TEST PLAY<>
062017<><>

Slice, Dice & Rice

Kada je u pitanju igračka mehanika i veza sa stvarnošću, borilački naslovi su oduvek bili duboko ukorenjeni u domenu fantastike, sa gromopucateljnim likovima koji su u stanju da izgube hektolitar krvi i pretrpe višestruke frakture skeleta, a da pri tom ne trepnu. Igrači koji od digitalnog pesničenja zahtevaju nešto nalik simulaciji uglavnom su pribegavali serijalu Virtua Fighter (i Budokanu, jednom davno), dok krajnji ekstrem hiperrealizma predstavljaju unikatni naslovi kao što su Bushido Blade i drevni Barbarian, igre u kojima pravovremeni potez hladnim oružjem momentalno rešava duel. U potonju grupu spada i Slice, Dice & Rice, delo poljskog Dojo Gamesa, smešteno u vazda interesantno okruženje srednjovekovnog Japana, uz šačicu mitoloških elemenata.

Atipična borilačka igra u kojoj likovi nemaju skalu zdravlja, već jedan primljeni ili naneti udarac znači trenutnu smrt.

Da se SDR razlikuje od uobičajene ponude, biva jasno već na prvi pogled jer na ekranu nisu prisutne energetske skale, mada nema mesta čuđenju jer su autori pribegli pomenutom one hit – one kill principu. Nema ni komboa, specijalki i sličnih naprednih zahvata, već je sve u refleksima, nadmudrivanju i anticipaciji protivničkih poteza. Kontrole su svedene i proste, te svi borci imaju na raspolaganju iste vrste napada – brzi horizontalni, vertikalno-defanzivni i heavy napad, čija svrha u ovakvom tipu igre nije baš najjasnija s obzirom na pomenuti nedostatak health barova, a pri tom se njegovo izvršavanje vidi „iz aviona” i samim tim lako eskivira. Pored pomenutih, tu su još i potezi za pariranje, odnosno dash u stranu, koji funkcioniše i u vazduhu. U retkim slučajevima kada se napad izvrši sa veće distance dolazi do ranjavanja, koje rezultuje sporijim kretanjem. Pošto se borbe uglavnom završe za tren oka i da igra ne bi bila još kraća nego što jeste, potrebno je nanizati četiri pobede u okviru jednog meča. Pred kraj story režima, tu je i „glavonja” koga je potrebno secnuti nekoliko puta pre nego što otputuje u večna lovišta.

Svesni smo toga da nezavisni timovi uglavnom raspolažu ograničenim budžetom i da programiranje kvalitetnog netcodea iziskuje ozbiljna ulaganja, ali je u slučaju svake versus borilačke igre nedostatak online multiplayer moda omča oko vrata. Još je veći problem loš balans likova, kojih ima svega osmoro – zašto bi iko normalan u igri u kojoj je hitro zadavanje smrtonosnog udarca izdaleka od suštinskog značaja izabrao golorukog monaha ili tengua sa lepezom umesto ženske koja vucara mačekanju veličine brodskog jarbola? Pored pomenutih nedostataka i story mod se završi za nekoliko minuta, učitavanje traje duže nego sam meč, replay value je nepostojeći, mada moramo priznati da sve to veoma lepo izgleda i zvuči, jer grafički stil podseća na radove Frenka Milera, dok audio komponenta stvara utisak jidaigeki drame. SDR je nalik izvikanom Apple proizvodu: spolja gladac – iznutra jadac...

Jan ČMELIK

 
Prey
Endless Space 2
Little Nightmares
Everspace
The Surge
TumbleSeed
Injustice 2
Reservoir Dogs: Bloody Days
Warhammer 40K: Dawn of War III
Dragon Quest Heroes II
The Long Journey Home
Pinstripe
Regalia: Of Men and Monarchs
Expeditions: Viking
Hearthlands
Porno Studio Tycoon
NBA Playgrounds
Train Mechanic Simulator 2017
STRAFE
The Final Station: The Only Traitor
Slice, Dice & Rice
Šta mislite o ovom tekstu?
What Remains of Edith Finch

Platforma:
PC
Potrebno:
Core 2 Duo na 2,4 GHz, GeForce 9800 GT, 2 GB RAM
Poželjno:
Core 2 Quad na 3 GHz, GeForce GTX 660, 4 GB RAM
Veličina:
1,4 GB
Adresa:
dojogames .pl
PEGI:
nema

63
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2015. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 2.54
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera