisu crno bele obojene već imaju svoju politiku (poput sub zerovog klana Lin Kuei), postoje individue koje su se zbog svojeg ćefa priključile turniru i td. da ne smaram više.
Street Fighteru II mogu samo da priznam da je prva koja je postavila neke standarde na tom polju (i kasnije dobila milione klonova) dok se nije pojavio Mortal Kombat (kojeg nije ni mogao svako da isklonira).
Upoređivati Mortal Kombat II i III sa kasnijim nastavcima ultra-giga-turbo-mega Street Fightera je, morate da priznate, smešno, jer su samo vrteli jedan te isti engine, i dodavali po par likova.
Mrzelo me da čitam ceo post, ali ću ti priznati da si pobedio
u diskusiji, ako obećaš da ćeš da prestaneš da pišeš.
Bryan Fury
19.4.2007, 12:31
Mortal brži? Hahah... Tamo se likovi vuku kao crevo, mada možda i bacaju magiju brže. Da nema fatalitija i krvi, ne bi bio ni upola popularan. Uvek su mi bili bolji crtani likovi - što su odustali od tih likova iz Mortala I u ostalim delovima ako su bili tako dobri? Ne vredi pominjati mortal II i III, kao što ne vredi ni uključivati u razgovor SSF Alfa itd.
Ken i Ryu - mislim da je razlika bila u strong kick-u i/ili "vrtešci" (ne znam kako se taj udarac zvao u vašem kraju :D:D inače mislim na tatsumakisenpukyaku)?
Nash Knight
19.4.2007, 12:32
--Napisao sam nesto pa sam se predomislio i izbrisao, da ne zapocinjem raspravu, a i ovako je cela ova SF VS MK rasprava offtopic--
@Jaguar
haha :) ... pa niko te ne tera da čitaš, uostalom to nije ni bilo namenjeno tebi. Mani me sa tim fazonima.
@Bryan Fury
Šta pričaš bre čoveče? Od kojih su likova odustali? Sub zero i Liu kang se na primer pojavljuju u sva četiri dela, scorpion u I, II i IV, isto tako i raiden i Jony Cage i td. da ne nabrajam sada.
@Nash Knight
Kolut i nogu možeš da presečeš aperkatom kada god hoćeš, možeš da presečeš tvojim kolutom i nogom, samo da brže odreaguješ, neki borci magijama mogu da uzvrate... ima mnogo načina.
Kažete da su likovi izbalansirani. E pa po mojem mišljenju nisu. Guile (narodski zvan Gile ) je najjači i to zahvaljujući svojoj makazice magiji kojom može da dočeka bilo kog protivnika koji mu naleti odozgo sa "letećim" majgerijem.
Isto kao što Dhalsim može da ti lupi šamar sa drugok kraja ekrana, ili Blanka da te sačeka naelektrisan (kako god mu priđeš, spržen si), ili Honda da te iznabada serijom laganih udaraca, ili Zangief da napravi vrtešku, pa se ti odbrani... svako je imao ono što smo mi zvali "hebo majku udarac" koji ako se pametno koristi može da prevagne u borbi. Kao što rekoh, likovi su fino izbalansirani, samo zavisi kome šta leži i koliko ovlada njegovim potezima.
Grafiku je malo nezahvalno upoređivati pošto Street Fighter u odnosu na Mortal Kombat izgleda kao da uporedite paju patka i gospodara prstenova. Digitalizovana grafika u Mortal Kombatu je unela novi nivo realističnosti u igricama i bila je dugo pamćena po tome.
Pfffff... digitalizovana grafika :) Pit Fighter je to imao mnogo pre Mortal Kombata :) No, nebitno... ne želim da ulazim u priču SF vs MK, jer kao prvo deli ih vremenska razlika, drugačiji tip igre je u pitanju (SF ide na to da ne davi igrača pričom, nego je čista arkadna tabačina... dok MK ima zaista sjajnu priču, i više puca ka nekoj realističnosti... mada su i jedna i druga igra arkade), prava draž SF-a se može osetiti samo ako se igra na automatu (sa ekranom 1mX1m :)), a mnogi nisu imali prilike da to probaju, pa da uporede. Sve u svemu, volim i jednu i drugu igru podjednako, iako nisam neki preveliki fan one on one tabačina. Doduše SF je počeo da me nervira kad su počeli da izbaciju razne turbo mega giga verzije, gde ništa suštinski nije promenjeno, no jedan je Street Fighter II.
Postoji scenario za mnogo godina pre turnira (koji je zapravo deseti po priči) u prvoj Mortal Kombat igrici. Postoji dosta rasa i klanova, i mnoge nisu crno bele obojene već imaju svoju politiku (poput sub zerovog klana Lin Kuei), postoje individue koje su se zbog svojeg ćefa priključile turniru i td. da ne smaram više.
Što jes jes... moram da nabavim seriju Mortal Kombat: Conqueror, dobila je solidne ocene na imdb-u, i baš se bavi tim razdobljem kada je Kung lao izlomio Šamg Cunga :)
Bryan Fury
19.4.2007, 14:26
@Bryan Fury
Šta pričaš bre čoveče? Od kojih su likova odustali? Sub zero i Liu kang se na primer pojavljuju u sva četiri dela, scorpion u I, II i IV, isto tako i raiden i Jony Cage i td. da ne nabrajam sada.
Čitaš li ti uopšte? Odustali su od načina prikaza likova (realističnog) i prešli na crtane likove, kao i svi ostali. Taj način se i nije nešto proslavio, osim u Mortalu sam ga video još i u Pit fighteru (ko se seća), ali mi je crtani definitivno mnogo bolji.
Edit: Sad vidim da se i Marko seća Pit fightera. :D
Čitaš li ti uopšte? Odustali su od načina prikaza likova (realističnog) i prešli na crtane likove, kao i svi ostali. Taj način se i nije nešto proslavio, osim u Mortalu sam ga video još i u Pit fighteru (ko se seća), ali mi je crtani definitivno mnogo bolji.
Edit: Sad vidim da se i Marko seća Pit fightera. :D
I ja se sećam Pit Fightera, mada je bila škart, koliko me sećanje služi. :)
Ček sad, ko odustao? Ko je prešao na crtane likove? Ništa ja tebe ne razumem druže.
Svi delovi Mortal Kombata koje sam igrao su digitalizovani. I četvorka, može da se kaže da je digitalizovana, jer su slikali teksture koje su koristili za 3D modele. :D
@Marko_L
Pitam te sada i kao čoveka i kao komunistu. :) Pogledaj me u čelo i reci mi šta više voliš da igraš, iskreno. Street Fighter? :D
Bryan Fury
19.4.2007, 14:53
Uporedi likove u recimo MkIII i MkI. Je l' to to isto? :D E da, ako se nekom može uputiti zamerka da su likovi i potezi slični, onda je to Mk serija - po pet, šest i više nindži, što muških, što ženskih, što ljudskih što robotskih. :D I svi živi izvode aperkat na isti način.
P.S.
Da se razumemo, naubijao sam se MkIII ne zna se. :P
Samo mi objasnite, čemu služe ove fanboy rasprave?
Da nije možda preveliko zagušenje na threadovima
"PC vs Konzole" i "PS# vs XBOX#"???
Nedostaje vam drame u životu, šta je po sredi?
Dajte, lepo ću da otvorim temu "MK vs. SF",
i odmah ću da se odjavim, a vi uživajte tamo.
Dakle, ima li neko nesto da kaze o opisu i SKu ?
Dakle, ima li neko nesto da kaze o opisu i SKu ?
Ево имам ја! :D Као што сам обећао ево скенираног описа...
Знам да је Jaguar тражио опис верзије за аркадне аутомате... али ја сам ископао само овај СК (заправо СИ), у коме је описана верзија за А500!
Намерно сам скенирао у колору (иако је штампа црно-бела) - да би се видео "тен" папира! :D
Иначе у питању је "Свет Игара 11" из '93. Коштао је 4.900 дин.
http://tesla.rcub.bg.ac.rs/~dlccar/stuff/SF2_sml.jpg
За квалитетнији, 150dpi скен, кликни на овај линк (http://tesla.rcub.bg.ac.rs/~dlccar/stuff/SF2_big.jpg)!
Извињавам се што раније нисам одрадио ово, али нисам стизао... :o
'fala, al' opet nije to ono što sam tražio.
Sve stare SK sam pogubio prilikom selidbe.
Ako me sećanje ne vara, taj opis arkade SF2
je radio neki Nenad ili Nebojša.
Kakav je bio Street Fighter na commodoreu, ima li neko iskustva?
Znam da sam se baš trudio da to iskopam, ali nikako.
Je l' bio makar malo igriv?
I ja sam isao na Kalis da igram SF2 i to mi je dugo vremena bila omiljena igra. Birao sam uglavnom Guile-ta, mada sam igrao sa skoro svim likovima. I dalje mi nije jasno jel Zangief zaista toliko los, ja ga nisam birao jer su mi svi govorili da je najgori..
Ja nisam izlazio iz lokalne igraonice pored (osnovne) shkole. Secam se da sam dolazio kuci oko 16-17h a bio sam prva smena.:to_care: Ah, to su bila vremena.:n_klanja:
Pazi, sa Zangiefom jeste malo teze igrati jer je krupan, i nije bash skocan, ali je za fajt izbliza nepravazidjen, pogotovu kad ovladash onim njegovim bacanjima.
Mislim da je potez koji je troshio najvishe energije u celoj igri upravo Zangiefov, to je onaj spinning piledriver :dzavo: , koji je bio ekstra zayeban za izvodjenje.
Imao sam SNES tamo negde 94' u SF2, tako da sam (iz dosade) naucio da perfektno igram sa svim likovima.
