U saradnji sa programerskim kućama Tt Games i Eidos, Lego je predstavio drugu igru koja obrađuje ovaj serijal igračaka. Priča se nadovezuje na priču iz prvog dela (SK 02/2004), a ono što razlikuje novi Bionicle Heroes od prethodnog dela jeste prelazak u ozbiljniju kategoriju igara. Prva igra bila je više kao uvod u svet Bionicla, sa akcentom na enciklopedijska objašnjenja. Nastavak je napredovao prvenstveno po složenosti igre tako da može da zadovolji i zahtevnije igrače. Na svakom nivou skriveno je pet srebrnih i četiri zlatna kanistera, čijim skupljanjem otkrivate istorijske maske i likove za sobu sa objašnjenjima. Svaki nivo počinjete opremljeni sa dve do četiri maske. Nosite specijalni radar za neprijatelje i maske (u prodavnici se može kupiti i dodatak – radar za kanistere). Skupljanjem „para” (srebrne, platinaste i zlatne „kockice” koje „dropuju” neprijatelji i pojedini predmeti kada ih uništite) puni se „novčanik”. Kada je „novčanik” pun, prelazite u Hero mod, čime postajete nepovredivi „na određeno vreme”. Ove „parice” vam nakon završetka nivoa služe za kupovinu u prodavnici u selu, koja je neophodna kako bi se igra završila. Svi nivoi imaju tipske krajeve bez obzira na oblast. Na kraju prvog nivoa borite se protiv Rakšija i gomile Visoraka i Bohroka. Za kraj drugog nivoa nije predviđen neprijatelj, već morate da pronađete put do magične loptice. Na kraju trećeg nivoa čeka vas neko od Dark Huntera, nekada zaštitnika Matora. Na kraju poslednjeg nivoa dočekuje vas lično Piraka – pobedom nad njim oslobađate oblast. Igra se prelazi kada se osvoji i sedma oblast – protivnik vam je Vezon koji jaše na Fenrakku. Pobedom nad Vezonom dobijate masku života. Ne treba napominjati da je igra izašla gotovo u isto vreme kada i nova, napredna familija igračaka Bionicle. U pitanju su Inika Toe, Dark Hunteri i Pirake pa je logičan potez Danaca da u sklopu njihove promocije izdaju ovakvu igru za skoro sve platforme. Više puta prežvakan scenario i odavno poznat način izvođenja igre obogaćeni su dobrom grafikom, muzikom, kao i video-klipovima koji prate važne događaje u igri. Na njima ćete sresti uglavnom „fore” u duhu Kojota i Ptice Trkačice. Mana igre je strogo ograničeno kretanje glavnog lika, nemogućnost skokova i ostvarivanja njegovih moći na bilo kom mestu u igri. Ovo je razumljivo s obzirom na uzrast za koji je namenjena tako da programeri nisu hteli da stvore konfuziju kod igrača, čak su se trudili da u svakom trenutku naznače igraču šta mu valja činiti. Gledajući prvi deo, igra jeste komplikovanija, potrebno je puno više vremena kako bi se prešla, ali ova „pucačina” svakako neće ostati na hard disku zbog kvaliteta. Nakon uspešnog završetka, potpuna soba sa objašnjenjima postaje enciklopedija za svet nove generacije Bionicla, tako da će, kao i u slučaju prvog dela, ostati na hardu da rešava životna pitanja i nedoumice mlađih naraštaja oko magičnih moći njihovih Lego igračaka. Miona STOJIČEVIĆ, Vladimir MACUR | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |