PDA

Prikaži potpunu verziju : Xorgus


Andross
17.12.2006, 22:09
Eh ljudi dok razmisljam sta cu i kako cu sa pojedinim projektima odlucio sam da malko predahnem i uradim jos jednu 2D pucacinu ovoga puta u C++ koristeci Win32 GDI.Sa kodiranjem sam vec otpoceo i uradio dobar deo.Da ne ke*am previse evo o cemu se radi.Treba mi sprajt za Xorgus-a tj. glavnog junaka ove igre koji je robot.On bi trebao da izgleda kao onaj robot sto su ga koristili ljudi iz Ziona u Matrixu 3.Znaci treba mi stojanje, kretanje u levo, kretanje u desno i projektil, metak sta vec.I da kazem ta to treba da bude punokrvna bitmapa tj. imeslike.bmp .Posto je animacija u jednoj slici tj. redu slika na primer treba da bude 100x100 i da svaka kocka sa jednim frejmom bude 20x20 unutar te slike(recimo da ima 5 frejmova) ako me razumete.Uostalom evo jedne slike ekspozije pa a znate o cemu se radi.Takodje mi treba neprijatelj(animiran u jednom smeru) i njegov metak.Ako neko to moze da odradi neka se javi!Pozz!

Patton
17.12.2006, 22:35
Pet frejmova unutar jedne slike je inace 100x20 :)

Andross
17.12.2006, 23:01
Nije nego 20x100 (x,y) :)

EclipsE
17.12.2006, 23:21
ahem

:boodala:
:icon_stud
:a_whistli

sve sam rekao!

Patton
18.12.2006, 19:57
Nije nego 20x100 (x,y) :)
Koliko ja vidim kod one explozije sto si postavio gore duza je X koordinata.
Nije sad to toliko ni bitno ;)

Bitno je da po ko zna koji put zapocinjete igru na pogresan nacin!
Treba ti animirani lik u pet frejmova: 1 2 3 4 5 (oko ovih brojki stavi kvadrat i eto ti lika). Treba ti metak... nista lakse: - . Moze i ovako = (dupli shotgun :)). Aman bre deco, napravite prvo kod, a umesto likova stavite ovakvu dummy grafiku. Lako cete posle zameniti te slike sa pravim likovima. Prvo kod! kod kod kod kod! Aman ljudi :kreza:

Andross
18.12.2006, 22:22
Aman bre deco, napravite prvo kod, a umesto likova stavite ovakvu dummy grafiku. Lako cete posle zameniti te slike sa pravim likovima. Prvo kod! kod kod kod kod! Aman ljudi :kreza:

Fazon je sto je umedjuvremenu KOD ZAVRSEN tako da je moje trazenje opravdano.Uskoro cu reci sta mi sve treba i tacne dimenzije pa ce te videti igru na delu.Pozz.

Marko_L
18.12.2006, 23:02
Fazon je sto je umedjuvremenu KOD ZAVRSEN tako da je moje trazenje opravdano.
Ajde u 20 marke da opet laže :)

al0cunit
18.12.2006, 23:05
naaa .. mnogo bre kume .. :) .. a mozda je covek poceo lepo sada .. ne dirajte ga jos .. ;)

Andross
19.12.2006, 15:59
Mare, Mare, Mare mnogo jedes sarme, daj ovamo pare, nemoj da te svare :)
Iscrtacu ja neku tupavu grafiku(ili cu naci neku) pa cu postovati igru.

rudar
12.1.2007, 17:22
I? Hocesh li postovati igru???(Zainteresovao si me kao i Petko njegovom igrom:D )

Andross
12.1.2007, 23:30
Reko sam u nekoj temi da se nesto s*ebalo sa bitmapama tako da jos uvek nista.

Nemesis
14.1.2007, 2:07
Reko sam u nekoj temi da se nesto s*ebalo sa bitmapama tako da jos uvek nista.

Jako zanimljivo. Meni se nikad nije desilo da JA napisem kod i da ne mogu da provalim gde se "nesto s*ebalo". :D Autor uvek zna koju je ideju imao kada je pisao kod i sta je zeleo da postigne.
Medjutim, ako se koristi tudji kod ... :a_whistli

marxo
14.1.2007, 7:31
Jako zanimljivo. Meni se nikad nije desilo da JA napisem kod i da ne mogu da provalim gde se "nesto s*ebalo". :D Autor uvek zna koju je ideju imao kada je pisao kod i sta je zeleo da postigne.
Medjutim, ako se koristi tudji kod ... :a_whistli

Dajte ljudi pa vi ocete da kazete da ako nadjete nesto gotovo da ga necete upotrebiti? Ma daaaaj bre Nemesis ti kao ne bi koristio tudje resurse i malo ih preradio... Nemojte tako pa nije ni cudo sto gamedev u Srbiji nije nikakav kad vam dodje neko i kaze nesto vi ga oterate u pm... Nemojte tako nashi smo...

sucur_87
14.1.2007, 13:36
Dajte ljudi pa vi ocete da kazete da ako nadjete nesto gotovo da ga necete upotrebiti? Ma daaaaj bre Nemesis ti kao ne bi koristio tudje resurse i malo ih preradio... Nemojte tako pa nije ni cudo sto gamedev u Srbiji nije nikakav kad vam dodje neko i kaze nesto vi ga oterate u pm... Nemojte tako nashi smo...
Sve zavisi koji je krajnji cilj tvog projekta, ako je da naucis da programiras igru, da sam prodjes sav taj put, onda nemas mnogo koristi ako ubacujes gotove kodove.
A ako ti je cilj sto brze i lakse da dodjes do neke eventualne zarade onda se moze iskoristiti tudji kod.
Licno uvijek izbjegavam gotova tudja rjesenja.

marxo
14.1.2007, 14:29
Licno uvijek izbjegavam gotova tudja rjesenja.

Nisam mislio na taj nacin nego da koristis resurse koji ce ubrzati proces...

Patton
14.1.2007, 17:07
Nisam mislio na taj nacin nego da koristis resurse koji ce ubrzati proces...
Pa kad napises nesto svoje usput i naucis kako to funkcionise. Nije fora da drpis nesto da nemas pojma kako radi, ali zavrsava ti posao, pa te boli i uvo. Drpis malo odavde, malo odande, pa kad ukomponujes to i provalis da to ne moze da radi zajedno, onda nemas blage veze kako to da ispravis. Onda obicno sledi odustajanje od projekta ili ono: "napravio sam igru, endzin, operativni sistem ili stagod, ali mi se formatirao hard i sve sam izgubio".

marxo
14.1.2007, 17:13
Pa kad napises nesto svoje usput i naucis kako to funkcionise. Nije fora da drpis nesto da nemas pojma kako radi, ali zavrsava ti posao, pa te boli i uvo. Drpis malo odavde, malo odande, pa kad ukomponujes to i provalis da to ne moze da radi zajedno, onda nemas blage veze kako to da ispravis. Onda obicno sledi odustajanje od projekta ili ono: "napravio sam igru, endzin, operativni sistem ili stagod, ali mi se formatirao hard i sve sam izgubio".