I ja sam često birao Guile-a ili Blanku, ali mnogo češće Zangiefa, koji uopšte nije loš, naprotiv, ne sećam se da sam sa njim izgubio više od 2-3 partije, ali i Dhalsima, koji je takođe bio skoro nepobediv kada je pod mojom kontrolom :) Ostale sam ređe birao. Doduše, likovi u igri su sjajno izbalansirani, tako da više zavisi od onoga ko igra, nego od lika kojeg odabere. Bitno je ovladati potezima svog lika i znati kad koji upotrebiti. Video sam da ljudi čuda rade sa Kenom sa kojim ja lično nisam pobedio više od 2 puta.
Pa Ken (i Ryu) su ubedljivo najbolji kad naucish da igrash sa njima, pogotovu kad ovladash sa onim letecim aperkatom (ubedljivo najbolji potez u igri).Kad sam igranje sa njim doveo do savrshensta izvodio sam razne egzibicije, npr. pustim Vegu da se popenje na zice i uradim leteci aperkat u trenutku kad se on baci na mene (taj potez je mu je skidao skoro pola energije).:D Ili npr. uradim leteci aperkat u istom momentu kada i Sagat uradi njegov leteci aperkat, s tim shto je Ken izlazio kao pobednik.:) Nego, jeste li znali da bilo koja magija prolazi kroz Kena (ili Ryua) u trunutku kada uradi letece aperkat?;)
@bobi
Ekstra je MK serijal ali mi je SF2 imao neki shmek koji je falio MK serijalu.Shto se grafike tice, jeste MK bolji ali je SF takodje imao fenemenalnu grafiku.Jeste da je sve crtano, ali ekstra izgleda.
Jedno pitanje za sve SF2 fanove:
Ruy i Ken imaju sve iste poteze osim jednog. Koji je to potez?
Ajde SF2 freakovi da vas vidim :dedica:
Razlikuje se samo ono prebacivenje preko noge, Ken se prvo vrti nekoliko puta pa ga onda prebaci a Ryu ga odmah prebaci.;)
Kakav je bio Street Fighter na commodoreu, ima li neko iskustva?
Znam da sam se baš trudio da to iskopam, ali nikako.
Je l' bio makar malo igriv?
Ako me pamćenje dobro služi, bio je to totalno smandrljan port.
Tek poneki frejm animacije, detekcija udaraca nema veze s mozgom itd.
Kakav je bio Street Fighter na commodoreu, ima li neko iskustva?
Znam da sam se baš trudio da to iskopam, ali nikako.
Je l' bio makar malo igriv?
Ocajan je, imam ga i sada na emulatoru.Zamisli da sve poteze izvodish sa jednim tasterom.:rolleyes: A grafika...Pikseli k'o vrapci.:p
purposemaker
20.4.2007, 8:51
I sve to u 5-10 fps :)
Razlikuje se samo ono prebacivenje preko noge, Ken se prvo vrti nekoliko puta pa ga onda prebaci a Ryu ga odmah prebaci.;)
Bravo majstore, vidi se da si street fighter u krvi
Respect ;)
Nash Knight
20.4.2007, 14:58
Ako stvarno volite SF, manite se SF2 i predjite na nesto naprednije, npr Alpha serijal.
Kakav je bio Street Fighter na commodoreu, ima li neko iskustva?
Znam da sam se baš trudio da to iskopam, ali nikako.
Je l' bio makar malo igriv?
Ako me pamćenje dobro služi, bio je to totalno smandrljan port.
Tek poneki frejm animacije, detekcija udaraca nema veze s mozgom itd.
Ocajan je, imam ga i sada na emulatoru.Zamisli da sve poteze izvodish sa jednim tasterom.:rolleyes: A grafika...Pikseli k'o vrapci.:p
Da, sve je ovo tužna istina . A ja u vreme kada je bila ludnica oko Street Fightera 2 sam imao samo C-64, ništa Amiga, ništa PC. :( Kada sam uzeo prvi PC SF2 je bio davno prošla stvar a aktuelni su bili MK 1 i 2.
Evo kačim par ekrana sa C-64, čisto da imate predstavu kakav je to užas od konverzije bio:
7489 7490 7491
Due to the limitations and spec. of this machine some of the implementations contained in the manual may be incorect, kaže naslovni ekran...
Ako stvarno volite SF, manite se SF2 i predjite na nesto naprednije, npr Alpha serijal.
SF2 je više stvar nostalgije danas. SNK su izbacili desetine igara
na tu foru koje su neuporedivo bolje.
Meni se SF:Alpha serijal s druge strane nikada nije dopadao,
jer mi nije zabavan. Probao sam ih, ali sam se uvek nekako vraćao
King of Fighters, Garou, Samurai Shodown i drugim SNK serijalima.
Evo kačim par ekrana sa C-64, čisto da imate predstavu kakav je to užas od konverzije bio:
7489 7490 7491
Daj covece sto si tako ostar! Pa ipak je C64 bio samo 8-bitna masina. Ne znam da li se i moglo izvuci bolje iz tog hardvera.
A veruj mi mnogi od nas su bili srecni sto je konverzija SF2 UOPSTE (cak i takva kakva je) postojala za C64! ;)
@ MK fans... (gde i sam spadam)
Evo otvoricu tred o Mortal Kombatu, .. jer mislim da ovaj fantastican serijal zasluzuje tako nesto. Ali molim vas da o fajtu MK vs. SF2 ne vodimo rasprave, jer mislim da su takve beskrajne prepirke deplasirane i neproduktivne.
POZ ;)
p.s. Evo otovrio sam tred ok MK-u... svim fanovima zelim dobrodoslicu.
http://www.sk.co.yu/forum/showthread.php?p=246801#post246801
Daj covece sto si tako ostar! Pa ipak je C64 bio samo 8-bitna masina. Ne znam da li se i moglo izvuci bolje iz tog hardvera.
A veruj mi mnogi od nas su bili srecni sto je konverzija SF2 UOPSTE (cak i takva kakva je) postojala za C64! ;)
C-64 jeste samo 8-bitna mašina ali je mogao mnogo bolje. Postoji puno C-64 borilačkih igara koje imaju puno bolju grafiku i neuporedivo jači osećaj pri igranju od ovog SF2. Svaki Double Dragon izgleda bolje od ovoga. Uostalom, setimo se konverzija igara kao što su Defender of the Crown, Batman the Movie, The Untounchables, Shadow of the Beast, Supremacy itd. - ima ih koliko hoćeš, koje nisu značajno zaostajale za Amiga verzijama i koje su izvukle apsolutni maksimum iz Commodore grafike (320x200 u 16 boja definitivno može bolje od ovog SF2).
Da. Tu si u pravu... Ali mislim da je taj tip 1on1 tabacina na C64 (pogotovo SF2) bio gotovo nemoguc, zbog velicine likova (tj. sprajtova) jer su veci sprajtovi na C64 bili nemoguci (tj. moguci uz kojekakve tweakove), a to je samo po sebi povuklo veeeelika pojednostavljenja.
Ne znam. Ja nikad nisam zamerio toj verziji SF2, ocigledne nedostatke. ;)
Meni je srce zaigralo samo da vidim likove iz SF-a, a na kaseti su se onako besmisleno ucitavali protivnici tj. ko sa kim se bori.. odvojeno se svaki par ucitavao ako se dobro secam..
Ma mogao je C64 i bolje,
ali već tada su programeri neke poslove samo otaljavali,
čisto da pokriju svaki deo tržišta.
Isto kao sada kad izdaju neke zvučne naslove za mobilne telefone,
npr. vožnje koje su rađene po nekim poznatim licencama,
a na mobilnim telefonima su prava sramota.
Pa cekajte, jel' na kraju neko nasao taj opis SF2 sa automata iz '92.?
Verovatno jesu, ali je opis previše užasan
da bi se uspešno skenirao :D
jao, imam ja, ali treba da nadjem, osim ako nije neko bacio...
taj tekst predstavlja neverovatnu misteriju i da, bilo bi lepo da to neko razjasni, ako je tako nesto uopste objasnjivo. mislim, opis nema veze sa igrom, a na screenshotu su honda i chun li, tera te da se zapitas:)
to je legendarni opis, kako niko nema, potrudicu se da nadjem...
inace, secam se dosta...
blanka je opisan kao 'zeleno cudoviste murdok':)))
zangief je 'andrei lyermontov' a njegova pozadina je 'divni beli planinski vrhovi'
honda je 'hivochity iachima'
chun li je normalno napisano, ali je zato u pitanju 'karatistA' koji se bori 'iskljucivo na podijumu', a slaba tacka su mu noge:))))))
guile je 'derek finnegan':)
eto, stao mi mozak, inace sam znao napamet, tekst je stvarno fascinantan:)))
jao, imam ja, ali treba da nadjem, osim ako nije neko bacio...
taj tekst predstavlja neverovatnu misteriju i da, bilo bi lepo da to neko razjasni, ako je tako nesto uopste objasnjivo. mislim, opis nema veze sa igrom, a na screenshotu su honda i chun li, tera te da se zapitas:)
to je legendarni opis, kako niko nema, potrudicu se da nadjem...
inace, secam se dosta...
blanka je opisan kao 'zeleno cudoviste murdok':)))
zangief je 'andrei lyermontov' a njegova pozadina je 'divni beli planinski vrhovi'
honda je 'hivochity iachima'
chun li je normalno napisano, ali je zato u pitanju 'karatistA' koji se bori 'iskljucivo na podijumu', a slaba tacka su mu noge:))))))
guile je 'derek finnegan':)
eto, stao mi mozak, inace sam znao napamet, tekst je stvarno fascinantan:)))
Jeste, jeste, to je to! :aplauz: :rofl: :n_klanja: :tapsh:
jao, imam ja, ali treba da nadjem, osim ako nije neko bacio...
taj tekst predstavlja neverovatnu misteriju i da, bilo bi lepo da to neko razjasni, ako je tako nesto uopste objasnjivo. mislim, opis nema veze sa igrom, a na screenshotu su honda i chun li, tera te da se zapitas:)
to je legendarni opis, kako niko nema, potrudicu se da nadjem...
inace, secam se dosta...
blanka je opisan kao 'zeleno cudoviste murdok':)))
zangief je 'andrei lyermontov' a njegova pozadina je 'divni beli planinski vrhovi'
honda je 'hivochity iachima'
chun li je normalno napisano, ali je zato u pitanju 'karatistA' koji se bori 'iskljucivo na podijumu', a slaba tacka su mu noge:))))))
guile je 'derek finnegan':)
eto, stao mi mozak, inace sam znao napamet, tekst je stvarno fascinantan:)))
Ajde nadji tooo!! Ne budi pussy! :kreza:
Pa cekajte, jel' na kraju neko nasao taj opis SF2 sa automata iz '92.?
STREET FIGHTER II - THE WORLD WARRIOR
STREET FIGHTER - THE WORLD WARRIOR, nastavak nekad veoma popularnog "Capcomovog" automata, kod nas je veliki hit. Nastavak, kao i što sami pretpostavljate, ima istu ideju - proći desetak zemalja sveta i dokazati da ste upravo vi glavni tata. Pri tom koristite dva sredstva: pesnice i noge.
Pored ofucane ideje, drugi deo će u vama ostaviti utisak prilično dobro urađene igre, pošto je u tehničkom smislu automat na zavidnom nivou. Posebno treba obratiti pažnju na grafiku, koja je čista i jasna, sa obiljem boja. Isto se odnosi i na pozadinu, tako da će vas svaka sledeća scena oduševiti novom prekrasnom i detaljno urađenom scenografijom.
Ekran u toku igre (tj. borbe) statičan je, sa standardno smeštenim podacima o životima, kreditima, energiji itd. Inače, na ovom automatu je moguće naknadno ubacivanje žetona i nastavak ugre od mesta gde ste izgubili poslednji život, tokom 10 sekundi dok stoji poruka "Continue".
Birate jednog od osam boraca. Svaki od njih ima svoje karakteristike, a mi preporučujemo Jima Hayesa (u crvenom kimonu), ili zeleno čudovište Murdoka. Zatim birate od koje ćete zemlje početi, pucanjem na odgovarajuću ikonu (nalaze se na mapi sveta). U svakoj od njih čeka vas po jedan protivnik, s kojim se sukobljavate sve dok jedan od vas ne pobedi. Pored toga što je svaki protivnik različit, tu je i karakteristična pozadina za zemlju u kojoj se nalazite.
USA - Derek Finegan (zar to nije pisac "Nindža" romana?). Loš borac, a najslabije tačke su mu grudi i glava. Sačekajte ga sa par iznenadnih udaraca i pobeda će sigurno biti u vašim rukama. Borba se odvija ispred statue Kipa sobode, pred razularenom masom koja navija (nije jasno za koga...).
Velika Britanija - Jeff the Punker. Jako visok, sa nakostrešenom kosom i minđušom na levom uvetu, izgleda poprilično strašno. On je inače velika "tuka", pošto samo mlatara rukama okolo bez ikakvog cilja. Treba samo odmeriti pravi trebnutak i udariti ga jednom mae-gerijem u njegovu slabu tačku - glavu.
Indija - El Zangiej. Prilično težak borac koji ima sposobnost da izdužuje nogu i tako vam zada uradarac sa pola ekrana! To znači da je protiv njega borba najsigurnija u vazduhu (mae-geri) ili nisko na podijumu (udarac nisko nogom). Borba se odigrava u Budinom hramu, uz prekrasno urađenu pozadinu pununu cveća i raznih Budinih statua. Ovo je svakako jedan od najlepših (ali i najtežih) nivoa.
(nastavak)
Kina - Chung Lee, karatista, napada vas isključivo na podijumu. Najslabije mesto - noge!
Japan - Hivochitu Jachima (sumo rvač). Skačite okolo, odarajte gde god stignete, ali nemojte nikako da dozovolite da vas uhvati u ruke! Ako se to dogodi, on će vas prvo stegnuti, pa udariti o tlo, a zatim baciti visoko u vazduh. Na kraju će osoblje samo da pokupi deliće...
Brazil - Manuelo Gomez. S njim ćete lako izaći na kraj, samo ga što više držite na odstojanju (može se dogoditi da vas "uhvati u mašinu").
Tajland - Mentsun Ho. Ubedljivo najteži protivnik! Kao poznavalac tajlandskog boksa (slično ful-kontaktu), on će vam zadati najviše muka. Potencijalno (ali ne baš najsigurnije) slabo mesto - glava.
Egipat - Alben Yusuf. Lak, neće predstavljati veliki problem. Za ovaj nivo je, inače, karakteristična pozadina - odlično nacrtane piramide.
Indonezija - Kim Sanga. Nije protivnik već protivnica, ali to ne mumanjuje njenu borbenost. U principu, malo je jača od Alben Yusufa.
Rusija - Andrei Lyermontov. Posle Mentsun Hoa, najteži protivnik. Slaba tačka - noge (udarac nisko nogom, ili iz stajaćeg stava). Pozadina na ovom nivou je fenomenalna (u daljini se vide veliki beli planinski vrhovi).
Muzika i zvučni efekti su prisutni, a posebno su dobro urađeni sintetizovani zvuci (urlici boraca, na primer).
Tekst i fotografije:
Nebojša TOMČIĆ
Igrometar
Žanr: borilačka simulacija
Platforma: arkadni automat
Grafika: 10
Zvuk: 8
Primamljivost: 10
Atmosfera: 9
Ukupno: 9.00
Što se tiče prethodnog opisa iz daleke 1992, imajte u vidu da je to verzija igre sa arkadnih mašina, a ne sa kompjutera ili konzola, tako da se neki likovi drukčije zovu, a verovatno su i neke pozadine drukčije.
E sad, što naš drug Nebojša Tomčić nije znao da se kineska borilačka veština slična karateu zove kung-fu... ;) Bože, pitam se šta li je s tim čovekom? U jednom trenutku samo je nestao netragom. Doduše, to je bila i godina ratova i sankcija... :(
Što se tiče prethodnog opisa iz daleke 1992, imajte u vidu da je to verzija igre sa arkadnih mašina, a ne sa kompjutera ili konzola, tako da se neki likovi drukčije zovu, a verovatno su i neke pozadine drukčije.
E sad, što naš drug Nebojša Tomčić nije znao da se kineska borilačka veština slična karateu zove kung-fu... ;) Bože, pitam se šta li je s tim čovekom? U jednom trenutku samo je nestao netragom. Doduše, to je bila i godina ratova i sankcija... :(
E hvala ti k'o bratu za tekst. :n_klanja:
Verujte, čovek je jednostavno izlupao gluposti,
nisu to različiti likovi i pozadine. Ne postoji ni jedna verzija SF2
u kojoj se pojavljuje npr. visoki panker iz Britanije... to je lik iz SF1.
Tu je i "El Zangiej iz Indije", postoji lik koji se zove Zangief, koji je iz Rusije,
odnosno Dhalsim iz Indije. U stvari, gotovo ništa nije na mestu.
Sećam se da je Nebojša Tomčić još gomilu drugih tekstova upropastio
glupostima, ali legenda je ostala :D
Roronoa Zoro
18.5.2007, 17:18
Jeste da ovo nema neke veze sa temom, ali pošto se vodila polemika SF vs MK, bacite pogled na ovaj flash. Jeste malo veći, ali vredi.
Street Fighter VS Mortal Kombat 2 (http://ajax.sagubooru.com/data/3/9dfdf9e725dd892ea75573bf82be8598/ext=swf/9dfdf9e725dd892ea75573bf82be8598.swf)
E hvala ti k'o bratu za tekst. :n_klanja:
Verujte, čovek je jednostavno izlupao gluposti,
nisu to različiti likovi i pozadine. Ne postoji ni jedna verzija SF2
u kojoj se pojavljuje npr. visoki panker iz Britanije... to je lik iz SF1.
Tu je i "El Zangiej iz Indije", postoji lik koji se zove Zangief, koji je iz Rusije,
odnosno Dhalsim iz Indije. U stvari, gotovo ništa nije na mestu.
Sećam se da je Nebojša Tomčić još gomilu drugih tekstova upropastio
glupostima, ali legenda je ostala :D
word.
pogotovo mi je zanimljivo to sa visokim pankerom, posto, ko sto si vec rekao, to je lik iz keca, cini mi se birdie? valjda su ga vratili posle u onim alpha izdanjima...mislim, ostaje misterija na osnovu cega je napisan tekst, posto, neke stvari su i pogodjene (npr. 'zeleno cudoviste murdok' je ocigledno blanka), a opet, neke su skroz carske, a ima i tripova kao sto je visoki panker iz britanije, koji je bio u kecu...stvarno mindboggling:)
hahahaha, kao sto rekoh secam se tog opisa, ali tada jos nisam video SF da provalim da je pogresno napisano :)
Aegon the Conqueror
20.5.2007, 21:11
(nastavak)
Kina - Chung Lee, karatista, napada vas isključivo na podijumu. Najslabije mesto - noge!
Japan - Hivochitu Jachima (sumo rvač). Skačite okolo, odarajte gde god stignete, ali nemojte nikako da dozovolite da vas uhvati u ruke! Ako se to dogodi, on će vas prvo stegnuti, pa udariti o tlo, a zatim baciti visoko u vazduh. Na kraju će osoblje samo da pokupi deliće...
Brazil - Manuelo Gomez. S njim ćete lako izaći na kraj, samo ga što više držite na odstojanju (može se dogoditi da vas "uhvati u mašinu").
