Međutim, pre nego što pređemo na suštinu ovog opsežnog projekta, moramo napomenuti to da vas, pre nego što budete mogli da uživate u njemu, očekuje popriličan posao. Mod The Third Age: Total War pre svega zahteva Medieval II: Total War, zatim ekspanziju Kingdoms s najnovijim patchom (developeri preporučuju 1.05, mada možemo da potvrdimo da igra radi i sa prethodnim patchom). Nakog dugotrajne instalacije svih ovih preduslova sledi preuzimanje i primena samog moda (Part 1 i Part 2), a zatim i patcheva za njega (1.1, 1.2 i 1.3). Kada završite sa svim ovim neophodnim koracima dobijate potpuno novu igru, totalnu konverziju Total Wara, u kojoj su svi, pa i najsitniji detalji prilagođeni novom setingu. Animirani intro, zatim uvodni ekrani, svi elementi interfejsa i sâm svet igre – sve je izmenjeno i odlično uklopljeno u priču o ratovima Trećeg doba. Mapa igre je u potpunosti preuzeta iz Tolkinovih dela i sadrži čak 114 različitih naselja i gradova (neka manja mesta su izmišljena, ali je većina verna predlošku). Naravno, tu su sve lokacije koje se mogu očekivati od ozbiljno urađene LOTR strategije: od Mordora, dve kule, Argonata, pa do Izengarda i Mirkvuda. Ništa manje pažnje nije posvećeno ni armijama kojima možete upravljati. Tu su Gondor, Rohan, šumski vilenjaci, visokorodni vilenjaci, patuljci, Dejl, Erjador, Haradrimi, Izengard, orci, Run i, naravno, snage Mordora. Sve ove vojske imaju svoje prednosti i mane u potpunosti zasnovane na karakteristikama opisanim u Tolkinovim delima: vilenjaci će se više oslanjati na elitne jedinice, moćne strelce ili brze trupe, dok su Izengard i Mordor okrenuti masivnim armijama i teže da neprijatelja poraze pre svega svojom brojnošću, a Istočnjaci imaju najjaču konjicu. Većina jedinica detaljno je predstavljena, pre svega na osnovu prikaza i dizajna u filmovima inspirisanim Tolkinovom trilogijom: oklopi, zastave, pokliči, animacije, sve je u potpunosti prilagođeno okruženju Srednje zemlje. Posebna poslastica su specijalne jedinice poput olifanta ili enta koje, kao što im i priliči, seju pravu pustoš na bojnom polju. Najveća snaga ovog moda, međutim, stoji u grafičkoj obradi novog sadržaja. Od prve cut scene pa do najsitnijih detalja interfejsa očigledan je ogroman trud uložen u prilagođavanje igre Tolkinovom svetu. Jedinice zaista izgledaju kao preslikane iz filmova, mapa je u potpunosti verna, a sve to dodatno upotpunjuju novi odzivi jedinica, kao i originalne melodije specifične za svaku kulturu koje su namenski komponovane upravo za ovaj mod. Pored svega nabrojanog, u pripremi je i patch 1.4 koji će u mod doneti neke nove jedinice (najimpozantnija je svakako Balrog), nove heroje (Boromira, Faramira, Glorfindela, Eladana i Elrohira), novi dizajn svih gradova Gondora, kao i nekih drugih naselja, dosta cut scena za pojedine događaje koji ih do sada nisu imali, kao i mnoga druga sitna poboljšanja. The Third Age: Total War jedan je od onih modova kakve retko imamo prilike da opisujemo: konverzija koja iz korena menja osnovnu igru i donosi nam potpuno nov naslov, takvog kvaliteta kakav retko imaju i komercijalne igre. Za sve ljubitelje Tolkinovog sveta i Total War serijala – ovo je nešto što se jednostavno ne propušta. Jovana KUZMANOVIĆ |
| ||||||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |