PDA

Prikaži potpunu verziju : Zamena za programe Max i Maya


Dreamfall
10.1.2007, 22:16
Da li neko zna zamenu za programe Max i Maya zato sto radim na nekoj FPS igri sa jos nekim ljudima koji su napisali svoj engine zvani Dawn pa modeli uradjeni u ovim programima imaju neki konflikt sa njim.Ako znate resenje molim Vas pomozite ili igru moramo da uradimo u Crytek Cryengine a Crytek nam je dozvolio da nasa igra bude samo mod za FarCry a ne stand alone proizvod.

Renee
10.1.2007, 23:03
Imaš za to mnoge programe kao npr:

AutoCAD
Bryce
CyberMotion 3D-Designer
DesignCAD 3D Max

Ima ih koliko hoćeš...

Johnny
10.1.2007, 23:13
Mozda Blender. http://www.blender.org/cms/Home.2.0.html Pogledaj cg film Elephants dream da vidis da li ti odgovara. :)

fighter
10.1.2007, 23:13
1.Uvek mozes eksportovati u drugi format.
2.Uvek mozes koristiti Blender.

marxo
10.1.2007, 23:52
3. Ovo nema veze sa programiranjem.
4. Mozda Milkshape
5. Mozda Blender :D

Marko_L
11.1.2007, 0:02
Da li neko zna zamenu za programe Max i Maya zato sto radim na nekoj FPS igri sa jos nekim ljudima koji su napisali svoj engine zvani Dawn pa modeli uradjeni u ovim programima imaju neki konflikt sa njim.
Zaboga, pa pitaj te programere za kakve modele su pisali engine, odnosno koje modele taj engine podržava, pa prema tome odredi koji ti program treba za modelovanje. Mislim, malo mi je čudno da je neko napisao engine, a ne zna za šta ga je napisao :) To bi bilo kao da sazidaš kuću, pa onda pokušavaš da saznaš kojim ciglama si je zidao :) Prvo to vidi, pa onda tek traži da ti neko preporuči program.

Dreamfall
11.1.2007, 17:15
Zaboga, pa pitaj te programere za kakve modele su pisali engine, odnosno koje modele taj engine podržava, pa prema tome odredi koji ti program treba za modelovanje. Mislim, malo mi je čudno da je neko napisao engine, a ne zna za šta ga je napisao :) To bi bilo kao da sazidaš kuću, pa onda pokušavaš da saznaš kojim ciglama si je zidao :) Prvo to vidi, pa onda tek traži da ti neko preporuči program.

Upravu si pitacu ih mada bih ih pitao i ranije da nisu otisli na zimovanje na Kopaonik a meni ostavili da uradim neke layere i neke modele.Layere sam uradio ali modeli mi prave problem.Sve u svemu hvala na pomoci pokusacu da nesto uradim sa blender-om a ako ne uspem bice da je engine los;)

Stevvan
11.1.2007, 17:42
Da li neko zna zamenu za programe Max i Maya zato sto radim na nekoj FPS igri sa jos nekim ljudima koji su napisali svoj engine zvani Dawn pa modeli uradjeni u ovim programima imaju neki konflikt sa njim.Ako znate resenje molim Vas pomozite ili igru moramo da uradimo u Crytek Cryengine a Crytek nam je dozvolio da nasa igra bude samo mod za FarCry a ne stand alone proizvod.

Cekaj, ti i jos neki ljudi pravite Fps a koliko vidim ti imas 12 godina?

holodoc
11.1.2007, 18:24
Ako si vičan pravljenju eksportera za engine (u prevodu: poznaješ C++) bez problema ćeš napraviti eksporter koji će ti poslužiti za eksportovanje tvojih modela, scena i svega ostalog uz pomoć GMax-a. Program generalno svojom licencom pokriva mod-ovanje igara koje podržavaju rad sa njim ali ako napišeš sopstveni eksporter (ili čak nabaviš neki postojeći koji ne podleže plaćanju ako se koristi za komercijalne svrhe) niko neće moći da dokaže da si koristio GMax u delimično nelegalne svrhe :)
E sad zavisno od pomenutog engine-a, tj. od činjenice da li su engine pisala dotična gospoda pa je stvarno autorski ili je u pitanju neki već postojeći, možeš da skratiš svoje muke skidanjem odgovarajućih eksportera koji već postoje.

Primera radi, za QuakeIII engine (čiji je source skoro objavljen ali i dalje sadrži određene začkoljice zbog kojih nije pogodan za one sa plitkim džepom) dovoljno je da skineš "Tempest" gamepack koji sadrži sve što ti je potrebno za editovanje modela u igrama koje su rađene na osnovu "Quake III" ili "Quake III Team Arena" engine-a. Ako želiš da napraviš sopstvene nivoe (nezavisno od toga da li će da liče na Quake fazon) potreban ti je i "Q3Radiant" editor. Ovako odrađene nivoe možeš da importuješ u gotovo sve novije engine počevši od "irrLicht-a", preko "Ogre-a" pa sve i do samog "Quake" engine-a! Što da ne? Probaj da skineš originalan "QuakeIII source" i uživaj u lepoti pisanja engine-a u C-u gde se čak i običan tangens definiše kao odnos sinusa i kosinusa tj. ne postoji funkcija koja bi automastki izračunavala tangens :)

Sa druge strane ako nije problem možeš i da koristiš stari QII engine koji je potpuno besplatan za sve svrhe :)

GMax: http://www.turbosquid.com/gmax (obavezna besplatna registracija zbog dobijanja licence)
Sve u vezi "Quake" enginea: http://www.idsoftware.com/business/techdownloads/

LoneWolf
11.1.2007, 18:37
Probaj sa ZModellerom,ima podrsku za bruku formata pa pokusaj da "transkodiras" iz jednog oblika modela u drugi i trebalo bi da upali..Samo kad ga budes nabavljao nabavi full verziju jer demo ima limite..

Dreamfall
11.1.2007, 23:01
Cekaj, ti i jos neki ljudi pravite Fps a koliko vidim ti imas 12 godina?

Ovo je nick mog mladjeg brata a ja imam 25 god a likovi sa kojima radim 31,28,36:D

LoneWolf,holodoc hvala na pomoci.

GOKSIMASTER
12.1.2007, 3:53
E uplasi me rekoh 12 god. PA pazi nerazumem zasto nemozes mayu da koristis ona ima tonu exportera samo prvo moras da ih ukljucis zato sto su plug in.
Ali ok ako nemoze M i M
Onda probaj XSI ili LightWave posto se oni takdoje koriste u industriji igara u Americi bas za modeling.

rapsod
13.1.2007, 1:33
Kaligula, truespace... ima mali milion program za modelovanje.