Tajland - Mentsun Ho. Ubedljivo najteži protivnik! Kao poznavalac tajlandskog boksa (slično ful-kontaktu), on će vam zadati najviše muka. Potencijalno (ali ne baš najsigurnije) slabo mesto - glava.
Egipat - Alben Yusuf. Lak, neće predstavljati veliki problem. Za ovaj nivo je, inače, karakteristična pozadina - odlično nacrtane piramide.
Indonezija - Kim Sanga. Nije protivnik već protivnica, ali to ne mumanjuje njenu borbenost. U principu, malo je jača od Alben Yusufa.
Rusija - Andrei Lyermontov. Posle Mentsun Hoa, najteži protivnik. Slaba tačka - noge (udarac nisko nogom, ili iz stajaćeg stava). Pozadina na ovom nivou je fenomenalna (u daljini se vide veliki beli planinski vrhovi).
Muzika i zvučni efekti su prisutni, a posebno su dobro urađeni sintetizovani zvuci (urlici boraca, na primer).
Tekst i fotografije:
Nebojša TOMČIĆ
Igrometar
Žanr: borilačka simulacija
Platforma: arkadni automat
Grafika: 10
Zvuk: 8
Primamljivost: 10
Atmosfera: 9
Ukupno: 9.00
Laughed my ass off. Ovo je genijalnije od one papazjanije sa skrivenim likovima u MK2.
Nash Knight
21.11.2009, 12:38
Znaci ne mogu da verujem, ne secam se kad sam se poslednji put ovoliko smejao. :rofl: Ne znam na kojim je drogama bio Nebojsha ali hocu i ja malo!
Dakle sa svim svojim širokim znanjem tabačina nema ničega što liči na ovaj opis... Dakle bwahahahah. Najbolje od svega je što sam u to vreme, kada je izašao opis, aktivno i kometitivno igrao SF2 na Banjici :D
Evo i punog skena opisa: http://pc.sux.org/SK/1992/05/SK_92_05_069.jpg
Nazalost nedostaje jedan deo teksta (i to na cudan nacin)
Ne znam sta bih jos dodao osim sto sam se slatko ismejao kada sam ponovo procitao tekst. Probao sam da nadjem na netu nesto o ovim izmisljenim likovima, ali bez uspeha. Takodje je impresivno kako Nebojsa Tomcic samouvereno pise o nepostojecim stvarima, osim ako nije odnekud pribavio pogresne informacije, od druga, iz stranog casopisa, mada kao sto rekoh na netu o stvarima iz ovog opisa nema nalaza.
A evo i jednog friskog članka o igri, za koji znam da se Oggy ne slaže u potpunosti :)
http://gameblobs.blogspot.com/2010/12/street-fighter-vs-mortak-kombat.html
Nash Knight
23.12.2010, 22:08
lol ova recenzija je jos gluplja od ove gore. Ko god da je pisao ovo nema pojma ni o SFu ni o MK, a definitivno ne ume da igra nijednu od igara iz oba serijala
Ta osoba koja je opisivala igru presla je obe igre na moje oci. Moras dati neki svrhovitiji argument od toga koji je u stilu Erika Kartmena.
Nash Knight
24.12.2010, 9:33
Cesto je Eric Cartman u pravu :) Ovde ima toliko netachnih i biased izjava da kad bi krenuo da navodim jednu po jednu ne bih zavrsio za 2 sata. A krecem na posao za 2 minuta, tako da..
Ok, a sta cemo sa licnim iskustvom u vezi ove igre.
Ja sam `96 na automatima presao ceo sf2 samo stiskajuci jedno JEDINO dugme. Bez pomeranja, taktike, menjanja poteza i sl. Cik da vidim da neko tako predje mortal.
Nash Knight
24.12.2010, 17:17
To jednostavno nije tacno jer nije moguce. Ako mislis da si koristio jedno dugme za udarac to je vec moguce, ali ja sam i MK (1&2, 3 vec ne) prelazio koristeci samo (kolut-i-) visoku nogu, tako da toliko o tome.
I ne tvrdim ja da je SF bolji od MKa, samo kazem da je recenzija puna netachnih i pristrasnih tvrdnji (npr da je MK bolji od SFa :))
Ja eto tvrdim da je SF bolji od MK. Inače ne vidim šta ljude fascinira toliko u 2D MK igrama, ali svako imaj svoj ukus.
Što se tiče SFII, nikada nisam video nekoga ko je prešao SFII originalni na taj način. Čuo sam te priče, i viđao sam rainbow automate sa kojima je to i bilo moguće. Rainbow su razne hakovane verzije SFII.
Ali činjenice su ovakve. Na arkadnom aparatu sam prešai i MK i SF II. MK se prelazi lako Proces. Ideš unazad i visokom nogom sve vraćaš nazad. pali na svim sem Goroa. Kod njega skačeš u mestu i udaraš visokom rukom. Ovo ne pali za Raidena. SF II je unešto komplikovaniji.
