TEST PLAY<>
082017<><>

Micro Machines World Series

Prošlo je 26 godina od kada je Codemasters na tržište za igračku konzolu NES „pustio” Micro Machines. U pitanju su bile neverovatno zarazne trke automobilčića na stazama koje bi u najboljem slučaju mogle da se opišu kao improvizovane. Igra je postala toliko veliki hit da su se redom nizale verzije za Amigu, Segu, PlayStation, PC... Od izdavanja poslednjeg nastavka, Micro Machines V4, prošlo je nepunih 11 godina i u Codemastersu su odlučili da je došlo vreme da se franšiza oživi.

Od izdavanja poslednje igre u serijalu, Micro Machines V4, prošlo je nepunih 11 godina i u Codemastersu su odlučili da je došlo vreme da se franšiza oživi..

Očekuje vas prepoznatljivo, „kućno” okruženje kroz koje „rolate” automobilčiće kako biste oponentima pokazali ko je glavni baja. Pogled je, naravno, iz poluptičije perspektive, a upravljanje sasvim solidno i prilagođeno novajlijama u žanru. Igru pokreće punokrvi 3D engine koji vas svojim kvalitetom neće patosirati, ali, kako je igra namenjena mlađim naraštajima, to i nije toliko bitno. Valja napomenuti da je igra podeljena u tri segmenta: trke, eliminacije i arene. U prvom slučaju osnovni zadatak je preći liniju cilja prvi, u drugom je ostati na istom ekranu sa vodećim, dok je u trećem najvažnije ostati poslednji na točkovima nakon nemilosrdnih obračuna. Doduše, ni tokom „običnih” trka nećete pobeđivati isključivo zbog svog vozačkog znanja, već treba pokupiti prave power-upove u pravom trenutku i tako protivnike onemogućiti da pokažu šta umeju. Redom ćete ih filovati nagaznim minama, raketama, hidrauličnim čekićima i sličnim pomagalima, ali morate da znate da možete nositi samo po jedan power-up odjednom.

U arenama je situacija nešto drugačija. Svaki automobil ima različite sposobnosti, odnosno naoružanja i perkove kojima raspolaže. Osim osnovne puce, tu su još i „specijalke” koje možete da koristite samo kada se energetska skala napuni. Ispred protivnika možete da postavljate zidove, na bojnom polju da montirate mitraljeska gnezda, instalirate lasere, izazivate mini-zemljotres ili uragan, u pomoć pozivate policijski helikopter koji iz vazduha rešeta neprijatelje i tako dalje. Ako se odlučite da vozite ambulantna kola, saigrače iz tima možete da lečite. Inače, automobili se međusobno uopšte ne razlikuju po upravljivosti i ponašanju na drumu. Čini se da svi istom lakoćom ubrzavaju, imaju istu/sličnu maksimalnu brzinu kretanja i kroz krivine se „migolje” na identičan način. Razlika je u gabaritima i naoružanju, odnosno „specijalkama” koje smo pomenuli. To je pomalo razočaravajuće, pogotovo ako znamo da u prethodnim verzijama igre to nije bio slučaj. Stečeno znanje i umeće možete da proverite na deset staza i petnaest arena, uz mogućnost upravljanja sa dvanaest automobila.

Igra je podeljena u tri segmenta: klasične trke, eliminacije i karambol arene.

Stečeno iskustvo koristite za otključavanje dodatnog sadržaja. Na primer, možete da obezbedite unikatne farbe, usemplovane doskočice kojima nervirate protivnike, odnosno „nadgrobne spomenike” koji ostaju iz potamanjenih neprijatelja. Sve to zvuči dosta uzbudljivo i vredno hvatanja za novčanik, ali dolazimo do dela kada počinje da se gomila negativna energija kao ovom Codemastersovom čedu. Prva stvar koja nas je neprijatno iznenadila je to što World Series uopšte nema offline režim igranja. Tačnije, nema kampanju, nema načina da se bez upuštanja u online okršaje dokopate iskustvenih poena i samim tim otključate dodatke. Igrati možete u društvu ili protiv botova, bilo na stazama, bilo u areni, ali je to stvar koja vrlo brzo dosadi. Zaista je neverovatno da igra nema nivoe, misije, nešto što bi podsećalo na neku vrstu ustrojenog načina igranja. Umesto toga, ostaje vam online kao alternativa, ali ni tu ne cvetaju ruže. Matchmaking sistem je katastrofalan, osakaćen podatkom da igru u momentu pisanja teksta igra veoma malo ljudi. To ne ostavlja puno prostora za manipulaciju, pa se rosteri popunjavaju botovima i opet se vraćamo na početak. Za početak partije redovno čekate osamdesetak sekundi, a to zaista ne vodi nigde.

Sledeći veliki nedostatak je što Word Seriesu ozbiljno fali sadržaj. Broj arena je OK, ali samo deset veoma kratkih staza nije ono što smo očekivali, ma koliko one bile dinamične, urnebesne i pune prepreka, pa i prečica. Isto tako, broj automobila je manji od onoga koji imaju dečica u svojim „hardverskim” kolekcijama po fiokama i vitrinama, pa se postavlja pitanje koja je prednost igranja virtuelnim modelima kada ih imate u ograničenom broju. Ruku na srce, igra se prodaje upola cene u odnosu na AAA naslove, mada ne znamo koliko će to uticati na odluku igrača da je kupe u ponuđenom obliku. Sadržaj je moguće proširiti DLC-ovima, ali ne znamo da li će oni biti besplatni. Konačno, upravljanje autićima je identično, kao što rekosmo, čak i na različitim podlogama, što i ne bi toliko smetalo da je tenk – tenk, vatrogasni kamion – vatrogasni kamion, a super auto – super auto. Napomenućemo da autići ne mogu da skakuću i to u ovakvoj igri smatramo ozbiljnim problemom.

Micro Machines World Series je zadržao dosta originalnog šemka ovog serijala, ali kao je izgubio dušu.

Micro Machines World Series je zadržao dosta svog originalnog šmeka, ali je izgubio dušu. Igra je trebalo da dođe sa bar duplo više staza, petostruko više autića i singleplayer kampanjom koja bi korisnike naterala da grinduju ne bi li se dočepali perkova koje donose viši leveli iskustva. To bi oživelo i online komunu, ali eto... Ne ispadne sve uvek onako kako ste planirali i kako ste se nadali.

Vladimir PISODOROV

 
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
CRYPTARK
Get Even
Final Fantasy XII: The Zodiac Age
Diablo III: Rise of the Necromancer
Aven Colony
Black The Fall
Nex Machina
Blitzkrieg 3
Cars 3: Driven to Win
Yonder: Cloud Catcher Chronicles
Cold Waters
Redeemer
Antihero
Sundered
Micro Machines World Series
Šta mislite o ovom tekstu?
Crusader Kings II: Rajas of India, Charlemagne, Way of Life, Horse Lords, Conclave, Reaper’s Due, Monks and Mystics
Beans – The Coffee Shop Simulator
Vanquish

Platforma:
PC, PlayStation 4, Xbox One
Potrebno:
Intel Core i3 ili AMD FX, AMD Radeon HD 5570 ili Nvidia GeForce GT 440 sa 1 GB VRAM, 4 GB RAM
Veličina:
4,21 GB
Adresa:
www .micromachinesgame .com

62
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2015. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 2.54
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera