Prikaži potpunu verziju : Legalni ESET
Jel ima neko iskustva sa kupovinom ESET proizvoda?
Ono sto vidim je da ne moze da se kupi onlie, kao sto radi sav normalan svet, jel si redirektovan na nekog ovde domaceg distributera, gde se popunjava neka online forma, sa gomilom licnih podataka. A sajt kao sa pocetka ovog milenijuma.
Veorvatno sam razmazen, sto sam ocekivao da mogu samo da popunim informacije iz moje internet kartice i zavrsim posao.
Sve u svemu, jel neko kupovao ESET prozivode ovde, i koji je najbezbolniji nacin? Poslednja svar sto mi treba je da idem do poslovnice licno (ako je i imaju i gde) ili da upracujem pare na neki ziro racun (kao da sam se vratio u kameno doba). Ali ako mora, mora...
Imaš na EBay-u prodavaca koliko hoćeš, i za dosta manje para. I slažem se, onaj regionalni ESET sajt je bruka i sramota.
Jel licenca tako kupljena sa strane funkcionise kako treba ovde u Srbiji. Tj. nema nekih regionalnih "lockova"?
Vidim da je i neki Extreme takodje reseller ovde. Jel ima neko iskustvo sa kupovinom softvera od njih?
Imaš u Emmi-ju Eset. To ti treba za privatnu ili poslovnu upotrebu?
Privatnu.
Za sad sto sam nasao:
Emmi, WinWin, kao i NORT (distributer za ovu regiju sa ocajnim web sajtom) nude samo jednogodisnje licence. Nova ili obnova.
Obnova je nesto jeftinija, ali skuplja od kupovine licence na vise godina (gde 2. i 3. godina idu upola cene), koja se inace vidi kao opcija u inostranim cenovnicima.
Niko od ovih nasih ne nudi takve license.
Jedino sam nasao u cenovniku kod Extreme-a mogucnost kupvine odmah na do 3 godine, sto mi je veoma cudno (jel je isti reseller sa Nort).
Ako je neko kupovao softver od bilo koje od ovih firmi, neka baci neke utiske.
Pa onda i nije bitno gde kupuješ, nađi najjeftiniju ponudu. Može i inostranstvo, račun ti ne treba. Nisam Eset uzimao, ali obično piše u opisu da li je softver zaključan za neku regiju. Možeš i pre kupovine da pitaš to prodavca da bi bio siguran, ali mislim da nećeš imati problema.
Prva i najbitnija stvar - zaboravi na ostale "zvanične distributere". Sve u vezi ESET proizvoda, od obnove pa do tehničke podrške, na teritoriji Srbije ide preko Extreme d.o.o (https://extreme.rs/).
Prvu kupovinu možeš da uradiš direktno kod njih, preko zvaničnog sajta za region (http://www.nod32adria.com/srbija/Home/tabid/2946/Default.aspx) ili u nekoj od lokalnih/online prodavnica. Višegodišnju licence su dostupne samo u Extreme-u, jednogodišnje su dostupne svuda (online, retail itd.) Njihov cenovnik možeš da nađeš ovde (https://extreme.rs/cenovnik/). Ukoliko naručuješ preko regionalnog sajta na navedenu adresu (email ili kućnu) dobićeš profakturu sa žiro računom na koji uplaćuješ novac u dinarskoj protivvrednosti (opet sve ide preko Extreme d.o.o.). Kada dođe vreme za obnovu Extreme na vreme šalje upozorenje za obnovu i po potrebi nove profkature.
E sad, u našim lokalnim/online prodavnicama često mogu da se nađu retail verzije ESET programa, ponekad verziju ili dve starije, koje se prodaju po dosta nižim cenama (ponekad i po 50%). Takve verzije mogu bez problema odmah da se osveže na najnoviju verziju tako da nije bitno gde prvi put kupuješ ESET softver. Traži najbolje i najjeftinije ponude.
Što se softvera tiče za privatne korisnike postoje dva izdanja: klasičan ESET Antivirus i ESET Internet Security (nekadašnji Smart Security). Vlasnici Smart Security licence mogu da nastave da obnavljaju licencu ili jednostavnim besplatnim procesom da konvertuju svoju Smart Security licencu u Internet Security licencu. Uporedni prikaz verzija može da se vidi ovde (http://www.nod32adria.com/srbija/tabid/2947/) (napomena: Smart Security Premium nije isto što i Smart Security). Korisnicima kojima je potreban i frewall preporučujem nabavku ESET Internet security jer dolazi u paketu sa trenutno najboljim firewallom na tržištu (to odgovorno tvrdim kao neko ko ih je sve probao).
Tehničku podršku radi Extreme d.o.o. Nude sve, email podršku, imaju svoj in-house remote assistance sistem i za divno čudo odlično su tehnički potkovani. Support opcija iz samog ESET programa se direktno šalje Extreme podršci tako da sadržaj poruka može bez problema da se piše i na srpskom. Podrška je veoma ažurna i brza. Pre dve godine imao sam kritičan problem sa jednom od verzija ESET-a, kontaktirao podršku (Extreme). Za manje od 24h ESET je izdao patch koji popravlja problem.
Za sva dodatna pitanja najbolje je kontaktirati direktno Extreme podršku (https://extreme.rs/kontakt/).
Hvala Neutrino. Veoma detaljno objasnjeno.
Privatnu.
Znam da je nepotrebno pitanje, ali ipak moram da pitam: Zašto, bre? :eek:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.