PDA

Prikaži potpunu verziju : Goblin and Coins II - objavljena


Eni
16.10.2015, 12:37
Zvanična strana: http://nb264.itch.io/goblinsncoins
Status u trenutku otvaranja teme: Pre-Alpha

You are a goblin cook working for an evil dragon. Your master is robbed by the pesky heroes of the realm. Follow them through 5 different settings, from dragons lair in the Fiery temple of Doom, all the way to the Castle Keep, and return the stolen treasure!

Full game WILL have the fallowing features:

Ridiculous background story
Generic pixel art
Horrible repetitive levels
5 unimaginative settings/worlds
Amateur voice acting
Lame attempt at humor

Ukratko, retro-platformica u kojoj je cilj preći nivoe što brže i sakupiti što više novčića. Za sad ima jedan "svet" sa osam nivoa. Na kraju će biti 5 svetova sa po 10 nivoa (ukupno 50) + posebni nivoi za različite izazove.

Biće dostupno za Windows i Ubuntu/Mint; ako rešim problem "velikog skoka" sa touch komandama, onda i na Androidu.

Eni
8.2.2016, 5:04
Pre-Alpha v2 (build 0.0.0.7) dostupan od danas.

U odnosu na prethodnu verziju sredio sam nekoliko manjih bagova (kad skočite na neprijatelja sada vidljivo odskočite, premali odskok je bio jedna od zamerki ljudi koji su probali prošlu verziju; stalaktiti sad neće pasti ako prošetate platformom iznad njih; opcija exit u meniju sad zaista izlazi iz igre), dovršio prvog bossa, dodao neke grafičke detalje (paučinu, pečurke, kamenčiće), uradio potpuno novi intro u klasičnom maniru, počeo rad na pravoj mapi sa FoW umesto dosadašnjeg placeholdera, premestio neke nivoe iz prvog sveta u kasniji deo igre jer su bili teški za casual igrače i spojio prva dva nivoa u jednu tutorial zonu.

Ono što sledi jeste sređivanje glavnog menija usput, a fokus je na izradi neprijatelja i tajlsetova za drugi svet, te posle toga level design i naredni boss kad to bude spremno. Većina je "u glavi" sad samo još da bude "na ekranu"...

http://nb264.itch.io/goblinsncoins | http://www.indiedb.com/games/goblinsncoins

Eni
24.2.2016, 4:52
CRd44suCw2M

Build 0.0.0.9

U suštini jedino što je novo jeste optimizacija grafičkih detalja da se bolje uklope i ubacivanje dodatnih pozadinskih slojeva u parallax sistem da nivoi izgledaju... prirodnije.

Ne, ovo nisu jedini neprijatelji, samo ne želim da otkrivam previše odjednom.

Schnak3
24.2.2016, 16:06
U cemu si radio?

Dodaj obavezno neki soundtrack, ima besplatnih varijanti bez licenca.

Eni
24.2.2016, 21:58
Ima svaki svet svoju muzičku temu, meniji/mapa zasebnu, samo se ne čuje u videu jer sam namestio da je tiša pozadinska muzika od zvukova (za sad nisam iskodirao settings menu pa je sve hardcoded privremeno).

Kad završim drugi svet biće dostupan javni demo pa ćete videti i sami i dati neposredne utiske u vidu komentara (pošto je ovaj prvi zapravo svojevrstan tutorial area gde nema ni 50% zamki/tipova neprijatelja nego samo osnove da se skonta šta sve čeka igrača kasnije).

Partybreaker
25.2.2016, 0:35
U cemu si radio?

Ovo i mene interesuje.

GJ, samo nastavi.

Eni
25.2.2016, 14:05
Mislim da piše na indiedb stranici, Game Maker Studio Professional (u suštini jedno-te-isto koristim kroz različita izdanja od 2003 (http://www.sk.rs/forum/showthread.php?t=20555)). Nije mi ovo "glavni posao" tako da nemam vremena da sednem i učim nešto novo, nešto divlje ;)

Eni
20.3.2016, 3:36
World 1 je završen... (za sad, možda bude nekog poliranja kasnije) i počeo je rad na World 2 "Cursed graveyard".

Rani build prvog nivoa, treba još dosta da se radi:
- ulaz/izlaz treba da se zamene w2 alternativom, ovo je privremeno sa w1
- zvukovi nekih neprijatelja treba da se srede
- cirkular je za sad placeholder, moram da napravim lepši sprajt
- tu i tamo popraviti tileset, dodati random predmete za ukras itd.

zRIlip5NGek

U međuvremenu sam sredio manji previd u kodu, pa kosturi sada zaista trče (na ovom snimku se kreću istom brzinom kao zombiji, što je bzvz). Ideja je da kasnije bude varijacija koje će da jure igrača, gađaju ga nečim... ne bih da otkrivam previše unapred jer je sve podložno promenama.

ogisha
20.3.2016, 20:10
Preporučio bih ti da malo smiriš kameru, previše prati lika, malo mi je nepregledno kad kreneš da ubijaš, a nakon nekog vremena zamaraju se oči. Probaj da odzumiraš malo...

Eni
21.3.2016, 14:47
Drugačije to izgleda kad sam igraš i fokusiran si na lika (a prikaz je preko celog ekrana) a ne gledaš snimak gde ti oči lutaju jer si samo posmatrač, plus ja sam veoma brzo igrao ovu deonicu, sumnjam da bi iko normalan žurio toliko ako nema tajmera da mu meri vreme...

Evo par sličica iz nove verzije:
http://i.imgur.com/FZ9LcWx.jpg

http://i.imgur.com/o134lSL.jpg

http://i.imgur.com/TMxwNWK.jpg

Eni
26.3.2016, 5:14
Nova verzija (0.0.1.1) je dostupna. Jedan novi nivo je dodat, donosi "trampoline" za skakanje na nedostupna mesta i kosture koji bacaju sekire. Takođe je ugrađen izbor između casual (kad se zagine restartuje se nivo) i old school (kad se zagine kraj igre) težine.

ePdbiMp-Jl0

Eni
26.6.2016, 1:50
Konačno, posle gotovo godinu dana (povremenog) rada, objavio sam demo verziju (https://nb264.itch.io/goblinsncoins). Možete besplatno da je preuzmete, probate igru, vidite na šta liči i kako radi... Ostavite neki komentar iz prve ruke ;)

Unutra je ceo prvi svet i dobar deo drugog (7 nivoa + boss + 5 nivoa + boss). Veličina arhive je ~10 Mb, zahteva ~15 na disku za instalaciju. Trebalo bi da radi na svakoj relativno modernoj konfi koja gura Win7+, al' ako nekom odbija saradnju neka se javi i napiše koji sistem/konfu ima.

Pročitajte readme pre instalacije za svaki slučaj, tamo su i komande itd. Ne znam šta još da kažem, prevruće je...

Hvala :ciao:

Eni
1.7.2016, 22:44
Mali apdejt koji mnogo menja


Kad se upadne u lavu ili na šiljke, igra vas vrati unazad umesto da vas prepusti sreći da vas izbaci ili ubije skroz
sekire sada više nisu navođene i imaju konstantnu brzinu
pozadinska muzika je sad na 25% umesto 15% jačine efekata.
na easy/casual može da se uradi save&quit pa nastavi kasnije


Ne preporučujem učitavanje pozicije iz prošle verzije, može da zapuca celu igru.

Demo je takođe osvežen na najnoviju verziju: https://nb264.itch.io/goblinsncoins

Žao mi je što niko ovde ne komentariše, al' ok... kontam da malo ko ima volje da se cima sa demo neke šklj igre u vreme kad se objavljuje 20 novih naslova dnevno i imamo 100+ popusta u toku...

NIx Car
2.7.2016, 0:35
Kada si objavio prvu verziju, bio sam za Macom, a posle sam zaboravio skroz da skinem... Sad cu skinuti pa se javljam :)

NIx Car
2.7.2016, 0:42
Okej znam da je proslo svega par minuta ali imam neki prvi utisak :D

Igra je pravi old school platformer. Asseti su interesantni, jedino zamerka mozda na one 'tutorijale' (znam da si napisao da su na nekim mestima placeholderi) jeste da izgledaju kao nesto na sta mozes da se zakacis ili popnes pa sam u prvom nivou vise puta propadao kod drugog onog znaka direkt u lavu.

Goblin ima presimpatican glas, storyline mi je vrh :D

Jedna zamerka jos, da ne krecem bas od prvog nivoa kada istrosim sve zivote. :)

Eni
2.7.2016, 2:42
Jedna zamerka jos, da ne krecem bas od prvog nivoa kada istrosim sve zivote. :)

Hehe, pa ti onda izaberi casual pa ćeš nastavljati od početka trenutnog nivoa svaki put ;)

Eni
4.7.2016, 6:35
Nova verzija donosi "settings", tačnije:


veličina ekrana: ceo ili prozor,
jačina zvuka pozadinske muzike u 10 stupnjeva
promena komandnih tastera na tastaturi (gamepad samo default layout i dalje)


+ sam ispravio sistem za save/continue jer se javljao bug kada bi neko učitao staru poziciju... moguće da će i sad nešto da se pojavi, al' za sad deluje da radi sve kako treba...
+ malo promenio "tutoriale". ;)

Demo je takođe osvežen na najnoviju verziju pa go želi da uporedi, ili da proba po prvi put pravac na: https://nb264.itch.io/goblinsncoins ili http://www.indiedb.com/games/goblinsncoins/downloads/goblins-and-coins-demo1

Remedy
6.7.2016, 21:50
Igrao sam malo demo, 4-5 nivoa. Storyline je ok, podsetilo me na vremena kad sam igrao na arkadnim aparatima. Goblinov glas je super. Ne znam da li si planirao da kasnije goblin dobije neko oruzje (npr kao Ghosts n Goblins).
Sto se tice zamerki, kod mene je tekst nekako mutnjikav, pa je malo naporno za citanje. Jos jedna stvar koja mi nije legla je brzina kretanja, ne toliko kretanja po povrsinama, vec u skoku. Previse mi je brzo, ne mogu lepo da nacentriram da skocim na one patuljke, a narocito kasnije kad se pojave oni neprijatelji koji skacu. Mada je moguce da se nisam uigrao dovoljno.

Eni
7.7.2016, 7:14
Ne znam da li si planirao da kasnije goblin dobije neko oruzje (npr kao Ghosts n Goblins).
Nisam. To je bila opcija tamo pre par godina kad sam radio prototip, nešto kao jabuke u Aladinu itd, al' sam odustao u međuvremenu. Planirao sam neke druge gameplay elemente i polako će biti uključivani kako se napreduje kroz igru.

kod mene je tekst nekako mutnjikav
Uh, moguće ako imaš rezoluciju iznad 1080p da se to događa, jer tekst ima mali AA za razliku od ostatka igre. Vidi da li ti se isto to dešava kad igraš u prozoru ili samo kad je igra preko celog ekrana.

Jos jedna stvar koja mi nije legla je brzina kretanja
Ovo je, verujem, stvar ukusa ili vežbe/navike. Odluka je takva da mehanika bude brza, da možeš u sekundi da izbegneš protivnika/zamku...

Hvala u svakom slučaju, nadam se da ćeš probati još malo kad bude vremena (samo uvek proveri imaš li poslednju verziju).

________________________

Pre-Alpha v16 (Build 0.0.2.4) dostupna je za windows/linux i donosi sledeće:


Potpuno novi nivo 2-4 (prethodni 2-4 i 2-5 su sada postali 2-5 i 2-6)
Mala unapređenja za Boss#2 uključujući detaljniju animaciju, manju zonu kolizije te brže povlačenje kad je povređen
"Zaglavljujuće trampoline" sad više ne bi trebalo da se zaglavljuju
Malo utišan zvuk resetovanja mehaničkih platformi


DEMO je takođe osvežen na poslednju verziju pa možete da probate (ponovo ili prvi put) bez utroška pare dinara ;)

ogisha
7.7.2016, 13:14
Drugačije to izgleda kad sam igraš i fokusiran si na lika (a prikaz je preko celog ekrana) a ne gledaš snimak gde ti oči lutaju jer si samo posmatrač, plus ja sam veoma brzo igrao ovu deonicu, sumnjam da bi iko normalan žurio toliko ako nema tajmera da mu meri vreme...


Probao sam demo. Ako ti je ovo prva igra onda svaka čast!
Inače - i dalje mislim isto, a pretpostavljam da će bolje biti ako se odzumira, da lik bude sitniji ili prosto da kamera ne "seca" ovoliko kad skačem.
Drugo, smanji brzinu padanja lika. Prebrzo se strovali na zemlju. Mislim da je baš uočljivo u drugom svetu (nakon prvog bosa), gde imaš one platforme na nebu i one trampoline.
Još neke stvari:
- tekst jeste mutnjikav i na 1080p i u window modu (manja rezolucija fonta), mada to već vidiš i sam
- ubaci BACK ili CANCEL opciju, kada upadnem u neku sekciju menija, a želim odmah da se vratim nazad (ušao sam u opciju da menjam kontrole ali nisam želeo da ih menjam i nisam mogao da izađem ukoliko ih ne promenim).
- ovo nije toliko bitno mada to meni generalno smeta i kod Igroraminih klipova, a pretpostavljam da ih ti spremaš - predugačak intro tj. cutscene ili štagod, onaj uvodni tekst što se skroluje za priču je spor, bolje bi izgledalo da se tekst za jedan prozor odmah ispiše ili bar brže da se ispiše pa da roknem jednom SPACE za sledeći prozor.

Inače, ostalo je manje više ok, bilo mi je interesantno da pređem nekoliko deonica, kad se dodatno ispegla, biće ovo fino za prvu igru :)

Eni
7.7.2016, 13:21
onaj uvodni tekst što se skroluje za priču je spor, bolje bi izgledalo da se tekst za jedan prozor odmah ispiše ili bar brže da se ispiše pa da roknem jednom SPACE za sledeći prozor.

Ako držiš spejs ispisuje se brže... Ali možeš i da preskočiš ceo ekran ako stisneš ctrl. Ne pišu sve komande u readme za demo :D

ubaci BACK ili CANCEL opciju, kada upadnem u neku sekciju menija, a želim odmah da se vratim nazad (ušao sam u opciju da menjam kontrole ali nisam želeo da ih menjam i nisam mogao da izađem ukoliko ih ne promenim).
Svuda ima back osim tu, zato što to nije deo menija već si ušao u samu rekonfiguraciju... Isto kao što nema back kad uđeš u nivo. :)

Hvala na komentarima. Nije prva-prva (ima tu par mojih tema u ovom potforumu), al' je prva da liči na nešto upotrebljivo. Štaviše... (http://www.sk.rs/forum/showthread.php?t=82000)

Eni
26.7.2016, 21:18
Pre-Alpha v17 (Build 0.0.2.5) je dostupna za windows/linux. Donosi:


Novi nivo 2-7 (drugi svet je sada "završen")
Manja poboljšanja koda
Uvećan broj novčića u drugom svetu da ih bude 100


Besplatna demo verzija je osvežena da bude identična novoj pre-alpha verziji. Sadrži ceo prvi i drugi svet (svetovi 3-5 neće biti besplatno dostupni, dakle to je to što se tiče demo verzije, ubuduće samo ispravke i unapređenja, ništa novo). Probajte pa javite utiske (pogotovo ko još uvek nije video uopšte).

https://www.steamgifts.com/giveaway/MfbFv/another-world-20th-anniversary-edition/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/MfbFv/another-world-20th-anniversary-edition)

Eni
2.8.2016, 3:30
k7rvNYsBqaE

Nova verzija donosi gotovo beznačajne dodatke u pozadinskoj grafici (npr. ukopane lobanje zmajeva u pećinama, sanduke na groblju, neko mrtvo žbunje itd).

Eni
13.8.2016, 17:22
Dodao sam kratkotrajnu neranjivost posle re-spawna (koja radi samo na neprijateljima i sekirama, ne i na inače neuništivim "zamkama") pa bih bio zahvalan da probate i vidite kako funckioniše ova izmena, da li pravi neke probleme, previše olakšava igru itd.

Ok, nakon intenzivnog testiranja, to je to, verzija 0.0.2.12 je "stable", demo je osvežen, ja ću uskoro da krenem dalje na treći svet itd, a ovo ostaje za one koji žele da isprobaju i malo se igraju.

Eni
21.8.2016, 10:23
Novi "dev video" koji prikazuje nastanak jedne platforme (konkretno za treći svet) od skice preko sprajtova do upotrebljivog objekta u mockup levelu:

http://www.indiedb.com/games/goblinsncoins/videos/making-of-plant-platforms

Usput,
https://www.steamgifts.com/giveaway/rhCyi/freedom-force/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/rhCyi/freedom-force)

Eni
23.8.2016, 2:30
U verziji pre-alpha 26 (demo takođe osvežen) mapa je znatno unapređena grafički, a "izmaglica" koja skriva "budućnost" pomerena je malo dalje, tako da sad umesto prethodnih i onog koji će da igra, svaki igrač može da vidi i jedan svet unapred, kako bi se (nadam se) dodatno motivisao da izgura sve nedaće...

http://i.imgur.com/7y24CEq.png

Demo na itch i indiedb, kao i do sad.

https://www.steamgifts.com/giveaway/GR1FQ/bionic-commando-rearmed/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/GR1FQ/bionic-commando-rearmed)

Eni
24.8.2016, 1:42
Novi video:
ebMxkvI87M0
Sviđa mi se kako je ispalo, mislim da ću da napravim ovako kratke snimke i za postojeće neprijatelje.

Inače, novi sajt: www.goblinsandcoins.com pa bacite pogled ako vas ne mrzi.

Eni
25.8.2016, 6:30
NLbZ_pUKFcQ

https://www.steamgifts.com/giveaway/ELZTa/duke-nukem-forever/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/ELZTa/duke-nukem-forever)

Eni
26.8.2016, 16:00
B_t5TOW6Ir4

Počelo je. Prvi nacrt levela 3-1 je dostupan u v0.0.3.1 na itch.io, a reč je o veoma kratkom nivou koji predstavlja tranziciju sa groblja i njegove jedinstvene mehanike na novo orkuženje (pa nisam hteo da se igrači pogube u ogromnom lavirintu iz prve... ima vremena za to hehe).

Očekujem ako bude sreće i inspiracije da bi do kraja septembra mogao da bude dovršen svet 3, a do kraja godine i cela igra, al' ne smem da obećavam jer zavisi od toga koliko slobodnog vremena i obaveza na poslu ću imati sad od septembra.

Eni
28.8.2016, 13:51
[Minor] buiild 0.0.3.1b / 0.0.2.16


World 2 platforms outline reverted to previous look
Added more tiles for world 3 and a nice outline for the platforms
Fixed a minor audio glitch for one of the swamp enemies
Added a new enemy to the swamp
Improved the high score / end game screen with x/5 stars rating based on score.


Please note: While changes to the world 2 tiles and end screen will be visible in the demo (0.0.2.16), world 3 levels are available only to the buyers of the game (0.0.3.1b).

https://www.steamgifts.com/giveaway/ic8Yo/puzzle-agent/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/ic8Yo/puzzle-agent)

Eni
30.8.2016, 16:42
[Minor] Build 0.0.3.2b


Dodao malu pauzicu (1/3 sekunde) na sve story screens u pokušaju da neutralizujem problem sa gamepadovima koji su preskakali stranice - proverite da li sad radi kako treba (drži space da ubrzaš ispis, pritisni space na kraju da ideš dalje, ctrl preskače ceo ekran; treba tako i na gp samo su A i B)
Ispravio slovnu greškicu (don't ask)
Dodao obaveznu pauzicu od 2 sekunde sekirašima između provera da li smeju da bace sekiru, tako da ne može više da se desi da bace 2 za redom
Popravio izgled kotlića sa pasuljom (+1 život) tako što sam dodao žar ispod, popravio boje/senke, stavio srce sa strane i animirao balončiće u obliku srca na vrhu... valjda je sad jasnije da je to život.
Dodao još suljpe na nivoe u drugom i trećem svetu da ih bolje balansiram kako ne bi bili preteški.


http://i.imgur.com/9h0JKGm.gif

https://www.steamgifts.com/giveaway/AqnJr/puzzle-agent-2/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/AqnJr/puzzle-agent-2)

Neću se naljutiti ako neko nov/od ranije proba i komentariše ;)

Eni
3.9.2016, 17:08
[Major] Build 0.0.3.3


New level (3-3)
New trap (mechanical spears)
Improved shading on the falling stalactites in world 1
Changed the tone of ax throwers so they are more easily distinguished from regular skeletons
Added new announcement sounds: Ax thrower, Rous, Wasp, Milipede
Added new tiles (transition grass2stone, decorative shell)


https://www.steamgifts.com/giveaway/Sm4GM/home-is-where-one-starts/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/Sm4GM/home-is-where-one-starts)

Eni
6.9.2016, 16:01
Ako je neko zainteresovan za testiranje novijih izdanja, nivoa koji nisu u demo verziji, neprijatelja, raznih mehanika u igri, balansa itd. neka se javi privatnom porukom...

(tl,dr; potrebni testeri voljni da probaju svašta i jave šta se desilo)

Dimo
10.9.2016, 0:59
Ponukan vrijednim radom autora i redovnim adpejtima, probao sam demo i upravo kompletirao drugi prelazak igre. Da bih izbjegao suvišnu patetiku, pozabaviću se odmah stvari (ili što je govorio moj profesor stvarnog prava na faksu, stvarju).

Užasno su iritirajući oni čarkaši sa sjekirama u drugom svijetu. Ne znam kako si ih podesio, ali nije normalno da skačem na trampolinu, a u vazduhu me već čeka sjekira sa platforme iznad. Slično je i sa šišmišima u prvom svijetu, aktiviraju se prerano, ali oni nisu big deal. Modeli su odlično nacrtani, sem onih vražjih vještica. One djeluju prilično loše, kockasto, nažvrljano i... bodu oči. Uzgred, šta su puzeća zelena stvorenja? Prvo sam mislio da su nadgrobni spomenici, ali pošto su zeleni kontam da sam previše maštao :D Pohvale za uvodni meni i sitne detalje poput sličica u opcijama. Kad sam kod toga, definitivno fali opcija back u podešavanjima tastera.

Muzika je sjajna, nivoi pametno balansirani, navukao sam se kao majmun posle prvog svijeta. Odavno nisam odigrao nešto tako zarazno, mada ja slabo igram. Ako je nešto od pisanije iznad zvučalo pretenciozno, pripiši to laicizmu ;) U svakom slučaju, jedva čekam konačnu igru, posebno otkad se ukazao onaj zamak na kraju magle.

Eni
10.9.2016, 11:33
probao sam demo
Jej, hvala!

nije normalno da skačem na trampolinu, a u vazduhu me već čeka sjekira sa platforme iznad
Malo je komplikovano, jer oni moraju da te gađaju i kad si ispod i kad si iznad (što se dešava često na nekoliko mesta u igri), tj. moraju da te vide, al' moguće da bi smanjenje vertikalnog "rejndža" pomoglo u toj jednoj specifičnoj situaciji sa trampolinom.

sem onih vražjih vještica. One djeluju prilično loše, kockasto, nažvrljano i... bodu oči
Da, slažem se, samo nikako da dođu na red da unapredim njihove sprajtove. Ostali su skroz na početnom placeholderu i krajnje je vreme da se time pozabavim.

Uzgred, šta su puzeća zelena stvorenja?
Ah, posle 3 dana sam se setio na šta misliš. To su minijaturne žele kocke (https://www.google.com/search?q=d%26d+gelatinous+cube). One žive u dnu katakombi i jedu ostatke i zalutale avanturiste...

nivoi pametno balansirani, navukao sam se kao majmun posle prvog svijetaOvo je lepo čuti, pošto mi je prirodna progresija i difficulty balance veoma važan, a teško je ubosti dobro i treba dosta testiranja da se sve uklopi...

Hvala još jednom na komentaru, nadam se da konačna verzija neće razočarati.

Eni
12.9.2016, 2:40
[Major] Build 0.0.3.5


Nivo 3-4 pomeren na 3-5
Potpuno nov nivo 3-4
Popravljene neke nelogičnosti oko izgleda prvog drveta na 3-1
Pomerena prva zmija na 3-2
Popravljen leap of faith na 3-5 (nekadašnji 3-4)
ROUS nerfovan (speed, sight)
Plutajući listovi bolje sinhronizovani (ostaje da se vidi)


https://www.steamgifts.com/giveaway/1HKWS/heroes-of-hellas-3-athens/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/1HKWS/heroes-of-hellas-3-athens)

Eni
13.9.2016, 17:30
Napravio namensku Steam grupu, slobodno se ubacite da pratite vesti, prijavite greške i družite sa drugim igračima http://steamcommunity.com/groups/goblinsandcoins

(Nije još na grinlajtu, opušteno).

Inače radim na smanjenju "odskoka" posle dodira sa neprijateljima, nisam pametan da li da ga smanjim gotovo skroz ili ukinem, kako bi igrač zadržao veću kontrolu. Planiram da napravim dve uporedne verzije pa isprobam šta deluje bolje "uzduž i popreko".

Dimo
14.9.2016, 0:01
Odskoka posle ukokavanja neprijatelja ili nakon što budeš pecnut?

Možda bi mogao da dodaš još neki collectible tokom nivoa. Ima mnoštvo detalja kroz mapu: paučina po ćoškovima, svijeće u podzemlju, kamenčići, skriveni prolazi... Ako namjestiš da nešto od toga daje benefit igraču koji ga pokupi, dodaješ novu dinamiku igranju (npr. pet sekundi transparentnosti, veći skok, brže kretanje za određeni period etc.).

Eni
14.9.2016, 0:35
Odskoka posle ukokavanja neprijatelja ili nakon što budeš pecnut?

Nakon što te dodirnu/ubiju.

Inicijalno je to "odbijanje" bilo da se ko^d ne bi zabagovao i ubio te 2x (kolizije se nekad čudno detektuju na nivou piksela) ali sad kad postoji i-frame to je nepotrebno, a većinu ljudi koji su probali nervira da ih npr. osa dodirne i ubije pa onda još odbaci sa uskog ostrvceta u vodu gde se udave (Goblin ne voli da se kupa), već smatraju da treba da poskoče takoreći u mestu i to je to. S obzirom na i-frame, neprijatelj će se ubiti ako ostane blizu i nema problema koji je nekad postojao.

Možda malo olakšava igru, ali ostavlja precizniju mehaniku sa manje nerviranja (i potencijalnih rage-quit situacija).

Možda bi mogao da dodaš još neki collectible tokom nivoa.
Ovo je predlagano više puta, mada ne na ovaj način sa različitim "moćima", uglavnom ljudi predlažu drago kamenje koje vredi 3-5 novčića ili škrinje...

Što se toga tiče, uvek mogu da ih dodam kasnije, a ovo što ti kažeš... iskreno, ne želim da mu dajem moći jer mi to kvari "pričicu" gde si ti običan kuvar koji bi najradije mešao kotlić, al' eto mora da se zeza sa ovim da ne bi nadrljao... Tako da sam pucanje, dupli skok itd. odbacio odmah u ranim verzijama i odlučio se umesto toga za varijabilni skok i ubrzanje.

Nije doduše upisano u kamen, možda bi negde neka neranjivost ili nevidljivost dobro došla... al' s obzirom na neograničen broj života u default režimu, verovatno je nepotrebno.

Možda nešto čisto da igra bude šarenija, videćemo. Za sad je to nešto "za kasnije".

Eni
16.9.2016, 0:11
Nova verzija - Build 0.0.3.6 (2016-09-15)


Brand new level 3-6
Knock-back from enemies and traps greatly reduced
Fixed some misplaced tiles in world 1
Mine shaft lamp in world 1 animated
Changed the look of vine leaves platforms
Changed the hurt effect and destruction effect for the Golem King boss
Added new background tiles for world 3
Added new type of destructible platforms


(Mrzi me da prevodim, mrtav sam :( )

Please note: Promotion to alpha is long overdue. There's no known game-breaking bugs for months now, game works just fine and graphics have been improved a lot lately. I'll change development status from pre-alpha to alpha after the world 3 is done. That means one more level, 2 story screens and a boss fight. I might also improve animation/looks for the ghosts in world 2 for this occasion.

https://www.steamgifts.com/giveaway/gol3M/town-of-salem/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/gol3M/town-of-salem)

Eni
18.9.2016, 1:33
Sa radošću (i pogrbljenim leđima od umora) javljam da je svet 3 "gotov" (treba dobro da se istestira i možda podesi težina gore/dole itd) te da je uskoro kraj pre-alpha faze jer je sadržaj negde na 60% predviđenog, a nema "gejm brejking" bagova odavno, mada se ponešto sitno nađe i popravi veoma brzo.

https://www.steamgifts.com/giveaway/YcY9O/joe-devers-lone-wolf-hd-remastered/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/YcY9O/joe-devers-lone-wolf-hd-remastered)

[Major] Build 0.0.3.7 (pre-alpha 34)


Novi nivo 3-7
Boss fajt na kraju 3. sveta
Story ekrani oko bossa
Popravljen izgled rupa u drveću
Popravljena pozicija i "dubina" nekih tajlova u trećem svetu
Dodat podvodni detalj da nagovesti da je dubina opasna na trećem svetu
Popravljena kolizija na jednom mestu na nivou 1-7
Dodat tutorijal za otvaranje vrata i druge akcije na nivou 1-7


Prelazak iz pre-alpha u alpha će smanjiti popust sa 45% na samo 40% tj. sa $1.09 na 1.19 ako se ne varam.

UxzOZus6aqg

doctor
18.9.2016, 5:20
Probao sam demo verziju na brzaka i prešao prvih nekoliko nivoa (izašao na površinu):

- Level design je interesantan. Šta ti je inspiracija? Neki elementi me podsećaju na Sword of Xolan koji sam igrao na Androidu, ali kontam da su se i autori te igre poslužili fazonima iz ostalih platformera.

- Mehanika je solidna ali glavni lik se kreće bez bilo kakve inercije i prebrzo što igru čini suštinski lakšom jer inercije nema ali i napornijom jer se lik kreće prebrzo (za moj ukus barem; volim ja i "brze" platformere kao što su SMB i N++ ali to je drugi tip igre).

- Ne sviđa mi se 30 fps lock, 60 fps su bitni za celokupan doživljaj tokom skrolovanja i kretanja karaktera. U čemu si radio igru?

- Kapiram da još radiš na igri ali kada dođe vreme za to fokusiraj se na efekte, kako vizuelne tako i audio, daće igri jači karakter. Grafika je okej obzirom na to da je radiš potpuno sam ali potrudi se da svemu daš šmek, od uvodnog ekrana do poslednjeg tilea. Džaba sva mehanika ako igra ne ostavlja utisak ispoliranosti. No o tom - potom.

- Ima potencijala za Android port, dobro razmotri tu opciju, isplati se, nema puno kvalitetnih platformera koji nisu free i prepuni reklama, in-app purchasea i sličnog. Dva dolara za kvalitetan platformer je odlična cena u moru smeća na app storeovima.

U suštini ovaj demo nije uspeo da me navuče tek tako jer se još oseća neispoliranost igre i kontam da će uskoro biti vreme da fine-tuneuješ gameplay mehaniku. Recimo, često me "checkpoint" sistem vrati iza lave a ja sam pre pogibije držao strelicu ulevo i odmah po respawnu nadrljam i izgubim još jedan život ni kriv ni dužan. Razmotri uvođenje "invincibility" perioda nakon što igrač pretrpi damage umesto respawna. Ili jedan sistem uvedi kod "casual" a drugi kod "old school" diffculty levela. Svakako si fino ub'o najbitniji aspekt platformera a ako mene pitaš to je level design. Sad samo poliraj i nadograđuj :)

Eni
18.9.2016, 20:57
Šta ti je inspiracija?
Ništa posebno, igrao sam milion platformera na NES i Sega, većinom vadim ideje iz podsvesti al' sumnjam da su originalne, toliko naivan nisam.

glavni lik se kreće bez bilo kakve inercije
Ovo o čemu pričaš je dizajnerska odluka. Lik ima ubrzanje i usporavanje, varijabilni skok (probaj da pipneš levo naspram pritiskanja levo, videćeš razliku; isto, pipni skok, drži skok malo, ili drži skok do kraja) itd. ali je samo kretanje "igričasto".