Ali fora je da drpis nesto sto znash kako radi... Mozda mu hard stvarno prs'o... Sto ste takvi ... Kako kaze : Budimo ljudi iako smo Srbi :D

Marko_L
14.1.2007, 18:37
Naravno da je ok iskoristiti (ne ukrasti) tuđ kod ako autor dozvoljava njegovo korišćenje i ako ispoštuješ sve uslove koje je autor koda postavio (ako je postavio). Međutim, to je jako loša praksa, jer tako ništa nećeš naučiti, a samim tim kada se javi neki problem u tom kodu, ti apsolutno nećeš imati pojma kako da ga rešiš. Poenta svih besplatnih kodova koji se mogu naći na netu jeste učenje. Znači da skineš kod, naučiš kako šta radi i onda posle stečeno znanje iskoristiš u svom projektu. Doduše, postoje izuzeci. Recimo, radiš poslovne aplikacije, imaš kratak rok, i poslodavac zahteva da programa ima mogućnost da pozove određeni broj telefona. Ti sad da ne bi izmišljao toplu vodu, uzmeš pa skineš neku funkciju koja može da upravlja modemom. Naravno nije loše naučiti i to, jer nijedno znanje nije za bacanje, međutim ako je kratak rok i sve to, a ti već nađeš kod za koji autor kaže "radite s njim šta hoćete", zašto ga ne iskoristiti, pa ako radi kako treba, možeš i kasnije da ga proučiš kad budeš imao više vremena. Međutim, gamedev je specifična grana programiranja i tu bi uvek trebalo da znaš šta koji deo koda radi i kako, jer uvek može da dođe do usporenja izvođenja i ti bi odmah trebao da znaš šta bi moglo da izazove to usporenje i kako da ga ispraviš, ili recimo kolizija ne radi baš kako treba, ti moraš da znaš kako kolizija u tvom kodu radi i kako da popraviš delove koji ne rade, ili se recimo bitmape ne iscrtavaju pravilno, ti moraš da znaš kako radi iscrtavanje bitmapa, da bi ispravio to što ne radi... a to ćeš teško da uradiš ako kod nije tvoj i pojma nemaš šta koja linija radi.
Naravno, uvek možeš da skineš neku biblioteku koja radi određen posao, kojih ima gomila na netu, recimo fmod ili bass za zvuk i slično, i ti u dosta slučajeva može da olakša i skrati posao, ali ovde nastaje problem oko toga što kad te biblioteke počnu da pucaju ili čine aplikaciju nestabilnom (što vrlo lako može da se desi), ti ne možeš apsolutno ništa da uradiš, osim da se mesec dana zamajavaš sa autorom istih u nadi da će ti izaći u susret, dok ako imaš svoj kod, vrlo lako možeš odradiš debug, vidiš koja linija izaziva pomenutu nestabilnost i rešiš problem.
Dakle da rezimiramo, iako se danas na internetu može naći kod za bilo šta i koji mogu besplatno da se iskoriste, treba izbegavati tu praksu po svaku cenu, i umesto toga lepo sesti i učiti, pa onda sa stečenim znanjem uraditi nešto svoje.

Marko_L
14.1.2007, 18:39
Konkretno, vezano za temu, kod andross-a smo imali drugu krajnost. On je čovek tuđe kodove kopirao u kompletu, kompajlirao i predstavljao kao svoje, što je daleko od "pozajmiti deo koda".

Nemesis
14.1.2007, 21:07
Dajte ljudi pa vi ocete da kazete da ako nadjete nesto gotovo da ga necete upotrebiti? Ma daaaaj bre Nemesis ti kao ne bi koristio tudje resurse i malo ih preradio... Nemojte tako pa nije ni cudo sto gamedev u Srbiji nije nikakav kad vam dodje neko i kaze nesto vi ga oterate u pm... Nemojte tako nashi smo...

Vidim da su ti Marko i Patton vec odgovorili, ali posto si mene konkretno pomenuo da dodam nekoliko stvari...

Prvo, u 99% slucajeva ne bih koristio tudji kod. Iz prostog razloga sto u iole slozenijem radu (tj. projektu) vise vremena izgubim da bih analizirao tudj kod (pogotovo ako nema dokumentaciju) i ne daj Boze, ispravio greske, nego da takav isti kod sam napisem.
Drugo, ako si ikada radio za pare (ne uzimajuci ove domace budalastine oko sajtova) ti se u ugovoru obavezujes koje uslove program treba da zadovolji i u kom vremenskom roku. Uz to ide i klauzula koja se tice penala, tj. ono sto TI PLACAS ako uslovi nisu zadovoljeni ili ako se probije rok.

I sta sad mislis, da ja odnesem nekome tudj kod i dozvolim sebi luksuz da ne radi. Mislis da mogu da kazem poslodavcu "izvinite, nesto se uz*ebalo". :confused: :boodala:

Ali penali nisu najgore sto moze da ti se desi, sta vise ako samo zavrsi sa penalima imas srece.
U slucaju da projekat krene po zlu, na odgovornost se poziva vodja projekta. I to obicno tako sto NIKAD VISE NE DOBIJE NOVI PROJEKAT!!! U prevodu, mozes slobodno da zaboravis godine ucenja programiranja i karijeru i odes u gradsku cistocu da guras kontejnere.

Pa ti vidi, kada se radi o tvojoj kozi, da li imas petlju da koristis tudj kod!
Osim ako ga nisi kupio i da si se i tu vezao ugovorom, pa da mozes da naplatis svoje eventualne gubitke ako nesto ne radi. Pa i onda ces dobro razmisliti.

Andross
16.1.2007, 16:37
E sad.Ja nisam bas drpao cele kodove(za onaj prog u C# jesam :D ).Recimo ona zastava.Kod za vijuganje sam pozajmio od NeHe-a dok sam ostatak napisao ja.Sto se ovog projekta tice takozvani engine je isti onaj koji koristi Frax(ona pucacina sto ima problem sa inercijom).Verovatno sam ja pravio 24-bitne bitmape iako nisam trebao.Posto sam doticni kod izbrisao novi kod ce biti napisan u SDL-u i projekat ce imati drugi naziv.Toliko od mene.

