U ulozi ste Džeka Kina, „opasne” gusarske njuške, koji se zanosi mišlju da je čuveni pirat avanturista čiji će podvizi na dalekim morima biti zabeleženi u mnogim legendama. Surova istina je da je Džek izgleda u školi delio klupu sa Gajbrašom Tripvudom: neisplaćena i nezadovoljna posada, stalni peh sa nasukavanjem na finalna odredišta, tovarišni prostor u kojem uglavnom obitavaju samo pacovi i sprdnje sa legendarnom brzinom njegovog broda „Šarmantna princeza”, kao zla para prate našeg baksuznog junaka. Ovo ga, međutim, čini savršeno neupadljivim rešenjem za specijalni zadatak koji mu je pripremila britanska tajna služba: prebacivanje specijalnog agenta službe na udaljeno ostrvo Zub u Indijskom okeanu kako bi se razotkrila moguća zavera odmetnutnog upravnika ostrva, doktora Tija, koji u srcu džungle sprema pakleni plan sabotiranja kraljevskih plantaža čaja modifikovanom armijom biljki mesožderki! Igrom slučaja, Džek će na putovanje povesti i misterioznu Amandu, bounty-huntera kojeg poremećeni doktor angažuje da osujeti pomenutog agenta a zatim i da uhvati samog Džeka, jer će se ispostaviti da je njegova prošlost (a i budućnost) usko povezana sa tropskim ostrvom i više nego što sluti. Nedostataka nema mnogo i uglavnom ne remete normalno igranje. Najveća zamerka ide razigranoj kameri, koja ponekad zna da preterano „ljulja” i onemogući precizno kliktanje na predmete i likove usled činjenice da je većina scena iz jednog „komada”, a zatim se različito kadriraju u zavisnosti od Džekovog položaja na lokaciji. Pixel-hunting je predupređen tasterom ’X’ koji otkriva hot-spotove na lokacijama, ali su oni često neprecizno pozicionirani na ekranu (usled pomenutog problema sa kamerom) ili su pojedini (bitni) predmeti i potpuno ignorisani. Mala zamerka ide i materijalizaciji određenih itemsa na lokacijama nakon što, bilo u razgovoru sa likovima, bilo rešavanjem zadataka, aktivirate određeni „okidač” za nastavak radnje. Uz to, hardverska zahtevnost nije velika, ali su primetna pojedina neobjašnjiva usporenja na istim mestima, bez obzira na igračku konfiguraciju. Vizuelni stil identičan je onom iz spomenutih egipatskih avantura. Šarena i prebogata grafika sa puno šljaštećih elemenata i nasviranim bloomom i HDR-om efikasno sakriva manjak poligona kako na lokacijama tako i na samim likovima, kao i isprane i jednostavne teksture. Kao što smo spomenuli, izgled i dizajn lokacija je predivan i sigurno će vas (često) naterati da zastanete i divite se nekom prelepom predelu ili lokalitetu, što je efikasan dodatni motiv za nastavak igranja. Glasovna sinhronizacija je izvrsna i na nivou je kvalitetnog animiranog filma, bez ijednog glasa koji otaljava posao ili zvuči neprirodno (dobro, Amandin lik je mali izuzetak od ovog pravila). Nakon svega ovoga, verovatno nema više dvoumljenja oko toga da li će Džek Kin zaploviti većinom igračkih monitora. Odlično realizovana sa bukvalno svih relevantnih aspekata, uz neznatne i ne preterano ometajuće nedostatke, igra predstavlja dobar putokaz nekom od izbeglica iz LucasArtsa u kojem pravcu bi mogao biti realizovan peti nastavak iz ipak najbolje piratsko-avanturističke sage. Aleksandar DINIĆ | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |