Kako na kraju originalnog DIII crni Soulstone tendenciozno pada sa nebesa ka Sanctuaryju, nije čudno da je taj artefakt centar priče u ekspanziji. Pali aranđel Maltael otima Soulstone od Tyraela i Horadrima i diže armiju nemrtvih sa ciljem da uništi sav život i tako okonča beskonačnu bitku između anđela i demona, a vaš junak ponovo kreće u akciju da spase ceo svet. Reaper of Souls donosi nam novi, peti čin koji prati ovu priču kroz dve nove zone. To su impresivni gotski grad Westmarch (kao i katakombe i močvare oko njega) i Pandemonium, staro bojno polje između dimenzija. Do sada najveći stepen težine, inferno, izbačen je i zamenjen sa dva nova stepena: master i torment. Razlog za ovu zamenu je dvostruk. Kao prvo tu je novi balans težine za napredovanje, kako do sedamdesetog nivoa tako i kasnije za sticanje Paragon nivoa. Paragon nivoi sada se primenjuju na sve likove na vašem nalogu i bonusi nisu automatski nego sami birate kako ćete da ih rasporedite. Drugi razlog za rebalans stepena težine je novi raspored bonusa i nagrada koje su dostupne u specifičnim nivoima težine. Pored svega toga, novi nivoi težine su jedna od potencijalnih novih meta za zamerke purista. Ceo sistem podseća na konzolni Diablo III, odnosno više je balansiran za solo igru nego za multiplejer u četvoro. Verovatno najveći dodatak igri je nova klasa, Crusader. U pitanju je speicijalni red svetih ratnika koji se otcepio od paladina Zakaruma koji su nam poznati iz Diabla II. Za one koji žele više detalja, tokom igre pronalazićete nove knjige s odlomcima istorije Crusadera. Levelovanje ove klase pokazalo nam je da Loot 2.0 funkcioniše prilično dobro – većina predmeta koje smo nalazili imala je atribute upravo za tu klasu. Što se tiče same mehanike, Crusader je, na prvi pogled, borac prsa u prsa sa defanzivnom orijentacijom, uz klasični build sa debelim oklopom, buzdovanom u jednoj i štitom u drugoj ruci. Ipak, kako nivoi odmiču i otključavate sve više veština iz Crusderovog arsenala, postajete svesni raznolikosti opcija. Tako, na primer, možete da preko pasivnih veština omogućite vitlanje dvoručnim oružjem u jednoj ruci ili da budete sasvim efektivni sa poludistance koristeći build koji je varijacija na klasičnog „hamerdina” iz Diabla II. Crusader je ekstremno zabavan i dinamičan za igru, pogotovo ako su vam originalne klase već dosadile. Crusaderov resurs je wrath i njegovi napadi posebno su efikasni protiv nemrtvih protivnika. Veštine i rune ove klase daju mu kratkotrajne bafove, više defanzivne nego ofanzivne prirode, tako da je vrlo otporan i može da tenkuje na višim stepenima težine. Pored sve zabave, čini nam se da je Crusader za sada preterano moćan i da postoji realna šansa da će do izlaska ekspanzije ova klasa da bude nerfovana više puta. Dok je beta za originalni Diablo III bila limitirana samo na deo prvog čina, ova za Reaper of Souls daje nam uvid u celu ekspanziju i obilje promena tehničke i mehaničke prirode koje ovaj naslov donosi. Svi su izgledi da će Blizzardovi dizajneri još jednom postići upravo ono što žele. Mnogi igrači koji su digli ruke od originalnog Diabla III vratiće se da vide da li je ovo bliže nezaboravnoj atmosferi iz dvojke. S druge strane, oni koji još igraju i žele da njihova potraga za sve moćnijim predmetima bude još efikasnija biće oduševljeni Adventure modom i sistemom Loot 2.0. Ipak, ostaje nejasno da li će Diablo III i pored svega što donosi Reaper of Souls ikada dostići slavu i popularnost legendarnog prethodnika. Dragan KOSOVAC |
| ||||||||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |