NET PLAY<>
062009<><>

AI turniri

Igraonica AI kod Vukovog spomenika je u proteklih mesec dana bila u žiži interesovanja igrača. U njoj su u razmaku od sedam dana organizovana dva dobra turnira. Prvo je 25. aprila održan DotA turnir, koji je bio vrlo posećen, iako je najavljen nepunih mesec dana ranije. Petnaest dana kasnije održan je i Counter-Strike turnir, koji je takođe prošao bez ikavih problema.

DotA turnir je na jednom mestu okupuo sve aktivne ekipe u Srbiji. Bogat nagradni fond je ono što je privuklo timove. Kotizacija za učešće bila je 3000 dinara, a sav novac išao je u nagrade. Takođe, igraonica AI obezbedila je i računarske komponente za najbolje timove. Turnir je bio ograničen na 16 ekipa, koliko se na kraju i prijavilo. Sistem takmičenja bio je standardan, četiri grupe sa po četiri klana, od kojih su dva najbolja tima išla dalje u winner-loser takmičenje. Igrala se verzija 6.58d.

Nakon turnira nije bilo nijedne kritike na forumima, što je mali presedan. Osoblje i vlasnici AI stvarno su se potrudili oko igrača. Takođe, i satnica je manje-više bila poštovona, što je još jedan uspeh, jer je DotA po tom pitanju mnogo problematičnija od CS-a.

Što se tiče samog toka turnira, tu nije bilo mnogo iznenađenja. Trenutno najjači srpski tim (ranigran je među prvih 10 u svetu) Guerilla Method (GM) bukvalno se prošetao. Nijedna ekipa nije uspela da ih dobije bilo u grupama bilo u kasnijem delu turnira. Većina njihovih partija trajala je oko 40 minuta (obično jake partije traju sat i više vremena), što dovoljno govori o ekspeditivnosti eliminisanja protivnika. Drugo mesto uzela je ekipa Čiuvava iz Novog Sada , dok su treći bili No Life.

Sedam dana kasnije (2. maja), u igraonici AI takođe je organizovan Relax Lan party. Učešće je iznosilo 3000 dinara, a turnir je bio ograničen na 16 ekipa. S obzirom na to da je turnir najavljen samo 15 dana pre održavanja, 16 mesta se vrlo brzo popunilo, i to vrhunskim ekipama. Sve ekipe bile su podeljenje u četiri grupe, a dva najbolja tima prolazila su dalje u singl eliminacije. Jedini problem bila je obaveza da se turnir završi za jedan dan.

U grupnom delu takmičenja jedino iznenađenje dogodilo se u grupi D, gde KGG, jedan od favorita, nije uspeo da se plasira u završnicu takmičenja. Ekipa 4Glory praktično je prošetala do finala i nijedan od protivnika nije uspeo da joj uzme više od 10 rundi. U finalu ih je sačekao Unity (ex-GM), sa kojim su igrali završnice na poslednjih nekoliko turnira. Obe ekipe odlično se poznaju, što je garantovalo uzbudljiv meč. Prva mapa bila je de_nuke, koju je Glorija uspela da reši u svoju korist minimalnim rezultatom 16:14. Nakon ovog poraza, ekipa Unity nije uspela da se vrati u igru i mapu de_inferno je izgubila rezultatom 16:9. Izgleda da se Glorija ponovo vratila u staru formu, jer nakon poraza u Pančevu više nije izgubila ni jedan turnir. Videćemo kakva će situacija biti na WCG-u, gde su ulozi mnogo veći, i u DH kvalifikacijama, gde će biti inostranih ekipa.

Aleksandar AŠKOVIĆ

 
AI turniri
Šta mislite o ovom tekstu?
DreamHack
WCG
KODE5 finale
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera