Pit People se u najkraćim crtama može opisati kao Heroes of Might and Magic derivat, ali bez ozbiljnijeg strateško-ekonomskog dela i sa akcentom na avanturističkim questovima i jednostavnim taktičkim borbama. Samim tim, jasno je da se radi o poteznoj „saćolikoj” strategiji u kojoj bitke ne dostižu epsku dužinu, kao one u HoM&M, već se sve razmirice rešavaju brzopoteznom borbom. Okršaji ne dostižu dubinu onih u pomenutom serijalu, ali su svejedno zabavni, možda baš zbog činjenice da ne opterećuju igrača ni na koji način. U okviru svakog poteza igrač izdaje komande za kretanje, a napad se potom automatski izvršava, u zavisnosti od pozicije jedinice u odnosu na protivnika. Čim se vaša jedinica nađe u polju direktno pored neprijateljske, ona započinje napad, s tim što je izbor jedne od okružujućih meta ostavljen AI rutini i to ume propisno da iznervira, jer vojnici pod vašom kontrolom retko udare baš tamo gde ste nameravali. Pomenuto pravilo ne važi za strelce (logično) i određene vrste hibridnog oružja, kao što su throwing sekire, jer se potonje bacaju jedino u situaciji kada je rastojanje između vaše i protivničke jedinice jedno polje. U protivnom mogu da se iskoriste isključivo za melee napad. Obavezna taktika je guranje lika (ili više njih) koji nosi štit, ispred ostatka vojske, ne bi li odbranio saborce od protivničkih strelaca, kao i obavezno opremanje bar jednog vojnika buzdovanom, jer je to jedina vrsta oružja koja čini pristojan damage protivnicima koji nose šlemove. Centralni hub je grad u kome je najbitnija građevina arena u okviru koje se vrši odabir između različitih vrsta PvP i offline mečeva, ali i akvizicija ljudstva. Nakon prve pobede u areni, u kojoj takođe regrutujete heroje za svoju malu armiju uspešnim okončanjem mečeva, od gradskih vlasti dobićete kuću u kojoj možete da podešavate svoj tim do tančina, uključujući njegov sastav, borbeni raspored, opremu i izgled. Topovsko meso se regrutuje i na world mapi, i taj proces se sastoji od kupovine kaveza, davanja mreže za lov jednom od postojećih likova i pošteđivanja poslednjeg protivnika pred sam kraj borbe. Pored svega rečenog, treba imati u vidu i area effect pojave koje se nasumično dešavaju i negativno deluju, kako na vašu, tako i na protivničku vojsku, a uglavnom se manifestuju u vidu kisele kiše koja je zapravo zelena krv gorepomenutog medveda. Prikupljanje iskustvenih poena je ključni element igre, kao i u svim igrama ovog tipa, ali u ovom slučaju ne predstavlja maltretiranje i ni u jednom trenutku se ne pretvara u grind. Za hvalisave, tu je i opcija snimanja replaya, za naknadno razmetanje pred komšijama i rodbinom. U trenutnom obliku, story mod Pit Peoplea prebrzo se završava (žal koji time biva prouzrokovan dovoljno govori o ostavljenom utisku), ali je prikazano sasvim dovoljno da zaključimo da će u budućnosti ova igra svakako biti vredna pažnje. Čak i ako dopadljiva tehnička realizacija i obilje pajtonovski-bizarnog crnog humora nisu dovoljni da privuku potencijalne mušterije, zaraznost i sijaset offline, online, single i multiplayer modova, definitivno jesu. Nažalost, datum izlaska konačne verzije igre nije na vidiku, jer se closed beta pominje tek za leto tekuće godine. Jan ČMELIK |
| |||||||||||||||||||
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |