Prikaži potpunu verziju : Vracanje robe prodavcu - pravila/zakon
Zanima me tacno postoji li period vracanja robe pri licnoj kupovini u prodavnici, u smislu da nisam zadovoljan proizvodom, kao sto je to 14 dana kada je online kupovina u pitanju?
Dakle, odem kazem nisam zadovoljan i vrate mi pare. Nekih 7 dana mi je u glavi, ali nisam siguran da li je to zakonski definisano ili nije.
Naravno podrazumeva se da je sacuvana originalna ambalaza i da je proizvod neostecen.
Imam neki problem trenutno, pa da proverim da li je pravo na mojoj strani...
P.S. Ne znam da li je adekvatna lokacija temi, ako nije neka admini premeste.
water wizard
17.2.2016, 15:17
tako je 7 dana kad kupiš u prodavnici
tako je 7 dana kad kupiš u prodavnici
Siguran si da je to po zakonu, posto sam bio na korak da se manem pacifizma u konverzaciji sa prodavcem u WINWIN-u? Evo trenutno mi izlazi osip od nerviranja.
Kad sam dosao, nije ni saslusao zasto vracam tastaturu, samo je rekao NE MOZE, kada sam ja rekao da valjda imam 7 dana da vratim robu i da mi da potvrdu da sam taj dan dolazio da vratim, pogotovu sto istu nisam mogao da pogledam/probam pri kupovini, onda je tek rekao da moze samo reklamacija.
Napisase reklamaciju i nakon 8 dana mi poslase genericku poruku da je proizvod ispravan i da ce mi ga vratiti.
Tastaturu vracam, jer je to neki Logitech-ov eksperiment sa dugmicima koji je potpuno neodgovarajuci za slepo kucanje, jer beze prsti sa tastera i bolji posao bi mi radio kinez od 500rsd, a ne ova od 4k.
water wizard
17.2.2016, 15:27
mislim da je tako čini mi se i da sam na njihovom sajtu video da tako pišu kad odgovaraju na pitanja, probaj da ih kontaktiraš preko telefona da se dogovorite ako ne onda tržišna inspekcija
http://www.winwin.rs/povracaj-robe.html
Posle koliko dana od kupovine se to desilo? I jel si uzeo preko online shopa ili u prodavnici...
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
mislim da je tako čini mi se i da sam na njihovom sajtu video da tako pišu kad odgovaraju na pitanja, probaj da ih kontaktiraš preko telefona da se dogovorite ako ne onda tržišna inspekcija
Ma da pise i na njihovom sajtu oko tih 7 dana, ali pise i na busu Lasta pa ne leti, zanimao me zakon najvise. Veruj mi da bih zbog "neljubaznog" ponasanja tog prodavca (sefa prodaje) najradije to fizicki razresio, pogotovu sto sam pokusao maksimalno korektan da ostanem tokom celog razgovora. Kontam da im nekako u platu/bonuse ubace podsticaj da zavrnu kupce za te povracaje.
@Joca90
Napisah da sam licno kupio u prodavnici, reklamirao 6ti dan (ukljucujuci vikend) samo zato sto nisam mogao ranije da odem.
Meni su u Emmi-u, ciji je vlasnik takodje vlasnik WinWin-a, vratili full refund za RAM memoriju od 5 hiljada. Ne znam zasto, ali nije htela da mi radi na maticnoj. Prodavci nisu bili bas radosni zbog mog vracanja, ali sam dobio novac nazad nakod 2-3 minuta potpisivanja necega. Vratio sam 2-3 dana nakon kupovine, ali sam narucio online. Procitao sam na forumu, sad koliko je tacno, da robu mozes da vratis samo ako porucis online.
Pozovi lokalna drustva za zastitu prava potrosaca, oni treba najbolje to da znaju.
Smradovi. Po zakonu su trebali da ti vrate novac.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
s[C]ream Zombi[E]
19.2.2016, 14:42
da ti ne bih sve ukratko ispisivao, slobodno procitaj sve sto je dijeo ovog linka: http://www.winwin.rs/povracaj-robe.html
nemoj im dozvoliti da se ponasaju kako njima odgovara, vec iskoristi sopstvena zakonski regulisana prava.
ako sam ja uspijeo izac na kraj sa Gigatronom koji je gori od njih po tom pitanju, vijerujem da ces i ti moci.
Kad robu naručite online, imate pravo da vratite proizvod u roku od 15 dana i to bezuslovno, čak ne morate ni da objašnjavate razlog vraćanja.
Zato tehniku uvek kupujte online.
Kad robu naručite online, imate pravo da vratite proizvod u roku od 15 dana i to bezuslovno, čak ne morate ni da objašnjavate razlog vraćanja.
Zato tehniku uvek kupujte online.
Jel postoji neko logicko objasnjenje zasto je to tako uredjeno? Ispada da uopste "uzivo" ne treba kupovati.
Prosto i jednostavno, takva je zakonska regulativa, koja stiti online kupovinu.
DiNDiNBrE
19.2.2016, 20:50
Ja sam sklopio konfu u winwinu pre dve godine i dobio neispravan ram,odneo ceo komp kod njih i pred njima uradio memtest da im dokazem neispravnost. Sutradan su mi poslali drugi ispravan modul na kucnu adresu :opanachke
water wizard
19.2.2016, 20:53
pa bilo je 7 dana sad jedino ako su menjali zakon
DiNDiNBrE
19.2.2016, 21:16
Kada sam kupovao meni rekli dve nedelje. Kupio u radnji,dobio online cene.
E pa ovako, koliko sam ja skapirao zakon ne govori nista o povracaju robe kupljene licno, tako da moze im se po volji.
Medjutim jedan drugi problem, na njihovom sajtu je stajao sledeci teks:
Kada kupac vraća artikal u šop u kome je lično preuzeo i kupio robu, on tada donosi kupljeni artikal i prilaze fiskalni račun. Maloprodaja utvrđuje ispunjavajne uslova za to (provera ispravnosti artikla, ambalaže i roka od 7 dana) i vrši nalog za ispravku ukoliko je u zakonskom roku (uzevsi u obzir i radne i neradne dane). Ukoliko radnik u maloprodaji nije kvalifikovan da utvrdi ispravnost, primljeni artikal se šalje u servis.
I to na linku koji je ovde vec kacen: http://www.winwin.rs/povracaj-robe.html
Taj deo o 7 dana je stajao bar dan nakon sto sam isao da vratim robu. U medjuvremenu tekst je izmenjen i izbaceno je to o 7 dana.
Ja ovaj odlomak imam jer sam slao drugu u porukama, ali evo i google mi izbaci third party sajt sa tekstom kako je to pisalo u celosti:
http://catalog-srbija.com/vise/win-win/procedura-za-povrat-robe-winwin-kupca-u-zakonskom-roku-1241
Kontam ja da su promenili politiku kuce, a zaboravili na sajt, ali ja sam se time vodio mater im ****.
Toliko me ovo sve iznerviralo da mi dodje da kad budem uzimao tastaturu, olomim je lepo o pult i odem kuci.
Jel postoji neko logicko objasnjenje zasto je to tako uredjeno? Ispada da uopste "uzivo" ne treba kupovati.
Srbija i logika? :paranoia:
Srbija i logika? :paranoia:
A pazi ja debil koji sam hteo licno da odem da kupim kako bih mogao uzivo da vidim tastature i kako se ponasaju tasteri pod rukom.
Em im ni jedna nije bila izlozena da moze da se proba (niti su bili voljni da otvore neku), em nemam period za vracanje.
Čisto da prenesem i moje iskustvo sa vraćanjem robe, prošle godine sam u mesec ipo dana kupio i vratio 4 monitora, 2 u tehnomaniji, jedan u WinWin i jedan u Emmi i to sve u prvih 7 dana. Nigde mi nisu pravili problem, jedino sam u Emmi čekao nekih desetak dana za povrat novca baš zbog ovoga ("Ukoliko radnik u maloprodaji nije kvalifikovan da utvrdi ispravnost, primljeni artikal se šalje u servis."), kod ostalih odmah na licu mesta.
Imam LG-led televizor sa garancijom na dve godine koja je istekla u junu.
Problem je sto sam televizor vec nosio u aprilu na ovlascen LG servis gde je utvrdjeno da je ekran otisao ''zamenjen mi je sa ''novim'' koji je otisao danas 4.avgusta a garancija je vec prosla...
E sada kako je ovo moguce da mi televizoru ode dva puta ekran, prvi put 2meseca pre isteka garancije i onda sa zamenjenim ekranom 2meseca posle isteka garancije?!?
Da li mogu da tuzim nekoga za ovo: mesto kupovine,servis ili nesto slicno ili je ovo losa sreca?Da li neko ima iskustva sa ovim?
Imam racun,papire televizor je uredno placen.
Koliko ja znam, oni su zakonski uradili sve sto treba. U roku od dve godine, dakle, koliko je bilo trajanje garancije, oni su uradili svoje da otklone kvar - sto su i uradili. Televizor je, po povratku sa reklamacije, normalno radio, i ovim su oni u potpunosti ispunili svoju obavezu. To sto je panel zamenjen novim je samo bio nacin resavanja problema, i sumnjam da si dobio garanciju za panel, ili produzenu garanciju na TV. Prosto receno : Oni su duzni da u garantnom roku otklone svaki kvar na uredjaju, ili da uredjaj zamene novim u slucaju nemogucnosti popravke. Posle garantnog roka, u potpunosti si prepusten sam sebi, i svaka eventualna pomoc sa njihove strane je samo dobra volja, ne zakonska obaveza.
Imao sam slucajeve sa zamenom uredjaja, i ovde su novi uredjaji dolazili sa novom garancijom, ali - uredjaji su bili komplet novi, bez popravki, u zapakovanoj kutiji. Pri ranijoj popravci u okviru garancije, dobio sam papir na kojem je precizirano sta je uzrok kvara, sta je zamenjeno, ali nista o produzenju garancije ili individualnoj garanciji za zamenjeni deo. Ovo je i tvoj slucaj.
To sto je tebi crkao panel dva puta u kratkom vremenskom periodu bi moglo da se okarakterise kao primer klasicne "lose srece", odnosno, lose srece dobijanja defektnog panela. Ovo, donekle, jeste greska proizvodjaca, ali osvrni se na razlog zbog kojeg garancija i postoji - kvarovi na uredjajima se desavaju, i prihvatljivi su, sve dok se u garantnom roku popravke obavljaju. Koliko ja znam, zakonski, ti im ne mozes nista.
S druge strane, mozda ti je panel zamenjen repariranim, ili polovnim. To skoro da ne mozes da dokazes. Medjutim, sta mi pada na pamet jeste nacin da uzmes drugi televizor, ako imas uredne papire o servisiranju. Javis se LG Srbija, ili njihovom oficijelnom predstavniku u zemlji. Opises im svoju situaciju, naglasis izuzetno nezadovoljstvo uredjajem zbog tako cestih kvarova (ovo je bitno, svim proizvodjacima treperi srce zbog mogucnosti Trzisne Inspekcije ili Zavoda za Zastitu Potrosaca), i prilozis skeniranu dokumentaciju. Malo ih juris, suptilno naglasis mogucnost da problem resis "preko agencija zaduzenih za kontrolu trzista i zastitu potrosaca", i uopste nije iskljuceno da ti omoguce zamenu kompletnog uredjaja. Jeftinije im je da ti daju nov TV, nego da rizikuju posetu TI, ili tebe kako blatis njihove proizvode na sve strane. Naglasavam ti da ce ovo funkcionisati bolje u LG Srbija, ili e-mailom njihovoj ispostavi za Evropu, itd., nego u prodavnici, gde ljude manje vise briga za publicitet.
Nista te ne kosta da probas, i javi kako je proslo.
Hvala na savetu,probacu definitivno taj televizor sam kupio na nekoj super akciji pre dve godine kosta je 55hijada sada I dalje kosta 60hijada,znaci nisu male pare ali ovo je stvarno razocaravajuce ili bolje receno neprihvatljivo da mi se desi dva puta fatalni kvar u roku od 3meseca a mesec dana po isteku garancije.
Kupuj ubuduce uredjaje sa vecom garancijom(ako su skupi) - 3 ili vise god. Uzeo sam skoro Panasonic 50inca sa 5g garancije za 80k.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Da zao mi je sto nisam uzeo FOX koji ima 3god garanciju :o
Pozdrav, poručio sam RAM memoriju putem weba (Emmi), ali pošto brljavi moram da je vratim. Piše na mejlu da imam rok od 14 dana.
Jel dovoljno da odem u bilo koju radnju ili da šaljem kurirom (kako je najbrže za povrat novca)?
Miloš987
30.12.2017, 18:30
Pozdrav, poručio sam RAM memoriju putem weba (Emmi), ali pošto brljavi moram da je vratim. Piše na mejlu da imam rok od 14 dana.
Jel dovoljno da odem u bilo koju radnju ili da šaljem kurirom (kako je najbrže za povrat novca)?
Možes i u bilo koju Win win radnju da odes. Mene su iz Emmija tako uputili, reklamirao sam ssd proslog leta. Oni tamo posalju natrag, daju ti papir, uglavnom ispostuju rokove.
Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Hvala na odg, rekli su posle NG da me čeka odgovor iz servisa. Modul doslovno ne radi :)
Nema šta servis da ti daje odgovor, kupio si preko neta, možeš da kažeš i da ti se ne sviđa boja modula, ako je u roku od 14 dana moraju da ti vrate pare. Samo popuniš obrazac za raskid ugovora na daljinu.
Nema šta servis da ti daje odgovor, kupio si preko neta, možeš da kažeš i da ti se ne sviđa boja modula, ako je u roku od 14 dana moraju da ti vrate pare. Samo popuniš obrazac za raskid ugovora na daljinu.
Došao sam u maloprodaju Emmi-ja sa popunjenim papirom o raskidu ugovora na daljinu. Rečeno mi je da se taj papir samo popunjava ako se šalje papirom i da je nepotreban kada se lično predaje.
Nakon uvida u kompletnost ambalaže mi je dat neki beli papir da sam podneo reklamaciju i da se ostvaruje pravo na nezadovoljstvo u prvih 14 dana (ne mogu tačno da se setim). Uglavnom rekli su da će me call centar kontaktirati nakon NG. Navodno tada bi trebali da me kontaktiraju radi uplate na račun, jer gotovinski nema ništa.
Ovo je moje prvo iskustvo sa vraćanjem videćemo kako će biti.
Aha, to je da utvrde da li nešto razbio, razvalio u međuvremenu.
polarnimeda
11.10.2018, 12:51
lose iskustvo sa winwin-om.
uzeo sam fon u prodavnici i 2 radna dana kasnije odlucio da ga vratim (skrenuo sam paznju da sve radi, da ali nisam zadovoljan njime). na licu mesta utvrdili su da nema fizickih ostecenja (i ubelezili to), ali su rekli da svejedno mora na servis, da se proveri sve kako bi mogli da mi vrate novac.
servis je posle 3 dana utvrdio da je uredjaj saobrazan (sve radi), sto je kao obavestenje i stiglo u SMS-u, ali u istom pise da mi je ODBIJEN zahtev za povracaj novca!?
kakva komedija! pa sto je onda i isao na servis? :nov_mad2:
sad sta ciniti dalje? inspekcija.
lose iskustvo sa winwin-om.
uzeo sam fon u prodavnici i 2 radna dana kasnije odlucio da ga vratim (skrenuo sam paznju da sve radi, da ali nisam zadovoljan njime). na licu mesta utvrdili su da nema fizickih ostecenja (i ubelezili to), ali su rekli da svejedno mora na servis, da se proveri sve kako bi mogli da mi vrate novac.
servis je posle 3 dana utvrdio da je uredjaj saobrazan (sve radi), sto je kao obavestenje i stiglo u SMS-u, ali u istom pise da mi je ODBIJEN zahtev za povracaj novca!?
kakva komedija! pa sto je onda i isao na servis? :nov_mad2:
sad sta ciniti dalje? inspekcija.
Isto su meni uradili u Gigatronu. Mislim, ja sam ovo i ocekivao jer me je odgovorna u prodavnici ubedjivala da moram poslati mis na servis kako bi se utvrdilo da li je ispravan(naravno uz potpisanu reklamaciju). Kaže, kada se utvrdi da li je ispravan vraćamo vam novac :). Opet ovi iz servisa pričaju drugu priču........
edit: brukaju se za 1300din
Više voli Srbin zavrnuti nekog za 50, nego pošteno zaraditi 100 evra. Takav narod, takva zemlja. Bolje teško da će biti - navikneš se, pališ napolje, ili lupaš glavom o zid.
Poslato sa pametnog telefona mi, korištenjem prstiju.
water wizard
11.10.2018, 15:37
uzeo sam fon u prodavnici
Vraćanje je moguće mislim samo kad se naruči online
Pa ja sam naručio online i nisu mi vratili. Isto ti se piše, zavrnu te samo tako.....
Ponovo traži novac nazad, kaži da si prijavio slučaj tržišnoj inspekciji, srpski APP sistem, hajde da ga odbijemo, možda će da odustane...
EDIT: Ne videh da si telefon uzeo u prodavnici, baš kao što wizard kaže, u tom slučaju nisu dužni da ti vrate novac, sve zavisi od njihove dobre volje.
Ne znam samo koja je procedura kada se potpiše reklamacioni list, kako se tumači zakon onda ?
Čak i kod nas postoji zakon da imaš pravo da vratiš robu u roku čini mi se 14 dana bezuslovno. Prosta stvar, tržišna inspekcija...
