PRVI UTISCI<>
072009<><>

Cortex Command

Cortex Command je interesantan indie projekat Data Realmsa sa neobičnim twistom. Igra zapravo još nije završena i igračima je dostupna svojevrsna build verzija sa gomilom nedovršenosti, koja se svakom novom iteracijom dopunjava. Kvaka je u tome što već sada na zvaničnom sajtu igre možete kupiti licencu za gotovu stvar (kada se jednom bude pojavila), a cena vaučera povećavaće se kako se datum izlaska gotove verzije bude bližio. Sjajan marketinški potez, pod uslovom da autori zaista i završe igru (jer to ne garantuju). Do tada, da vidimo da li je cela ova zavrzlama vredna pažnje.

Da ne dužimo sa pričom: stotinak godina u budućnosti, intergalaktička putovanja, vanzemaljske civilizacije i ljudi svedeni na formu mozga koji su ostavili svoj fizički alter-ego iza sebe. Zahvaljujući naprednoj AI tehnologiji i daljinskom upravljanju čitavim armijama androida, na terenu ćete se sukobljavati sa moždanim masama koje dele iste teritorijalno-resursne apetite kao i vi. Kao što je rečeno, trenutno dostupna verzija igre ne sadrži nikakvu smislenu kampanju ili razvijenu priču, već samo pet probnih scenarija, koji bi trebalo da daju uvid u to kako će kompletiran projekat jednog dana izgledati.

Misije započinjete iz svog bunkera sa predefinisanim brojem vojnika koji su pod vašom kontrolom. Iskopavanjem okolne zlatne rude punite fond za kupovinu dodatne vojske i opreme, nakon čega definišete vrstu letelice kojom će vam pojačanja biti isporučena (jeftiniji modeli podložniji su oštećenjima, kao i gubitku kontrole tokom leta). Glavna zamerka odnosi se na to da se svi vaši podanici ponašaju kao marionete koje je i posle mnogo vežbe prilično teško kontrolisati na optimalan način. Pored toga što svaka jedinica na leđima ima džet-pek kojim je teže upravljati što je lik natovareniji opremom, kretanju dodatno odmažu surovi uticaji realne fizike, gravitacije i inercije. Ovome treba dodati i otežano nišanjenje, kao i činjenicu da protivnici daleko manje greše prilikom kretanja i pucanja, a dobijeni rezultat je nešto što će dugo vremena generisati čistu frustraciju.

Šarmantna 2D pikselasta grafika načisto osvaja svojim izgledom, sa živahno animiranim protagonistima na obe strane i spektakularnim raspadanjima kada god se desi nešto (ne)planirano ne ekranu. Teren je u potpunosti podložan destrukciji, sa mogućnošću njegovog kompletnog raskopavanja u potrazi za rudom ili iz taktičkih razloga, a povećanjem rezolucije ne dobijate na kvalitetu prikaza, već isključivo na preglednosti (na taj način više elemenata staje na ekran, uz mikroskopski sitan font). Efekti paljbe i detonacija iznenađujuće su kvalitetni, a radi potpunog retro efekta tu je i odlična SID tehno-ambijentalna muzika.

Aleksandar DINIĆ

 
Cortex Command
Šta mislite o ovom tekstu?
Fallen Earth: Closed Beta
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera