PDA

Prikaži potpunu verziju : Stampanje renderovanog materijala


Mrka Kapa
1.12.2006, 17:32
Zanima me kako mogu da dobijem kvalitetnu fotografiju renderovanog materijala (u MAX-u), koja ne izgleda zamuceno, iako posle renderovanja na rachunaru (i sa zoom-om) sve izgleda u redu. Renderovan materijal snimam u .jpg formatu, chesto moram da ga odshtampam ili uradim fotografije, pa ako imate neki predlog za poboljshanje oshtrine samo napred.:)

Highlander
5.12.2006, 22:30
Što veća rezolucija. Bolje da smanjuješ nego da uvećavaš. I da, vodi računa o proporcijama.

Lucic Nemanja
6.12.2006, 22:04
Sve sto je i highlander rekao samo sto netreba da cuvas u jpg vec u bitmap formatu.

Mrka Kapa
6.12.2006, 23:26
Pa, tako neshto je i bilo-velika rezolucija, sat vremena renderovanja, best quality, itd. a na fotografiji 15*20 je mutno....
Ali hvala za sugestije, moracu ipak josh da se pozabavim tutorijalom, ponadah se da je problem u izradi a ne u podeshavanjima:D

kinteC
7.12.2006, 0:38
Pre ce biti da si lose uradio pripremu za stampu. Inace, na cemu stampas? ...Daj malo vise imformacija. Render se inace tretira kao bilo koja slika, ako izgleda ok na monitoru, treba da izgleda ok i u stampi.
Prelistaj malo ovaj deo foruma
http://www.sk.co.yu/forum/showthread.php?t=1752
tu negde se krije odgovor ;)

berserkergang
7.12.2006, 18:00
Stavi Antialiasing filter na Catmull-Rom umesto Area, to daje dosta na ostrini, osim ako to vec nisi uradio..

Mrka Kapa
8.12.2006, 23:07
Ah, josh uvek sam pochetnik u MAX-u, i fotografije radim kod fotografa, a kod kuce imam obican HP pljuckavac. Konkretno, radim projekte u AutoCad-u, uvezem ih u MAX i tu radim materijale i osvetljenje (veoma pochetnichki) i zasad imam samo projekat hotela, jednog apartmana i kafica.4715
4716
Ovako to izgleda posle renderovanja, ali na fotografiji (shto mi je najisplativija varijanta) izgleda mutno.

Mrka Kapa
11.12.2006, 19:59
Zanima me još nešto: kad god uvozim AutoCad fajlove u MAX (bilo kao .3ds ili DWG), obavezno mi MAX proguta neku površinu (stranicu kocke i sl.). Imam ACad 2000, da li je u novijim verzijama to drugačije?

berserkergang
11.12.2006, 20:24
Uvek je problem prebacivanja modela iz CADa i max. To je do principa modelovanja, ja recimo uvek kad prebacim dobijem duple face-ove sto stvara kasnije probleme. Mislim da ne proguta poligone CAD znas sta da radis..Daj materijal objektu i stavi duble face... ne proguta vec flip-ije(okrene im ravni) poligonima . znaci samo probaj da stavis materijal koji se vidi sa obe strane i renderuj. Ili desni klik na objekat=>properties pa iskljuci opciju Backface Cull. Mislim da nije nista poboljsano u drugim verzijama jer to je problem kako lik koji modeluje u CADu modeluje.

Mrka Kapa
11.12.2006, 20:49
Zanimljivo mi je da kod hotela, kada ga uvezem kao .3ds, proguta 3-4 površine, a ako ga uvozim kao DWG sve je u redu, ali je spor. Međutim, sada kod projekta za neku kuću (neuporedivo manju od hotela), bilo kako da ga uvezem, model izgleda strašno, i uopšte mi se ne obrađuje materijalima.