Andross
13.2.2007, 22:03
Kao sto sam rekao kod ce biti napisan u SDL-u. Pa Reaper Engine koristi SDL i trenutno je u verziji 0.2.4.49 (neku mnogo staru ste mogli da vidite u temi SDL, problemi...). Da ne bude zabune Reaper Engine sam napisao JA (tj. jos uvek pisem) i sto se tice metoda za ucitavanje sprajtova koristi se Cone3D-ova tehnika zbog animacije (WARNING: kod nije prepisan) da ne bude zabune. 3rd party DLL-ovi koji su potrebni za rad Reaper Enginea se mogu naci na:

Download Link (http://d.turboupload.com/d/1523950/Reaper_Engine_DLL.rar.html)

Xorgus-a mozete naci na adresi: Download Link (http://d.turboupload.com/d/1523952/Xorgus.rar.html)

Da ne bude zabune tu je samo kocka koja ispaljuje pravougaonike (ko sto rece Patton: "Prvo kod pa sve ostalo" ili tako nesto), ali ovo postavljam da znate da ce od projekta biti nesto i da mi javite dal ima bagova.

Toliko od mene pozz!

/edit Ako dobijete na kraju izvrsenja aplikacije error tj. ono send don't send ne obazirite se na to. Desava se i meni a ne utice na rad aplikacije.

hacker_aca
13.2.2007, 23:10
Meni izbacuje grešku da ne može da otvori jer ne može da nađe SDL.dll.

M1los
13.2.2007, 23:20
Čudno... ista situacija.:)

Stevvan
13.2.2007, 23:23
@hacker aca: treba da skines oba file-a
@M1los: isto vazi i za tebe

@Andross: Skinuo sam i probao prvi put posto drugi put nije hteo da udje. Izbaci mi error. Ono sto bi trebalo da se uradi je malo smooth-ovanije kretanje i da se rakete (pravougaonici) unistavju tek kada skroz izadju sa ekrana a ne pri koliziji sa njegovom gornjom povrsinom. Toliko od mene za sad!

EclipsE
14.2.2007, 0:48
ahem... jedan sprajt koji ide levo desno, ispaljuje neke rakete, zauzima 530 kb(samo EXE) a tek ostalo...

PeTkO
14.2.2007, 8:32
meni NOD32 kaze da je fajl zarazen

Edit:Greska, kliknuo sam na pogresan link

Andross
14.2.2007, 11:56
A sta sam ja pa reko? Kocka koja ispaljuje pravougaonike. Exe je 530 KB bilo sa tom kockom bilo sa dva vikinga, jednim fontom, zvucima i muzikom. Uskoro ce biti update.

Andross
14.2.2007, 13:29
Download Link (http://d.turboupload.com/d/1525983/Xorgus.rar.html)

Sve sto su Stevvan i EclipsE trazili: smoothovano kretanje i manji exe. Dodata je muzika i FPS zavisi od konfe (nije ogranicen jer se onda pojavljuje ono ruzno kretanje).

Andross
14.2.2007, 22:53
Download Link (http://d.turboupload.com/d/1527578/Xorgus.rar.html)

Ko nije skinuo prethodnu verziju (ili ga ne mrzi da dloaduje ovu) neka skine novu (link je gore) jer ce u njoj naci (veoma) glupog neprijatelja kojeg mozete da ubijete (samo jednom).

EclipsE
14.2.2007, 23:19
http://img258.imageshack.us/img258/3313/bagilstapd4.png

ovo se ponekad desi kad ispalish projektil i on udari u protivnika... btw vise se ne pojavljuje greska, kako ti kazesh send don't send :)

Andross
15.2.2007, 0:06
Download Link (http://d.turboupload.com/d/1527740/Xorgus.rar.html)

Sada mozemo da se normalno "kidamo" sa neprijateljem. Obojica imate po 3 helta. Damage projektila obojice je 1. Jedina zackoljica je sto kada vi ubijete njega on ce se re-spawnovati (ne odma). A kada on vas ubije... pa... application->end(); :D

/edit Jel moze neko da mi radi sprajtoveeeee????

Stevvan
15.2.2007, 11:44
Evo skino sam 'novu verziju' i primetio nekoliko bug-ova. Ako se desi da se metci preklope neke bele male linije se pojavljuju na mestima preklopa. Takodje igrac nekada ume sam da ide u desnu stranu sam od sebe ili da se samo zaustavi u mestu.

6241

Andross
15.2.2007, 13:12
Za ovo sa preklapanjem ne znam sto je tako :(
Sto se tice kretanja u desno meni se to nije desavalo, a zakuca se u mestu kada drzis i levo i desno u isto vreme.

Andross
15.2.2007, 17:26
Download Link (http://d.turboupload.com/d/1531010/Xorgus.rar.html)

Od kako sam ubacio dosta nepravilnije sprajtove nesto se uporno baguje. Gore je Xorgus sa source kodom, pa ako bi neko bio ljubazan da pogleda sta nije u redu. Pomagajte!

Svamenzi
16.2.2007, 10:17
Ko da je vazno sto je uzeo neciji kod;)
Njegov problem, a ako hoces da pravis 3d igru uzmi 3g game studio
(nekih 40 mb) i cepaj:D . A ako hoces u c++ ti radi:) !

Nemesis
16.2.2007, 13:06
Koliko sam imao prilike da vidim ti si samo poslao main.cpp a problem je verovatno u onom reaper.dll-u (ili kako se već zove). Kako da ti pomognemo oko greške ako ne pošalješ source?

Andross
16.2.2007, 21:08
Download Link ( http://d.turboupload.com/d/1533894/Reaper.rar.html)

Link ka sourceu Reaper Enginea.

Andross
3.3.2007, 13:40
Ispravljam engine i cim napisem SpriteManager klasu nastavljam sa radom na igri.

Andross
11.3.2007, 20:49
// ------------------------------------------------------------
// C++ Source: SpriteManager.cpp
// Author: Filip Zemljak
// ------------------------------------------------------------

// ------------------------------------------------------------
// Include Files
// ------------------------------------------------------------
#include "SpriteManager.h"

// ------------------------------------------------------------
// Namespace DarkReaper
// ------------------------------------------------------------
namespace DarkReaper
{

// ------------------------------------------------------------
// Implementatiob
// ------------------------------------------------------------
REAPER_IE SpriteManager::SpriteManager(Rint ns)
{
// Reserve The ns Sprites
mSprites.reserve(ns);
}

REAPER_IE SpriteManager::~SpriteManager()
{
// Cleanup The Sprites
vector<Sprite*>::iterator siSprite;
for(siSprite = mSprites.begin(); siSprite != mSprites.end(); siSprite++)
{
delete (*siSprite);
mSprites.erase(siSprite);
siSprite--;
}
}

REAPER_IE Rvoid SpriteManager::CheckSpriteCollision(Sprite* sprite)
{
// Check The Sprite Collision
vector<Sprite*>::iterator siSprite;
for(siSprite = mSprites.begin(); siSprite != mSprites.end(); siSprite++)
{
// If Test Sprite Is Equal To Iterator Sprite Continue The Loop
if(sprite == (*siSprite))
{
continue;
}

// If Iterator Sprite Is Not Solid Continue The Loop
if((*siSprite)->GetSolid() == false)
{
continue;
}

if(sprite->CheckPPCollision((*siSprite)) == true)
{
SpriteCollision((*siSprite), sprite);
}
}
}

REAPER_IE Rvoid SpriteManager::AddSprite(Sprite* sprite)
{
// Add A Sprite To The Sprite Vector
if(sprite != NULL)
{
// See For Existing Sprites
if(mSprites.size() > 0)
{
// Find A Plase To Put The Sprite By Its Z
vector<Sprite*>::iterator siSprite;
for(siSprite = mSprites.begin(); siSprite != mSprites.end(); siSprite++)
{
if(sprite->GetZ() < (*siSprite)->GetZ())
{
mSprites.insert(siSprite, sprite);
return;
}
}
}

// Sprite's Z Is The Highest So Its Last
mSprites.push_back(sprite);
}
}

Andross
11.3.2007, 20:49
Nastavak:

REAPER_IE Rvoid SpriteManager::UpdateSprites()
{
// Update The Sprites
vector<Sprite*>::iterator siSprite;
for(siSprite = mSprites.begin(); siSprite != mSprites.end(); siSprite++)
{
// See If It Is Time To Kill The Sprite
if((*siSprite)->Update() == true)
{
delete (*siSprite);
mSprites.erase(siSprite);
siSprite--;
continue;
}

// Handle The Events
(*siSprite)->HandleEvent();

// If Iterator Sprite Is Solid Check The Collision
if((*siSprite)->GetSolid() == true)
{
CheckSpriteCollision(*siSprite);
}
}
}

REAPER_IE Rvoid SpriteManager::RenderSprites()
{
// Render The Sprites
vector<Sprite*>::iterator siSprite;
for(siSprite = mSprites.begin(); siSprite != mSprites.end(); siSprite++)
{
(*siSprite)->Render();
}
}

// ------------------------------------------------------------
// End Of Namespace DarkReaper
// ------------------------------------------------------------
}

Andross
11.3.2007, 20:51
Kod Xorgusa:

#include <DarkReaper.h>
using namespace DarkReaper;

#define ID_PLAYER 0
#define ID_PBULLET 1

SpriteManager* sm = NULL;

class Player : public Sprite
{
public:
Player(Rchar* path, Rchar* iname, Rint id, Rbool solid, Rint ba);
Rvoid AddBullet()
{
Sprite* bullet = new Sprite("Data/gfx", "PBullet.ri", ID_PBULLET, true, RBA_DIE);
bullet->SetXY(GetX() + 14, GetY() - 16);
bullet->SetYVel(-2);
bullet->SetBounds(0, 0, 640, 480);
if(sm != NULL)
{
sm->AddSprite(bullet);
}
}
Rvoid HandleEvent()
{
if(GetKeys()[RK_LEFT])
{
AddX(-2.2);
}

if(GetKeys()[RK_RIGHT])
{
AddX(2.2);
}

if(GetKeys()[RK_SPACE] && mShot == false)
{
xyz++;
if(xyz > 6)
{
AddBullet();
mShot = true;
xyz = 0;
}
}

if(!GetKeys()[RK_SPACE])
{
mShot = false;
}
}
private:
Rbool mShot;
Rint xyz;
};

Player::Player(Rchar* path, Rchar* iname, Rint id, Rbool solid, Rint ba):
Sprite(path, iname, id, solid, ba)
{
mShot = false;
xyz = 0;
}

DarkReaperCore* core = NULL;
Player* player = NULL;
Music* music = NULL;

int main(int argc, char* argv[])
{
core = new DarkReaperCore(640, 480, 32, "Xorgus", true);
player = new Player("Data/gfx", "Player.ri", ID_PLAYER, true, RBA_STOP);
player->SetXY(288, 448);
player->SetBounds(0, 0, 640, 480);
sm = new SpriteManager(50);
sm->AddSprite(player);
music = new Music("Data/sfx/mooncraft.xm");
music->Play(true);
while(core->Run())
{
core->FillBackground(255, 100, 255);
sm->UpdateSprites();
sm->RenderSprites();
core->Refresh();
}
delete music;
delete sm;
delete core;
return 0;
}

Andross
11.3.2007, 20:54
Prvi kod iz dva dela je implementacija SpriteManager klase.Posle toga vidite kod Xorgusa.Problem se javlja u pucanju (ispaljivanju metkova).Kada se ispuca odredjena kolicina metkova program pukne.Problem je u SpriteManager klasi (ako u konstruktoru rezervisem 1 sprajt odma puca po ispaljivanju) i ja nemam predstavu zasto je tako.Da li neko zna u cemu je problem?Evo i linka ka Xorgusu (exe, bitmape i dll) pa vi vidite sto nece.
Download Link (http://d.turboupload.com/d/1599351/Xorgus.rar.html)

mirk
11.3.2007, 22:23
Kad pokrenem traži mi SDL.dll. Dobro to pronađem, a onda mi traži SDL_image.dll. E to nemogu pronaći pa daj link gde da nađem SDL_image.dll.

Andross
12.3.2007, 10:23
Imas na prethodnoj strani link ka svim 3rd party dll-ovima potrebnim za DarkReaper u rar arhivi.

Andross
4.6.2007, 20:59
Hell it's about time! :D

Evo posto je C++ | SDL varijanta skroz pukla, ja sam je batalio i preso na nesto bolje. Sada poceo sam da pisem engine u C# pomocu XNA GS-a i uradio sam osnovni deo (ima jos toga da se radi), koji je prilicno funkcionalan. Sada krenuo sam da pisem Xorgusa i uradio sam samo brod da se krece i ispaljuje nenormalno puno metkova :)
To je za sada jer zelim da vidim na koliko ce kompova raditi.
Kod mene i EclipsE-a 100% radi (nisam kod njega proveravao ali garantujem).

Sada, arhiva je teska 2.93 MB!
Zasto toliko pitate se. Pa Xorgus ceo zajedno sa engineom je 64 KB, a ostalo je XNA FX Redist i DX Redist. Stavio sam verzije koje dolaze uz XNA GS, tako da bi trebalo da radi.

E da treba da imate XP SP2, .NET 1.1 i 2.0 (ili samo jedan nisam siguran :icon_scra), i graficku kartu sa sejderima 1.1 (XNA se zasniva na sejderima, samo nisam siguran da mu za osnovni 2D treba sejder podrska grafickih karata).
To bi bilo to. Javljajte dal radi!

Download Link (http://d.turboupload.com/d/1848104/Xorgus.rar.html)

/edit
Evo sad mi reko EclipsE da kod njega radi!

EclipsE
4.6.2007, 21:07
radi...

