TEST PLAY<>
022009<><>

SoldnerX

Kada drevno zlo koje obitava u jezgru planete Konsejte počne da inficira i mutira zemaljske letelice, kompjutere, androide i pilote i asimilira ih u sopstvenu osvajačku armadu, šireći svoju zlobu diljem poznatog univerzuma, pogađate ko je jedini ko mu se može suprotstaviti. U ulozi designated „himelšturmera” (nebeskog osvajača) vaš zadatak je da isprašite nekoliko stotina turova u ovoj retro arkadnoj „sleva na desno skrolujućoj” pucačini starog kova.

Glavna atrakcije igre svakako su old school full 2D pozadine, koje plene svojom fantastičnom detaljnošću, paralaksnim skrolovanjem i gomilom diskretno animirianih sitnica. Dizajn i animacija protivnika su generični i ne pretereano upečatljivi, a utisak kvare i neatraktivne ekplozije i ostala pirotehnika. Ono po čemu će SoldnerX, s druge strane, ostati upamćen tiče se bizarne težine nivoa i nekoliko retko loših propusta u samoj mehanici gameplaya. Buljuci neprijatelja i projektila koji nadiru sa svih strana, minimum manevarskog prostora, krhka konstrukcija vaše letelice, mlako dejstvo pljuckalica i zamorne borbe sa bossovima koje ćete, često, teško i ogrebati, ostaće u senci glavnog featurea kojim se autori igre busaju u grudi prilikom reklamiranja igre. Powerup chain system zasniva se na osvajanju poboljšanja naizmeničnim tamanjenjem protivnika različitim oružjem, u skladu sa napretkom skale u donjem desnom uglu ekrana. Ceo sistem je loš zbog činjenice da od vas zahteva da konstantno kibicujete datu skalu i switchujete između oružja koja vam u tom trenutku nisu potrebna u samoj borbi, čemu treba dodati automatsko prebacivanje kada pregrejete trenutnu pucaljku (a pregrejaće se zbog broja protivnika na ekranu), što momentalno resetuje do tada odrađene chain segmente (kao šlag na tortu, u pitanju su „pobošljanja” koja i inače dobijate pukim napucavanjem neprijatelja, a možete pretpostaviti da tragikomične scene retko nastaju prilikom co-op igranja, jer oba igrača zajedno pune/resetuju dotičnu skalu). Jedina mlaka pomoć u celoj gunguli ogleda se u padanju u berserker trans kada vam energija padne na jednu petinu (sic!) i kada nanosite više a trpite manje štete u okršajima. I još jedna bizarna činjenica: high score tabela vaš uspeh klasifikuje na osnovu težinskog nivoa (očekivano), ali i na osnovu grafičke rezolucije u kojoj ste igrali datu sesiju (svašta!).

SoldnerX ćete ili mrzeti ili adiktivno obožavati kao narkoman koji je upravo otkrio novu vrstu droge koju je ostatak džanki scene sa gnušanjem odbacio. Fanatični pokušaji da se pokupe svi bonusi, otključaju tajni nivoi i nadmaše bizarni izazovi ostaju u senci preterane težine i gomiletine propusta u dizajnu igre.

Aleksandar DINIĆ

 
Mirror’s Edge
Rhiannon: Course of the Four Branches
Saints Row 2
SoldnerX
Šta mislite o ovom tekstu?
Bolt
The Witcher: Enhanced Edition
Murder in The Abbey
Cryostasis
WWE SmackDown! vs. Raw 2009
Siren: Blood Curse
de Blob
Skate It
Armored Core: For Answer
The Lord of the Rings Online: Mines of Moria
The Lord of the Rings: Conquest

Platforma:
PC, PS3
Potrebno:
Intel Pentium / 1 GHz ili AMD ekvivalent, 512 MB RAM-a, nVidia GF 4 Ti / ATI Radeon ekvivalent 64 MB DirectX 8.1
Poželjno:
Intel Pentium / 2 GHz ili AMD ekvivalent, 1 GB RAM-a, nVidia GF 6800 / ATI Radeon ekvivalent 256 MB DirectX 8.1
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .soldner -x .com

68
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera