DOMAĆA SCENA<>
032012<><>

Intervju: Vojislav Milutinović, Two Desperados („Mr Magnus”)

Desperadosi i riba

Domaći tim dizajnera radi na novom naslovu za najvećeg internacionalnog izdavača casual igara

Studio Two Desperados razvija igru Mr Magnus, koja će uskoro da se pojavi u izdanju Big Fish Gamesa. U pitanju je naizgled jednostavna, ali veoma zarazna igra zasnovana na mehanici traženja skrivenih objekata (engl. HOPA – hidden object puzzle game). Ono što ovu igru čini nama posebno interesantnom jeste činjenica da je njen dizajnerski tim osnovan i da radi u Beogradu. Imali smo priliku da isprobamo beta verziju igre početkom februara i bili smo prijatno iznenađeni iako u tom trenutku mnoge opcije nisu bile u potpunosti implementirane. Igrač je u ulozi mlade devojke koja istražuje misteriozni nestanak čarobnjaka Mr Magnusa. Igra bi najbolje mogla da se opiše kao relativno jednostavna avantura protkana zagonetkama, najčešće u vidu traženja skrivenih objekata, ali postoje i razni drugi logički izazovi. Popričali smo sa vođom dizajnerskog tima Vojislavom Milutinovićem.

SK: Možeš li da predstaviš svoj tim našim čitaocima?

Vojislav: Zovemo se Two Desperados, ali nas ima četvorica. Naš studio zvanično je osnovan u oktobru 2011. godine iako smo radili na igri mesecima ranije.

SK: Kako je rođena ideja za igru Mr Magnus?

Vojislav: Oktobra 2009. godine rešili smo da pokrenemo studio za razvoj video igara. Želeli smo da se oprobamo u hidden object igrama jer volimo taj žanr. Celu 2010. godinu proveli smo u osmišljavanju priče, testiranju mogućnosti vezanih za dizajn i koncept, i polako razvijali vlastiti engine. Zvanični rad na igri počeo je jula prošle godine.

SK: Kako napreduje posao?

Vojislav: Nakon sedam meseci intenzivnog finalizovanja ideja koje smo osmislili ranije, Mr Magnus je danas dobrim delom završen. Izdavanje se planira za dva meseca na brojnim platformama – Windows, OSX, Android i iOS.

SK: Kako ste uspostavili saradnju sa izdavačem?

Vojislav: Big Fish Games je najveći distributer casual igara na svetu. Čuli su za projekat i kontaktirali nas. Imamo veoma dobru saradnju.

SK: Šta su za vas bili najveći izazovi pri stvaranju ove igre?

Vojislav: Kada sumiramo sve što nam se desilo u poslednje dve godine, čini mi se da izazovi mogu da se podele u dve grupe. Prva je nastojanje da se tim dovede u fazu kada ljudi izradu video igre poimaju kao redovan posao. Ovo ističem jer kod nas izrada video igre više liči na hobi nego na jedan zahtevan i interesantan posao. Drugi veliki izazov je povezivanje svega što čini igru u jedinstvenu celinu. Tu su priča, gameplay, grafika, muzika, efekti i game engine.

SK: Da li već planirate sledeći naslov?

Vojislav: Trenutno smo fokusirani na to da završimo Mr Magnusa. Ipak, postoji plan da do kraja godine izbacimo još jedan naslov istog tipa. Dugoročno gledano, čini mi se da je plan za 2013. godinu daleko interesantniji i ambiciozniji, a vezan je za društvene mreže.

Dragan KOSOVAC

 
 DOMAĆA SCENA
Intervju: Vojislav Milutinović, Two Desperados („Mr Magnus”)
Šta mislite o ovom tekstu?

 TEST JOY
Asus ROG Vulcan

 STARO ZA NOVO
Half-life 2: Underhell
Half-life 2: Water

 JA, IGRAČ
Sudar s planinom
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera