Cilj je, dakle, jednostavan – memorišite u glavi kako izgleda zadata slika, a potom se bacite na njeno „rekonstruisanje” pomeranjem delića prisutnih na radnoj površini. Da, uviđate potencijalni problem – tokom slaganja nećete biti u mogućnosti da vidite original, pa poslu treba pristupiti po sećanju. Ako ništa drugo, stvar je olakšana time što se delovi slike mogu pomerati bez ikakvih ograničenja i uslova. Ako mislite da bi dotični pattern trebalo da stoji baš u sredini ekrana, slobodno ga tamo i postavite! BrackingHead sadrži 12 nivoa i samim tim donosi mogućnost sklapanja odgovarajućeg broja različitih slika. Zanimljivo je to da je autor igračima na raspolaganje ostavio sijaset opcija pomoću kojih se doživljaj pri igranju može prilagoditi sopstvenom ukusu. Tako možete odrediti gustinu matrice (od 4 x 4 pa sve do 19 x 19 polja), izabrati da li će ograničavajući faktor biti vreme ili broj premeštanja (klikova), da li će na ekranu biti vidljiva grid mreža, setovati nivo težine (u tri koraka) i slično. Jedino nije moguće tweakovati oblik polja, koja su uvek pravougaonog (odnosno kvadratnog) oblika. Kvalitet uživanja u igri direktno je srazmeran veličini ekrana na vašem mobilnom aparatu, a treba napomenuti to da autor pored VGA nudi i QVGA verziju. Vladimir PISODOROV |
| ||||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |