Još jedan mobilni plod domaće pameti. Treći nastavak u popularnom serijalu interaktivnih priča nastao je u novosadskoj kompaniji Eipix, koja je za potrebe američkog izdavača skockala zabavnu SF pričicu u kojoj sopstvenim izborima u izvesnoj meri utičete na tok radnje. Kao i prethodni nastavci Lifelinea, i Whiteout je koncipiran kao dugački, epizodni dijalog putem radio veze između osobe u smrtnoj opasnosti i glasa razuma u etru, uloge koju igrate vi. Nesrećnik kome ovoga puta pomažete se probudio usred snežne oluje i u totalnoj je konfuziji, što je verovatno posledica udarca motornim sankama u drvo. Ko je, šta je, šta traži ovde i ko ga to juri pitanja su na koja ćete zajedno pokušati na nađete odgovore. Priča je manje-više klasična oblanda na temu genetskog inženjeringa, zabranjenih istraživanja i black-ops timova koji se trude da zataškaju posledice neetičkih opita, uz nekoliko vrlo zanimljivih twistova. Gejmplej je standardan za ovaj tip igara: svaku odluku od životne važnosti donosite izborom između dve opcije, nakon čega morate da čekate određeno vreme dok momak na terenu sprovodi vašu sugestiju ili se odmara. Možete da uključite i brzi mod u kome čekanja nema, ali time se donekle gubi poenta igre. Ako vam štićenik zagine, ne morate da počinjete od početka, već možete da učitate čekpoint po želji.Lifeline: Whiteout košta 300 dinara i za te pare nudi nekoliko dana tenzije, što je u principu OK. Miodrag KUZMANOVIĆ | | |