Skačući po peščanim dinama, tezgama i ulicama Agrabaha (izmišljeni grad zasnovan na motivima srednjovekovnog Bagdada), vitlajući svojim handžarom (dvosekli orijentalni nož sa zakrivljenom oštricom) i bacajući jabuke, od prvog trena se upućujete na zakletog neprijatelja, velikog vezira i zlobnog čarobnjaka Džafara. Nivoi su više nego zadovoljavajuće nelinearni. Peći ćete se na pustinjskom suncu u društvu zmija, bežaćete od kotrljajućih stena po pećinama, skakati po glavama flamingosa u holu dvora, leteti na legendarnom ćilimu, ali i teturati se u šaljivom svetu čarobne lampe. Poslednji susret sa Džafarom je uistinu pravi izazov. U početku vas dušmanin samo privlači nekakvim varnicama, ali kada ga jednom pobedite u toj formi, on se transformiše u razjarenu indijsku kobru i tek tada stvari počinju da se zakuvavaju. Platformska zabava se ponekad smenjuje bonus platformskom zabavom. Majmunčić Abu treba da sakupi što više dijamanata, jabuka i drugih dodataka, ali u isto vreme da ne bude istraumiran od strane slepih miševa, pregažen burićima ili udaren grnčarijom koja pada. Tu je i neka vrsta lutrije, u vidu džek-pota, gde se nasumično pojavljuju i premije i Džafar koji obustavlja ovu avanturu. Cela igra je proštepana finom dozom humora. Obilazeći neke lokacije videćete veš vojnika koji se suši, papagaja koji upravlja džinovskom mašinom koja stvara gromove i duhove, a pospešuje i pristojnu padavinu bačvi, podmukle statue koje vas gađaju samo kad ne gledate, kosture koji umesto glave postavljaju bombu te se razlete u nadi da će vas neka kost ozlediti, kao i uvek simpatične grimase čuvara. Miloš KNEŽEVIĆ |
| |||||||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |