PDA

Prikaži potpunu verziju : Everspace 2


Exia
13.6.2020, 15:05
qIHmHKG9IhA


Picking up where the first game left off, Everspace 2 is a fast-paced single-player space shooter featuring RPG elements, along with a focus on deep exploration, lots of loot, and a persistent open world. This Everspace 2 trailer shows off a significant amount of Everspace 2 gameplay as ships doge, dash, boost, and roll to get into position and fire on a myriad of opponents including drones fighters, and heavy gunships. If you like a good space game that features plenty of space combat and space exploration, then Everspace 2 (not ever space 2) is worth checking out.


https://store.steampowered.com/app/1128920/EVERSPACE_2/

bokela
18.6.2020, 9:57
Maestralno!

Exia
27.8.2020, 23:32
lMWcd4kcgiE

Laskaris
8.4.2023, 10:58
Izaslo.

code master
29.4.2023, 15:24
Igra meseca u Majskom broju SK i zasluženo.

Neutrino
29.4.2023, 21:20
Imam ukupno nekih šezdesetak sati u igri sa kompletiranom kampanjom i svim sistemima/sektorima.

Generalni utisci su sledeći.

Pozitivno:

vizuelno igra izgleda i više nego fantastično i kvalitetom podseća (skoro) na Space Engine
osećaj napucavanja i upravljanje brodovima je na nivou


Negativno:

priča ko priča u ovakvim naslovima - nema smisla
apsolutno bezlična igra bez vizuelne prepoznatljivosti lokacija ako se izuzme pozadinski šmek sistema
užasno loš generički soundtrack
kriminalno loš balans igre koji posebno dolazi do izražaja u završnici igre gde se vodi čist rat statova između neprijatelja i igrača, bez trunke strategije i taktike
preveliki akcenat na "od tačke A do tačke B" kvestove i užasan backtracking koji tek na kraju postaje podnošljiv kada se dobija opcija direktnog skoka iz sistema u sistem


Sve u svemu, igra koja uporno pokušava da bude veći Freelancer od Freelancera ali irončno teško podbacuje u najbitnijim elementima koji su Freelancer činili legendarnom igrom.

Igra fantastično izgleda, tu nema dileme. Nakupio sam sigurno bar stotinak screenshotova. Međutim, taj potpuni izistanak karakterističnog šmeka i vizuelnog identiteta lokacija koji je u Freelanceru bio veoma izražen, ovde mi je baš smetao. U freelanceru recimo kada uđem u Aleksandriju, tačno znam po muzici i ambijentu da sam u Aleksandriji. Ovde to nije slučaj. Svaki sistem i lokacija liče jedan na drugi, ako izuzmem neke specifične lokacije u kasnijem delu igre, ali usputne (side) misije se uglavnom završe na nekoj potpuno proceduralnoj random generisanoj lokaciji.

Što se balansa tiče, užasno mi je smetalo što igra ne promoviše skill već čisto pumpanje statova. Recimo, dešavalo mi se da uletim u sistem gde težinski gledano na kraju treba da se spawnuje samo jedan razarač. Imao sam slučaj ne samo da se spawnuju dva nego da oba budu sa onim prokletim dronovima za koje moj brodić prosto nema dovoljno DPS da probije tank. Sve bi tu bilo u redu da razarači imaju recimo mesta koja mogu taktički da se eksploatišu. Recimo, onesposobljavanje motora bi sprečilo da razarač može da manevriše, uništavanje turreta bi sprečilo da moram da trošim previše vremena na bežanje... Ne... Toga u Everspace 2 prosto nema...

Kada bi igra poradila na popravljanju negativnih elemenata sigurno bi bar koliko-toliko ostavila trag među igračima. Ovako je samo još jedna kratka razibriga za par popodneva i to je to... Nažalost.