Različito je u odnosu na Prince of Persia jer dozvoljava da se u sred skoka vratiš nazad u istu stranu itd. umesto da te masa i ubrzanje odvuku tamo gde oni žele. Nije "realno", ali jeste zabavnije za igranje i to je tip igre koju želim da napravim. Znam da se neće dopasti svakome.

Ne sviđa mi se 30 fps lock
Ok. Ne planiram da menjam jer je sve, od kretanja lika i neprijatelja do animacija, vezano za 30 fps, što znači da bi takva promena sad zahtevala praktično povratak na nulu. Možda za sledeću igru.

Za drugi deo pitanja postoji odgovor (http://www.sk.rs/forum/showpost.php?p=2057937&postcount=7).

Kapiram da još radiš na igri
Da, zato je označena kao pre-alpha, što je faktički nepostojeći termin. Sad treba tek da uđe u alfu. Slažem se da ima krša prostora za peglanje, al' prioritet je da se napravi igra, a grafika se lako promeni. Imaš na prethodnoj strani kako sam promenio kotlić, pa uporedi sa ranijim sličicama. Ima i primer za mapu. Al' za crtanje i animaciju treba vremena i inspiracije, ne može na silu (kao ni level design, inače).

Ima potencijala za Android port, dobro razmotri tu opciju
Igra ima podršku za android od prve verzije i radila je sjajno na mom starom Huawei telefonu... al' to sam ostavio za kasnije, kao što rekoh, prvo je treba napraviti do kraja i da valja, posle sve ostalo.

Iskreno, da svaki indiedev ne tupi kako projekat mora da se promoviše i okuplja zajednica od prvog dana a ne kad bude gotov i objavljen, ne bih nikom ništa ni pokazivao dok ne završim bar 90% al' eto... Trudim se da slušam iskusnije i pametnije od sebe.

Recimo, često me "checkpoint" sistem vrati iza lave a ja sam pre pogibije držao strelicu ulevo i odmah po respawnu nadrljam i izgubim još jedan život ni kriv ni dužan. Razmotri uvođenje "invincibility" perioda nakon što igrač pretrpi damage umesto respawna.
i-frame već postoji (neranjiv si dok si u zlatnim tonovima), a trajenje je određeno nakon krša testiranja u raznim situacijama. Ovo drugo, da se onemoguće kontrole na 1/3 sekunde nakon pogibije od zamke, kako ne bi odmah "skliznuo" je dugo tražena funkcija (ne sećam se dal' je neko pominjao na ovom forumu, ali na SG i GOG jesu ljudi predlagali) i spremna je za sledeću verziju.

Problem je i tu odlučiti se za "kratku pauzicu nakon lave" ili "duža pauzica uz ogromna slova ready? / GO!" i slično. Sve zahteva fino podešavanje, testiranje, feedback...

Hvala za komentare. Ovo je na nivou alpha verzije sad, dakle još daleko od bete, al' kao što vidiš funckioniše i nije skroz dosadno... ima neke dopadljive elemente (kako šta kome, al' ima) tako da se nadam da će za 6-9 meseci biti dovoljno dobra da se objavi zvanično.

doctor
18.9.2016, 21:22
Ok. Ne planiram da menjam jer je sve, od kretanja lika i neprijatelja do animacija, vezano za 30 fps, što znači da bi takva promena sad zahtevala praktično povratak na nulu. Možda za sledeću igru.


Au, GM. Onda zaista nema mrdanja sa 30 fps u ovoj fazi. Šteta :)

Nemoj da shvatiš moje kritike kao negativne, igra je u odličnom stanju za pre-alphu ali bolje da kritikujem ono što smatram da treba da se unapredi nego da slepo praisujem ono što je već na mestu. :)

Eni
18.9.2016, 21:28
Ma opušteno, nisam ni shvatio negativno, samo ponavljam tu "jedno po jedno" mantru i "rana verzija ni blizu kraja" zbog slučajnih posetilaca koji neće čitati redom nego vide slike/video i misle da je to-to.

Eni
19.9.2016, 19:08
Verzija 0.0.3.8 je sad dostupna. Nema novog sadržaja, samo neka dugo tražena poboljšanja (?) i ispravke, pošto planiram da pređem u alpha ovih dana konačno posle godinu dana rada.


Dodao kratku pauzicu posle smrti od zamke, kako se ne bi dešavalo ono što je doca pomenuo, da se zadrži komanda i sklizne opet unutra.
Dodao opciju da se resetuje layout tastature na početni ako nešto zeznete da ne mora ručno
Dodao podršku za d-pad tako da sad radi paralelno uz analogue stick (nekako mi promaklo ranije, sry)
Popravio tajlset za 3. svet (grane, prolazi kroz drveće itd)
Popravio malo sprajtove za vrišteće duhove na svetu 2 (banshee)


Demo je takođe apdejtovan, pa sve novine osim trećeg sveta mogu da se isprobaju slobodno.

https://www.steamgifts.com/giveaway/ADKNs/the-bureau-xcom-declassified/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/ADKNs/the-bureau-xcom-declassified)

ogisha
21.9.2016, 1:07
Da ispunim obećanje, prešao sam ovu poslednju verziju i ispisao nekoliko utisaka i komentara. Prvo, ovo je dosta bolje u odnosu na prethodnu verziju koju sam igrao (nemam pojma koja je). Znači svaka čast! :) Dobro ne "svaka čast" da će ovo biti hitčina na Steamu već svaka čast za tebe, na trudu i prikazanom. Ali ako se poradi na ovome (poprilično) može da prođe kao neka igra za 0.99$ sa nekim Mixed/Positive reviews, al dobro, da ne ulazim sad u prognoze...

Bolje da zaređam kritike/komentare pošto ti je to dosta korisnije (nisam čitao komentare od drugih tako da je moguće da ću ponoviti neke već rečene stvari):
- fali mi da kad me neko "udari" da postanem nevidljiv, konkretno mi je to falilo u drugom svetu na prvom točku-testeri, izgubio sam dva života za manje od sekunde, a da sam recimo posle prvog udarca postao nevidljiv na sekundu-dve, to se ne bi desilo
- potreban sporiji pad, voleo bih da imam bar koliku-toliku kontrolu pri padu
- opet imam utisak da kameru treba usporiti (iako je scena preglednija sad kad je lik odzumiran ili mi se čini da je odzumiran), konkretno se vidi problem na trećem svetu gde baš i ne vidim gde padam kad skačem, kamera je previše fokusirana na lika umesto na scenu, a ima previše prepreka tamo... mislim da kad bi se recimo odradila kamera kao na "ground" levelu scene (ekrana) gde se recimo pri skoku kamera pomeri tek kad lik dođe do neke y koordinate, a ne da se pomera odmah... pogledaj doduše neke platformere (npr. super mario, giana sisters) pa da vidiš o čemu pričam. Zabole me oči posle recimo 20-ak minuta igranja ovako što mi se ne dešava često...
- Kod drugog bossa (koji mi se najviše svideo doduše), muzika se gubi u trenutku kada me ubije, tj. kad izgubim sve živote. Naredni pokušaj igram skroz bez muzike, pa kad me opet ubije, muzika se vraća. Vidi da ispraviš da muzika radi normalno uvek. Ta muzika za bossa je po meni najbolja u poređenju sa ostatkom.
- Volume slajder za muziku i za zvuk u igri posebno. Hteo sam malo da smanjim zvuk iz igre da bih čuo muziku koja je baš tiha ali nisam mogao.
- ima jedna slovna greška u tekstu "I've got him now, there's no where to run". Trebalo bi nowhere.

Ono što bih voleo da vidim u igri, čisto moji komentari, nema veze za prikazano, sve zavisi od tebe:
- recimo neki nivo sa screen of death, gde te nešto juri sa leve strane, dok se ekran pomera, a ti bežiš konstantno do kraja nivoa.
- powerup neki, recimo da uzmem štit pa da me zaštiti od jednog udara.
- recimo da se dobije jedan život na 100 zlatnika

Toliko od mene u ovoj temi, nadam se da sam ti bar nešto pomogao. Odjava i kraj ;)

Eni
21.9.2016, 11:53
ne "svaka čast" da će ovo biti hitčina na Steamu već svaka čast za tebe, na trudu i prikazanom
Ma daleko je Steam, a vetrovi greenlighta i recenzija su nepredvidljivi. Za sad je cilj da završim i utegnem, da naučim svašta kroz rad itd.

Bolje da zaređam kritike/komentare pošto ti je to dosta korisnije
Jes' vala.

fali mi da kad me neko "udari" da postanem nevidljiv, konkretno mi je to falilo u drugom svetu na prvom točku-testeri, izgubio sam dva života za manje od sekunde, a da sam recimo posle prvog udarca postao nevidljiv na sekundu-dve, to se ne bi desilo
Popravljeno za sledeću verziju. Imao si i do sad "mali prozor" neranjivosti dok si zlatan... al' nije radilo sa cirkularom jer mu je drugi parent. Sad će da ti skine jedan život i prođe kroz tebe umesto da skine 2.

potreban sporiji pad, voleo bih da imam bar koliku-toliku kontrolu pri paduKontrolu imaš u smislu kad skočiš u levo da u padu možeš da se vratiš desno, a brzina pada jeste ograničena (morao sam svakako da ne zabagujem koliziju kod padova sa veće visine). Ovo što ti tražiš je stvar ukusa nažalost, neko se žali da je igra "floaty" (nije isto al' je povezano sa ovim, zamisli šta bi rekli da usporeno padaš), neko da lik već sad sporo pada, ti kažeš brzo pada... jbg.

opet imam utisak da kameru treba usporiti (iako je scena preglednija sad kad je lik odzumiran ili mi se čini da je odzumiran), konkretno se vidi problem na trećem svetu gde baš i ne vidim gde padam kad skačem, kamera je previše fokusirana na lika umesto na scenu, a ima previše prepreka tamo... mislim da kad bi se recimo odradila kamera kao na "ground" levelu scene (ekrana) gde se recimo pri skoku kamera pomeri tek kad lik dođe do neke y koordinate, a ne da se pomera odmah... pogledaj doduše neke platformere (npr. super mario, giana sisters) pa da vidiš o čemu pričam. Zabole me oči posle recimo 20-ak minuta igranja ovako što mi se ne dešava često...
Ovde je problem kao i sa 30 fps, ja sam napravio grešku u početku pri određivanju vidnog polja kamere i njegovog porta na ekranu. Trebalo je više da "odzumiram" od lika, onda bi sve što pominješ bilo ako ne rešeno, onda bar manje uočljivo... al' ako probam sad da menjam, uništi mi i dizajn nivoa, faktor iznenađenja, skrolujuće pozadine se raspadnu... Lekcija za neki sledeći naslov i to je to :(


Kod drugog bossa (koji mi se najviše svideo doduše), muzika se gubi u trenutku kada me ubije, tj. kad izgubim sve živote. Naredni pokušaj igram skroz bez muzike, pa kad me opet ubije, muzika se vraća. Vidi da ispraviš da muzika radi normalno uvek. Ta muzika za bossa je po meni najbolja u poređenju sa ostatkom.
Popravljeno za sledeću verziju.

Volume slajder za muziku i za zvuk u igri posebno. Hteo sam malo da smanjim zvuk iz igre da bih čuo muziku koja je baš tiha ali nisam mogao.
Ovo sam jednostavno ostavio za kasnije, ali da, postojeći slajder kontroliše samo muziku, ne i efekte.

ima jedna slovna greška u tekstu "I've got him now, there's no where to run". Trebalo bi nowhere.
Popravljeno za sledeću verziju.

Ono što bih voleo da vidim u igri, čisto moji komentari, nema veze za prikazano, sve zavisi od tebe:
- recimo neki nivo sa screen of death, gde te nešto juri sa leve strane, dok se ekran pomera, a ti bežiš konstantno do kraja nivoa.
- powerup neki, recimo da uzmem štit pa da me zaštiti od jednog udara.
- recimo da se dobije jedan život na 100 zlatnika


SoD možda bude u petom svetu tamo pred kraj, ne volim takve stvari negde na početku, a i koncepcijski mi se više uklapa u tamnicu ispod zamka nego u močvaru itd.

Powerups za sad ne planiram, al' nisam planirao ni respawn pa eto sad postoji.

Ovo za živote mislim da nije potrebno jer imaš neograničen broj života i kotlić na svakom drugom nivou kad jednom krene da se pojavljuje... A za "old school" još nisam smislio pravila tako da bi tamo možda to moglo da funkcioniše lepo. Videćemo :)

Toliko od mene u ovoj temi, nadam se da sam ti bar nešto pomogao. Odjava i kraj ;)Hvala!

Eni
22.9.2016, 21:39
Zvanično Alpha. Samo to. Hvala na pažnji.

Eni
23.9.2016, 16:39
[Minor] Build 0.1.0.1 and 0.1.0.2

Reworked ax-thrower AI
Longer i-Frame
Pea shooters now turn towards the goblin

AOW8KeoaQIA

Eni
25.9.2016, 21:14
Sa verzijom 0.1.1.0 dolazi level 4-1... Nisam zadovoljan izlaznim kapijama tako da je to privremeno, moram da sednem i nacrtam pravu, al' sam se umorio radeći ceo vikend tako da... Nek' ljudi testiraju, lako je zameniti kapiju posle.

U4kK1FgDQ9c



https://www.steamgifts.com/giveaway/v64o0/the-incredible-adventures-of-van-helsing-final-cut/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/v64o0/the-incredible-adventures-of-van-helsing-final-cut)

Eni
27.9.2016, 2:30
0.1.2.0 - novi level, 4-2.

Poklopci:
https://cdn-enterprise.discourse.org/imgur/uploads/default/original/3X/f/d/fdb0a7c79ed8e4869cfd033536046cf40bca324a.gif
(služe za lajtvejt pazle)

Eni
27.9.2016, 21:59
http://media.indiedb.com/cache/images/games/1/49/48346/thumb_620x2000/111b.gif

Seljak-farmer koji juriša vilama na Goblina kad ga vidi. Ovde se možda ne vidi najbolje, al' njegov native nivo nije gotov pa sam ga privremeno demonstracije radi ubacio tu umesto drvoseče...

C64freak
28.9.2016, 19:07
Pazi Eni ovo moras portovati na mobilne kad sve zavrsis, deluje kao vrhunska handheld zanimacija! :)

Eni
1.10.2016, 1:17
Pazi Eni ovo moras portovati na mobilne kad sve zavrsis, deluje kao vrhunska handheld zanimacija! :)

Heh, mobilni nije problem, radi na mobilnom već (Android je testiran još u vreme najranijih verzija). Nego treba završiti, ispeglati, i ugurati na... Steam. E to je problem!

Inače,
Early Supporters sad mogu da preuzmu build 0.1.3.1 koji donosi potpuno nov nivo 4-3. Goblin napušta šumicu i drvoseče i dolazi na polja i njive, gde se žuto more preliva preko horizonta. Čekaju ga dve vrste zemljoradnika (onaj u roza majici je opasniji), gavranovi i... pa videćete već.

http://media.indiedb.com/cache/images/games/1/49/48346/thumb_620x2000/4-3b.jpg

https://www.steamgifts.com/giveaway/02zH4/super-ubie-island-remix/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/02zH4/super-ubie-island-remix)

Eni
4.10.2016, 6:36
zUXxfOeW-rk

Deluje malkice usporeno, možda zbog procesa snimanja... al' mislim da je lepo prikazao svašta :) Koliko sam razumeo, biće još epizoda kasnije.

Dimo
6.10.2016, 15:53
Kul video. Ovdje grafika izgleda bolje nego kod mene.

Odigrao sam treći svijet, koliko mi je vrijeme dozvolilo, i prilično je teži od prethodnih. Dva ili triput sam, priznajem, doživio rage quit :) Dizajn nivoa je takav da se lako pada u vodu, naskače na koplja iz zemlje (možda su previše česta) i skakuće po nestabilnim platformama. Meni se lično više svidio ambijent prethodnih nivoa, ali takav je svijet močvare: vlažan, sumoran, sklisak, pa nemam zamjerku.

Morao sam preći igru od početka jer sam se zezao sa postavkama. Da nisi dodao neke detalje u prva dva svijeta? Može bit' da umišljam, ali kao da vidim više svijeća po zemlji, lobanja, paučina...

Eni
6.10.2016, 22:13
Mislim da čovek igra na laptopu, zato su mu piskeli manji pa sveukupno lepše izgleda. Nažalost, u 1080p i većim rezama moram da preporučim igranje u prozoru :(

Ne sećam se da sam dodavao išta. Jesam animirao kotlić i deo "rudarskih gas lampi" koje vise sa plafona... al' to je to.

Kamenje i pečurke se generišu dinamički na početku nivoa, možda zato. Na istom mestu nekad će biti pečurka i kamen, nekad dve pečurke, nekad veliki kamen...


-------------

v 0.1.4.0 (alpha) sada dostupna

* Novi nivol 4-4
* Vratio horizontalni "odbitak" ekskluzivno za fajt sa prvim bossom (ko je gledao video od onog lika zna zašto)

https://www.steamgifts.com/giveaway/W0pUw/insurgency/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/W0pUw/insurgency)

Eni
8.10.2016, 3:08
Drugi deo "avanture" ovog gore lika, ovog puta igra drugi svet (takođe dostupan u demo verziji):

QgVvT82zO3Y

Eni
9.10.2016, 17:18
Update: v 0.1.6.0 available, feat. level 4-6

Približavam se količini sadržaja bez koje nisam hteo da prijavim igru za Greenlight (80% planiranog). Ostao je još jedan nivo za 4. svet, nekoliko story ekrana i boss fajt, te da malo otežam boss3 jer ljudi prijavljuju da je prelak. Posle toga... šta bude. Igru ću svakako završiti, al' nadam se podršci dobrih ljudi sa svih strana ;)

Najbolji način da prvi saznate da je na Greenlightu i glasate odmah jeste da se prijavite za steam grupu, twitter, indiedb praćenje... Neko od tih mesta gde se vesti redovno objavljuju i stižu obaveštenja.

https://www.steamgifts.com/giveaway/9Bfj3/hidden-object-bundle-5-in-1/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/9Bfj3/hidden-object-bundle-5-in-1)

Edit: [Minor] Build 0.1.6.1

* Boss#3 now summons wasp-helpers
* Main menu changed: "Story" and "Continue" places swapped, story is now called "New game".
* Difficulty selection menu introduction changed; options "Challenge" and "Back" added.

Eni
11.10.2016, 12:22
Molim sve ljude dobre volje da glasaju YES na greenlightu i pomognu da uguramo Goblina na Steam. Da se ne lažemo, znam da nije savršena, al' takve gluposti upadaju da bi bila šteta da ovo ne prođe, a neće bez još glasova sigurno... http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=778723922

(svaki glas vredi mnogo, verovali ili ne, pošto broj pozitivnih za upad nije toliko veliki)

Hvala!

Eni
12.10.2016, 3:03
Još jedan video od ovog lika, ovaj put treći svet (meni je veoma zanimljivo da ga gledam, zna da bude smotan skroz hehe)

140-qUIQ2bQ

Ne zaboravite da glasate na greenlightu!
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=778723922

Dreamfall
13.10.2016, 21:31
Odigrao sam demo i deluje mi prilicno fino iako ne volim ovaj tip igara :D Mislim da bi bogovski igra legla na Google Play po ceni od nekih 2-3 $, jer GP vapi za nekim valjanim igrama, sve neka casual posast ga je sada infestovala :kreza:

BTW glasao sam na Steam-u, valjda ce zeleno svetlo goreti i za domace Gobline. :D

Eni
16.10.2016, 2:25
[Major] Build 0.1.7.0


Novi nivo 4-7
Dodao nasumično-generisane grafičke detalje u 4. svet (uglavnom cveće, al' poneka krigla piva tu i tamo, kakica i slično na šta se može ugaziti u srednjovekovnom selu, jelte)


Ako neko još uvek nije glasao, može da je podrži ovde (http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=778723922).

Eni
18.10.2016, 18:23
Sedim ja tako pre 40ak minuta i pišem neku skriptu za AI za četvrtog bossa da skakuće okolo i preti satarom... stisnem compile... iskače u ćošku mejl notifikacija (pošto mi je gmail uvek otvoren) od Steama da je igra Greenlitovana... umal' nisam pao sa stolice! Prvo sam mislio da je neki scam i onako drhtavim rukama isključim igru i pogledam, kad ono zapravo. :kreza:

:alealeee::alealeee::alealeee:

DeCoy
18.10.2016, 18:27
'Ajmo sad kartice moliću lepo :a_whistli

Eni
18.10.2016, 18:43
Misliš da se i time zezam? Ima krša stvari koje moram da obavim još do objavljivanja... Al' ako se ne šališ nego misliš ozbiljno da to uradim, možda treba da razmislim i dodam u planer. Nisam razmišljao o karticama uopšte.

DeCoy
18.10.2016, 20:41
Hajde, hajde... treba ovim botovima iz Valve-a sto godina da ih odobre...

Eni
19.10.2016, 16:40
Ok, ok. Raspitao sam se kod nekih domaćih developera oko pravljenja kartica, mislim da neće biti problem.

hQ2IwXg1BoI
Možda bude nekih izmena, zavisi od feedbacka...

[Major] Build 0.1.8.0

- Boss #4, story screens before and after it,
- map screen #5

for testing purposes, not final version of world 4.

Eni
20.10.2016, 22:27
[Minor] Build 0.1.8.1

* Pritisak na ESC će da izađe iz podešavanja komandi (ko je beše ovo tražio?)
* Proširena podrška za gamepad (pauza itd, više nigde ne treba tastatura)
* Promenjen maksimalni broj života na "old school" težini u 4 (i dalje se kreće sa 3)

voodoo_
21.10.2016, 10:25
Ubaci još nekog goblina u igru kako bi opravdala ime Goblins :kreza:

Eni
22.10.2016, 1:17
Imam tu množinu na umu, valjda će ispasti dobro ;)

[Minor] Build 0.1.8.2

* Added initial tiles and background for world 5
* Added announcement sounds for world 4
* Added option to set sensitivity of analogue controller (joystick threshold can be set in 5 steps from 40 to 80%)
* Testing a new font, minor changes to the credits section

Neutrino
22.10.2016, 3:30
Ubaci još nekog goblina u igru kako bi opravdala ime Goblins :kreza:To će biti u Season Pass-u i prvom DLC-u, po pola goblina u oba :dzavo:

Eni
22.10.2016, 14:42
Blah, ako bude dlc to će biti besplatna remastered verzija sa 60fps, malo boljom grafikom i odzumiranom kamerom. Ako budem imao volje i snage da se vratim ovome koju godinu nakon objavljivanja (kad malo usavršim pixelart skills), ne obećavam ništa.

voodoo_
22.10.2016, 19:30
A ne, moraš da razmišljaš "veliko". Remaster treba da bude "reimaginacija" u 3D a la Croc i Mario 64, i da trejler počinje kao gameplay footage iz keca, a onda se kamera neočekivano rotira i otkriva da se goblin kreće u 3D svetu. Great success!

Eni
23.10.2016, 1:20
Heh, to kad mi Bethesda bude izdavač ;) :p

[Minor] Build 0.1.8.3

- Added gamepad prompts along existing keyboard prompts
- Added "how to cancel" info to keyboard configuration utility
- Improved dog sprites and made the level 4-4 more dog-friendly
- Slightly adjusted the position of title in credits section
- Ubuntu EA release updated to the latest version

Eni
25.10.2016, 1:09
[Major] Build 0.2.0.0


Malo popravio goblinov sprajt
Dodao još tajlova, sprajtova itd. za svet 5
Dodao nivo 5-1

Eni
25.10.2016, 22:30
[Major] Build 0.2.1.0

Dodao nivo 5-2 (donosi novi tip nesigurnih platformi i evoluciju poznatog neprijatelja)

73xyibHeI2I

Eni
27.10.2016, 1:55
[Major] Build 0.2.2.0

Dodat nivo 5-3 (donosi potpuno novog protivnika i novu "prepreku")

voodoo_
27.10.2016, 11:16
Kad će рилиз na Steamu?

Eni
27.10.2016, 20:03
To ne zavisi samo od mene, niti od igre. Ne mogu da ulazim u detalje zbog NDA.

Mogu da kažem ovo što je do mene: Uskoro ću imati sve željene nivoe, poslednjeg bossa i kraj priče (mada imam ideju da bude dva kraja zavisno od skupljenih novčića, videćemo), kada ću proglasiti betu, krenuti u sređivanje menija (nisam se još odlučio da li će ostati NES-like ili ću dodati neku grafiku) i ako budem u mogućnosti, dodavanje steamworks opcija i finalno testiranje.

Ako ne budem morao da čekam na bilo kojem od navedenih koraka, igra će dobiti RC pre kraja novembra, sve sa achievementima, kartama i cloud saveom. Gold bi mogao da bude već 1. decembar ili 5... al' ne mogu da prognoziram.

Ako se oduži, onda ću gledati da, dok čekam, dodam druge stvari koje nisu bile planirane čisto da ne sedim i nerviram se, tipa prevod na ruski ili nemački itd.

Dimo
27.10.2016, 20:46
Alal vjera za čevrti nivo (ili svijet, kako zoveš), najbolji do sad! Poginuo sam bar dvadeset puta (shame on game designer), ali sam uživao od prvog do zadnjeg portala: u bojama, ambijentu, sjajnoj muzici, detaljima, pljunuto srednjovjekovno selo. Posle mučne močvare, pravi dah žitnih polja (sa aromom onih noćnih kofi što domaćiće prosipaju ;)).

Eni
29.10.2016, 0:46
Hvala. Nisam samo siguran je l' se zezaš za ovo shame on game designer ili si ozbiljan - ako nešto ne radi kako treba, prijavljuj. Ako se zezaš i nije "igra kriva" onda ok.

Inače,

[Minor] Build 0.2.3.0


Added Bestiary to the Legend menu. Will not automatically unlock for previously defeated enemies.

Eni
1.11.2016, 8:03
Započeo je proces prilagođavanja steamu. Ukratko, prošao sam kroz inicijalno postavljanje builda, testiranje kod sebe i drugih korisnika, dodao 7 achievementa i rade lepo, ugradio screenshot opciju da radi kroz steam, steam cloud za settings itd.

Za decoya: Napravio sam nekakve kartice i submitovao, videćemo da li će proći. Kako nisam planirao ovaj deo, nisam ni imao ništa lepo pripremljeno a da kasni igra 3 meseca dok crtam "zumirane karte" nije fora...

DeCoy
1.11.2016, 18:56
Ubaci ih što više možeš, teško da će cena da im bude preko 0.1€ po komadu bez obzira da li dropuje tri ili šest karata. A tvoj deo po karti je isti i ako koštaju 0.03 i 0.1€.

BTW Trebaju ti i emotikoni i pozadine, sve ide u paketu.

Eni
1.11.2016, 19:43
Ma... ja završio taj deo i čekam da odobre, sad je kasno za muzičke želje :) Ako prođe, biće 5 bangavih karata za koje ne bih poželeo ni crnom neprijatelju da ih zumira. Al' bedž je ok. Pozadine... minimalističke. Ako odobre, možda budu tražili da menjam nešto. Videćemo.

Usput,

[Major: Steam testers only] Build 0.2.4.0

* Smaller hitbox for some flying enemies (Nopes, Wasps, Ravens)
* Ravens now have their own sound instead of placeholder
* Boss4 now has dynamic sight so it doesn't disengage in the middle of the fight if you move "too far"
* End cliff/ledge on level 3-2 moved a bit up so it doesn't confuse players
* 10 steam achievements added (7 public, 3 hidden)
* Achievements link in the Legend menu now opens steam achievements page in overlay
* Recipes implemented in the Legend menu and ready for testing (4/5 unlockable in the game so far)

Eni
2.11.2016, 14:09
Važno: Treba mi par ljudi sa matorim mašinama na kojima se vrti XP i dalje, da testiramo minimalne zahteve. U teoriji, trebalo bi da igra može da se vrti na bilo kojem singlecore 32-bit procesoru sa 512 RAM i 32 MB VRAM, al' teorija je teorija a ja bih da napišem tamo nešto provereno.

Dakle, idealno bi bilo barem jedna osoba sa 512 ram i xp ako neko još ima aktivnu takvu mašinu... Može i neko sa 1 GB isto XP...

Kako?
Skinete demo i pokrenete, vidite da li i kako radi. Javite ovde. Demo može da se pokupi odavde: https://nb264.itch.io/goblinsncoins

Ako testirate, trebaju mi podaci:
- Procesor (model, frekvencija)
- Sistemski ram
- Grafički adapter (model, vram)
- Da li izvlači 29-30 fps bez vidljivog usporavanja

Hvala! (Ako znate nekog da može da pomogne oko ovoga a ne zalazi u ovaj deo foruma, javite im)

Edit:
- Dodao challenge mode (otključava se kad se pređe igra)
- Store page sada dostupna: http://store.steampowered.com/app/551580

Eni
5.11.2016, 1:00
[Major: Steam testers only] Build 0.2.6.0


Level 5-3 moved to become 5-4, some tiles improved
Brand new level 5-3
Removed AA from fonts rendering
Improved wizard sprite
Addend random hints to pause screen

Eni
5.11.2016, 19:08
[Major: Steam testers only] Build 0.2.7.0


Level 5-5
New (sort of) enemy: knight
New tiles and traps

Eni
6.11.2016, 3:33
[Major: Steam testers only] Build 0.2.8.0

Level 5-6 added

Eni
7.11.2016, 4:15
Gotovo!

U nedelju u 20.45 sam završio poslednjeg bossa, pre toga urađen je nivo 5-7 i "kraj priče" pre i posle bossa... Jedino što ceo dan nisam imao net pa nisam uspeo da uploadujem novi build na steam... Od sada zvanično beta, a ako ne bude šta da se popravlja ide i rc i release.

Znam da grafika nije bog-zna-šta i da su se svi nadali da ću uzeti još godinu dana da popravim šta se popraviti može... al' to 16-bitno iskustvo ostavljam za neki remake, za sad NES varijanta, pa ko voli njemu super, ko ne nek' zaobiđe i svi srećni. :)

Eni
8.11.2016, 19:51
Ubuntu/SteamOS build sada dostupan za testiranje na Steamu.
CloudSave sinhronizuje sačuvanu poziciju i sva podešavanja između windowsa i linuxa :)

Sve namešteno u suštini, samo finalno testiranje i neke fine ispravkice...

Eni
9.11.2016, 2:27
Objavljena - http://store.steampowered.com/app/551580

Nek' joj je sa srećom. :odoK:

DeCoy
9.11.2016, 3:20
Stigli Steam ključevi i na itch.io ;)

voodoo_
10.11.2016, 22:19
Je l postoji podrška za džojpede (idealno DirectInput za jeftinije džojpede, ne mora ništa fensi s analognim stikovima, samo prosto mapiranje komandi na ono što pritisnem na džojpedu)?

Eni
10.11.2016, 22:28
X-input je podržan zvanično.

Pretpostavljam da može da radi bilo šta (namenjeno za d-input) uz x360ce ili kako se zvaše onaj programčić...

Više informacija ovde o testiranim modelima (op+komentari). (http://steamcommunity.com/app/551580/discussions/0/282992646985823238/)

voodoo_
11.11.2016, 23:15
Nažalost, ne radi sa x360ce, mada radi sa JoyToKey, jedino što je on malo veće smaranje za podešavanje...

Mala primedba što se tiče navigacije u menijima: kad se vratim iz podmenija u hijerarhijski "stariji" meni, vraća "kursor" na prvu komandu umesto na komandu kojom se ušlo u podmeni. Npr. kad iz glavnog menija uđem u Settings, pa Back to Main Menu, umesto da "kursor" stoji na Settings gde je prethodno ostao, on stoji na "Continue", što je malo suprotno od intuitivnog. Je l može to da se popravi?

Eni
12.11.2016, 4:03
Nažalost, ne radi sa x360ce, mada radi sa JoyToKey, jedino što je on malo veće smaranje za podešavanje...

Hm, ako si na Linuxu (vidim sad šta piše ispod nicka) probaj
sudo apt-get install jstest-gtk
sudo apt-get install joystick.

Mala primedba što se tiče navigacije u menijima... Je l može to da se popravi?
Uh... u teoriji sve može, al' nije mali posao kako možda izgleda. Možda kasnije, kad se odmorim.

voodoo_
12.11.2016, 9:17
Na Windowsu sam u slobodno vreme, Linux mi je non-gejming radna stanica :kreza:

Ne znam kako funkcioniše kreiranje menija u GameMaker-u, ali bi se u "regularnim" programskim jezicima svodilo na to da zapamtiš indeks poslednjeg nad-menija, i kad se vratiš u njega, samo spustiš kursor na taj indeks, isto kao što (pretpostavljam) menjaš indeks izabrane stavke kad reaguješ na kursorske strelice...

doctor
12.11.2016, 16:19
U GM način implementiranja menija (kao i mnogih drugih stvari) zavisi od maštovitosti developera i mnoge funkcionalnosti moraju da se predvide unapred jer je posle teško i mučno implementirati ih.

Eni
12.11.2016, 16:47
U GM ... mnoge funkcionalnosti moraju da se predvide unapred jer je posle teško i mučno implementirati ih.

Mislim da je ovo veoma lepo i nažalost tačno rečeno. Nije toliki problem sesti i odraditi to, ali ja sam toliko iscrpljen mentalno posle dovršavanja i finalnog testiranja igre da nemam volje da otvorim GM, kamoli da idem kroz sve menije i dodajem nove "promenljive i petljice" za nešto što će prosečnom igraču trebati jednom u životu.

Imao sam situaciju 24h pred izlazak igre da testeri prijave drečave obojene kvadrate po nivoima, gde ih dan ranije nije bilo.

Otvorim projekat, oni unutra. Vratim bekape do unazad mesec dana, ništa ne pomaže. Poludeo. Malo falilo da se raspadnem i batalim sve... Pisao yoyo games, kažu niko nikad nije to prijavio.

Onda probam da vratim prethodnu verziju tajlseta (jer sam u cilju optimizacije cropovao sliku koju sam unapred napravio prevelikom jer nisam znao koliko će mi zaista tajlova trebati) i nestanu i ode problem... Al' to je bilo jedno 12 sati skakanja po živcima, jer gm sistemski ne može da se nosi sa promenom veličine slike čak i ako odsečeš višak koji se ne koristi (sa 2048x2048 na 2048x512, recimo).

Bukvalno ako nije game-breaking bug, ostavljam za "posle mesec dva", da se malo naspavam, jer jedno tri meseca sam proveo u "crunch time", a još imam dnevni posao koji je mentalno zahtevan i moraš biti "prisutan" svake sekunde inače nastane haos.

voodoo_
12.11.2016, 16:51
Hvala na informacijama, ako nekad budem pravio komercijalnu igru, to definitivno neće biti u GameMakeru :D

Eni
12.11.2016, 17:00
Ma, igru ne pravi razvojna alatljika, no je pravi srce u deva ;)

Sve ima prednosti i mane, svaki alat ima svoje probleme, samo je potrebno steći dovoljno iskustva da sve to dobro upoznaš i nađeš način da radiš okolo (ili batališ i odeš na sledeći pa sve od početka).

Neko ni mrtav ne bi pipnuo GM:S, a sa druge strane imaš HotlineMiami, Cursed Castilla, Cinders, Stealth Bastard Deluxe itd. na Steamu i prodaju se odlično, bez obzira na to u čemu su napravljeni.

Neko drugi se kune u Unity, a treći koji je dosegao i shvatio njegove granice će reći da ne valja ni za šta ozbiljno osim početnog prototajpinga.

Nekome ni Source ili UE3 nije dovoljan da iskaže maštu onako kako bi želeo...

A zavisi i šta je za koga "ozbiljno", da li živi od toga, koliko brzo i kako uči, koje su mu osnove...

Ukratko, nije GM loš, za mnogo toga je i više nego dobar.

doctor
13.11.2016, 1:06
Hvala na informacijama, ako nekad budem pravio komercijalnu igru, to definitivno neće biti u GameMakeru :D

Nije GM uopšte loš ali postoje dva preduslova:

1. Moraš da poznaješ GM i njegove sisteme jako dobro pre nego što se uhvatiš za ozbiljan projekat. Znači dosta učenja i zezanja pre rada, da probaš sve što nudi.
2. Moraš da imaš jasnu viziju kakvu igru praviš, kakvi će biti sistemi koje ćeš implementirati, gameplay elementi itd. i da od samog početka kreneš sa dobro odrađenim dizajnom igre. Znači u principu prvo moraš da imaš kompletnu igru "na papiru" i da tek onda kreneš u implementaciju i tweakuješ i prilagođavaš igru u hodu.

Ono što ga ne čini dobrim alatom jeste ta nefleksibilnost i nemodularnost, prelazak na OOP koncepte i podržavanje tog OOP u GML bi gurnulo GM u nove visine ali bi isto tako "polomilo" mnogo stvari koje su jednostavno lake za shvatanje i lake za učenje. Za tim od 1-5 ljudi GM je sjajan alat jer možeš više vremena da posvetiš game designu i samoj igri nego kodiranju. GM je više fokusiran na to da ti pruži mogućnost da brzo i lako implementiraš ono što imaš u glavi nego da ga implementiraš kako treba sa inženjerskog aspekta pa ga takav pristup u radu samim tim i ograničava u mnogo čemu po pitanju funkcionalnosti.

Naravno, treba se ograničiti isključivo na 2D igre i ne ciljati na ništa preterano kompleksno. Arkadne igre, platformeri, shmup, wave shooteri, top-down, RPG - sve to može da se napravi ali bez prevelike kompleksnosti samih gejmplej sistema jer tu kreću glavobolje - izvodljivo je ali GM nije zamišljen tako da ti olakša taj posao. Postoji ta barijera odakle neke stvari jednostavno moraju da se odrade pešaka i uz mnogo kodiranja i domišljanja.

Eni
13.11.2016, 2:24
2. Moraš da imaš jasnu viziju kakvu igru praviš, kakvi će biti sistemi koje ćeš implementirati, gameplay elementi itd. i da od samog početka kreneš sa dobro odrađenim dizajnom igre. Znači u principu prvo moraš da imaš kompletnu igru "na papiru" i da tek onda kreneš u implementaciju i tweakuješ i prilagođavaš igru u hodu.

Možeš ti da imaš super plan, al' tek posle dosta feedbacka se zaista kristalizuje igra. Meni nikad nije palo na um da zamislim uopšte da meniji pamte gde su ostavljeni, na primer. Jednostavno ne razmišljam tako. Zbog toga mislim da ništa ne može biti 100% na papiru unapred...

doctor
13.11.2016, 2:42
Jasno, ne može, samo sam komentarisao GM i tu nefleksibilnost koja mora da se kompenzuje predviđanjem funkcionalnosti.

Sent from my Moto G using Tapatalk

Eni
16.11.2016, 15:16
Ako neko želi da proba da dobije GnC na SG za Dž, neka klikne ovde (https://www.steamgifts.com/discussion/Deada/winterpuzzle-5-a-steamgifts-carol) ;)

Eni
22.11.2016, 1:57
Update 1 delimično spreman za testiranje:
- Podrška za više od jednog challenge levela i
- Novi challenge level (broj 2, jelte)

a unajmio sam 2 "srdačno preporučena" freelancera da prevedu igru na španski i ruski... valjda će biti ok... pa će sve zajedno da bude jedan pošten update u decembru, tamo neposredno pred sniženje.

Clayton
28.1.2017, 18:32
Pročitao sam sada kompletnu temu i mogu reći samo svaka čast! Nisam nikada imao prilike raditi u Game Maker-u ozbiljno, imao sam jedan mali period kada sam eksperimentisao sa njim ali nažalost ništa produktivno nije proizašlo iz toga.

Što se same igre tiče kupiću je u ponedeljak ali ovako na prvi pogled odiše pravim retro/platformerskim šmekom što je kod mene svakako plus jer sam odrastao na igrama takvog tipa.

Meni je inače game development neka vrsta neobaveznog hobija, uglavnom sam radio u Unity-iju a sada sam prešao na HTML5 development i koristim jedan sjajan i potpuno besplatan framework pod nazivom Phaser (www.phaser.io) pa ukoliko nađete slobodnog vremena pružite mu šansu, veoma detaljno je dokumentovan i ima poprilično bogatu bazu korisnika.

Eni
31.1.2017, 23:53
Ma i meni je neobavezni hobi, naravno, nisam ja ni programer ni ilustrator/umetnik... nego eto... da me želja mine da imam igru na steamu.

Sve hoću da krenem sa sledećom, al' od previše želja sam se zaglavio u jarku, ne mogu ni na jednu stranu (previše odluka, premalo slobodnog vremena).

Inače, kome treba pomoć oko pronalaženja skrivenih novčića itd, sad postoje vodiči na steamu za svih 5 svetova (i ovom prilikom se zahvaljujem zajednici koja se time pozabavila pa ako vam bude korisno, lajkujte im tamo) http://steamcommunity.com/app/551580/guides/

Eni
14.2.2017, 17:25
Obeležavanje 3 meseca od objavljivanja na Steamu uz celonedeljno sniženje (najveće do sad): http://store.steampowered.com/widget/551580/

Eni
22.3.2017, 16:33
Ako nekog zanima da pređe igru a nema para da je uzme ili štagod, evo jedne lepe prilike (50+ kopija na SG): https://www.steamgifts.com/giveaway/r21Kg/goblin-and-coins

Morate biti učlanjeni na SG i poštujte pravila, lik je support i lak je na obaraču ;) ali je kul baja.

Ako neko dobije, bilo bi lepo da snimi kako igra i postavi link ovde/tamo, al' kako hoćete.

Eni
6.4.2017, 22:08
Za sve koji imaju nalog na SteamGifts, evo prilike da se nešto osvoji:
https://www.steamgifts.com/discussion/aB6Y7/spring-goblin-and-coins-marathon

Ukratko, igrate Goblina, snimite, stavite na yt pa okačite tamo link... i pozovem vas u tajna izvlačenja kasnije.

Ako vas zanima, detalje pročitajte na linku. :)

Eni
14.6.2017, 17:02
GnC letnji maraton (https://www.steamgifts.com/discussion/Xcy2g/)

Ukratko, za posetioce gomila javnih izvlačenja za sitne igre.
Za učesnike spreman "voz" boljih izvlačenja.
Više info na linku.

voodoo_
7.7.2017, 8:16
Izašao apdejt na Steamu, o čemu se radi?

Eni
7.7.2017, 8:20
Pokušavam da napišem update log na steamu al me bekend ubija sporoćom (nikad nije bilo tako, ne znam šta je problem).

Ukratko,
+ mađije čarobnjaka sada su popravljene da poštuju neranjivost posle prethodne smrti
+ samo u old school: dodata gomila kotlića na raznim nivoima

sa negativne strane
- prvi ikad build na win10 tako da nemam pojma da li je nešto pošlo naopako, pa ću ostaviti prethodnu verziju kao opciju za svaki slučaj


---
edit: e'o ga: http://steamcommunity.com/games/551580/announcements/detail/1430306874643901127

Eni
10.7.2017, 2:06
Jedan od učesnika na summer eventu je napravio ovaj suludi video (kao zabavni bonus) i morate da ga pogledate :D

https://youtu.be/DEp8kDPdpb0

Eni
26.12.2017, 18:28
Ukoliko neko ima igru i prešao je, može da uđe i giveaway za neke fine stvari ovde: https://www.steamgifts.com/discussion/OVgfj/goblin-and-coins-winter-marathon-closes-january-5th

Inače je na sniženju svakako...

Eni
11.2.2018, 17:58
Postavljen je prvi svetski rekord u igri, 21 minut i 16 sekundi. Lik koji ga je postavio ima na twitchu 3-4 snimka od 2 sata kako se priprema, proučava nivoe, traži prečice itd... I ako sam dobro shvatio, misli da može da navuče ispod 20 minuta (inače za normalnog igrača koji igra prvi put treba negde 1:30 do 2:30, zavisno od iskustva sa platformama itd)... videćemo da li će nastaviti.

https://www.speedrun.com/Goblin_and_Coins

Eni
24.3.2018, 1:03
Bar dve godine prekasno za prvu igru, al' na vreme za drugu... otvoren je newsletter, (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtzqtxhM2NkTAR0RWnnmqEdQYg1sPtmQpsVzGWjp21 NRUKiQ/viewform?usp=sf_link) za sve koje interesuje da isprate updates, community events itd. A da, i vesti o GnC2.

Usput, u toku je community event sa 60+ giftova (https://www.steamgifts.com/discussion/btjro/2nd-gnc-spring-marathon-lvl-2-60-gifts-closes-apr-8th) u izvlačenjima...

Eni
1.5.2018, 15:55
GnC je na najvećem sniženju do sada (https://store.steampowered.com/app/551580/Goblin_and_Coins/), do ponedeljka, 33% off, pa ko još uvek nema a oduvek je maštao da proba :opanachke slobodno neka izvoli. Nemojte zaboraviti da se učlanite u community grupu (https://steamcommunity.com/groups/goblinsandcoins) kako bi bili obavešteni o raznoraznim eventima.

voodoo_
3.5.2018, 20:49
Kad je promenjeno ime igre? :-D

Eni
4.5.2018, 13:07
Pre nego što je greenlajtovana. Tamo 2016. Množina je ostala za serijal, jednina za pojedinačne igre.

Eni
21.6.2018, 22:59
Znam da su svi trenutno "uzbuđeni" oko steam summer sale, al' čisto da pomenem da je pre koji dan počeo "GnC 2nd summer marathon" na steamgifts, pa ako je neko učlanjen neka se posluži https://www.steamgifts.com/discussion/ZV0aY/

(Neke od nagrada su Yakuza 0, Prey, CoD Ghosts, Dirt Rally itd.)

Eni
24.12.2018, 23:38
https://www.steamgifts.com/discussion/hEZOJ/goblin-and-coins-holiday-jigsaw-puzzle

Ako je neko raspoložen da se igra puzzlama... nagradna igra ne zahteva da imate/ste igrali GnC, otvorena je za svakoga.

Eni
26.1.2019, 21:07
Novi community event, preko 100 nagrada u ponudi, za sve od "tvrdokorni fan" do "nemam igru uopšte"...

https://www.steamgifts.com/discussion/jq2e9/

Eni
15.6.2019, 22:12
Novi giveaway event za fanove @steamgifts, https://www.steamgifts.com/discussion/U1IH3/
50+ nagrada u izvlačenju, od indie 1-man puzzli do AAA pucačina. Srećno!

Ako neko nema još igru, može da doda u wishlist pa će mu steam javiti čim bude popust.

Eni
27.10.2019, 12:13
Samo za ljubitelje spoopy gifova, novi community event, 35 giftova, 6 giveaway ulaza, https://www.steamgifts.com/discussion/ar7b0/spoopy

Ne znam koliko ikoga zanima ovde da kačim ovakve linkove pa sam malo i batalio, al' eto možda neko voli da proba da osvoji nešto..."strašno".

Dimo
1.11.2019, 8:48
Pratim npr. ja, ali dušmani blokirali Steam na računarima na poslu :( Izem ti posao gdje ne mož' da igraš onlajn u toku radnog vremena...

A doma jbg, dok staše klinjo za Gobline.

Eni
10.11.2019, 4:48
Kratka mala izvrnuta proslavica, 3 godine od "steamobjave" Goblina 1.

https://www.steamgifts.com/discussion/Gk9O4/

galebns
12.11.2019, 23:22
Bokte smazo, je l' moguce da ima vec 3 godine....

Eni
19.12.2019, 21:09
Prvi put u istoriji zemaljske kugle... GnC na sniženju od čak 50%, javite babi da i ona kupi ako do sad nije: https://store.steampowered.com/app/551580/Goblin_and_Coins/

Eni
27.6.2020, 10:17
https://store.steampowered.com/app/551580/Goblin_and_Coins/

50% popust ceo summer sale, 99 dinara košta trenutno, ako nekog zanima da proba.

Eni
24.7.2020, 4:02
https://www.steamgifts.com/giveaway/cNqNw/forgotten-trace-thanatos-in-nostalgia/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/cNqNw/forgotten-trace-thanatos-in-nostalgia)

Eni
26.7.2020, 11:42
Ne mogu da otvorim novu temu, ček da probam ovde da stavim...

---

Neki lik na redditu napravio listu svih igara napravljenih u game Maker / GameMaker Studio, dopunjava je, nije 100% pouzdana al' ono... Sortiranje je po broju steam reviews (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Mqcqh9G20bH4nwyVIQn3OIXHdL8gzgyztdC6b8exiQM/edit?usp=sharing) (nevezano za +/-, samo broj)...


Ako nekog zanima tema je ovde (https://www.reddit.com/r/gamemaker/comments/hxtxvi/some_of_most_popular_games_made_with_game_maker/).

Andross
26.7.2020, 12:05
Vrh, mora budzimo te review-e :D Koliko si kopija prodao na steamu, cim imas 51 review trebalo bi da imas bar duplo i vise igraca.

Eni
26.7.2020, 12:11
Koliko si kopija prodao na steamu, cim imas 51 review trebalo bi da imas bar duplo i vise igraca.

Manje od 2.5% igrača je ostavilo review. To je neki trend na Steamu, afaik 1-3% samo napiše nešto, ako im je OK igra ljudi uglavnom zaborave da napišu išta, ako im se jedna stvar ne dopadne onda napišu iste sekunde negativni review. A ne smeš tražiti da pišu review u igri na stranici i generalno, moraju sami.

Andross
26.7.2020, 12:59
To je top cifra onda, 2k+ igraca, svaka cast!

Eni
26.7.2020, 13:08
Više nego što je iko (uključujući i mene) očekivao pre par godina ;)

Eni
8.9.2020, 2:42
Posle gotovo 4 godine, po prvi put u istoriji, GnC1 na više od 50% popusta.... 51% popusta!

https://store.steampowered.com/app/551580/Goblin_and_Coins/ :alealeee:

Eto ako je neko čekao da pređe 50%, sad je vaše vreme. Ako neko čeka 75%... ahem... još 2-3 godine. :D

Eni
1.5.2021, 23:19
Ako ima još neko da nije kupio ovo svetsko čudo srpske tehnike :D na popustu je za tekuće praznike -53% i može se uzeti za manje od 100 dinara u narednih 10 dana:

https://i.ibb.co/txnCPSJ/20210430.png (https://store.steampowered.com/app/551580/Goblin_and_Coins/)

Popusti idu dok GnC2 ne izađe, posle nema više.

Eni
29.10.2021, 14:06
Sezona popusta, kao što rekoh već ranije ovi "veliki" popusti traju dok se gnc2 sprema, kad on bude objavljen gnc1 više neće ići na sniženja. Ako je neko planirao da uzme neka grabi priliku (neće biti 60, 75 itd % popusta)

https://store.steampowered.com/app/551580/Goblin_and_Coins/

Eni
11.11.2021, 13:43
It's been 5 years since the release of Goblin and Coins!

Here's a giveaway to mark this small occasion: https://www.steamgifts.com/giveaway/DBiTp/trailmakers
Inv.only https://www.steamgifts.com/giveaway/OXs_O/moving-out where _ is equal 2+1

Thank you all for the support!

Eni
17.11.2021, 3:39
https://www.steamgifts.com/giveaway/sXiS5/vane/signature.png (https://www.steamgifts.com/giveaway/sXiS5/vane)

Eni
1.3.2022, 8:38
https://cdn.akamai.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/clans/26753431/f5c571ee407d435f32fb73bd8f249200da436fcb.png

Dok čekamo zvaničnu kategorizaciju (verified ili playable) nezavisno dokazano da igra radi "out of the box" na SteamDeck...

voodoo_
12.4.2023, 13:15
Izašlo, 4,27 evrona ko već ima prvi deo

Juraj
8.5.2023, 0:43
Zabavna je igra.

voodoo_
17.12.2023, 21:23
Instalirao opet posle ovih silnih apdejta, pa da pitam - je l ima šanse da se kroz neki patch provuče "stabilizacija" kamere? Izluđuje me što se ekran pomera na svako mrdanje karaktera, do nivoa da imam mučninu kad pokušavam neku složeniju akciju koja traži "pipanje" kontrola a ekran se cimne na svaki milimetar pomeranja lika... znači ako može veća tolerancija na pomeranje lika, tek ako odmakne 3-4 polja levo ili desno da krene skrol ekrana.

ogisha
18.12.2023, 1:30
^^Nisam igrao dvojku ali meni je upravo to bila zamerka za keca i mislim da bi mnogo pomoglo ako bi se takva kamera mogla ostvariti.