3dM@niak
4.6.2007, 21:13
nemoj da stavljas XNA i DX redist u istu arhivu sa programom... to eventualno odvojeno raruj... :) mislim, skinucu ja i ovo, nije problem 2 mb skinuti, nego inace, ako neko ima to, cim mu je da skida OPET :D ;) Sad cu ti javim utiske :) ;)


Edit: pogledo sam :)
- Nazj :) kip vrkin :) -

Andross
4.6.2007, 22:15
Super i kod tebe radi :)
Najjaci trip je senka broda :)

Andross
5.6.2007, 14:48
Desio mi se zesci trip! Odjednom su opale performanse i sada kao da secka! Ja sam pomislio da je do Enginea ali vidim sada i stara verzija secka! :paranoia:
Sta nije u redu???

aljoshaaa
5.6.2007, 19:17
clear the registry .. mozda pomogne ..

Andross
5.6.2007, 21:58
Ne pomaze. Pokusacu sa reinstalacijom framework-a, i da vidim jel ima virusa.
Zamisli ovo, igra antivirus: cim performanse opadnu virus je tu :D

nika100
6.6.2007, 23:53
Zesce ce ovo da izgleda al' optimizuj to malo

Andross
16.7.2007, 0:53
Da ne bude da nista ne radim evo Xorgusa u trecoj verziji :D
Ovog puta je radjen u C++ | OpenGL kombinaciji i veoma sam zadovoljan (kada bih znao jos i PP koliziju da odradim:qliranje:)
Evo linka i kontrole su na strelice (samo vozite brodica)
Xorgus Download Link (http://d.turboupload.com/d/1941537/Xorgus.rar.html)

P.S. Font je pozajmljen od NeHe-a jer mi se cinio najlepsim.
P.P.S Kod sam pisao ja da ne bude zabune! (A OGL ucio od NeHe-a + iskustvo tokom GameDev-a (SDL, XNA...))

PeTkO
16.7.2007, 9:23
Meni nece da pokrene .exe.Odpakovao sam arhivu, i kad pokrenem .exe fajl kaze mi sledecu gresku:"putanja do Xorgus.exe...This application has failed to start because the application configuration is incorrect.Reinstalling tge application may fix this problem."Sta mu je?

mirk
16.7.2007, 11:09
I meni se događa isto ko i PeTkU. Kad sam sam ga htio otvoriti sa debbugerom, isto odbija ga otvoriti.

nika100
16.7.2007, 11:41
Radi!
A kada ces da napravis da moze da se puca?

Andross
16.7.2007, 12:16
E taj trip me iebe. Negde radi negde ne radi. Da nije to do Visual Studia 2005?
Aj pokusacu sa drugim kompajlerom pa cemo videti!

Andross
16.7.2007, 12:39
Xorgus Download Link (http://d.turboupload.com/d/1943143/Xorgus.rar.html)

Sad bi trebalo da radi (Dev-C++ varijanta).

PeTkO
16.7.2007, 12:58
Evo, sad mi radi.U sustini dobro si ga odradeo, samo brodic se mnogo brzo pomera.Znaci smanji brzinu brodica i bice dobro

Andross
16.7.2007, 16:20
Hehe, brzina brodica je 4 pa na koliko da ga smanjim (mogu i decimalni)?

EclipsE
16.7.2007, 17:28
position = velocity * timePassedFromLastFrame
:)
i isto ce raditi na bilo kom kompu....

nika100
16.7.2007, 17:42
Evo jednog malog saveta:
Da li mozes da stavis da igra bude u fullscreenu ili da kada se klikne maximize da preko cele povrsine ide brod, mnogo bi bolje izgledalo... Ili jednostavno uzmi i iskljuci maximize dugme. Inace kada da ocekujemo sledecu verziju?

Andross
16.7.2007, 18:45
Fullscreen je na F4. I iskljucicu prokleti maximize!

/ edit: Znam za to nego me je nesto tu stalno zezalo tako da sam to izbacio, ali cu napisati ponovo
@nika100: Sledecu verziju ce veoma brzo

Andross
18.7.2007, 13:23
Xorgus Download Link (http://d.turboupload.com/d/1946796/Xorgus.rar.html)

Kontrole:
Kretanje - Strelice
Pucanje - Space
Toggle FullScreen - F4

Josh uvek nema neprijatelja ali idu uskoro!

/Edit
Sada bi trebalo da na svim konfiguracijama radi istom brzinom.
I da minimize i maximize su iskljuceni!

nika100
18.7.2007, 15:03
Imas jedan bug:
Kada ispalis 4 metkova program pukne...
Inace ovako je dobro.

Stevvan
18.7.2007, 15:30
Cudno. Meni igra radi sasvim stabilno.

Andross
18.7.2007, 15:31
WTF? Kod mene mozes da ispaljujes kolko ocesh metkova i program ne puca!!!
E ljudi SpriteManager koristi vector<Sprite*> kao container za ostale sprajtove, i dinamicki se prosiruje. Jel postoji neki drugi nacin?

/edit Mislim da znam kako to da ispravim...

nika100
18.7.2007, 15:39
E sad sam video foru... Moras neprastano da se kreces kad ispaljujes metkove, jer cim stanes odma' pukne program.
EDIT:
Pazite ovaj trip...
Stavio sam compatibility na Win95 i radi normalono...

Andross
18.7.2007, 16:30
Vidi stvarno! Koji trip! Onda cu moradi da redistribuiram Xorgusa u Complability modu! :D
Mada mi se ta opcija ne svidja! Jel ima neka biblioteka za dinamicke nizove. Tj. napravim niz od 5 sprajtova i posle mogu da ga prosirujem???

EclipsE
18.7.2007, 16:48
Najbolje, napravi neki niz recimo Bullets[100] i svi su ti null... kad neki napravish, idesh kroz sve

for (int i = 0; i < 100; i++)
{
if (Bullets[i] == null)
{
napravish nov metak;
break; //nisam siguran za ovo.. ili je beshe continue; ...
}
}

kad ih renderujesh, jednostavno idesh kroz svaki, ako nije null, render... i koja je mogucnost da korisnik ispali 100 metkova? mala... a kad god hocesh da unistish neki, stavish ga na null

nika100
18.7.2007, 20:39
Kad sam pravio onu Smiley Attack igru stavio sam da ako smajli nije na formi nek se izbrise.
NPR:
Imam niz koji ima samo deset clanova.
U tom nizu ima x i y koordinata svakog smajlija, tako da se mogu pokazati samo 10 smajlija. E sada kada je x nekog smajlija u tom nizu veci od x forme (u tvom slucaju se gleda y jer metak ide na gore), stavlja mu kao sto EclipsE rece vrednost null. Onda ide for petlja od 1 do 10 i proverava koja je vrednost null i kada nadje stavlja x i y tog clana na pocetak forme kako bi opet isao do kraja forme. Znaci kad ispalis 10 metkova pogledas u nizu koji je metak van forme i njegove vrednosti stavljas na null. E sada kada ispalis metak posle ispaljenih 10 on proverava kroz petlju koji je null i stavlja x koordinatu na mesto broda a y na pocetak forme.

EclipsE
18.7.2007, 20:51
Ne mora kad se ispali 10 metkova, moze bilo kad, npr. posle pomeranja metka.

nika100
18.7.2007, 21:18
Naravno da moze, samo sam 10 dao kao primer...
U mojoj igrici sam koristio 1000.

nika100
19.7.2007, 1:11
E pa ja tek sad provalio da ja i EclipsE smo pricali istu stvar...
Dzabe sam pisao :D:D:D

Andross
19.7.2007, 1:15
Al, u fazonu ja imam SpriteManager koji je za sve sprajtove!
Meni je zbog toga jer mi treba sa sve sprajtove a ne za metkove (inace to je klasa u takozvanom engineu).

EclipsE
19.7.2007, 1:28
Pa lose si to uradio... brishi taj sprite manager :)

ne, znaci mozesh i sprite manager da napravish u tom fazonu... kad bi nam dao kod mogli bi da ti pomognemo :D
znaci isti fazon, napravish niz od 100 elemenata, i radish po ovom fazonu koji smo ti rekli, sad, ako su svi elementi popunjeni, svih 100 komada, napravish niz od 1000 komada i prebacish sve elemente u taj niz... mada izgleda malo suludo :)
ok, postoji josh jedna fora koju bi mogao, kad pravish spritemanager, prosledish jedan broj koji je da oznaci maksimalni broj sprajtova i po njemu kreirash niz i svima dodash null i ... razumeo si

nika100
19.7.2007, 1:36
Jel' izlazi skorije nova verzija?

Andross
19.7.2007, 13:03
Kad resim taj problem ce da izadje :)

/edit
@EclipsE: videcu koliko to zauzima memorije :)

Andross
19.7.2007, 13:57
Xorgus Download Link (http://d.turboupload.com/d/1949059/Xorgus.rar.html)

Nije dodato nista novo samo je (barem kod mene) poboljsana stabilnost...

nika100
19.7.2007, 14:38
E, opet imas isti bug (puca program kod odredjenog broja ispaljenih metkova) i sada imas jos jedan bug: Neki metkovi se odjednom stvore na nekom mestu, a neki nestanu cim ih ispalis.
EDIT:
Evo slikao sam ti.
I provalio sam da na svakih osam metkova jedan tako ode do nulte X koordinate.
I mislim da opet puca zato sto je niz mali... Probaj da stavis bar na 100.

EclipsE
19.7.2007, 16:25
Kad resim taj problem ce da izadje :)

/edit
@EclipsE: videcu koliko to zauzima memorije :)

u tome i jeste fora, ne zauzima! to sam bas citao na netu, ako je nesto null, nema cak ni adresu! Mada ako hocesh da proverish, napisi:

int x;
cout<<&x;

ja mislim da bi trebalo da da 0... valjda :confused:

EclipsE
19.7.2007, 18:08
Ne vraca 0... ok, idemo ovako.

imash recimo niz od 50 elemenata... kad hocesh da dodash josh jedan a nemash vise prostora, napravish jedan privremen niz od 50 elemenata, i sve elemente prebacish u taj niz, onda ovaj prosli niz povecash za 50 (tj. napravish nov od 100, a ove stare vratish u prvih 50)...

Andross
19.7.2007, 23:14
Uradio sam tako!
Evo u attachmentu novi Xorgus pa javljajte jel radi! :D

EclipsE
19.7.2007, 23:23
naravno...... da ne radi :(

Andross
20.7.2007, 14:31
Well, vratio sam se na VS 2005 i iso u debug mod i povato sam dosta memory bagova. Sada bi trebalo da radi, a i .exe je malo vise nego duplo manji. Jel radi sada?

kish
20.7.2007, 14:36
Wooo yeah! "Error executing program!" :D

mirk
20.7.2007, 15:00
Wooo yeah! "Error executing program!" :D

Također.

fingerprint
20.7.2007, 15:16
Imam ideju : zasto ne probas kod sebe, umesto da stalno posujes verzije koje ne rade...?

Andross
20.7.2007, 15:23
Pa mozda zato sto kod mene radi...

fingerprint
20.7.2007, 16:03
Onda to znaci da MOZDA nije problem u tvom kodu.

nika100
20.7.2007, 16:36
Kod mene ova radi odlicno...
Imam ideju, ali je malo teze realizovati:
Sto ne napravis jednu verziju u VS2005 a jednu u DevC++?

EclipsE
20.7.2007, 16:46
http://img162.imageshack.us/img162/3726/lolee7.th.png (http://img162.imageshack.us/my.php?image=lolee7.png)

:Freddy:

Andross
20.7.2007, 18:52
@nika100: You gave me an idea mortal... :D
Sad cu uradim verziju u Dev-C++, pa ako svima radi...
VS 2005->Kodiranje i debagovanje
Dev-C++->Kompajliranje executabile-a za javnost :D

fingerprint
20.7.2007, 19:06
Ajd, hocu i ja da vidim radnu verziju... ovako se osecam diskriminisano :D

Andross
20.7.2007, 19:09
Evo i Dev-C++ verzije! Javljajte dal ova radi!

EclipsE
20.7.2007, 19:13
try
{
shell(Xorgus.exe);
}


sve radi ok :D

Andross
23.7.2007, 18:27
Cool radi!
Sada ovo vam je isto spolja, al' drukcije iznutra. Videcete zasto...
Jel radi ovako?

EclipsE
23.7.2007, 20:24
Sad imash HellGame.dll :)
radi ok

nika100
23.7.2007, 21:58
super radi ovako , al' fullscreen ne radi.

Andross
23.7.2007, 22:34
Ne radi FullScreen? Vidi stvarno! Sad cu to da ispravim!!!

Andross
26.7.2007, 2:35
Download Link (http://d.turboupload.com/d/1954585/Xorgus.rar.html)
Pa vi pisite utiske i jel radi. Evo Pattone prvo kod pa sve ostalo.

EclipsE
26.7.2007, 2:56
radi.... ae, samo tako! :D

nika100
27.7.2007, 3:06
Super!
+rep od mene.
Da li ce da ima jos verzija?
EDIT:
U kom si IDEu radio?
DevC++, C++ 2005, C++ 6.0, ili neki drugi?
2nd EDIT (:D):
Evo ti par ideja ako izlazi sledeca verzija:
Kada pobedis protivnika da ti pise za koliko si ga sekundi pobedio i to onda upisujes u hiscore tabelu (ili bi mogao naprimer da stavis kao racunicu za hiscore odnos tvoj helt prema vremenu).
Onda treba da stavis da te pita da li hoces jos jednu partiju.
Da stavis neku sliku kao pozadinu.
I mozda bi mogao da stavis malo inteligentijeg neprijatelja, npr. ako si levo od njega ide levo, ako si desno ide desno, ako pripucas da se skloni malo levo ili malo desno ali onako sporije da bi ipak mogao da ga pogodis...
I to bi bilo to.

MilanGM
27.7.2007, 7:07
Hehe, kad ste vec kod tog zanra, probajte ovu igricu

(27kb) http://stuff.ubersite.com/1081930531667215502/1/plane.exe

Rekord mog burazera je 62 sekunde!!

Andross
27.7.2007, 16:35
@nika100: Radjeno je u Dev-C++, sa povremenim izletima u VS 2005 kada se nesto baguje da bi se debagovalo :)
Pa bice sledece verzije, trenutno radim na HellGame-u, engineu koji pokrece Xorgusa, pa ce biti kasnije. Radim na particle sistemu i tu cu se malo vise pomuciti, znas onaj particle kada ubijes belog duha pa kao pljusti krv? E taj sada radim, ali za vartu, eksploziju ce trebati malko vise vremena. Uskoro pravim i Background i Scrolling Background, pa ce biti tek kasnije.

nika100
27.7.2007, 17:32
Ta igrica ima i u GOM playeru gada ides na About ba dva puta na logo....

nika100
15.8.2007, 1:08
I, kako napreduje projekat?
Nije valjda da si odustao?

Andross
17.8.2007, 14:48
Paaaaa....
Formatirao mi se hard disk i nema nista od ovoga :(

Salim se naravno, bio sam na moru 10 dana tako da nista nisam mogao da radim. Upravo sam se baio na posao i videcete rezultate uskoro.

Andross
23.8.2007, 22:16
Pa kao sto sam rekao formatirao mi se hard disk i nema nista od ovog posla :)
Jedno veliko hvala Marko_L-u na saosecanju u vidu pozitivne reputacije na ovu malu shalu (na koju se vecina vadi kada nema nista od projekta :)).
Pa zasto ovoliko cekanje? (6 dana).
Pa u pitanju su duhovi...
Ozbiljno, stvari su posle naopako i mrzelo me je da se rvem sa C++-om i pomahnitaloscu moje igre. Ova verzija je odradjena u pythonu koristeci pygame za svega pola sata, ako ne i manje.

Sto u Pythonu?
Pa prvi razlog su ova pola sata.
Drugi su duhovi...
Verovatno se pitate kakvi sada duhovi. Pa objasnite bacakanje partikla po ekranu iako nije pozvan update() niti bilo kakav metod za menjanje pozicije.
Samo pozivate render (koji sve sto radi je da iscrta partikl na ekran), a vas partikl mahnito vitla po vasem ekranu.
Pa smucilo mi se i preso sam na python :)

Pred vama stoje tri linka.
1-vi vodi ka Xorgusu.
2-gi vodi ka dll-ovima potrebnim za rad. Ti dll-ovi su SDL, SDL_image, SDL_ttf, SDL_mixer, smpeg. (verzije 1.2.7.0, 1.2.3.0, 2.0.6.0, 1.2.5.0, ne zna se, iduci redom) Tako da ne morate ovo da skidate ako vec imate.
3-ci vodi ka python25 dll-u, naravno ako vec imate ne treba da skidate.

Xorgus Download Link (http://d.turboupload.com/d/1983168/Xorgus.zip.html)
SDL Dependencies Download (http://d.turboupload.com/d/1983046/SDL_Dependencies.zip.html)
Python25 DLL Download (http://rapidshare.com/files/45336385/python25.rar.html)

E da par malih napomena:
1. Igra se pokrece na run_game.exe
2. Sva obavestenja se ispisuju u konzoli (za sada).
3. Neprijatelji prolaze kroz vas jer nisam jos namestio koliziju.
4. Oni imaju po 2 helta.
5. Vi imate 6 helti.
6. Po vasem unistenju poziva se SystemExit (za sada).

To je to od mene ljudi, pisite utiske...

Andross
25.8.2007, 16:31
Evo ga "mali" update:

Xorgus v0.1a Download Link (http://d.turboupload.com/d/1987237/Xorgus_v0.1a.zip.html)

Ajde nika100 ocekujem komentare :)

Sta je dodato u "malom" updateu pise tu negde... ;)

Dodata je muzika, background, kolizija sa metkovima, score i accuracy natpisi...

nika100
25.8.2007, 17:56
Igra ti je super!
Samo, trebao bi da malo smanjis broj neprijatelja, jer nema sanse sve da ih ubijes... I trebao bi da stavis neke sitne tackice koje predstavljaju zvezde i da se one pomeraju...

Andross
26.8.2007, 13:06
Da treba da nateram pozadinu da se krece.
Sada samo cekam level dizajn i krecem u akciju!

3dM@niak
26.8.2007, 13:41
kkao se ovo instalira? skinem ovaj zadnji rar... i sta onda? ima unutra neki rar i nesto... sta da radim sa tim? skinuo sam i python dllove, i stavio prvo u folder sa igrom, pa u system32, i opet ne radi...?

Aksic Srdjan
26.8.2007, 13:47
Nesmes da stavis u system32... nego imas onaj rar sa dll-ovima, i jos jedan rar.. e to sve stavi u odpakovani folder igre. Onaj "library" rar ne diraš.

Andross
26.8.2007, 20:32
Skines Xorgusa v0.1a, skines SDL Dependencies i turis u sys32, skines python25 DLL i turis u folder igre i pokrenes run_game.exe i to je to.

Btw. uradio sam scrolling background :qliranje:

nika100
26.8.2007, 22:46
Ajde postavi da vidimo kako izgleda.

Andross
27.8.2007, 12:05
Evo vam patch u prilogu.
Samo overwrite-ujte .exe i ubacite ova dva .pyc fajla u library.zip (overwrite ako zip pita, rar automatski overwrite-uje). :)

nika100
27.8.2007, 20:10
Dobro izgleda....
Ako imas 6 helta, iscrtaj negde u uglu sest malih tvojih brodica, pa kada te pogode po jedan nestaje, kada ti sve skinu onda stavi dialog "Da li zelite novu partiju?", a ne odmah da izlazi.
I stavi neke powerupove, tipa extra life, atomic bomb i tako to.

Andross
27.8.2007, 20:40
Znam znam, sve ce to da bidne.
Trenutno razvijam level editor tako da svu moju paznju trenutno fokusiram na to.

Andross
1.9.2007, 22:00
Evo da se javim uradio sam level editor 99,99%
Jedino sto je ostalo je da se poubacuju novi objekti kada ih budem smislio :)
Bice uskoro nesto ;)

Andross
7.9.2007, 15:49
E da se javim :)
Zbog uvodjenja level editora, pisanja koda Xorgusa zbrda zdola, krenuo sam Xorgusa, da pisem od nule (au po koji put :D).
Za sada je uradjena pozadina koja skroluje, glavni junak i pucanje, na mnogo bolji i pametniji nacin. Menadzing objekata je znatno olaksan i krecem da pravim klasu za game level, tako da ce biti load i save game i ostale dzidza bidze. Uskoro (sve zavisi od skole) cu postaviti novu verziju, a mozda posle distribuiram i level editor zajedno sa igrom tako da korisnici mogu da prave mape :) Sam level editor nije nista posebno ali sluzi svrsi...
Pozdrav!

Marko_L
7.9.2007, 23:59
Zbog uvodjenja level editora, pisanja koda Xorgusa zbrda zdola, krenuo sam Xorgusa, da pisem od nule (au po koji put ).
Ma nemoj, kriviš kod. Što lepo ne kažeš da ti se formatirao hard disk :)

Andross
8.9.2007, 14:19
E uvatili ste me formatirao mi se hard :D
Shala mala. Ne krivim ja kod u celosti on je jedan od cinioca :)
Nije bilo nesto puno koda napisano (mozda oko 500 linija) i osetio sam da bi bilo lakse da krenem ispocetka "boljim" putem, nego da nadogradjujem na vec postojeci kod. (koji sam mudrac :dedica:).

Andross
7.3.2008, 22:26
Posle dosta duzeg vremena krenuo sam opet da radim na ovom projektu.
Prosli kod je koristio pygame koji je ispao previse slab za rezoluciju 800x600, tako da sam bio privremeno odustao :(

U medjuvremenu krenuo sam da ucim rabbyt - brza biblioteku za rendering koja koristi OpenGL. Dizajn igre je totalno drugaciji i nameravam da ovo isteram do kraja :)

Inace ovo je sto sam do sada uradio i postavljam ga cisto da vidim kako kod vas funkcionise i da vidim da li ima bagova koji su meni promakli :opanachke
Dakle od kontrola se koriste strelice za kretanje i levi shift za pucanje (ranije je bio space, ali postoji bag u pyglet biblioteci tako da se ne registruje Space ako su npr. pritisnuti strelica na levo i gore u isto vreme).

Male napasti su LesserSuicider-i kojima je namera da se ubiju (ako ubiju vas pritom jos bolje :D). Nemaju nesto preterano pametan AI: malo lutaju svemirom i ako vas ugledaju jure na vas dok im ne pobegnete dovoljno. Nista pametno kao sto rekoh, ali je radjeno po principu FSM-a, sto je dobro za buducnost :kreza:

Inace one kvazi zvezde sluze samo za orijentaciju u prostoru i kasnije ce biti nesto drugo u igri. E da, male napasti ne mozete ubiti niti one mogu vas posto nisam implementirao koliziju (one "umru" pri dodiru sa vama al' to je ako je distanca izmedju vas manja od 16 :)).


Download link je: Xorgus 0.1 (http://www.turboupload.com/download/qwFQOeJsyzr8/Xorgus.rar)

I Python25 DLL treba mada verujem da ga svi imate zahvaljujuci Stevvanu, al ako neko nema mozega skinuti ovde: Python25 DLL (http://www.turboupload.com/download/7F86bMyxa6JP/python25.rar)

3dM@niak
8.3.2008, 22:42
Go go androsse :D napredujes :) planiraj da za igru uradish i editor nekog tipa, jako je bitno kasnije za game-dev, zato i mislim, zbog vezbe. Tipa da mogu igraci da prave custom letelice (tipa custom sprajt + namesta se behavior od izabranih, i svi parametri koje imas, speed, health, armor, i sta-vec..) i da prave mape i tako to... dosta ce ti to biti bitno kasnije kad budes igre radio.... :)
pozz :)

Andross
9.3.2008, 20:29
E hvala na podrsci :)
Radicu level editor u skorije vreme ali prvo moram da ispeglam samu igru.

Dodao sam koliziju tj. sada koristim circle-circle koliziju jer daje najbolje rezultate (objekti u igri se dosta rotiraju).
Optimizovao sam nesto malo igru: ako je neki objekat van ekrana ne renderuje se, a ne updateuje se ako je van ekrana + 100 pixela sa svih strana (mada ovo sa updateom nece vaziti za bosove jer ce jedino oni pored junaka i lasera ostati na ekranu :))

Kada budem jos malo ispolirao igru i budem dodao vise detalja postavicu nekakvu alphu pa da se igrate :D

Pozz.

Andross
27.4.2008, 18:58
Uh ja vise ne znam sta radim sa ovim cudom. :)
Ali stvarno :D

Vratio sam se C++-u i ovo sada radim uz pomoc OpenGL-a.
Sada potrebno mi je da znam sta mislite o ovome. Jer suvise nagnut pogled (tj. zarotiran) ili je taman? Na strelice se krece na space puca.

Download Link:
Xorgus (http://www.turboupload.com/download/fjU7wT1gV3ht/Xorgus.rar)

PeTkO
27.4.2008, 19:35
Skinuo i evo komentara:

1. One zvezdice toliko brzo prolecu pa mi se cini da se krecem warp pogonom!
2. Brodic se nenormalno brzo pokrece
3. Prilikom ispaljivanja hitaca, trag metka se ne gubi, vec ostaje na ekranu...

To bi bilo to :)

rudar
29.4.2008, 0:42
Samo josh jednom nemoj sve fajlovi staviti u folder pa tek onda rarovat i dacju ti crvenu re.. no wait .. :D

Ne znam shta da kazem ANDROSS, ovo je stvarno napredak :). Samo: svaka chast and keep up the good work!

Shto se tiche problema koje je petko pomenuo, nijedan nemam sem to shto se brod krecje malo brzo lijevo desno :)

Jednostavno njegova brzina pud naprijed nije proporcionalna sa "lijevo-desno".. I da, ubrzaj ove projektile krecju se mozda duplo brze nego brod, treba da lete, brishu :)..

Svaka chast za ovo 3D-like skretanje..!

Ne obracjaj paznju na ove zamjerke koje sam naveo, to su samo finese za koje treba 17.23 sekundi posla ;)

Pozz, i samo tako nastavi!

Andross
29.4.2008, 10:46
Da, da znam. Ogranicicu Update Rate na 30 UPS (update per second :kreza:). Inace sve to jeste u 3D svetu :) Ako nadjem nekoga da radi modele bice modeli ako ne onda texture na quad...
Inace prvo ja da uradim sve ovo kako treba pa onda grafika...

/edit
Inace imam nesto drugo u planu tako da ce Xorgus malko pricekati...