Kao što je već napisano, to važi samo ako si robu naručio preko interneta/pismom/telefonom...
http://zastitapotrosaca.gov.rs/najcesci-problemi-resenja.php?naslov=vracanje-neodgovarajuce-robe-kupljene-na-daljinu
U posldenje vreme kod lične kupovine malo teže ide to vrćanje bez očiglednog razloga.
Ide se razmišljanjem da je kupac imao priliku i mogućnost pre kupovine da dobije sve potrebne informacije od prodavca pa tek odna da odluči da li mu odgovara ili ne i da li će da kupi nešto ili neće. Čak i da je pordavac odbio ili nije znao da vam kaže ili pokaže sve što vas je interesovalo niste bili dužni da kupite na tom mestu bilo šta. :qliranje:
Zakon nije desfinisan u ovom sliučaju. Tako da prodavnica može kako joj se hoće. Uglavnom jače prodavnice imaju politike kvaliteta poslovanje gde izmedju ostalog navode na koji način štite kupce ali ne moraju da se pridržavaju istih jer ne postoje sankcije. Obično se te politike pogrešno tumače sa zakonom. Kod nas se uglavnom ne poštuju.
ONLINE kupovina je po meni mnogo bolja solucija. Polako ulazi u praksa da se odlazi u prodavnicu raspita i pogleda pa se onda ipak poruči ONLINE jer se često dobija lep popust ali i zakonsko podrška da vratitie nešto ako niste zadovoljni!:nov_guita Zakon je tu stao na stranu potrošača ne zbog samih potrošača već zbog transparentnosti takvie trgovine i suzbijanja sive i crne ekonomije.
:dedica:
water wizard
12.10.2018, 9:01
bilo je 7 ili 10 dana pre i u prodavnici ali su promenili zakon, zakon je sasvim jasan, ja sam nešto malo učio pravo par predmeta na fakultetu, sve što nije zabranjeno, tj u ovom slučaju određeno da mora prodavac da primi robu nazad znači da nije obavezan da to uradi druga stvar je poslovna politika kojom žele da svaka mušterija bude zadovoljna, a to koliki je trgovinski lanac nema mnogo veze evo par komentara niže se žale na najveće prodavce kompjutera..
Niti sam video negde da piše politika poslovanja kojom štite potrošače samo ono klasično garancije, reklamacije, ono što su obavezni po zakonu...
Jeste, kod Kineza makar sve piše crno na belo...
https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/43425640_2011278709164620_7073732418351398912_n.pn g?_nc_cat=105&oh=becac31632c3bb77b8a62be232ec764e&oe=5C57A410
polarnimeda
19.10.2018, 5:43
moram da se nadovezem da su mi u winwin-u vratili novac posto se telefon vratio iz servisa (uz malo usputnog natezanja). :) ulozio sam ga na kraju u rn5. :D
polarnimeda
22.10.2018, 3:06
rn5=?
aa redmi note 5. :) tolko sam birkao da sam poceo da pretpostavljam da je jasno o cemu se radi. :kreza:
polarnimeda
9.6.2020, 12:21
i evo mene ponovo na ovoj temi. ovog puta jos nista nisam kupio, a izgleda da i necu.
naime, narucio sam TV u prodavnici na T, online, racunajuci da mogu da ga vratim u roku od 14 dana ako mi nesto ne odgovara. medjutim, u ugovoru koji su mi poslali mejlom pise da robu u slucaju vracanja treba da saljem kurirskom sluzbom!?
adresa za licno vracanje postoji samo za belu tehniku! shok!
zovem kol centar da proverim u cemu je fora, oni nesigurni, pa na kraju kao odgovaraju da ako zelim, tv stvarno moram da vratim putem kurirske sluzbe??
u prevodu, taman i da kurirska sluzba donese tv od 55 inca u komadu T, oni tamo mogu da ga slupaju i kazu da su ga tako dobili i da ne mogu da mi vrate novac (jer kao ja nisam dobro organizovao vracanje).
a prilikom preuzimanja TV-a ne daju ti da ga ukljucis na minut, nego samo fizicki mozes da ga pogledas. znaci platis macku u dzaku i onda ako nesto nije u redu, prepusten si im na milost i ne milost, jer im robu ne vracas licno. oni onda tamo mogu da urade i naprave zapisnik kakav god zele! XD
zvao sam onda i prodavnicu na G, da vidim da li je to jednostavno praksa u svim nasim radnjama, ili samo genijalna ideja T, i vidim da je ovo drugo. U G lepo odes u najblizu radnju i resis problem. kakvo crno vracanje kurirskom sluzbom?!
zastita potrosaca NULA! jel moguce da nema neki zakon da zastiti kupca u ovakvim slucajevima?
nisam jos odustao od narudzbenice, ali izgleda da cu morati. u shoku sam. pisao sam i T i savetovalistu za zastitu potrosaca. niko jos ne odgovara. ove iz savetovalista ne mozes ni da dobijes na fon, komedija na svim nivoima.
vec gubim mnogo energije, a nije mi jos ni dosao tv. a poceo sam da se tripujem jer u petak nisu imali model koji hocu, pa im se u ponedeljak pojavio samo jedan.
sve bi lakse da sam taj model igde drugde uspeo da nadjem. T mi je bio poslednja opcija, posegnuo sam za njom, a sada vidim da izgleda i nije opcija.
uopste ne kapiram kakva je to fora da ti daju ko zna sta i da kad im vratis da mogu naprave da si im vratio ko zna sta...
Slikaš TV detaljno pre nego što ga predaš kuriru.
Slikaš i kurira :D
T, W i E su sad ista firma, zaobilaziti u širokom luku.
Tj. isti onaj Roaming koji je pre 5-6 godina preko noći zatvorio sve prodavnice mobilnih telefona i radnike ostavio na ulici.
polarnimeda
9.6.2020, 19:02
Slikaš TV detaljno pre nego što ga predaš kuriru.
Slikaš i kurira :D
maaa te fore. :D sta da iko ikada slika?
kad se tv vidi da je u komadu, on tada nije u kutiji, a kuriru ga dajem u kutiji. "sta je moglo da se desi na tom putu od citavog tv-a do kutije predate kuriru", je pitanje koje bi T mogla da postavi kad god joj se dune.
bilo da kurir zezne tv ili sama tehnomanija, sta bih ja tu mogao?
pravo vracanja samo na papiru. kako su izbegli zakon, to je neverovatno.
a iz saveta potrosaca mi odgovorili u fazonu, pa odustanite od porudzbine. XD a ja pitao kako da budem siguran kada porucujem...
water wizard
9.6.2020, 19:36
da mi je neko rekao da ću da žalim za prethodnim vlasnikom, te mastercard na rate bez kamate po web cenama, te outlet za male pare jeftinije bilo nego po oglasima..
polarnimeda
10.6.2020, 4:20
ja stvarno ne znam. zelim tv, spremio sam novac i vucem ih za rukav. ne daju da probam kad donesu, ne daju da vratim u svojoj reziji! neverovatno.
umesto da sve urade da prodaju tv, bukvalno me teraju.
a jedini kontakt za SVE prodavnice i servise i sluzbe su dva broja kol centra, za kupovinu i reklamacije. nemas kome ni da se obratis!
da je bar to vracanje kurirskom sluzbom preko njih, pa makar i ja platio posto utvrde da je sve u komadu, ali mi se cini da nije jer oni sami preporucuju da slikas uredjaj. :(
polarnimeda
4.7.2020, 11:56
evo da dodam epilog...
na kraju sam uzeo tv jer su mi nekako dozvolili da ga upalim na minut pre nego sto platim. u isto vreme, zvanicnim mejlom i telefonom su mi potvrdili da tv mogu da vratim licno ako mi ne odgovara, da bi mi kasnije (10 dana kasnije) sa druge adrese stigao takodje zvanican odgovor da to ne moze. :)
jedno pitanje. jedna firma. beskonacno odgovora!
anyway, isteklo je i tih 14 dana, bez vracanja s obzirom da sam i za minut pregleda konstatovao da je sve u granicama prihvatljivog, pa sad... kolko potraje. :odoK:
Jel E**i vise ne postoji?
Crkao mi telefon kupljen kod njih pre godinu dana, cudna situacija jer sam nedavno krenuo da uzmem nesto kod njih, kad ono ****ni w** w** na njihovo mesto a sajt nedostupan.
Ne znam da li ce biti nekog otpora oko reklamacije, ako je utopljen u w/g/t kompaniju..
water wizard
23.7.2020, 19:03
možda trenutno ne radi, meni su vratili pare kad mi je crkla sijalica posle mesec dana..
E**i je ugasio sve svoje radnje i presao na online prodaju.
Sajt im radi, menjali su izgled i adresu sajta, izguglaj ih.
Sto se tice reklamacije nemam pojma kako to sad ide, i mene zanima ako ne daj boze zatreba, mogao bi da javis kako si prosao sa reklamacijom.:kreza:
Još pre par meseci su menjali sajt i pritom namerno obrisali istoriju kupovina sa korisničkih naloga.
Emmi se ustvari vratio na početak. I krenuo je kao online shop sa radnjom u Antifašističke borbe.
Realno treba sve te prodavnice da zatvore i samo online da prodaju.
Ti kad odes nesto da kupis to nikad nema u prodanici. Sve im stoji u magacinu ili moras da sacekas da posalju iz nekog drugog grada.
water wizard
25.7.2020, 3:06
meni više odgovara da kupujem u prodavnici na rate preko mastercard-a, a i nije se plaćala poštarina kad naručiš da ti stigne u prodavnicu, sad čujem da moraš prvo da platiš kad naručuješ ali svejedno baš zadnje što sam uzeo je ventilator na 12 rate po 150 din.. :D
Imali na lageru nisam morao da čekam 1800 din, jeftinije nego kod kineza i bez poštarine..
Emmi je sad Tehnomanija. Drastično manje robe na lageru, na isporuku se čeka minimum 4 dana.
water wizard
25.7.2020, 11:07
i winwin valjda, oko nove godine su prodati, a taman sam počeo da kupujem outlet robu po nižim cenama, sad toga više nema.. bar još mogu da plaćam karticom na rate, bio u tehnomaniji za taj ventilator bio 2000 i kao ne može na rate nemamo intesin čitač ili šta već, reko ajd videću onda u winwin i sutradan lepo uzeh na 12 rate i još jeftinije 200 din.. :D
Šteta što su prodati sad je još gore nego što je bilo, ali kupac nema veze sa tim njemu su te firme izdale garanciju sad što se vlasnik promenio to nije njegov problem..
Da, sve ono što je bio Alti/Prointer, sad je sve to Tehnomanija.
Tehnomanija koja je godinama unazad na staklenim nogama je sad vlasnik ovih gore navedenih.
Sve će to uskoro da pukne kao džinovski balon.
Nije Tehnomanija nego Roaming, a svi vrlo dobro znamo šta se desilo sa njihovim prodavnicama mobilnih telefona...
Što se garancije tiče trebalo bi da se obratite zastupnicima za određeni brend. Ne bi trebalo da bude problema sa bilo kojom važećom garancijom.
Nije Tehnomanija nego Roaming, a svi vrlo dobro znamo šta se desilo sa njihovim prodavnicama mobilnih telefona...
Eto, tim još gore.
Ja ih sam izbegavam koliko mogu, ranije sam 99% stvari kupovao u Emmiju.
Nije Tehnomanija nego Roaming, a svi vrlo dobro znamo šta se desilo sa njihovim prodavnicama mobilnih telefona...WinWin je 100% Tehnomanija. Sad u martu je bilo završeno preuzimanje, na fiskalu stoji Tehnomanija.
Jeste, ali Roaming je vlasnik Tehnomanije, ergo i WinWina i Emmija.
https://www.roaminggroup.com/serbian.html
Jeste, ali Roaming je vlasnik Tehnomanije, ergo i WinWina i Emmija.
https://www.roaminggroup.com/serbian.htmle... onda se ovo neće lepo završiti nažalost.
Jeste, ali Roaming je vlasnik Tehnomanije, ergo i WinWina i Emmija.
Okreni obrni, kupovacemo i frizidere i klime na kp-u koliko vidim. Nemas garanciju, al nisi je ni platio.
Kako stoje stvari u drugom taboru? Gigatron, CT itd? Ko je tamo kome tatko-ćerka firma?
NeverSayNeverAgain
5.12.2020, 20:27
Kupio sam pre tri dana mobilni telfon
za koji se ispostavilo da nije u stanju da isprati bazicne potrebe korsnika. Kupovina je obavljena u prodavnici.
Da li (ipak) postoji zakonsi okvir koji pruza mogucnost potrosacima da vrate proizvod i dobio novac, ukoliko nisu zadovoljni?
Radi se o Rokit kineskom telfonu.
water wizard
5.12.2020, 20:37
samo online kupovina može da se vraća, ostalo je dobra volja prodavca, ako budeš hteo da zameniš za neki skuplji možda ti zameni...
NeverSayNeverAgain
5.12.2020, 20:48
Mislio sam da je zakon i u tome slucaju slican ili identican zastiti prilikom kupovine online. A racunati na njihovu dobru volju je isto sto i verovati kleptomanu.
Hvala ti na odgovoru.
Da li troskove dostave snosi firma od koju je kupljen proizvod? U racunu je i postarina uracunata mislim da imam pravo i na taj povrat novca...
Prilično sam siguran da nisu zakonski obavezni, pogledaj Opšte uslove na sajtu gde si kupovao, ili ih pozovi i pitaj. Neki pordavci nude besplatne troškove povrata, mislim da to zavisi od robe koju prodaju, da li je dostava kurirskom službom i kakav ugovor imaju sa njima. Npr poručiš frižider, ne možeš da vratiš uslugu dostave njihovim vozilom i nošenja na xy sprat koja ti je pružena. Ako je u pitanju neka sitnija stvar koju uzmeš od kurira, tu bi trebalo da budu fleksibilniji.
water wizard
8.6.2024, 16:18
u suštini ti vraćaš proizvod a ne uslugu koja ti je pružena i naplaćena
Kao prodavac ne bih baš voleo da se tako neki zezaju naručuju na nedelju dana koriste otvaraju, cepaju ambalažu i da na kraju trebam da plaćam i dostavu. Plaćanje dostave je garancija da je kupac stvarno ozbiljan.
Evo sad ide EP u fudbalu a već se dešavalo naruče neki preskupi tv odgledaju i vrate, pa su im ovi nekako doskočili zaboravio sam kraj priče od prethodnog prvenstva...
Hvala na savetima.
Razumem da je ovo primer samo "cepanja ambalaze" Ali sam neko ko je alergican na ljude koji bacaju ambalazu,ja je cuvam i posle 20 godina :)
Trenutno mi je u sobi kutija,zao mi je da je izbacim u podrum,a zauzima mi trecinu sobe.
Ali ovo smatram ko baci ambalazu a u garancije je da se istim ljiudima ne uvazi! Licno sam imao primer u tehnomediji covek salje tv na servis a bacio kutiju,i prodavacica iz magacina uzima kutiju od nekog tv-a koji je izlozen. To nije fer,apsolutno su trebali da ga odbiju i zavrsena prica. Ili neka donese kutiju.
Амбалажу чувам минимално док је техника у гаранантном року. А не бацам је и док ту исту технику користим и евентуално спремам за продају.
Ma najbolje da imam i magacin za svu ambalazu...Cuvam kutiju par meseci pa ako to sto sam kupio i dalje radi, kutija leti napolje. Da li negde pise da se mora cuvati ambalaza dok traje garancija?
A sto se tice kasnije eventualne prodaje. kupac moze da pogleda u kakvom je stanju proizvod, originalna kutija tu nece mnogo promeniti stanje :)
polarnimeda
10.6.2024, 14:32
Sve zavisi od cega je ambalaza. Za veoma osetljivu robu kao sto je na primer TV je i te kako treba cuvati, jer je najbezbedniji nacin da se TV negde presnese, ako zatreba.
Kutiju od kucista kompa, na primer, sigurno necu cuvati duze od provere da je sa njim sve ok.
originalna kutija tu nece mnogo promeniti stanje :)
Доказано подиже цену и најбезбеднији транспорт до купца. Пуно тога сам провукао и никад нисам имао проблема, не треба бити искључив. На пример, кад бих од тебе купио мобилни, па да је у перфектном стању, нема шансе без оригиналне кутије. Зашто их је проблем чувати, ставиш мању у већу и тако смањиш габарите. Додуше јесте мали проблем ко има стан, међутим сви имају или подрум или гаражу.
water wizard
10.6.2024, 17:27
ja čuvao kutije od monitora, poslužile mi kad sam ih posle prodao, ali u suštini, ne kupuju svi da bi prodavali kasnije, a i mali stanovi pa ih razumem što ne čuvaju kutije. Ja još skupljam kutije i iz prodavnica da pakujem stvari. Lakše za organizaciju, možeš i da napišeš šta je u kutiji, nego da se vuče po nekim fijokama i ko zna gde
Доказано подиже цену и најбезбеднији транспорт до купца. Пуно тога сам провукао и никад нисам имао проблема, не треба бити искључив. На пример, кад бих од тебе купио мобилни, па да је у перфектном стању, нема шансе без оригиналне кутије. Зашто их је проблем чувати, ставиш мању у већу и тако смањиш габарите. Додуше јесте мали проблем ко има стан, међутим сви имају или подрум или гаражу.
Немам ни подрум ни гаражу :) Првенствено сам мислио на кутије од већих ствари (комп делови, кућни апарати, телевизори, итд.) Искрено, кутије од матичних плоча чувам јер у њима држим каблове, шрафове...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.