U svakom slučaju igrao sam prvi SF na arkadama i daleko je od spamfesta. Daleko od toga da je fluidan kao nastavak ali sa pravim taktikama i preciznošću je moguće igrati igru sasvim fino. Nikada nisam pobedio Eagle-a i došao do samog Sagata ali očigledno je igra bila igriva.
Ove dve igre, iako istog žanra, potpuno su različite. Od kad znam za sebe, igram obe igre. Glupo je uopšte porediti da li je jedna bojla od druge. Sve je to stvar ukusa i potreba igrača. Potezi se rade totalno drugačije, sam endžin igre je drugačiji i nema svrhe porediti ih.
Ja sam svojevremeno MK3 prešao sa Liu Kangom samo tako što sam konstantno radio onaj potez gde on u vazduhu radi makazice nogama. Mislim da se radio tako što se pređe samo preko ona tri tastera na Sega gamepadu. No, po tome ne treba ceniti ove igre. Obe su postale poznate zbog VS moda, ne zbog SP moda.
Nash Knight
25.12.2010, 15:08
Zanimljiva (ili ne zanimljiva) informacija:
Ja sam SF2 prvi put video u fliperani kad sam bio jako mali i to je bila neka ili hakovana ili bagovana verzija koje je bila mnogo luda. Npr, mogao si u svakom trenutku da promenis borca pritiskom odgovarajuce kombinacije dugmica, i tako su svi prelazili igru sa jednim borcem i na samom kraju kada Bison pada menjali borce da bi videli sve zavrsne animacije. A igra se prelazila tako sto se birao Guile-a i redjao one njegove magije, koje iz nekog razloga nisu letele brzo, nego su isle jaaaako sporo, i mogao si npr da zaredjas "vozic" od dvadesetak njih, u bilo kojoj ravni na ekranu (mogao si da stojis u vazduhu lol) i kada bi taj vozic dosao do protivnickog borca on je jednostavno umirao, jer nije mogao nikako da ga izbegne. Ta taktika je radila na svima SEM na Ryu-u i Ken-u koji su imali svoj sopstveni hack/bag. Naime, kada bi uradili shoryuken, na ekranu bi se stvorile milion magija (hadouken-a) tamo gde im je prosla ruka, i ta navala magija je bila jaca cak i od Giletovog vozica. E ali i tu je bila shema: promenis se u Blanku i samo cepash struju, a oni jadni kad urade shoryuken slete direktno na naelektrisanog brazilca. To je bila zanimljivo u stilu da je svaki klinac sa jako malo vezbe mogao da predje igru sa savim borcima, ali onda je jednog dana stigao SF2 koji je radio kako treba i svi smo se zabezeknuli koliko je igra u stvari TEHSKA, i retko ko je prelazio ovu verziju (pod prelazio mislio prelazio sa jednim zetonom, kod nas se samo to vazilo, posto ce svaki majmun sa dovoljnim brojem zetona preci sve igre). I hope this was interesting to someone.
Slazem se sa navedenim. Ne moze se regularan SF2 preci bez pomeranja, samo koriscenjem jednog udarca - prost primer je kad Ruy pocne da smara sa njegovim hadokenom.
Inace sam uvek vise voleo SF2 jer sam veci pristalica dobre crtane, nego digitalizovane grafike. Sam Gameplay mi je u SF2 bio odlican, i mislim da su likovi dobro izbalansirani. Doduse, nikad nisam igrao SF u VS modu, nisam imao sa kim. Tek kasnije sam Super Street Fighter 2 Turbo igrao sa drugom na P133 :)
Mortal Kombat sam uglavnom i igrao u VS modu, skoro da ga nisam ni pipnuo u single player-u. Totalno drugacija mehanika od SF-a. Jedino sto nisam voelo MK je sto mi nije radio svojevremeno, i sto vecina likova ima iste osnovne poteze.
Kolega, kupi SF4 da se peglamo malo preko Interneta. :)
@Nash: Da, secam se neceg slicnog, samo ne znam gde sam to video. Ja cega se secam u jednoj verziji je da sam video da Guilet-ova magija pravi oscilacije dok leti, tj. menja visinu.
@Bojan: Zao mi je ali nisam ga cestito ni odigrao. Javljam se samoinicijativno za koji mesec kada definitivno raskrstim sa nekim zaostalim obavezama :)
btw: Vidim, jos jedan kvalitetan arcade stick :)
Heh, hvala. Da, napravih još jedan arkadni džojstik. Ovaj put je MK fazon. Da malo promenim SF tematiku. Ma da, s obzirom da imam samo PC, teško da ću na njemu pikati novi MK :(
lol ova recenzija je jos gluplja od ove gore. Ko god da je pisao ovo nema pojma ni o SFu ni o MK, a definitivno ne ume da igra nijednu od igara iz oba serijala
A tek sto je kulturan i vaspitan! Pa ovaj psuje vise i od Velje Ilica!!!
:rofl:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.