Skate It je primer igre iz, uslovno rečeno, novog talasa, kojim Electronic Arts dopunjuje ponudu za upravljač Wii Fit (vidi SK 8/2008). Bizaran (i potpuno nepotreban) scenario igre govori o nekakvoj prirodnoj katastrofi koja je velike svetske metropole razrušila do temelja, pretvorivši ih u gigantske skejt-parkove, kao stvorene za ljubitelje ekstremnih sportova (mašta stvarno može svašta, prim. aut.). Snimajući opustošene gradove, lutajući kamerman nailazi na momka sa skejtbordom, i zabava može da počne. Za razliku od drugih skejterskih simulacija, koje se prosto utrkuju koja će pre igračima da polomi prste terajući ih da izvodi nemoguće vratolomije, Skate It svodi akciju u realistične okvire. Upravljanje se u prvi mah čini komplikovanim, ali je u osnovi sasvim jednostavno, intuitivno i glatko. Wii Balance Board uspešno oponaša skejtbord, a koristi se tako što se obe noge postavljaju po liniji upravnoj na ekran TV aparata. Naginjanjem tela napred i nazad izvode se okreti, opterećivanjem prednje ili zadnje noge skejt se vozi na jednoj osovini (tzv. manual), dok se skokovi izvode brzim prebacivanjem težine s noge na nogu. Čak i ako nikad niste stali na skejtbord, brzo ćete pohvatati konce i za pola sata ćete savladati ono što biste u stvarnosti naučili posle više meseci vežbanja i nekoliko metara hirurškog konca u koži. Uz Balance Board, Wiimote se koristi samo za modifikaciju trikova, a može da posluži i kao jedini upravljač, ali to onda nije „prava stvar”. Kombinacija daljinca i Nunchuka, s druge strane, sasvim je zadovoljavajuća i verovatno će biti prvi izbor za većinu igrača. Grafika nije na visini zadatka, a od dotrajalih tekstura više smeta to što na terenu nema žive duše – mada, publika bi vam verovatno samo odvlačila pažnju. Druga prednost vožnje kroz puste ulice jeste nedostatak buke koja bi kvarila upečatljive zvučne efekte i muzičku podlogu koja se savršeno uklapa u atmosferu (raznorodni miks panka, roka i hip-hopa). Kratko rečeno, Skate It pruža sve što je potrebno – realističan fizički model, besprekoran kontrolni sistem i bajkoviti svet koji je od prve do poslednje linije koda stvoren da zadovolji najluđe skejterske ambicije. Gradimir JOKSIMOVIĆ | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |