Borbeni timesinkovi sa skupljanjem i unapređivanjem galerije šarolikih likova malo koga ostavljaju ravnodušnim. Igrači ili preziru ovaj žanr ili su neobjašnjivo privučeni ovakvim naslovima, ispunjeni željom da probaju šta je novo i drugačije. Nexonov Battlejack ima jednu neočekivanu novinu – mehanika borbi zasnovana je na kartaškoj igri blekdžek (ajnc). Battlejack je smešten u magični svet prepun magija i stvorenja. Svako biće i svaki junak predstavljeni su kartom, a u zavisnosti od magičnih sfera kojima pripadaju, povezane su (uglavnom) sa jednom od standardnih boja francuskih karata – vatra je herc, zemlja je pik, mrak i svetlost su tref, jedino voda nije karo, nego prosto plava kapljica vode. Svaki nivo stavlja vas pred nekoliko talasa sve moćnijih protivnika, do konačnog obračuna sa bosom na kraju svake etape. Tokom borbi neprestano vam se dele karte kao u blekdžeku – zbir vrednosti karata treba da je što bliže broju 21. Ako premašite tu vrednost, gubite potez kao i energiju koju bi svaki član vaše družine dobio od karata koje pripadaju njegovoj ili njenoj boji. Kada nakupi dovoljno energije, svaki junak ili stvorenje koje vodite, može da aktivira svoje specijalne sposobnosti kojima jača efekte karata, leči ili bafuje saveznike, odnosno napada ili debafuje protivnike. Nažalost, nakon samo tri-četiri dana igre, doći ćete do tačke kada napredak članova vaše družine postaje nepodnošljivo spor, za šta su lek mikrotransakcije.Dragan KOSOVAC | | |