MotorStorm: Pacific Rift daleko je od običnog expansion packa i u svojim nedrima krije mnogo više nego što se to na prvi pogled može pomisliti. Naravno, poređenje sa Pureom je neizbežno, pogotovo u grafičkom departmentu, ali čini nam se da su momci i devojke iz Evolution Studiosa još jednom napravili hit. Odmah moramo napomenuti to da je grafika odlična (osnovni endžin samo je blago modifikovan), ali da za pola koplja zaostaje za onom viđenom u Diznijevom ostvarenju. Čini nam se da su staze neujednačeno urađene, da su povremeno korišćene nešto „razmrljanije” teksture, te da ekranom ne dominira upotreba specijalnih efekata (malo blura podiglo bi stvar na znatno viši nivo). Pazite, da se dobro razumemo, grafika uopšte nije za potcenjivanje i nedostaje joj samo završni touch da bi bila vrhunska. Gameplay je ostao manje-više na svome. Jednostavne komande (gas, kočnica i boost je sve što treba da vas zanima), mnoštvo različitih puteva kojima se može voziti i 15 bezobzirnih AI vozača pobrinuće se da vam dugo drže pažnju. Ipak, autorski tim potrudio se da implementira i mnoštvo novina koje Pacific Rift razlikuju od originala. Pre svega, komande su nešto „labavije”, a algoritam zadužen za detekciju oštećenja gotovo da je na nivou Burnout Paradisea. Ono što nam se nije svidelo jeste podatak da se fatalni sudari dešavaju prečesto – kroz šoferku ćete veoma često izletati, makar vozili i nekog od V8 teškaša. Novina ima i kad je po pitanju odvijanja samih trka. Nekad ćete stazu morati (opciono) da završite za određeno vreme, biće trka u kojima je dozvoljeno „zaginuti” samo naznačen broj puta, tu su i eventi u kojima je potrebno prolaziti kroz checkpointe pre nego što istekne vreme, ili klasični eliminator obračuni gde poslednjeplasirani vozač biva izbačen iz takmičenja nakon isteka naznačenog vremenskog intervala. Dalje, prolazak kroz vodu kao rezultat ima usporavanje vozila, ali i hlađenje boost skale, dok se uletanje u magmu negativno odražava na njeno stanje – počeće da raste. Isto tako, novina je to što protivnička vozila koja eksplodiraju na stazi proizvode svojevrstan shockwave koji vas može izbaciti sa putanje ili čak prevrnuti. Istu stvar i vi možete uraditi oponentima. Akcija je furiozna, vremena za razmišljanje ne da nema, nego ćete non-stop sedeti na ivici stolice u iščekivanju sledeće krivine ili nepremostive prepreke na stazi. Staze koje su smeštene u zelenišu naročito su teške, pošto bukvalno ne vidite gde bi put trebalo da vas povede. Kada se u jednačinu ubaci podatak da je za uspešno kompletiranje trka potrebno odabrati putanju koja odgovara odabranom vozilu, dobićete rešenje da je potrebno utrošiti prilično truda ne bi li se igra privela kraju. Dobra vest je što Pacific Rift ima relativno blag leaning curve, ali i da vas brzo očekuje pravi pakao. Ne mislite li da ima dosta novih igara kod kojih je težina prenaglašena? Originalni MotorStorm je „trojkina” launch igra i kao takva zauzima posebno mesto u srcima njenih vlasnika. PacificRift je logičan sled stvari, od kog smo, ipak, očekivali više. Mnogo toga jeste urađeno, ali naša igračka duša je očekivala još. Zašto, recimo, nisu ubačeni promenljivi vremenski uslovi? U igru definitivno vredi uložiti novac, ali joj ne možemo dati više od 84 „bobice”, baš koliko je i prethodnik zaslužio – ne bi bilo fer. Ako vas zanima vrhunsko arkadno offroad iskustvo, Pacific Rift je, uz Pure, nešto najbolje što možete trenutno naći u ponudi. Vladimir PISODOROV | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |