D3DGear 5.0
Odmah da napomenemo da ćete se razočarati ukoliko nameravate da ovu alatku koristite kao primarno sredstvo za pohranjivanje snimaka ekrana. Naime, nedostaje podrška za kontinuirano „štancovanje” snimaka, koje će se obavljati u vremenskim razmacima koje korisnik odabere. Umesto toga, možete da definišete kombinaciju „vrućih tastera” i programu naredite da snima sve dok ne naredite suprotno. Kako će to da izgleda dok igrate, možete samo da zamislite. Screenshotovi mogu da se snime u četiri različita formata (BMP, JPG, PNG i GIF), u direktorijum po želji, a mogu da obuhvate i trenutni framerate, odnosno timestamp. Takođe, D3DGear može i da vas obavesti svaki put kada je obavljeno snimanje. Polje na kojem D3DGear briljira je snimanje igračkih sesija. Osim što koristi hardversku akceleraciju i sarađuje sa DirectX 12 standardom, ova alatka ostavlja dovoljno manevarskog prostora da sve podesite onako kako vam odgovara. Izbor radne rezolucije i frameratea se podrazumeva, a tu je i mogućnost odabira formata u kojem će se akcija zabeležiti: AVI, WMV i MP4. Osam kodeka je sasvim dovoljno da kadrovi klize glatko, mada ručno možete da doštelujete izlazni kvalitet. Zvuk se beleži u PCM ili MP3 formatu, a postoji i dodatna audio-komponenta koja dolazi sa mikrofona, u vidu komentara. Sledi još jedno iznenađenje – D3DGear sa tri različita izvora na ekran može da „baca” dodatni video-materijal. Možete da birate koordinate na kojima će se obaviti „iscrtavanje” panela proizvoljne veličine, u kojem može da se smesti signal sa veb-kamerice, pa čak i da se reprodukuje video-klipić po izboru. Ovo je moguće i kada se snima igračka sesija, ali i kada istu poželite da podelite sa drugima. Da, program podržava i broadcasting preko twitch, hitbox ili servisa koji sami odaberete, opet uz mogućnost biranja radne rezolucije, frameratea, kodeka, jačine zvuka i ostalih perkova koje smo pominjali. Baš kao i obično snimanje, broadcasting nije ograničen samo na igre, jer je na meniju i „nadgledanje” čitavog desktopa ili samo jednog njegovog dela, odnosno materijala koji ide na Oculus Rift. Korisnicima je na raspolaganju čak i mogućnost benchmarkinga i snimanja izveštaja u formatu CSV. Zahvaljujući snažnoj hardverskoj akceleraciji i mogućnosti da se tokom rada iskoristi više procesorskih jezgara, D3DGear u praksi prilično hitro obavlja posao za koji je namenjen. Logično, od snage same mašine i dalje zavisi do kojeg izlaznog kvaliteta ćete moći da idete, ali sve što je bilo do autora programa, urađeno je. Za pohvalu je i to što se D3DGear izuzetno jednostavno konfiguriše i obuzdava, i što ne morate da budete „sveštenik višeg reda” da biste došli do željenih rezultata. Valja pomenuti i više nego prihvatljivu cenu za ono što program nudi. Downside je taj nedovoljno dorađen režim snimanja screenshotova, i to je nešto što autorima mora da se zameri. Već smo pisali da na tom polju postoji odlična alternativa – Dxtory, kome D3DGear ipak nije ravan. No, ako vas više greje snimanje igračkih sesija i broadcasting, onda nabavku ove alatke obavezno treba da uzmete u razmatranje. Vladimir PISODOROV | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opšte teme | Internet | Test drive | Test run | PD kutak | CeDeteka | WWW vodič • Svet igara Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |