PRVI UTISCI<>
032007<><>

Infernal

Heh, i to smo dočekali... Posle nekoliko igara sa hrišćanskom tematikom (Left Behind...), đavo je rešio da uzvrati udarac first person shooterom po sopstvenom ukusu. Razvijana pod imenom Diabolique: Licence to Sin, ova igra poljskog razvojnog tima Metropolis (pod patronatom Eidosa) ima ambiciju da perspektivu dobrih i zlih momaka u igrama okrene naglavačke.

U paramitologiji Infernala, Svetlo i Tama već eonima trpe jedni druge zahvaljući delikatnom balansu moći osiguranom kroz dve „ovozemaljske” agencije nalik na Dnevnu i Noćnu stražu iz famoznog ruskog filma. EtherLight i Abyss poštuju zacrtana pravila igre, obavezujući se na rat u rukavicama radi očuvanja ravnoteže. Ali, svakih XYZ godina, raspored planeta u sunčevom sistemu Zemlju nekoliko dana čini nevidljivom za Božju Promisao, što obe agencije koriste za pokušaj blickriga protiv druge. Ryan Lennox, nekada najbolji agent EtherLighta, isteran iz agencije svetla zbog nasilnih metoda razračunavanja sa konkurencijom, biva regrutovan od strane Mraka da pomogne u finalnom obračunu ovozemaljskih agenata raja i pakla. Da, polazna premisa je rubbish, ali finalnu ocenu ostavljamo za punu verziju igre jer je developer obećao „spektakularne obrte”. Bumo videli.

Ovaj prilično obiman demo (dve pune misije) prati Rajanov pokušaj infiltracije u manastir i nekakav proizvodni pogon Etherlighta. Mehanički, igra je osmišljena kao inteligentni shooter obogaćen stealth i power mehanikom: pored uobičajenog puškaranja sa mnogobrojnim protivnicima, za obračunavanje ćete koristiti i mračne moći stečene potpisom ispod pentagrama (sistem njihove upotrebe podseća na Psi-Ops). Od poslednje katategorije, u demou ćete imati prilike da isprobate teleportaciju, magijski napad i „proždiranje duše” palih protivnika (što vam popunjava zalihe energije i municije). Njihova upotreba troši vam ograničenu zalihu mane koja se automatski popunjava ukoliko ih neko vreme ne rabite.

S vizuelne strane, igra izgleda kao sigurni dobitnik. Od nule projektovana za shader model 3 i Aegia PhysX adaptere, igra čak i na konfiguracijama koje nemaju navedene faktore izgleda sjajno. Spektakularna pirotehnika posebno pleni kvalitetom. AI takođe ostavlja utisak solidnog programminga, mada smo na ovom polju primetili nekoliko nedoslednosti koje će, verujemo, biti ispravljene u finalnoj verziji igre.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Infernal
Šta mislite o ovom tekstu?
Silverfall
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera